Oh das saaiquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:31 schreef joupee het volgende:
[..]
gewoon daar op muziek zoeken en dan op het plaatje stemmen dat je wil horen![]()
Je hebt gelijk ookquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:30 schreef Danny het volgende:
[..]
Da's niet gek als ze bij mij thuis zitten. maar JIJ zegt dat je bent afgeknapt en ik geloof daar geen FOK! van
Hoe kun je hier nou niét op afknappen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:30 schreef Danny het volgende:
[..]
Da's niet gek als ze bij mij thuis zitten. maar JIJ zegt dat je bent afgeknapt en ik geloof daar geen FOK! van
Mooi he?quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:38 schreef -Mo- het volgende:
Mèn... ik doe die radio voor een paar seconden aan, wordt er meteen 2x in mijn oor geschreeuwd
prachtig. als je van achterlijke breezersletten houdtquote:
Ja, je nu een beetje verdedigen he?quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:54 schreef milkingmonkey het volgende:
Muhahaha, die smart condooms kreeg je een paar maanden geleden gratis bij de Playboy. Het was een soort woordspelingachtige iets ofzo, ging over het veilig doen en dat smarts veilig zijnWas gewoon een reclamestunt
Kut, ik heb me hier laten zien![]()
Een hoop geschreeuw en een verkrachtings avontuur.quote:
En ze hebben gezoend!quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:59 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Een hoop geschreeuw en een verkrachtings avontuur.![]()
Met tong en allesquote:
Ow dat hoef ik niet te zien, straks ben ik nog medeplichtigquote:
waarom niet dan ofzoquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:05 schreef joupee het volgende:
[..]
daar zijn toch geen foto's van enzo![]()
niet toevallig was een betere woordkeuze geweest ofzoquote:
Wat belachelijk zeg.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:05 schreef joupee het volgende:
[..]
daar zijn toch geen foto's van enzo![]()
Grappig?quote:
Aber natürlich!quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:12 schreef Eix het volgende:
Is Fok! radio met Brechtje uberhaupt nog bezig?
Hmm, loont t zich de moeite om mn Greenday cd af te zetten ervoor?quote:
Ze zitten zelfs achter de webcam.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:12 schreef Eix het volgende:
Is Fok! radio met Brechtje uberhaupt nog bezig?
daar wil ik me niet over uitlatenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:14 schreef Eix het volgende:
[..]
Hmm, loont t zich de moeite om mn Greenday cd af te zetten ervoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |