Ik kan je natuurlijk ook wissenquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:29 schreef creno het volgende:
[..]
ik sta nog in je msn
ik kan het ook expres doen... gniffel gniffel
Wat een aandachtstrekker in die auto zeg!quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:35 schreef creno het volgende:
Ow hier zie je mijn oude autootje tussen de Luxe auto's staan voor het hotel !
[afbeelding]
ik ga de komende tien minuten chattenquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik word gillend gek van al die mensen die vertellen wat ze de komende 10 minuten gaan doen.
Tssk, dat je niet aan de achterkant van het hotel moest parkeren.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:35 schreef creno het volgende:
Ow hier zie je mijn oude autootje tussen de Luxe auto's staan voor het hotel !
[afbeelding]
Langer houden ze het ook niet met je uit.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:45 schreef creno het volgende:
[..]
ik ga de komende tien minuten chatten
ik heb zelfs nog gevraagd: mag ie hiervoor blijven staan of moet ie in de parkeergaragequote:Op maandag 1 augustus 2005 23:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Tssk, dat je niet aan de achterkant van het hotel moest parkeren.
of andersomquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Langer houden ze het ook niet met je uit.
Volgens mij had hij al antwoord gegeven zonder te weten om welke auto het gingquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:46 schreef creno het volgende:
[..]
ik heb zelfs nog gevraagd: mag ie hiervoor blijven staan of moet ie in de parkeergarage
sssst niet alles verklappen...quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:48 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Volgens mij had hij al antwoord gegeven zonder te weten om welke auto het ging![]()
quote:
Lekker boeiend. Je zit in dat hotel en dat geeft je alle recht om met je auto op het parkeerterein te staan. Bovendien rijden echte rijke mensen in wrakken.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:46 schreef creno het volgende:
[..]
ik heb zelfs nog gevraagd: mag ie hiervoor blijven staan of moet ie in de parkeergarage
tja het is bijna een old-timerquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Je zit in dat hotel en dat geeft je alle recht om met je auto op het parkeerterein te staan. Bovendien rijden echte rijke mensen in wrakken.
quote:
Gaat je (nog) nix aan..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:46 schreef wonderer het volgende:
Dat was een stille *details, details!!* hoor
Een goede?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
morning
eentje waarop je alleen maar kan hopen dat er een meteoriet op je neerstort..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Een goede?
Een slechte?
Of één die er tussenin zit?
Hee, we hebben blijkbaar dezelfde morgen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
eentje waarop je alleen maar kan hopen dat er een meteoriet op je neerstort..
zelfs fleedwood mac keihard in de auto mocht niet baten..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hee, we hebben blijkbaar dezelfde morgen.
Big Love?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:22 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
zelfs fleedwood mac keihard in de auto mocht niet baten..
collega die tegelijk aankwam: "hee luister jij fleedwood mac"
lekker door the barrens lopenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:26 schreef Semisane het volgende:
Volgens mij heeft iedereen hier de zelfde ochtend als ik.... Dit is tevens een oproep aan mensen die last hebben van chonische blijheid om een end te gaan wandelen ofzow....![]()
Tja....dat ga ik vanaaf wel ff doen...even kijken of ik wat kan lvl-en ook....moet namelijk nog wat van die paard-mensjes ombrengen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
lekker door the barrens lopendie girafjes zijn zo liev
![]()
ik heb vanavond BRD op de agenda staan..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:30 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja....dat ga ik vanaaf wel ff doen...even kijken of ik wat kan lvl-en ook....moet namelijk nog wat van die paard-mensjes ombrengen.![]()
Neuh weet ik nie meer.....ik zei dat ik ging _proberen_ het te onthouden, dat betekent meestal dat ik het eigenlijk zo snel mogelijk weer wilt vergeten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:33 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik heb vanavond BRD op de agenda staan..
weet jij trouwens nog de link naar het guild forum? vergeet het steeds![]()
quote:M’n vriendin gaf een heel groot feest met een dj en een bar leuke jongens bij de vleet
Haar broer hielp een handje mee en wat bleek hij was de dj hij was zwaar okay
Ik vond hem altijd super irritant
Maar dat is veranderd want
Het broertje van me beste vriendin ooohh
Het broertje van me beste vriendin
Ja de broer van me beste vriendin is opeens een lekker ding
Dingen die ik nu met hem kan doen, zijn er toch ineens veel meer dan toen
Ik geef hem z’n aller eerste zoen, ‘t is een lekker ding daar kan die niks aan doen
Dat vind ik nou ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:05 schreef Blubberzwijn het volgende:
giechelende meisjes zijn irritant
Thunder only haaaaappens when it's raihianing...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:22 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
zelfs fleedwood mac keihard in de auto mocht niet baten..
collega die tegelijk aankwam: "hee luister jij fleedwood mac"
Schattig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
hahaha....
zo kwamen er gisteren een paar meiden op me af....
"we zijn al 4 jaar fan van jou"
players only love you when they're playingquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Thunder only haaaaappens when it's raihianing...![]()
wij bellen soms van te voren.. maar ik neem aan dat het om een persoonlijke afspraak gaat, wij werken meestal met telefonische afspraken tenzij de klant achterlijk isquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:55 schreef Andyvie het volgende:
Hmz, ik ben benieuwd, een huisgenoot zei net dat iemand uit Ede voor mij had gebeld naar aanleiding van een afspraak die ik vanmiddag zou hebben.
Nu heb ik wel een afspraak bij het CWI in Ede, maar volgens de brief die ik heb meegekregen is die morgen. Ik ben benieuwd of mijn huisgenoot iets verkeerds heeft verstaan, of dat er toch weer dingen fout aan het gaan zijnIk ga in ieder geval niet bellen naar het CWI
Neuh, deze afspraak is gemaakt de vorige keer dat ik er was, en ter bevestiging kreeg ik die brief mee naar huis. Probleem is dat ik niet zeker weet of het het CWI was, mijn huisgenote die de telefoon aannam kon het allemaal niet zo goed verstaan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:10 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
wij bellen soms van te voren.. maar ik neem aan dat het om een persoonlijke afspraak gaat, wij werken meestal met telefonische afspraken tenzij de klant achterlijk is![]()
profiel checkedquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:13 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Neuh, deze afspraak is gemaakt de vorige keer dat ik er was, en ter bevestiging kreeg ik die brief mee naar huis. Probleem is dat ik niet zeker weet of het het CWI was, mijn huisgenote die de telefoon aannam kon het allemaal niet zo goed verstaan.
Nou ja, tis niet mijn fout als ik er niet ben om 14.00 daar
ik kán alles van je bekijken maar dan schaad ik blablablaquote:
O, dat. Handig als je toegang hebt tot dat soort informatiequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik kán alles van je bekijken maar dan schaad ik blablabla
ja en of je kinderen hebt, gescheiden ben etc. en of je eerder uitkeringen hebt ontvangenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:23 schreef Andyvie het volgende:
[..]
O, dat. Handig als je toegang hebt tot dat soort informatieMaar jij zal er wel geen misbruik van maken. Sowieso staat er niet veel boeiends in, lijkt me. Mijn adres, mijn naam, mijn sofinummer, mijn arbeidsverleden, maar dat is het wel zo'n beetje lijkt me. Toch?
Eigenlijk redelijk dezelfde gegevens als ik op mijn werk in zou kunnen kijken. Doe ik niet, want ik heb er niks aanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:26 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ja en of je kinderen hebt, gescheiden ben etc. en of je eerder uitkeringen hebt ontvangen
Ik ben geen player!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:08 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
players only love you when they're playing![]()
![]()
goedzoquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:38 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Eigenlijk redelijk dezelfde gegevens als ik op mijn werk in zou kunnen kijken. Doe ik niet, want ik heb er niks aan
via via.. jaaaa ik heb mijn bronnen door heel NL zittenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben geen player!Hoe kom je dáár dan bij??
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:13 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
via via.. jaaaa ik heb mijn bronnen door heel NL zitten![]()
Is je toetsenbord stuk?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ikkeniemanddielaatstnaarlyonisgeweestwanteenvriendinvanhemwerktdaarnuKleine wereld he?
ik denk altijd aan een kamer vol lijken als iemand het over abercrombie & fitch heeftquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:37 schreef Vlarp het volgende:
'middag
Ik moet zo de heg gaan snoeien
En ik heb de nieuwe Abercrombie & Fitch catalogus binnen![]()
Dat zijn toch 2 kledingmerken?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:37 schreef Vlarp het volgende:
'middag
Ik moet zo de heg gaan snoeien
En ik heb de nieuwe Abercrombie & Fitch catalogus binnen![]()
Ach, ik ben wel eens ergere dingen genoemdquote:
ahaaaaa diequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nounounounouhijhadheteroverdatersowiesotweehomoswerktenduswieweethebjeheminenegezien!!
![]()
Geen ideequote:
alsof wij hier met 500 mensen zittenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Geen ideeHoe weet je nou over wie ik het heb?
Ik bedoel.... het zal er toch wel aardig groot zijn enz?
Naja... En geen idee wie hij bezocht...
Ach, het is maar een Nederlands mens dat een Nederlands mens bezocht...
Ik wilde iets anders zeggenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ach, ik ben wel eens ergere dingen genoemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |