Iedereen is aan het kijkenquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:10 schreef -Mo- het volgende:
Is nu iedereen aan het kijken & luisteren naar Brechtje?
ik nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:10 schreef -Mo- het volgende:
Is nu iedereen aan het kijken & luisteren naar Brechtje?
zoveel mis je niet hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:12 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik nietkan niet meer kijken en luisteren
![]()
![]()
TIs stiiil aan de overkantquote:
Ach gut...arm schaapquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:12 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik nietkan niet meer kijken en luisteren
![]()
![]()
skype... ?quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:13 schreef Chanandler het volgende:
[..]
TIs stiiil aan de overkant
Imberr, ga jij eens skype downloaden enzo
Ja dan kunnen ze jou bellen, en dan kom jij ook op Fok! Radioquote:
Tering hee.quote:
en dat is leuk ofzo..?quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:16 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ja dan kunnen ze jou bellen, en dan kom jij ook op Fok! Radio
Ja, dan kunnen we eindelijk horen dat je gewoon een mannelijke user bent die kickt op alle aandacht van geyle puberjongetjesquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:21 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen we eindelijk horen dat je gewoon een mannelijke user bent die kickt op alle aandacht van geyle puberjongetjes
* _ELMaikel_ afgeknapt isquote:
Ouwâhhhh rukkâhhhhhquote:
dus volgende keer zie ik je niet meer op de cam begrijp ik ?quote:
Haha ik had jou net zo goed gezienquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:28 schreef Danny het volgende:
[..]
dus volgende keer zie ik je niet meer op de cam begrijp ik ?right...
Waar vraag je dat aan dan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:28 schreef joupee het volgende:
ze draaien mijn plaatje![]()
das precies op tijd.. kan ik zo naar atletico ananas gaan kijken![]()
Da's niet gek als ze bij mij thuis zitten. maar JIJ zegt dat je bent afgeknapt en ik geloof daar geen FOK! vanquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Haha ik had jou net zo goed gezien![]()
Oh das saaiquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:31 schreef joupee het volgende:
[..]
gewoon daar op muziek zoeken en dan op het plaatje stemmen dat je wil horen![]()
Je hebt gelijk ookquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:30 schreef Danny het volgende:
[..]
Da's niet gek als ze bij mij thuis zitten. maar JIJ zegt dat je bent afgeknapt en ik geloof daar geen FOK! van
Hoe kun je hier nou niét op afknappen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:30 schreef Danny het volgende:
[..]
Da's niet gek als ze bij mij thuis zitten. maar JIJ zegt dat je bent afgeknapt en ik geloof daar geen FOK! van
Mooi he?quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:38 schreef -Mo- het volgende:
Mèn... ik doe die radio voor een paar seconden aan, wordt er meteen 2x in mijn oor geschreeuwd
prachtig. als je van achterlijke breezersletten houdtquote:
Ja, je nu een beetje verdedigen he?quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:54 schreef milkingmonkey het volgende:
Muhahaha, die smart condooms kreeg je een paar maanden geleden gratis bij de Playboy. Het was een soort woordspelingachtige iets ofzo, ging over het veilig doen en dat smarts veilig zijnWas gewoon een reclamestunt
Kut, ik heb me hier laten zien![]()
Een hoop geschreeuw en een verkrachtings avontuur.quote:
En ze hebben gezoend!quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:59 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Een hoop geschreeuw en een verkrachtings avontuur.![]()
Met tong en allesquote:
Ow dat hoef ik niet te zien, straks ben ik nog medeplichtigquote:
waarom niet dan ofzoquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:05 schreef joupee het volgende:
[..]
daar zijn toch geen foto's van enzo![]()
niet toevallig was een betere woordkeuze geweest ofzoquote:
Wat belachelijk zeg.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:05 schreef joupee het volgende:
[..]
daar zijn toch geen foto's van enzo![]()
Grappig?quote:
Aber natürlich!quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:12 schreef Eix het volgende:
Is Fok! radio met Brechtje uberhaupt nog bezig?
Hmm, loont t zich de moeite om mn Greenday cd af te zetten ervoor?quote:
Ze zitten zelfs achter de webcam.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:12 schreef Eix het volgende:
Is Fok! radio met Brechtje uberhaupt nog bezig?
daar wil ik me niet over uitlatenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:14 schreef Eix het volgende:
[..]
Hmm, loont t zich de moeite om mn Greenday cd af te zetten ervoor?
Als je permanente gehoorbeschadigingen wel oplopen, ga je gangquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:14 schreef Eix het volgende:
[..]
Hmm, loont t zich de moeite om mn Greenday cd af te zetten ervoor?
quote:
Ik wil beide wil likken.quote:
Dat was een inkoppertje...quote:
quote:
quote:
Bel zou ik zeggequote:Op maandag 1 augustus 2005 22:30 schreef -Mo- het volgende:
Is er al es iemand gaan hijgen in de uitzending?
Die van mn vriendinquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:23 schreef brainster het volgende:
[..]
Bij anders, natuurlijk posten wie
Je mist niks....quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:33 schreef Operc het volgende:
kan iemand me evrtellen waar de radio over gaat? *erg trage inet verbiding* of kan iemand me vertellen of ik iets mis? vast ni:-p
Eerst zien, dan geloven.quote:
Rammstein rulezzzzquote:
Het is maar wat je niks noemt.quote:
Dat puberale gegil is nou niet echt denderend te noemen....quote:
Wat een niveau hier he? Niveau dat er al was is natuurlijk finaal gedaald...quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:46 schreef crossover het volgende:
AAAAAAAAAAAAAARGH EN DAT IS DAN MOD VAN DIT FORUM!!
please kill me, god
De muziek is erg goed ja!quote:
Smaken verschillenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:48 schreef Jurruh het volgende:
[..]
Niet veel, maar de muziekkeuze is wel stukken beter![]()
Within Temptation wel ja.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:50 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Within Temptation is best okay toch![]()
Wie niet tegenwoordig...quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:52 schreef Operc het volgende:
eens met jaguarized!
quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:52 schreef Floriz87 het volgende:
Gut hee, dit is echt zooooo triestEn dat andere domme wijf (ah, ze heet yvonne) is ook zwaar vaag
heel die yvonne-family is sjonniequote:Op maandag 1 augustus 2005 22:52 schreef Floriz87 het volgende:
Gut hee, dit is echt zooooo triestEn dat andere domme wijf (ah, ze heet yvonne) is ook zwaar vaag
Et zijn allemaal Anita's bedoel jequote:Op maandag 1 augustus 2005 22:54 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
heel die yvonne-family is sjonnie
quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:54 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Heel die familie zit op Fok bedoel je...quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:54 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja, zulke dingen post je nu al een uurquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:56 schreef Floriz87 het volgende:
Sorry, dit is mn eerste aanvaring met Fok!Radio en de laatste. Of heb ik nu precies de verkeerde uitzending te pakken? En tjah, ik weet niet of ik het beter zou doen. Maar als je geen leuke radiouitzending weet te verzorgen moet je het ook niet doen imo.
Pluspuntje: goede afsluitmuziek
Jammer dat ik pas vanaf kwart over 10 inschakelde maar ik vond het toch best leuk hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:56 schreef Floriz87 het volgende:
Sorry, dit is mn eerste aanvaring met Fok!Radio en de laatste. Of heb ik nu precies de verkeerde uitzending te pakken? En tjah, ik weet niet of ik het beter zou doen. Maar als je geen leuke radiouitzending weet te verzorgen moet je het ook niet doen imo.
De verkeerde uitzending..quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:56 schreef Floriz87 het volgende:
ik ben nu pas bij de afsluitmuziekquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:56 schreef Floriz87 het volgende:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:58 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik ben nu pas bij de afsluitmuziek
Je hebt gelijk, ik zal mn mond verder houdenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:57 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ja, zulke dingen post je nu al een uur![]()
En hoeven ze niet "Anne?! Zet je stream uit!" te roepenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:59 schreef -Trinity- het volgende:
Volgende keer doet m'n Skype het wel.
dat was leuk jaquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:59 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
En hoeven ze niet "Anne?! Zet je stream uit!" te roepen.
Voor mij niet. Ik had mijn Skype nog niet getest. Audio In was verkeerd geconfigged.quote:
Volgens mij is dat normaal tegenwoordigquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:03 schreef Jaguarized het volgende:
Brechtje heeft al met al toch nog flinke jetsers voor een 14 of 15 jarige.
Oh zij gebruikt ook al pleepapier voor de vulling?quote:
Oh ja dat heeft met de opvoeding te maken idd.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:05 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat normaal tegenwoordig
oh was jij dat, wat deed je allemaalquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:59 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
En hoeven ze niet "Anne?! Zet je stream uit!" te roepen.
Veel hormomen in vlees heh.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:05 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat normaal tegenwoordig
En ik was zóóóóóó benieuwd hoe jij klinkt!quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:01 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Voor mij niet. Ik had mijn Skype nog niet getest. Audio In was verkeerd geconfigged.
Nog dank aan Rabrynil voor het vinden van dit probleempje.
Ik weet hetquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En ik was zóóóóóó benieuwd hoe jij klinkt!![]()
[23:14:48] <ActionRadi0> ActionRadio: The Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girlquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:17 schreef paultjuhhh het volgende:
fok radio staat hier nog aan
HEE GIRLLL HEE BOYYSSSZZ
www.actionradio.nlquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:18 schreef paultjuhhh het volgende:
ohnee het heet nu actionradio gewoon he
brechtje is 14 en bananagirl is 13.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:03 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe oud ben jij?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:03 schreef Jaguarized het volgende:
Ik val helaas niet op jongens.quote:
* Jaguarized meldt zich.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:24 schreef Gabry het volgende:
Zitte er veel op irc fok? Van hierro?
Ik zat ook op irc tot dat fok radio afgelopen wasquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:26 schreef Imberr het volgende:
ik zat toenstraks op irc.. nu niet meer..
heb ik hier al iets gepost trouwens?nou ja.. nu iig wel
Wat maikel zegt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik zat ook op irc tot dat fok radio afgelopen was
Laat eens een foto van die vriendin zien?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:31 schreef fokME2 het volgende:
[..]
Al viel je op jongens, ik heb een vriendin![]()
Rammstein![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:33 schreef fokME2 het volgende:
@ Jaguarized: Geboortedatum: 1984-11-27
Ga jezelf schamen![]()
Waarom..quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Laat eens een foto van die vriendin zien?![]()
Geen breezah.. 1 punt aftrekquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:38 schreef fokME2 het volgende:
[..]
Maar ze is geen breezahslet, dus ik heb geen geposseerde foto's
![]()
Ik zal is zoeken![]()
Was je weggegaan?quote:
Haiijjequote:Op maandag 1 augustus 2005 23:41 schreef pekel het volgende:
Moggûh!
en dat vind je raar ofzo?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:43 schreef pekel het volgende:
Ik mag niet meer naar mooie meisjes kijken... althans, niet in bijzijn van...
Hoe lopen de zaken met Eix?quote:
Spontaan gemist!quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:45 schreef brainster het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij hoi tegen Krizz.
Oh nee dan zal ik het wel fout hebben ofzo.quote:
ik snap t nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh nee dan zal ik het wel fout hebben ofzo.![]()
ik pas over 11 dagenquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
* _ELMaikel_ morgen om 2 uur in de middag op vakantie gaat
Heeft Eix zitten opscheppen ofzo?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh nee dan zal ik het wel fout hebben ofzo.![]()
Fifa italia !quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:51 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik pas over 11 dagen
waar ga je heen??
verbied haar dát danquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:52 schreef pekel het volgende:
[..]
Nja...zij kijkt toch ook naar jongens?
Waarschijnlijk bedoelt ie Viva....maar das weer spaans....quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:54 schreef pekel het volgende:
[..]
Wat heeft de wereldvoetbalbond er mee te maken?
Tsja dan is het een moeilijk gevalletje he?quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:54 schreef pekel het volgende:
[..]
Wat heeft de wereldvoetbalbond er mee te maken?
Rare jongen, die El-Maikelquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoelt ie Viva....maar das weer spaans....
* brainster zingt meequote:Op maandag 1 augustus 2005 23:56 schreef paultjuhhh het volgende:
van mij moeder dus van mijjjjjjjjjjjjj
* paultjuhhh zingt mee met actionradio
cool menquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:58 schreef paultjuhhh het volgende:
dit is mijn haaaaaart mij houten haaaaaaaaart
wehheeh 2 nummers die ik had aangevraagd achter elkaar
Je bent waarschijnlijk ook de enigequote:Op maandag 1 augustus 2005 23:58 schreef paultjuhhh het volgende:
dit is mijn haaaaaart mij houten haaaaaaaaart
wehheeh 2 nummers die ik had aangevraagd achter elkaar
Hij viel ook al op Imberrquote:
*kuch proest* valt....quote:
Ja J, we weten wel hoeveel je postquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:03 schreef Jaguarized het volgende:
1. Dos37 762
2. qu63 556
3. Jaguarized 352
Misschien ben ik wel homo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:04 schreef pekel het volgende:
[..]
Zijn leeftijd?
Kijk, ik kan me dan nog voorstellen...
Geintje lieverd
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:05 schreef Eix het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel homo.
schatje![]()
Neh, lieber nicht![]()
Een lieber nichtquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:05 schreef Eix het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel homo.
schatje![]()
Neh, lieber nicht![]()
En bedankt hequote:
Eyquote:
Ik leef met je mee...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |