ja, maar theoretisch gezien zou het best kunnenquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:11 schreef PhaE het volgende:
[..]
Heb je gelijk in.
Maar toch is het vaak het geval dat een van de twee wat meer voelt voor de ander dan hij/zij wil toegeven, omdat hij/zij anders de persoon helemaal verliest.
Daarom> Nooit knuffelenquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:11 schreef PhaE het volgende:
[..]
Heb je gelijk in.
Maar toch is het vaak het geval dat een van de twee wat meer voelt voor de ander dan hij/zij wil toegeven, omdat hij/zij anders de persoon helemaal verliest.
auwquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:06 schreef PhaE het volgende:
[..]
Niet zeiken![]()
De meesten hier zitten al veel langer zonder sex!
Jij hebt tenminste een sex-vriendje, grmbl![]()
* PhaE zoekt ook nog steeds een sex-vriendinnetje. Best handig af en toe.
Was eerst ook zo, van mijn kant, maar (geloof het of niet) het is gewoon goed zo..quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:11 schreef PhaE het volgende:
[..]
Heb je gelijk in.
nog een paar uurtjes meis en je bent er weer doorheenquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:15 schreef QyRoZ het volgende:
Verliefd zijn is stom, Au3. Leer dat nou eens een keer.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:15 schreef QyRoZ het volgende:
Verliefd zijn is stom, Au3. Leer dat nou eens een keer.
Baft hij je ook of zijn jullie nog niet zover?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
Over seksvriendjes:. Het is allemaal echt te loos voor woorden. Althans, dat merk ik nu ieg nu ik echt verliefd ben, hoe ontzettend veel fijner dat is dan loze seks.
Ik ken het. En dan sleept een dag zich zo voort. Net als hier.quote:
Hoe was je date afgelopen?quote:
Waar héb je het over, Joey ?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Baft hij je ook of zijn jullie nog niet zover?
ik heb 3 verdiepingen met pc's gedaan in 3 uur.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
nog een paar uurtjes meis en je bent er weer doorheen
Rimmen!quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Waar héb je het over, Joey ?
Over die jongen waar je verliefd op bent duhuhhh...quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Waar héb je het over, Joey ?
Dat staat los van werkelijk verliefd zijn, lieve Au3. Daten is best okay, maar van tevoren weet je nooit of die vonk er zal zijn en dan kan je dus uitstekend jaloers zijn op degene die die vonk wel alvast hebbenquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Had jij niet een of andere hete date ?
Nee, maar wat boeit jou dat ?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Over die jongen waar je verliefd op bent duhuhhh...
Of hij je ook baft?
Idd... Vandaag zitten we op dezelfde lijn... Ik moet meteen aan southpark denken...quote:
Vertel over je date !quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat staat los van werkelijk verliefd zijn, lieve Au3. Daten is best okay, maar van tevoren weet je nooit of die vonk er zal zijn en dan kan je dus uitstekend jaloers zijn op degene die die vonk wel alvast hebben.
quote:
Vertel ff over dat rimmen!quote:
Lijkt me toch wel iets wat gedaan wordt als je echt echt echt verliefd bent...quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nee, maar wat boeit jou dat ?
Gezellig. [14.gif] Ze heeft wat meer verteld over haar relatie. Ik ben eerlijk geweest, het verraste haar enigszins.. was verder nog wel gezellig, maar ze werd wat verlegen als het een beetje persoonlijk werd.quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel iets wat gedaan wordt als je echt echt echt verliefd bent...
Wordt regelmatig als maatstaf gebruikt...
Baf je haar? Nee? Dan ben je niet echt verliefd...
Snap je?
Hoe zit t met haar relatie dan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Gezellig. [14.gif] Ze heeft wat meer verteld over haar relatie. Ik ben eerlijk geweest, het verraste haar enigszins.. was verder nog wel gezellig, maar ze werd wat verlegen als het een beetje persoonlijk werd.
je mag het ook uitspreken zonder dat je eten in je mond hebtquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:23 schreef Godlike02 het volgende:
Pmmmmm fppmffmpp mfpmppmmpmmpmppppp mpppff pmfppfpfmmppppp pffmffppmppmmppppp mpmmfffmp fppmppmpppmpmpppppmpm?
en hebt vervolgens een slag in je gezichtquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoe zit t met haar relatie dan?
heb je wel aan dr tietjes gezeten? Lijkt me trouwens wel een leuk idee voor de volgende date... Zij wordt verlegen en jij knijpt dan ff in dr tietjes en zegt er "toet toet" bij... Gewoon om t ijs te breken...
Dat is inderdaad niet zo'n leuk vooruitzicht...quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..].
Als ik dit als maatstaaf moet gebruiken geloof ik dat ik een eindeloos leven van permanente rotrelaties zonder vertrouwen tegemoet ga.
Naja het is al geruime tijd DE maatstaf hoor... Getuigt gewoon van klasse...quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
Trouwens, wat ben ik voor Victoriaanse oudtante dat ten eerste dat mijn hele portie rimmen wat mij betreft naar Fikkie mag en ten tweede sowieso al compleet gemist had dat dat tegenwoordig seksueel gemeengoed is.
* AudreyHepburn trekt lichtelijk verbaasd een wenkbrauw op.
joeyquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet zo'n leuk vooruitzicht...
Was je wel goed je anus tijdens het douchen...?
Vind je dit nou echt grappig?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik een minderwaardige persoonlijkheid omdat ik er geen bijzonder genot aan beleef als mijn echtelijke wederhelft aan mijn kontgat likt ?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jouw immer groeiende definitie van klasse blijft me dan ook verbazenquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja het is al geruime tijd DE maatstaf hoor... Getuigt gewoon van klasse...
Ja we kunnen heus wel eens ontopic gaan hoor... Dat meisje vraagt zich af waarom ze nooit gebaft wordt en daarmee nooit de ideale relatie zal krijgen...quote:
Ik wou het eigenlijk al drie posts lang doen, maar nu kan ik me even niet meer inhouden:quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja het is al geruime tijd DE maatstaf hoor... Getuigt gewoon van klasse...
Bij Joey verbaas ik me nergens meer over.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jouw immer groeiende definitie van klasse blijft me dan ook verbazen.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:27 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik een minderwaardige persoonlijkheid omdat ik er geen bijzonder genot aan beleef als mijn echtelijke wederhelft aan mijn kontgat likt ?
Ex-cuse-me..
.
.
Als rimmen de ultieme graatmeter van de perfecte relatie gaat worden dan pleeg ik nu maar meteen preventief zelfmoord.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja we kunnen heus wel eens ontopic gaan hoor... Dat meisje vraagt zich af waarom ze nooit gebaft wordt en daarmee nooit de ideale relatie zal krijgen...
Je weet het inderdaad nooit met zo'n vuurvreter. Voor je het weet heb je geen konthaar meer.. Woesh!quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:27 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik een minderwaardige persoonlijkheid omdat ik er geen bijzonder genot aan beleef als mijn echtelijke wederhelft aan mijn kontgat likt ?
Ex-cuse-me..
.
.
Goed, zegt ze. Dat het uit is geweest wijt ze niet aan de relatie zelf maar aan de omstandigheden. Het klonk vrij naïef eigenlijk. Ze zien elkaar niet vaak en ze maakt ook absoluut geen hele verliefde indruk op me als ze over hem praat.quote:
Heb je t wel eens laten doen dan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:27 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ex-cuse-me..
.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |