Het is maar wat je niks noemt.quote:
Dat puberale gegil is nou niet echt denderend te noemen....quote:
Wat een niveau hier he? Niveau dat er al was is natuurlijk finaal gedaald...quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:46 schreef crossover het volgende:
AAAAAAAAAAAAAARGH EN DAT IS DAN MOD VAN DIT FORUM!!
please kill me, god
De muziek is erg goed ja!quote:
Smaken verschillenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:48 schreef Jurruh het volgende:
[..]
Niet veel, maar de muziekkeuze is wel stukken beter![]()
Within Temptation wel ja.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:50 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Within Temptation is best okay toch![]()
Wie niet tegenwoordig...quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:52 schreef Operc het volgende:
eens met jaguarized!
quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:52 schreef Floriz87 het volgende:
Gut hee, dit is echt zooooo triestEn dat andere domme wijf (ah, ze heet yvonne) is ook zwaar vaag
heel die yvonne-family is sjonniequote:Op maandag 1 augustus 2005 22:52 schreef Floriz87 het volgende:
Gut hee, dit is echt zooooo triestEn dat andere domme wijf (ah, ze heet yvonne) is ook zwaar vaag
Et zijn allemaal Anita's bedoel jequote:Op maandag 1 augustus 2005 22:54 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
heel die yvonne-family is sjonnie
quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:54 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Heel die familie zit op Fok bedoel je...quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:54 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja, zulke dingen post je nu al een uurquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:56 schreef Floriz87 het volgende:
Sorry, dit is mn eerste aanvaring met Fok!Radio en de laatste. Of heb ik nu precies de verkeerde uitzending te pakken? En tjah, ik weet niet of ik het beter zou doen. Maar als je geen leuke radiouitzending weet te verzorgen moet je het ook niet doen imo.
Pluspuntje: goede afsluitmuziek
Jammer dat ik pas vanaf kwart over 10 inschakelde maar ik vond het toch best leuk hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:56 schreef Floriz87 het volgende:
Sorry, dit is mn eerste aanvaring met Fok!Radio en de laatste. Of heb ik nu precies de verkeerde uitzending te pakken? En tjah, ik weet niet of ik het beter zou doen. Maar als je geen leuke radiouitzending weet te verzorgen moet je het ook niet doen imo.
De verkeerde uitzending..quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:56 schreef Floriz87 het volgende:
ik ben nu pas bij de afsluitmuziekquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:56 schreef Floriz87 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |