Ik vermoed dat konthaar ook al niet in JoeyT's definitie van klasse valtquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je weet het inderdaad nooit met zo'n vuurvreter. Voor je het weet heb je geen konthaar meer.. Woesh!
Niet nodig... Ik geef je toch wat tips... Wat je ook kan doen is naar de lokale sexshop gaan en daar speciale parfum kopen die de vervelende geurtjes tegen gaat... Werkt zeer goed...quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:29 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Als rimmen de ultieme graatmeter van de perfecte relatie gaat worden dan pleeg ik nu maar meteen preventief zelfmoord..
Je drinkt bier, dan houdt het rap op natuurlijk.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
Iemand wedje leggen over hoe lang het gaat duren voor Joey me bekrompen gaat noemen ?
Joey zegt stop tegen wijven met konthaarquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je weet het inderdaad nooit met zo'n vuurvreter. Voor je het weet heb je geen konthaar meer.. Woesh!
Trouwens, ik hoor graag meer over wat er wél in valt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vermoed dat konthaar ook al niet in JoeyT's definitie van klasse valt.
Jij houdt wel van een strakke behaarde kont ?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vermoed dat konthaar ook al niet in JoeyT's definitie van klasse valt.
Baffen is boffen dat je niet hoeft beffenquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:32 schreef Ynske het volgende:
Jongens hou nu ff op met dat analeliksexgedoe... ik trek t niet meer
kunnen we het weer over andere dingen hebben die ff niet met sex te maken hebben?
Hoi Sabrina.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:32 schreef Ynske het volgende:
Jongens hou nu ff op met dat analeliksexgedoe... ik trek t niet meer
kunnen we het weer over andere dingen hebben die ff niet met sex te maken hebben?
Nee, deze was ik voor de verandering min of meer met je eensquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jij houdt wel van een strakke behaarde kont ?![]()
Ja, als je zo gaat beginnen ben ik natuurlijk stervensnieuwsgierig wat jou uberhaupt deed aannemen dat ik de trotse bezitster ben van een zwaarbehaarde onwelriekende anus.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niet nodig... Ik geef je toch wat tips... Wat je ook kan doen is naar de lokale sexshop gaan en daar speciale parfum kopen die de vervelende geurtjes tegen gaat... Werkt zeer goed...
Je bent bekrompen...quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
Iemand wedje leggen over hoe lang het gaat duren voor Joey me bekrompen gaat noemen ?
Dat wilde ik net zeggen.quote:
En jij dan, heb jij je wel 's laten baffen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je bent bekrompen...
Maar nee ik zit beetje te plagen...
Wat ik me wel serieus afvraag is of je je wel eens hebt laten baffen... Ik weet dat meisjes er meestal geen voorstander van zijn, maar als ze t eenmaal 'geproefd' hebben het toch wel erg lekker vinden...
Naja een normale jongen probeert toch altijd stiekum de weg naar t poepertje te vinden...quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:33 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja, als je zo gaat beginnen ben ik natuurlijk stervensnieuwsgierig wat jou uberhaupt deed aannemen dat ik de trotse bezitster ben van een zwaarbehaarde onwelriekende anus.
Zou ze ons niet heel erg missen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen.![]()
Gelukkig blijkt Sabrina een ander topic gevonden te hebben waarin ze haar gal kan spuwen.![]()
Parfum prikt op je sterretjequote:Op maandag 1 augustus 2005 14:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
"Goh Henk, wat is nou je nieuwe baan precies ?"
"Nou, Jolanda, ik ben anti-anus-odeur-parfum-salesman.".
die is toch alweer dicht? Of hebben ze een 2e deel geopend?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen.![]()
Gelukkig blijkt Sabrina een ander topic gevonden te hebben waarin ze haar gal kan spuwen.![]()
Jezus zeg, zit je soms met je lul in je hand te wachten totdat ze 'ja' zegt? Smeerlap.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je bent bekrompen...
Wat ik me wel serieus afvraag is of je je wel eens hebt laten baffen... Ik weet dat meisjes er meestal geen voorstander van zijn, maar als ze t eenmaal 'geproefd' hebben het toch wel erg lekker vinden...
Dat lees je toch?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
En jij dan, heb jij je wel 's laten baffen?![]()
Lurkersquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:35 schreef Dependy het volgende:
[..]
Jezus zeg, zit je soms met je lul in je hand te wachten totdat ze 'ja' zegt? Smeerlap.
Hey Joe,quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja een normale jongen probeert toch altijd stiekum de weg naar t poepertje te vinden...
Of het moet dus een behaarde en riekende anus zijn...
Lieve Joey,quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je bent bekrompen...
Ben ik ff blij dat ik abnormaal benquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja een normale jongen probeert toch altijd stiekum de weg naar t poepertje te vinden...
Vertel eens wat meer over jezelfquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:35 schreef Dependy het volgende:
[..]
Jezus zeg, zit je soms met je lul in je hand te wachten totdat ze 'ja' zegt? Smeerlap.
KUT, ik geloof dat ik een wanfunctionerend exemplaar gevonden heb.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Geen idee, ik kwam er toevallig in terecht en zag dat daar de aloude discussie tussen Sabrina en jou weer aan de gang was.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
die is toch alweer dicht? Of hebben ze een 2e deel geopend?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over jezelf![]()
Je bent nieuw in dit topic...
Kaal of streepje?
En dan geef je geen linkje?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Geen idee, ik kwam er toevallig in terecht en zag dat daar de aloude discussie tussen Sabrina en jou weer aan de gang was.
Ik dacht dus dat dit een beetje een leuk praattopic voor singles was, maar never mind...quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kaal of streepje?
Soms.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:38 schreef Dependy het volgende:
[..]
Ik dacht dus dat dit een beetje een leuk praattopic voor singles was, maar never mind...
Ja alles super chill... Gaat echt helemaal top... Kben gewoon dom geweest, maar geniet er nu lekker van... Slapen lekker bij mekaar en ben blij dak dr hebquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:36 schreef TGT het volgende:
[..]
Hey Joe,
Nog fijn gechilled met je meisje? Alles nog een beetje goed gekomen?
Nee, zo boeiend was het niet, die discussie is hier bovendien al minstens tien keerr gevoerd.quote:
Och, JoeyT heeft weer in het fotoboek zitten lurken hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kaal of streepje?
Ja ik heb toch gelijk of niet? Het ligt aan haar dat ze geen vrienden heeft...quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Geen idee, ik kwam er toevallig in terecht en zag dat daar de aloude discussie tussen Sabrina en jou weer aan de gang was.
Als je de postings van bepaalde mensen leert negeren, is het dat ook best welquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:38 schreef Dependy het volgende:
[..]
Ik dacht dus dat dit een beetje een leuk praattopic voor singles was, maar never mind...
Fijn manquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja alles super chill... Gaat echt helemaal top... Kben gewoon dom geweest, maar geniet er nu lekker van... Slapen lekker bij mekaar en ben blij dak dr heb
Hoest met jou en je meisje?
JoeyT is een beetje onze excuus-josti, verder is het doorgaans nog wel redelijk te pruimen hier.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:38 schreef Dependy het volgende:
[..]
ik denk dat wel meer mensen daar blij om zijn.... (dat jij dat bent maar ook dat zij dat zijn)quote:
In grote lijnen ben ik het met je eens, al denk ik wel dat het moeilijker te veranderen is dan jij denkt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik heb toch gelijk of niet? Het ligt aan haar dat ze geen vrienden heeft...
Eerst anuslikken, nu pruimen....gatver!quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:41 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
JoeyT is een beetje onze excuus-josti, verder is het doorgaans nog wel redelijk te pruimen hier..
Trut. Denk aan cola, beeldscherm en toetsenbord.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:41 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
JoeyT is een beetje onze excuus-josti, verder is het doorgaans nog wel redelijk te pruimen hier..
quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:43 schreef Dependy het volgende:
[..]
Eerst anuslikken, nu pruimen....gatver!![]()
ach je hebt de ergste tijd met TC dus nog niet meegemaaktquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:43 schreef Dependy het volgende:
[..]
Eerst anuslikken, nu pruimen....gatver!![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:41 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |