Haaaai Eendzjul!quote:Op zondag 31 juli 2005 14:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik was het vergetenIk wist niet dat we al zo ver in 't topic waren dus ik post en ga meteen tv kijken
Ach d'r is toch niemand wakker of thuis
Ow... tech.... haaaaaaaj
edit: En sinds wanneer is het gewooM en niet gewooN?! Zeg dat dan ook gewoon ff!!!!!!!!!
Je houdt zeker niets over?quote:Op zondag 31 juli 2005 15:07 schreef DennisMoore het volgende:
Kaiserbrötchen uit de oven, met dikke klodders roomboter en vette ouwe kaas erop.
Dat vind zelfs ik lekker..
Shit, woonde ik maar vast in Amersfoort, dan was ik ff langs gekomen...quote:Op zondag 31 juli 2005 15:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ga straks voor een tweede ronde idd..
Nee, want door die tweede ronde houd ik niets over.quote:Op zondag 31 juli 2005 15:20 schreef Twoflower het volgende:
Shit, woonde ik maar vast in Amersfoort, dan was ik ff langs gekomen...
Die ga k vanaaf tijdens t werken maar nog een keertje zien.. was best vermaklijkquote:
moest hem kopien.... maar gelijk voor mezelf ook even gedaanquote:Op zondag 31 juli 2005 16:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die ga k vanaaf tijdens t werken maar nog een keertje zien.. was best vermaklijk
Hoeveel weekjes?quote:Op zondag 31 juli 2005 15:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, want door die tweede ronde houd ik niets over..
Overigens, ik ga Amersfoort verlaten... nog een paar weekjes...
Mij werd verteld dat 6 weken gebruikelijk is... ik hoop echter dat het in augustus nog gaat lukken.quote:
Ik weet nog hoe de jongen van de studenten-administratie een rooie kop kreeg bij het invoeren van het tentamenbriefjequote:Op zondag 31 juli 2005 16:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Wat je allemaal niet tegenkomt bij het opruimen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |