Het is dat ik geen zin heb om weer uit te loggen en met die kloon te reageren.quote:
schommelenquote:
das triets...quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:47 schreef QyRoZ het volgende:
Gelukkig verveel ik me niet en heb ik niet net de hele FokRadio uitzending van vorige week zitten luisteren.
Had de podcast op mn iPod gezet.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
das triets...
maar wel een idee
deel 3 is klaar
op naar deel 4
En? Een vakantieliefde erbij?quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
das triets...
maar wel een idee
deel 3 is klaar
op naar deel 4
Toppunt van vervelingquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:51 schreef broer het volgende:
[..]
Zit jij alle delen [Singles] door te lezen die er in je vakantie zijn volgespamd?
Nee, dat is de seconden tellen dat de spoorbomen in hilversum dicht zijnquote:
Ik zit te ver van het spoor af om dat te kunnen tellen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat is de seconden tellen dat de spoorbomen in hilversum dicht zijn
Weet jij eigenlijk zeker of ze je internetgebruik niet controleren? Je bent tenslotte aan een nieuwe baan bezig.quote:
Dat doe ik op dinsdagquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:55 schreef QyRoZ het volgende:
En is het niet handiger om de seconden te tellen dat ze niet dicht zitten? In Hilversum?
Ik ben op een externe cursus bij een heel klein bedrijf. Alles wat ik doe gaat via internet, dus aan mn dataverkeer kunnen ze het niet zien. En ik ben iig wel door mn proeftijd heen. Maar nu ga ik weer aan de slag.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:55 schreef broer het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk zeker of ze je internetgebruik niet controleren? Je bent tenslotte aan een nieuwe baan bezig.
We gaan keihardquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:56 schreef Pheno het volgende:
Ik niet, ik kan ze hier zien. En daar dit topic ook niet hard gaat ga ik weer verder
Hoor niets hierquote:
Oh jee, heeft Hilversum dan iets wel goed voor elkaar?quote:
Heb jij een strakke groene broek aan?quote:
Ik heb niks om na te laten. Scheelt een hoop gedoe na mijn dood.quote:
Hehe. Het was geen opmerking om je aan het werk te krijgen. Ik was gewoon benieuwd. Zelf zou ik het niet gemakkelijk durven bij een nieuwe baan - zelfs niet op externe cursus. Vandaar.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:00 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben op een externe cursus bij een heel klein bedrijf. Alles wat ik doe gaat via internet, dus aan mn dataverkeer kunnen ze het niet zien. En ik ben iig wel door mn proeftijd heen. Maar nu ga ik weer aan de slag..
Ik draag niks anders. Met name omdat mijn ballen er zo goed in uitkomen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb jij een strakke groene broek aan?
Ah. nu wel. Maar dan moet wel de deur open.quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:03 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik draag niks anders. Met name omdat mijn ballen er zo goed in uitkomen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |