Wasmetjou?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
Yo. Watskeburt.
slettttttttttttttttttttttttttttquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
als beiden het erover eens zijn dat het alleen om de sex gaat is er toch niets aan de hand?
Heb je gelijk in.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
als beiden het erover eens zijn dat het alleen om de sex gaat is er toch niets aan de hand?
ja, maar theoretisch gezien zou het best kunnenquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:11 schreef PhaE het volgende:
[..]
Heb je gelijk in.
Maar toch is het vaak het geval dat een van de twee wat meer voelt voor de ander dan hij/zij wil toegeven, omdat hij/zij anders de persoon helemaal verliest.
Daarom> Nooit knuffelenquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:11 schreef PhaE het volgende:
[..]
Heb je gelijk in.
Maar toch is het vaak het geval dat een van de twee wat meer voelt voor de ander dan hij/zij wil toegeven, omdat hij/zij anders de persoon helemaal verliest.
auwquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:06 schreef PhaE het volgende:
[..]
Niet zeiken![]()
De meesten hier zitten al veel langer zonder sex!
Jij hebt tenminste een sex-vriendje, grmbl![]()
* PhaE zoekt ook nog steeds een sex-vriendinnetje. Best handig af en toe.
Was eerst ook zo, van mijn kant, maar (geloof het of niet) het is gewoon goed zo..quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:11 schreef PhaE het volgende:
[..]
Heb je gelijk in.
nog een paar uurtjes meis en je bent er weer doorheenquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:15 schreef QyRoZ het volgende:
Verliefd zijn is stom, Au3. Leer dat nou eens een keer.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:15 schreef QyRoZ het volgende:
Verliefd zijn is stom, Au3. Leer dat nou eens een keer.
Baft hij je ook of zijn jullie nog niet zover?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
Over seksvriendjes:. Het is allemaal echt te loos voor woorden. Althans, dat merk ik nu ieg nu ik echt verliefd ben, hoe ontzettend veel fijner dat is dan loze seks.
Ik ken het. En dan sleept een dag zich zo voort. Net als hier.quote:
Hoe was je date afgelopen?quote:
Waar héb je het over, Joey ?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Baft hij je ook of zijn jullie nog niet zover?
ik heb 3 verdiepingen met pc's gedaan in 3 uur.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
nog een paar uurtjes meis en je bent er weer doorheen
Rimmen!quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Waar héb je het over, Joey ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |