Zoiets?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:42 schreef DennisMoore het volgende:
Bij A&F denk ik aan grote brede Amerikaanse homo's met hooded sweatshirts en gebleekte tanden.
Hij heeft niet eens kleren aan.quote:
Binnenin staat ie met jeans aanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hij heeft niet eens kleren aan.
Hoe maakt ie dan reclame voor een kledingmerk?.
Hij kan hooguit reclame maken voor de kapper ofzo.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jajajajaja, zo'n ruige afgescheurde?
Het komt met FedEX. Staat "allow 7 - 10 business days for delivery". Ik had het destijds binnen 2 werkdagen binnen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:53 schreef Andyvie het volgende:
Euhmmm. die A&F hebben best leuke kleding, maar om nou minimaal $39,95 aan verzendkosten te rekenen is een beetje overdreven
Maar dan nog. Ik zie een leuk tshirt van 29.95, dan moet daar nog 39.95 verzendkosten bij, dan wordt het toch stiekum best wel duur.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het komt met FedEX. Staat "allow 7 - 10 business days for delivery". Ik had het destijds binnen 2 werkdagen binnen.
Vergeet de 19% BTW niet die er in NL nog een keer overheen gaat. Had ik ook niet echt rekening meegehoudenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:00 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Maar dan nog. Ik zie een leuk tshirt van 29.95, dan moet daar nog 39.95 verzendkosten bij, dan wordt het toch stiekum best wel duur.
Nou ja, dan gaan we maar een keertje naar Amerika. Scheelt me weer verzendkosten
O. Nou ja, dan hou ik het wel bij die mooie filmpjes van hun sitequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vergeet de 19% BTW niet die er in NL nog een keer overheen gaat. Had ik ook niet echt rekening meegehouden.
Dinges.. euhm.. mja, hij zat ook in 't topic een tijd terug..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:02 schreef DennisMoore het volgende:
Heeft Fok! niet zo'n inkoopactie?
Goed bekekenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:05 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik lever gewoon een A&F bestellijstje in bij Yost & Vlarp, en dan zien die maar hoe ze het mee terugnemen uit NY..
.
Zeg.. ik ga wel proberen de importheffing te ontwijken, dus m'n koffer mag niet uitpuilen van de nieuwe kledingquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:05 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik lever gewoon een A&F bestellijstje in bij Yost & Vlarp, en dan zien die maar hoe ze het mee terugnemen uit NY..
.
Kun je zoiets niet meenemen onder het mom van cadeautjes? Of telt dat niet?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zeg.. ik ga wel proberen de importheffing te ontwijken, dus m'n koffer mag niet uitpuilen van de nieuwe kleding.
Het gaat in de vuile-kleding-zak zonder prijslabeltjes enzoquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:10 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Kun je zoiets niet meenemen onder het mom van cadeautjes? Of telt dat niet?
Ahhh.. *Ang3l knuffel*quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:16 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Thuis.
Naar huis gestuurd door de baas.
Die vind dat ik overspannen aan het worden ben.
Ik vidn het ook.
Morgen weer een dag
Kun je het niet gewoon aan doen? Een paar laagjes kleding meer of minder, daar vallen ze heus niet over.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het gaat in de vuile-kleding-zak zonder prijslabeltjes enzo
Hoe uit zich dat dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:16 schreef Ang3l het volgende:
Die vind dat ik overspannen aan het worden ben.
Ik vidn het ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |