* _ELMaikel_ afgeknapt isquote:
Ouwâhhhh rukkâhhhhhquote:
dus volgende keer zie ik je niet meer op de cam begrijp ik ?quote:
Haha ik had jou net zo goed gezienquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:28 schreef Danny het volgende:
[..]
dus volgende keer zie ik je niet meer op de cam begrijp ik ?right...
Waar vraag je dat aan dan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:28 schreef joupee het volgende:
ze draaien mijn plaatje![]()
das precies op tijd.. kan ik zo naar atletico ananas gaan kijken![]()
Da's niet gek als ze bij mij thuis zitten. maar JIJ zegt dat je bent afgeknapt en ik geloof daar geen FOK! vanquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Haha ik had jou net zo goed gezien![]()
Oh das saaiquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:31 schreef joupee het volgende:
[..]
gewoon daar op muziek zoeken en dan op het plaatje stemmen dat je wil horen![]()
Je hebt gelijk ookquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:30 schreef Danny het volgende:
[..]
Da's niet gek als ze bij mij thuis zitten. maar JIJ zegt dat je bent afgeknapt en ik geloof daar geen FOK! van
Hoe kun je hier nou niét op afknappen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:30 schreef Danny het volgende:
[..]
Da's niet gek als ze bij mij thuis zitten. maar JIJ zegt dat je bent afgeknapt en ik geloof daar geen FOK! van
Mooi he?quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:38 schreef -Mo- het volgende:
Mèn... ik doe die radio voor een paar seconden aan, wordt er meteen 2x in mijn oor geschreeuwd
prachtig. als je van achterlijke breezersletten houdtquote:
Ja, je nu een beetje verdedigen he?quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:54 schreef milkingmonkey het volgende:
Muhahaha, die smart condooms kreeg je een paar maanden geleden gratis bij de Playboy. Het was een soort woordspelingachtige iets ofzo, ging over het veilig doen en dat smarts veilig zijnWas gewoon een reclamestunt
Kut, ik heb me hier laten zien![]()
Een hoop geschreeuw en een verkrachtings avontuur.quote:
En ze hebben gezoend!quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:59 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Een hoop geschreeuw en een verkrachtings avontuur.![]()
Met tong en allesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |