Iedereen is aan het kijkenquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:10 schreef -Mo- het volgende:
Is nu iedereen aan het kijken & luisteren naar Brechtje?
ik nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:10 schreef -Mo- het volgende:
Is nu iedereen aan het kijken & luisteren naar Brechtje?
zoveel mis je niet hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:12 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik nietkan niet meer kijken en luisteren
![]()
![]()
TIs stiiil aan de overkantquote:
Ach gut...arm schaapquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:12 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik nietkan niet meer kijken en luisteren
![]()
![]()
skype... ?quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:13 schreef Chanandler het volgende:
[..]
TIs stiiil aan de overkant
Imberr, ga jij eens skype downloaden enzo
Ja dan kunnen ze jou bellen, en dan kom jij ook op Fok! Radioquote:
Tering hee.quote:
en dat is leuk ofzo..?quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:16 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ja dan kunnen ze jou bellen, en dan kom jij ook op Fok! Radio
Ja, dan kunnen we eindelijk horen dat je gewoon een mannelijke user bent die kickt op alle aandacht van geyle puberjongetjesquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:21 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen we eindelijk horen dat je gewoon een mannelijke user bent die kickt op alle aandacht van geyle puberjongetjes
* _ELMaikel_ afgeknapt isquote:
Ouwâhhhh rukkâhhhhhquote:
dus volgende keer zie ik je niet meer op de cam begrijp ik ?quote:
Haha ik had jou net zo goed gezienquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:28 schreef Danny het volgende:
[..]
dus volgende keer zie ik je niet meer op de cam begrijp ik ?right...
Waar vraag je dat aan dan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:28 schreef joupee het volgende:
ze draaien mijn plaatje![]()
das precies op tijd.. kan ik zo naar atletico ananas gaan kijken![]()
Da's niet gek als ze bij mij thuis zitten. maar JIJ zegt dat je bent afgeknapt en ik geloof daar geen FOK! vanquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Haha ik had jou net zo goed gezien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |