Het is dat ik geen zin heb om weer uit te loggen en met die kloon te reageren.quote:
schommelenquote:
das triets...quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:47 schreef QyRoZ het volgende:
Gelukkig verveel ik me niet en heb ik niet net de hele FokRadio uitzending van vorige week zitten luisteren.
Had de podcast op mn iPod gezet.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
das triets...
maar wel een idee
deel 3 is klaar
op naar deel 4
En? Een vakantieliefde erbij?quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
das triets...
maar wel een idee
deel 3 is klaar
op naar deel 4
Toppunt van vervelingquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:51 schreef broer het volgende:
[..]
Zit jij alle delen [Singles] door te lezen die er in je vakantie zijn volgespamd?
Nee, dat is de seconden tellen dat de spoorbomen in hilversum dicht zijnquote:
Ik zit te ver van het spoor af om dat te kunnen tellen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat is de seconden tellen dat de spoorbomen in hilversum dicht zijn
Weet jij eigenlijk zeker of ze je internetgebruik niet controleren? Je bent tenslotte aan een nieuwe baan bezig.quote:
Dat doe ik op dinsdagquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:55 schreef QyRoZ het volgende:
En is het niet handiger om de seconden te tellen dat ze niet dicht zitten? In Hilversum?
Ik ben op een externe cursus bij een heel klein bedrijf. Alles wat ik doe gaat via internet, dus aan mn dataverkeer kunnen ze het niet zien. En ik ben iig wel door mn proeftijd heen. Maar nu ga ik weer aan de slag.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:55 schreef broer het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk zeker of ze je internetgebruik niet controleren? Je bent tenslotte aan een nieuwe baan bezig.
We gaan keihardquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:56 schreef Pheno het volgende:
Ik niet, ik kan ze hier zien. En daar dit topic ook niet hard gaat ga ik weer verder
Hoor niets hierquote:
Oh jee, heeft Hilversum dan iets wel goed voor elkaar?quote:
Heb jij een strakke groene broek aan?quote:
Ik heb niks om na te laten. Scheelt een hoop gedoe na mijn dood.quote:
Hehe. Het was geen opmerking om je aan het werk te krijgen. Ik was gewoon benieuwd. Zelf zou ik het niet gemakkelijk durven bij een nieuwe baan - zelfs niet op externe cursus. Vandaar.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:00 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben op een externe cursus bij een heel klein bedrijf. Alles wat ik doe gaat via internet, dus aan mn dataverkeer kunnen ze het niet zien. En ik ben iig wel door mn proeftijd heen. Maar nu ga ik weer aan de slag..
Ik draag niks anders. Met name omdat mijn ballen er zo goed in uitkomen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb jij een strakke groene broek aan?
Ah. nu wel. Maar dan moet wel de deur open.quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:03 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik draag niks anders. Met name omdat mijn ballen er zo goed in uitkomen.![]()
Nee. Totdat we een relatie hebben zijn we als mens zo onderontwikkeld dat het volslagen onmogelijk voor ons is om iets te hebben wat de moeite waard is om te delenquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:10 schreef JoeyT het volgende:
Hebben singles dan iets om te delen?
Dit topicquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:10 schreef JoeyT het volgende:
Hebben singles dan iets om te delen? Of was dat de achterliggende gedacht?
tvp ja
Nee, Q heeft dat toch niet nodigquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oh je bied je vriendin niet aan?
Aan Q ofzo?
Dat is zonde ja... Maar uiteindelijk past er op ieder potje een dekseltjequote:Op maandag 1 augustus 2005 12:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Totdat we een relatie hebben zijn we als mens zo onderontwikkeld dat het volslagen onmogelijk voor ons is om iets te hebben wat de moeite waard is om te delen.
De slet!quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:15 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik deelde iig zondag, na mijn werk, mijn fooi niet.![]()
Ze moest blij zijn dat ik niet al mijn fooi eruit gehaalt heb.. anders was ik nóg een euro rijker.![]()
Doh.. was best stom. Stond ze voor me : ehm.. hihi.. geld?![]()
Ik zou dat niet eens durven vragen.. de brutaliteit!
Nostradaaamus, Nostradaaamusquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:19 schreef Twisted_fok het volgende:
die stond hem goed, die strakke groene broek!
Vond mezelf wel lullig eigenlijk.. maar ja.. normaliter deelt ook niemand fooi met mij.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:20 schreef Pheno het volgende:
De slet!
Who cares... Pheno, nog geneukt?quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:25 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Vond mezelf wel lullig eigenlijk.. maar ja.. normaliter deelt ook niemand fooi met mij.
Op die manier word ik natuurlijk nooit rijk
Ja, en jij?quote:
neejj ik had 5 delen verschillend werk dat ik had liggen na mijn vakantiequote:Op maandag 1 augustus 2005 11:51 schreef broer het volgende:
[..]
Zit jij alle delen [Singles] door te lezen die er in je vakantie zijn volgespamd?
Ik! Dôh!quote:
Heeeeee Rhoonaaaa! Woooot! Tof!!!quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:28 schreef Rhoona het volgende:
Hey Sandra!!!
Was vrijdag nog in een discotheek waar er paaldansavond wasHad me nog opgegeven om mee te doen aan een wedstrijd, maar heb me weer afgemeld, durfde niet
Kan het ook helemaal niet, dus dan had ik ernstig voor lul gestaan haha
Ik zit uit zelfbescherming sinds mijn vorige relatie in de ontkenningsfasequote:Op maandag 1 augustus 2005 12:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat is zonde ja... Maar uiteindelijk past er op ieder potje een dekseltje![]()
Maar is het dan vervelend om onderontwikkeld te zijn of leer je er mee leven?
jaquote:
Mocht ik ook nog mee dan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:34 schreef gekke_sandra het volgende:
Heeeeee Rhoonaaaa! Woooot! Tof!!!Haha, misschien ben je wel een natuurtalent joh!
![]()
We moeten gewoon snel op een cursus.. zodat onze talenten ontdekt kunnen worden.![]()
Ik wil wel jureren.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:34 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ik! Dôh!
[..]
Heeeeee Rhoonaaaa! Woooot! Tof!!!Haha, misschien ben je wel een natuurtalent joh!
![]()
We moeten gewoon snel op een cursus.. zodat onze talenten ontdekt kunnen worden.![]()
Als je een gedumpte single bent dan ben je natuurlijk de koning der onontwikkeldenquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zit uit zelfbescherming sinds mijn vorige relatie in de ontkenningsfase.
Goedzo. Relaties zijn toch voor paupers, vraag maar aan Qquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zit uit zelfbescherming sinds mijn vorige relatie in de ontkenningsfase.
Goedzo. Vrouwen met vrouwen hoort niet, vraag maar aan godquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Goedzo. Relaties zijn toch voor paupers, vraag maar aan Q
Zij heeft voogdij over alle ontwikkeling die ik toendertijd heb opgedaan en we zijn nog aan het bekvechten of ik nou bezoekrechten krijg of nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je een gedumpte single bent dan ben je natuurlijk de koning der onontwikkelden![]()
Relaties zijn voor paupers.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Goedzo. Relaties zijn toch voor paupers, vraag maar aan Q
en hoe zit het met de alementatie?quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zij heeft voogdij over alle ontwikkeling die ik toendertijd heb opgedaan en we zijn nog aan het bekvechten of ik nou bezoekrechten krijg of niet.
Eerst aanmoedigen hè.. pas als onze talenten ontdekt zijn kan je jurerenquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:38 schreef Anthraxx het volgende:
Ik wil wel jureren.
Als ik er maar bij mag zijnquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:43 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Eerst aanmoedigen hè.. pas als onze talenten ontdekt zijn kan je jureren![]()
En Christine, natuurlijk mag jij ook mee!
Ik denk aan je hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:47 schreef melismay het volgende:
Ik word gewoon vakkundig genegeerd hier
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:47 schreef melismay het volgende:
Hoi Sabrina.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:47 schreef melismay het volgende:
quote:
Das beter!quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:49 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
Ja, dat was nou net het deel wat je als Single weer wel schijnt te mogen delenquote:
Wie heeft het nou weer over vrouwen met vrouwen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Goedzo. Vrouwen met vrouwen hoort niet, vraag maar aan god![]()
kut hequote:Op maandag 1 augustus 2005 12:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dat was nou net het deel wat je als Single weer wel schijnt te mogen delen.
jah hijs wel tof, kunt goed met hem lachen...quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:24 schreef Rhoona het volgende:
Leuke baas heb jij Ynske...
Moet je ook nog werken
Dramaqueen, je zegt alleen hoiquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:47 schreef melismay het volgende:
En dan alsnog meer genegeerd worden (en minder onderwerp van gesprek zijn) dan Sabrina. Ergens is het knapquote:
Ik had het drukquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:26 schreef Godlike02 het volgende:
Ik heb het druk
zeg steukertjequote:Op maandag 1 augustus 2005 13:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dan alsnog meer genegeerd worden (en minder onderwerp van gesprek zijn) dan Sabrina. Ergens is het knap.
Sommigen hebben dat talentquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dan alsnog meer genegeerd worden (en minder onderwerp van gesprek zijn) dan Sabrina. Ergens is het knap.
Dat is Ynske, die stuitert er op los...quote:
zeg ik stuiter en schommel dan wel maar HEB GEEN ADHD!!!quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is Ynske, die stuitert er op los...
En nog in de ontkenningsfase ookquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg ik stuiter en schommel dan wel maar HEB GEEN ADHD!!!
Het zijn alleen de boze kunstmatige kleurstofjes die je Caps vast hebben gezetquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg ik stuiter en schommel dan wel maar HEB GEEN ADHD!!!
Dat waren de blauwe smartiesquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het zijn alleen de boze kunstmatige kleurstofjes die je Caps vast hebben gezet.
idd kleurstoffen zorgen voor mijn hyperactiviteit...quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het zijn alleen de boze kunstmatige kleurstofjes die je Caps vast hebben gezet.
Denk ik niet. Anders hadden ze het toch wel een andere kleur gegeven?quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:39 schreef Ynske het volgende:
zitten er eigenlijk ook kleurstoffen in pindakaas??
Je doet het verkeerdquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:53 schreef JoeyT het volgende:
En... Al iemand single af?
jijquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:53 schreef JoeyT het volgende:
En... Al iemand single af?
Iddquote:
Woensdag... Alweer veel te lang gelden dus!! En dat terwijl ik mn sexvriendje heel het weekend heb gezienquote:
Knuffelen met een sex vriendjequote:Op maandag 1 augustus 2005 13:59 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Woensdag... Alweer veel te lang gelden dus!! En dat terwijl ik mn sexvriendje heel het weekend heb gezienMaar we lagen samen op de bank dood te gaan (ziek zwak misselijk en zo) dus hebben het maar bij knuffelen gelaten.. Ook fijn
Idd dan is t geen sex vriendje mee... Knuffelen met neukertjes isquote:
Niet zeikenquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:59 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Woensdag... Alweer veel te lang gelden dus!! En dat terwijl ik mn sexvriendje heel het weekend heb gezienMaar we lagen samen op de bank dood te gaan (ziek zwak misselijk en zo) dus hebben het maar bij knuffelen gelaten.. Ook fijn
We zijn het weer eensquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd dan is t geen sex vriendje mee... Knuffelen met neukertjes is![]()
![]()
![]()
Dat doe je maar met iemand waar je echt wat om geeft![]()
Maar ik rook niet...quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:01 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Joey doet nooit iets verkeerd, Joey IS verkeerd.![]()
Het gaat over seksvriendjes. En eventueel -vriendinnetjes.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
Yo. Watskeburt.
hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Knuffelen en knus tegen mekaar aan slapen is iets wat je niet doet met neukertjes... Te intiem...quote:
Dan knuffel je dr meequote:Op maandag 1 augustus 2005 14:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
als beiden het erover eens zijn dat het alleen om de sex gaat is er toch niets aan de hand?
Wasmetjou?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
Yo. Watskeburt.
slettttttttttttttttttttttttttttquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
als beiden het erover eens zijn dat het alleen om de sex gaat is er toch niets aan de hand?
Heb je gelijk in.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
ja, maar theoretisch gezien zou het best kunnenquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:11 schreef PhaE het volgende:
[..]
Heb je gelijk in.
Maar toch is het vaak het geval dat een van de twee wat meer voelt voor de ander dan hij/zij wil toegeven, omdat hij/zij anders de persoon helemaal verliest.
Daarom> Nooit knuffelenquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:11 schreef PhaE het volgende:
[..]
Heb je gelijk in.
Maar toch is het vaak het geval dat een van de twee wat meer voelt voor de ander dan hij/zij wil toegeven, omdat hij/zij anders de persoon helemaal verliest.
auwquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:06 schreef PhaE het volgende:
[..]
Niet zeiken![]()
De meesten hier zitten al veel langer zonder sex!
Jij hebt tenminste een sex-vriendje, grmbl![]()
* PhaE zoekt ook nog steeds een sex-vriendinnetje. Best handig af en toe.
Was eerst ook zo, van mijn kant, maar (geloof het of niet) het is gewoon goed zo..quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:11 schreef PhaE het volgende:
[..]
Heb je gelijk in.
nog een paar uurtjes meis en je bent er weer doorheenquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:15 schreef QyRoZ het volgende:
Verliefd zijn is stom, Au3. Leer dat nou eens een keer.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:15 schreef QyRoZ het volgende:
Verliefd zijn is stom, Au3. Leer dat nou eens een keer.
Baft hij je ook of zijn jullie nog niet zover?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
Over seksvriendjes:. Het is allemaal echt te loos voor woorden. Althans, dat merk ik nu ieg nu ik echt verliefd ben, hoe ontzettend veel fijner dat is dan loze seks.
Ik ken het. En dan sleept een dag zich zo voort. Net als hier.quote:
Hoe was je date afgelopen?quote:
Waar héb je het over, Joey ?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Baft hij je ook of zijn jullie nog niet zover?
ik heb 3 verdiepingen met pc's gedaan in 3 uur.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
nog een paar uurtjes meis en je bent er weer doorheen
Rimmen!quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Waar héb je het over, Joey ?
Over die jongen waar je verliefd op bent duhuhhh...quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Waar héb je het over, Joey ?
Dat staat los van werkelijk verliefd zijn, lieve Au3. Daten is best okay, maar van tevoren weet je nooit of die vonk er zal zijn en dan kan je dus uitstekend jaloers zijn op degene die die vonk wel alvast hebbenquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Had jij niet een of andere hete date ?
Nee, maar wat boeit jou dat ?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Over die jongen waar je verliefd op bent duhuhhh...
Of hij je ook baft?
Idd... Vandaag zitten we op dezelfde lijn... Ik moet meteen aan southpark denken...quote:
Vertel over je date !quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat staat los van werkelijk verliefd zijn, lieve Au3. Daten is best okay, maar van tevoren weet je nooit of die vonk er zal zijn en dan kan je dus uitstekend jaloers zijn op degene die die vonk wel alvast hebben.
quote:
Vertel ff over dat rimmen!quote:
Lijkt me toch wel iets wat gedaan wordt als je echt echt echt verliefd bent...quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nee, maar wat boeit jou dat ?
Gezellig. [14.gif] Ze heeft wat meer verteld over haar relatie. Ik ben eerlijk geweest, het verraste haar enigszins.. was verder nog wel gezellig, maar ze werd wat verlegen als het een beetje persoonlijk werd.quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel iets wat gedaan wordt als je echt echt echt verliefd bent...
Wordt regelmatig als maatstaf gebruikt...
Baf je haar? Nee? Dan ben je niet echt verliefd...
Snap je?
Hoe zit t met haar relatie dan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Gezellig. [14.gif] Ze heeft wat meer verteld over haar relatie. Ik ben eerlijk geweest, het verraste haar enigszins.. was verder nog wel gezellig, maar ze werd wat verlegen als het een beetje persoonlijk werd.
je mag het ook uitspreken zonder dat je eten in je mond hebtquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:23 schreef Godlike02 het volgende:
Pmmmmm fppmffmpp mfpmppmmpmmpmppppp mpppff pmfppfpfmmppppp pffmffppmppmmppppp mpmmfffmp fppmppmpppmpmpppppmpm?
en hebt vervolgens een slag in je gezichtquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoe zit t met haar relatie dan?
heb je wel aan dr tietjes gezeten? Lijkt me trouwens wel een leuk idee voor de volgende date... Zij wordt verlegen en jij knijpt dan ff in dr tietjes en zegt er "toet toet" bij... Gewoon om t ijs te breken...
Dat is inderdaad niet zo'n leuk vooruitzicht...quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..].
Als ik dit als maatstaaf moet gebruiken geloof ik dat ik een eindeloos leven van permanente rotrelaties zonder vertrouwen tegemoet ga.
Naja het is al geruime tijd DE maatstaf hoor... Getuigt gewoon van klasse...quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
Trouwens, wat ben ik voor Victoriaanse oudtante dat ten eerste dat mijn hele portie rimmen wat mij betreft naar Fikkie mag en ten tweede sowieso al compleet gemist had dat dat tegenwoordig seksueel gemeengoed is.
* AudreyHepburn trekt lichtelijk verbaasd een wenkbrauw op.
joeyquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet zo'n leuk vooruitzicht...
Was je wel goed je anus tijdens het douchen...?
Vind je dit nou echt grappig?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik een minderwaardige persoonlijkheid omdat ik er geen bijzonder genot aan beleef als mijn echtelijke wederhelft aan mijn kontgat likt ?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jouw immer groeiende definitie van klasse blijft me dan ook verbazenquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja het is al geruime tijd DE maatstaf hoor... Getuigt gewoon van klasse...
Ja we kunnen heus wel eens ontopic gaan hoor... Dat meisje vraagt zich af waarom ze nooit gebaft wordt en daarmee nooit de ideale relatie zal krijgen...quote:
Ik wou het eigenlijk al drie posts lang doen, maar nu kan ik me even niet meer inhouden:quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja het is al geruime tijd DE maatstaf hoor... Getuigt gewoon van klasse...
Bij Joey verbaas ik me nergens meer over.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jouw immer groeiende definitie van klasse blijft me dan ook verbazen.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:27 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik een minderwaardige persoonlijkheid omdat ik er geen bijzonder genot aan beleef als mijn echtelijke wederhelft aan mijn kontgat likt ?
Ex-cuse-me..
.
.
Als rimmen de ultieme graatmeter van de perfecte relatie gaat worden dan pleeg ik nu maar meteen preventief zelfmoord.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja we kunnen heus wel eens ontopic gaan hoor... Dat meisje vraagt zich af waarom ze nooit gebaft wordt en daarmee nooit de ideale relatie zal krijgen...
Je weet het inderdaad nooit met zo'n vuurvreter. Voor je het weet heb je geen konthaar meer.. Woesh!quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:27 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik een minderwaardige persoonlijkheid omdat ik er geen bijzonder genot aan beleef als mijn echtelijke wederhelft aan mijn kontgat likt ?
Ex-cuse-me..
.
.
Goed, zegt ze. Dat het uit is geweest wijt ze niet aan de relatie zelf maar aan de omstandigheden. Het klonk vrij naïef eigenlijk. Ze zien elkaar niet vaak en ze maakt ook absoluut geen hele verliefde indruk op me als ze over hem praat.quote:
Heb je t wel eens laten doen dan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:27 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ex-cuse-me..
.
.
Ik vermoed dat konthaar ook al niet in JoeyT's definitie van klasse valtquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je weet het inderdaad nooit met zo'n vuurvreter. Voor je het weet heb je geen konthaar meer.. Woesh!
Niet nodig... Ik geef je toch wat tips... Wat je ook kan doen is naar de lokale sexshop gaan en daar speciale parfum kopen die de vervelende geurtjes tegen gaat... Werkt zeer goed...quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:29 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Als rimmen de ultieme graatmeter van de perfecte relatie gaat worden dan pleeg ik nu maar meteen preventief zelfmoord..
Je drinkt bier, dan houdt het rap op natuurlijk.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
Iemand wedje leggen over hoe lang het gaat duren voor Joey me bekrompen gaat noemen ?
Joey zegt stop tegen wijven met konthaarquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je weet het inderdaad nooit met zo'n vuurvreter. Voor je het weet heb je geen konthaar meer.. Woesh!
Trouwens, ik hoor graag meer over wat er wél in valt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vermoed dat konthaar ook al niet in JoeyT's definitie van klasse valt.
Jij houdt wel van een strakke behaarde kont ?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vermoed dat konthaar ook al niet in JoeyT's definitie van klasse valt.
Baffen is boffen dat je niet hoeft beffenquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:32 schreef Ynske het volgende:
Jongens hou nu ff op met dat analeliksexgedoe... ik trek t niet meer
kunnen we het weer over andere dingen hebben die ff niet met sex te maken hebben?
Hoi Sabrina.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:32 schreef Ynske het volgende:
Jongens hou nu ff op met dat analeliksexgedoe... ik trek t niet meer
kunnen we het weer over andere dingen hebben die ff niet met sex te maken hebben?
Nee, deze was ik voor de verandering min of meer met je eensquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jij houdt wel van een strakke behaarde kont ?![]()
Ja, als je zo gaat beginnen ben ik natuurlijk stervensnieuwsgierig wat jou uberhaupt deed aannemen dat ik de trotse bezitster ben van een zwaarbehaarde onwelriekende anus.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niet nodig... Ik geef je toch wat tips... Wat je ook kan doen is naar de lokale sexshop gaan en daar speciale parfum kopen die de vervelende geurtjes tegen gaat... Werkt zeer goed...
Je bent bekrompen...quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
Iemand wedje leggen over hoe lang het gaat duren voor Joey me bekrompen gaat noemen ?
Dat wilde ik net zeggen.quote:
En jij dan, heb jij je wel 's laten baffen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je bent bekrompen...
Maar nee ik zit beetje te plagen...
Wat ik me wel serieus afvraag is of je je wel eens hebt laten baffen... Ik weet dat meisjes er meestal geen voorstander van zijn, maar als ze t eenmaal 'geproefd' hebben het toch wel erg lekker vinden...
Naja een normale jongen probeert toch altijd stiekum de weg naar t poepertje te vinden...quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:33 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja, als je zo gaat beginnen ben ik natuurlijk stervensnieuwsgierig wat jou uberhaupt deed aannemen dat ik de trotse bezitster ben van een zwaarbehaarde onwelriekende anus.
Zou ze ons niet heel erg missen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen.![]()
Gelukkig blijkt Sabrina een ander topic gevonden te hebben waarin ze haar gal kan spuwen.![]()
Parfum prikt op je sterretjequote:Op maandag 1 augustus 2005 14:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
"Goh Henk, wat is nou je nieuwe baan precies ?"
"Nou, Jolanda, ik ben anti-anus-odeur-parfum-salesman.".
die is toch alweer dicht? Of hebben ze een 2e deel geopend?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen.![]()
Gelukkig blijkt Sabrina een ander topic gevonden te hebben waarin ze haar gal kan spuwen.![]()
Jezus zeg, zit je soms met je lul in je hand te wachten totdat ze 'ja' zegt? Smeerlap.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je bent bekrompen...
Wat ik me wel serieus afvraag is of je je wel eens hebt laten baffen... Ik weet dat meisjes er meestal geen voorstander van zijn, maar als ze t eenmaal 'geproefd' hebben het toch wel erg lekker vinden...
Dat lees je toch?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
En jij dan, heb jij je wel 's laten baffen?![]()
Lurkersquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:35 schreef Dependy het volgende:
[..]
Jezus zeg, zit je soms met je lul in je hand te wachten totdat ze 'ja' zegt? Smeerlap.
Hey Joe,quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja een normale jongen probeert toch altijd stiekum de weg naar t poepertje te vinden...
Of het moet dus een behaarde en riekende anus zijn...
Lieve Joey,quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je bent bekrompen...
Ben ik ff blij dat ik abnormaal benquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja een normale jongen probeert toch altijd stiekum de weg naar t poepertje te vinden...
Vertel eens wat meer over jezelfquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:35 schreef Dependy het volgende:
[..]
Jezus zeg, zit je soms met je lul in je hand te wachten totdat ze 'ja' zegt? Smeerlap.
KUT, ik geloof dat ik een wanfunctionerend exemplaar gevonden heb.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Geen idee, ik kwam er toevallig in terecht en zag dat daar de aloude discussie tussen Sabrina en jou weer aan de gang was.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
die is toch alweer dicht? Of hebben ze een 2e deel geopend?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over jezelf![]()
Je bent nieuw in dit topic...
Kaal of streepje?
En dan geef je geen linkje?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Geen idee, ik kwam er toevallig in terecht en zag dat daar de aloude discussie tussen Sabrina en jou weer aan de gang was.
Ik dacht dus dat dit een beetje een leuk praattopic voor singles was, maar never mind...quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kaal of streepje?
Soms.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:38 schreef Dependy het volgende:
[..]
Ik dacht dus dat dit een beetje een leuk praattopic voor singles was, maar never mind...
Ja alles super chill... Gaat echt helemaal top... Kben gewoon dom geweest, maar geniet er nu lekker van... Slapen lekker bij mekaar en ben blij dak dr hebquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:36 schreef TGT het volgende:
[..]
Hey Joe,
Nog fijn gechilled met je meisje? Alles nog een beetje goed gekomen?
Nee, zo boeiend was het niet, die discussie is hier bovendien al minstens tien keerr gevoerd.quote:
Och, JoeyT heeft weer in het fotoboek zitten lurken hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kaal of streepje?
Ja ik heb toch gelijk of niet? Het ligt aan haar dat ze geen vrienden heeft...quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Geen idee, ik kwam er toevallig in terecht en zag dat daar de aloude discussie tussen Sabrina en jou weer aan de gang was.
Als je de postings van bepaalde mensen leert negeren, is het dat ook best welquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:38 schreef Dependy het volgende:
[..]
Ik dacht dus dat dit een beetje een leuk praattopic voor singles was, maar never mind...
Fijn manquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja alles super chill... Gaat echt helemaal top... Kben gewoon dom geweest, maar geniet er nu lekker van... Slapen lekker bij mekaar en ben blij dak dr heb
Hoest met jou en je meisje?
JoeyT is een beetje onze excuus-josti, verder is het doorgaans nog wel redelijk te pruimen hier.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:38 schreef Dependy het volgende:
[..]
ik denk dat wel meer mensen daar blij om zijn.... (dat jij dat bent maar ook dat zij dat zijn)quote:
In grote lijnen ben ik het met je eens, al denk ik wel dat het moeilijker te veranderen is dan jij denkt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik heb toch gelijk of niet? Het ligt aan haar dat ze geen vrienden heeft...
Eerst anuslikken, nu pruimen....gatver!quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:41 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
JoeyT is een beetje onze excuus-josti, verder is het doorgaans nog wel redelijk te pruimen hier..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |