Op je werk?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:31 schreef Ang3l het volgende:
Emotioneel instabieler. Af en toe jank ik ineens zomaar wat af.
Klinkt niet alsof je dergelijke symptomen zou moeten bestrijden met vakanties...quote:Maar goed, komt allemaal wel weer goed. Ben gewoon toe aan vakantoe. Nog 1,5 weekje werken en dan naar de USA.
XMN8R doet dan vast ook gelijk een A&F Magazine voor Remix meenemenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:30 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik zal elke volgende dag de helft van wat je gekocht hebt stiekum weer terugbrengen, ok?!
wantquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:11 schreef DennisMoore het volgende:
Remix net Out of Bed?
Jeetje... Ang3l... Dat is nogal wat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet kunnen concentreren bv.
Maar goed, komt allemaal wel weer goed. Ben gewoon toe aan vakantoe. Nog 1,5 weekje werken en dan naar de USA.
Als ik hier JA zeg, dan sleep ik over 4 weken waarschijnlijk met een extra koffer met A&F-Magazinesquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:10 schreef Remix het volgende:
XMN8R doet dan vast ook gelijk een A&F Magazine voor Remix meenemen
Correct!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:15 schreef Ryan_R het volgende:
avond homo's!!
Die winkels zijn echt slecht, maar de posters zijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:20 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Als ik hier JA zeg, dan sleep ik over 4 weken waarschijnlijk met een extra koffer met A&F-Magazines.
Je vergeet mijn A&F meneer!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:20 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Als ik hier JA zeg, dan sleep ik over 4 weken waarschijnlijk met een extra koffer met A&F-Magazines.
*snuif*quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
coke!
Meer bier drinken toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Overspannen zijn is toch een teken dat je je werk niet onder controle hebt. Ook zoiets moet je leren.
En jij denkt dat ik met een ongebruikte A&F-meneer door de douane kom?quote:
Gewoon een keer iets bestellen via internet..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:10 schreef Remix het volgende:
[..]
XMN8R doet dan vast ook gelijk een A&F Magazine voor Remix meenemen
Dat denk ik niet maar ik hoop het wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:37 schreef XMN8R het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik met een ongebruikte A&F-meneer door de douane kom?
En daar heb je dan de komende 1,5 week lol mee in bed?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gewoon een keer iets bestellen via internet..
Ik krijg nu al bijna 1,5 jaar elk seizoen een nieuw magazine
We kennen je beter dan dat XMN8Rquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:37 schreef XMN8R het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik met een ongebruikte A&F-meneer door de douane kom?
Nee, daar heb ik Cobra voorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En daar heb je dan de komende 1,5 week lol mee in bed?
Zo goed als nieuwquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:39 schreef beaverhausen het volgende:
Dat denk ik niet maar ik hoop het wel..
En zo goed als nieuw mag ook hoor..
Goed afsoppen voor we naar NL komenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:45 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Zo goed als nieuw... we gaan met z'n vieren!
En dan voor de zekerheid maar in de zak met vuile was, voordat zo'n douaniertje er mee vandoor gaat!quote:
Die mogen geen homo zijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:49 schreef XMN8R het volgende:
[..]
En dan voor de zekerheid maar in de zak met vuile was, voordat zo'n douaniertje er mee vandoor gaat!
Tja, maar straks zit er zo'n stiekeme homo!quote:
oe... dat zou me best leuk staanquote:
Hebben. Allebei.quote:
Je had vooraf er achter moeten komen, intelligente jonge vrouw!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:32 schreef Camoth het volgende:
Sommige mensen denken dat je echt nergens achterkomt als intelligente jonge vrouw, WRONG RIGHT!
Ja, ik ga zeker bij iedereen als ik hem tegenkom meteen nachecken of ALLES wattie zegt wel klopt. En ik vond drie dagen om erachter te komen nog best snel van mezelf.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Je had vooraf er achter moeten komen, intelligente jonge vrouw!
Neuken, dumpen, nieuwe vinden?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:32 schreef Camoth het volgende:
En nu moet ik nog even verzinnen wat ik verder hieraan ga doen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |