jah hijs wel tof, kunt goed met hem lachen...quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:24 schreef Rhoona het volgende:
Leuke baas heb jij Ynske...
Moet je ook nog werken
Dramaqueen, je zegt alleen hoiquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:47 schreef melismay het volgende:
Ik word gewoon vakkundig genegeerd hier
En dan alsnog meer genegeerd worden (en minder onderwerp van gesprek zijn) dan Sabrina. Ergens is het knapquote:
Ik had het drukquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:26 schreef Godlike02 het volgende:
Ik heb het druk
zeg steukertjequote:Op maandag 1 augustus 2005 13:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dan alsnog meer genegeerd worden (en minder onderwerp van gesprek zijn) dan Sabrina. Ergens is het knap.
Sommigen hebben dat talentquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dan alsnog meer genegeerd worden (en minder onderwerp van gesprek zijn) dan Sabrina. Ergens is het knap.
Dat is Ynske, die stuitert er op los...quote:
zeg ik stuiter en schommel dan wel maar HEB GEEN ADHD!!!quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is Ynske, die stuitert er op los...
En nog in de ontkenningsfase ookquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg ik stuiter en schommel dan wel maar HEB GEEN ADHD!!!
Het zijn alleen de boze kunstmatige kleurstofjes die je Caps vast hebben gezetquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg ik stuiter en schommel dan wel maar HEB GEEN ADHD!!!
Dat waren de blauwe smartiesquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het zijn alleen de boze kunstmatige kleurstofjes die je Caps vast hebben gezet.
idd kleurstoffen zorgen voor mijn hyperactiviteit...quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het zijn alleen de boze kunstmatige kleurstofjes die je Caps vast hebben gezet.
Denk ik niet. Anders hadden ze het toch wel een andere kleur gegeven?quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:39 schreef Ynske het volgende:
zitten er eigenlijk ook kleurstoffen in pindakaas??
Je doet het verkeerdquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:53 schreef JoeyT het volgende:
En... Al iemand single af?
jijquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:53 schreef JoeyT het volgende:
En... Al iemand single af?
Iddquote:
Woensdag... Alweer veel te lang gelden dus!! En dat terwijl ik mn sexvriendje heel het weekend heb gezienquote:
Knuffelen met een sex vriendjequote:Op maandag 1 augustus 2005 13:59 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Woensdag... Alweer veel te lang gelden dus!! En dat terwijl ik mn sexvriendje heel het weekend heb gezienMaar we lagen samen op de bank dood te gaan (ziek zwak misselijk en zo) dus hebben het maar bij knuffelen gelaten.. Ook fijn
Idd dan is t geen sex vriendje mee... Knuffelen met neukertjes isquote:
Niet zeikenquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:59 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Woensdag... Alweer veel te lang gelden dus!! En dat terwijl ik mn sexvriendje heel het weekend heb gezienMaar we lagen samen op de bank dood te gaan (ziek zwak misselijk en zo) dus hebben het maar bij knuffelen gelaten.. Ook fijn
We zijn het weer eensquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd dan is t geen sex vriendje mee... Knuffelen met neukertjes is![]()
![]()
![]()
Dat doe je maar met iemand waar je echt wat om geeft![]()
Maar ik rook niet...quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:01 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Joey doet nooit iets verkeerd, Joey IS verkeerd.![]()
Het gaat over seksvriendjes. En eventueel -vriendinnetjes.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
Yo. Watskeburt.
hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Knuffelen en knus tegen mekaar aan slapen is iets wat je niet doet met neukertjes... Te intiem...quote:
Dan knuffel je dr meequote:Op maandag 1 augustus 2005 14:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
als beiden het erover eens zijn dat het alleen om de sex gaat is er toch niets aan de hand?
Wasmetjou?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
Yo. Watskeburt.
slettttttttttttttttttttttttttttquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
als beiden het erover eens zijn dat het alleen om de sex gaat is er toch niets aan de hand?
Heb je gelijk in.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |