Nee. Totdat we een relatie hebben zijn we als mens zo onderontwikkeld dat het volslagen onmogelijk voor ons is om iets te hebben wat de moeite waard is om te delenquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:10 schreef JoeyT het volgende:
Hebben singles dan iets om te delen?
Dit topicquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:10 schreef JoeyT het volgende:
Hebben singles dan iets om te delen? Of was dat de achterliggende gedacht?
tvp ja
Nee, Q heeft dat toch niet nodigquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oh je bied je vriendin niet aan?
Aan Q ofzo?
Dat is zonde ja... Maar uiteindelijk past er op ieder potje een dekseltjequote:Op maandag 1 augustus 2005 12:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Totdat we een relatie hebben zijn we als mens zo onderontwikkeld dat het volslagen onmogelijk voor ons is om iets te hebben wat de moeite waard is om te delen.
De slet!quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:15 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik deelde iig zondag, na mijn werk, mijn fooi niet.![]()
Ze moest blij zijn dat ik niet al mijn fooi eruit gehaalt heb.. anders was ik nóg een euro rijker.![]()
Doh.. was best stom. Stond ze voor me : ehm.. hihi.. geld?![]()
Ik zou dat niet eens durven vragen.. de brutaliteit!
Nostradaaamus, Nostradaaamusquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:19 schreef Twisted_fok het volgende:
die stond hem goed, die strakke groene broek!
Vond mezelf wel lullig eigenlijk.. maar ja.. normaliter deelt ook niemand fooi met mij.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:20 schreef Pheno het volgende:
De slet!
Who cares... Pheno, nog geneukt?quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:25 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Vond mezelf wel lullig eigenlijk.. maar ja.. normaliter deelt ook niemand fooi met mij.
Op die manier word ik natuurlijk nooit rijk
Ja, en jij?quote:
neejj ik had 5 delen verschillend werk dat ik had liggen na mijn vakantiequote:Op maandag 1 augustus 2005 11:51 schreef broer het volgende:
[..]
Zit jij alle delen [Singles] door te lezen die er in je vakantie zijn volgespamd?
Ik! Dôh!quote:
Heeeeee Rhoonaaaa! Woooot! Tof!!!quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:28 schreef Rhoona het volgende:
Hey Sandra!!!
Was vrijdag nog in een discotheek waar er paaldansavond wasHad me nog opgegeven om mee te doen aan een wedstrijd, maar heb me weer afgemeld, durfde niet
Kan het ook helemaal niet, dus dan had ik ernstig voor lul gestaan haha
Ik zit uit zelfbescherming sinds mijn vorige relatie in de ontkenningsfasequote:Op maandag 1 augustus 2005 12:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat is zonde ja... Maar uiteindelijk past er op ieder potje een dekseltje![]()
Maar is het dan vervelend om onderontwikkeld te zijn of leer je er mee leven?
jaquote:
Mocht ik ook nog mee dan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:34 schreef gekke_sandra het volgende:
Heeeeee Rhoonaaaa! Woooot! Tof!!!Haha, misschien ben je wel een natuurtalent joh!
![]()
We moeten gewoon snel op een cursus.. zodat onze talenten ontdekt kunnen worden.![]()
Ik wil wel jureren.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:34 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ik! Dôh!
[..]
Heeeeee Rhoonaaaa! Woooot! Tof!!!Haha, misschien ben je wel een natuurtalent joh!
![]()
We moeten gewoon snel op een cursus.. zodat onze talenten ontdekt kunnen worden.![]()
Als je een gedumpte single bent dan ben je natuurlijk de koning der onontwikkeldenquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zit uit zelfbescherming sinds mijn vorige relatie in de ontkenningsfase.
Goedzo. Relaties zijn toch voor paupers, vraag maar aan Qquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zit uit zelfbescherming sinds mijn vorige relatie in de ontkenningsfase.
Goedzo. Vrouwen met vrouwen hoort niet, vraag maar aan godquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Goedzo. Relaties zijn toch voor paupers, vraag maar aan Q
Zij heeft voogdij over alle ontwikkeling die ik toendertijd heb opgedaan en we zijn nog aan het bekvechten of ik nou bezoekrechten krijg of nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je een gedumpte single bent dan ben je natuurlijk de koning der onontwikkelden![]()
Relaties zijn voor paupers.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Goedzo. Relaties zijn toch voor paupers, vraag maar aan Q
en hoe zit het met de alementatie?quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zij heeft voogdij over alle ontwikkeling die ik toendertijd heb opgedaan en we zijn nog aan het bekvechten of ik nou bezoekrechten krijg of niet.
Eerst aanmoedigen hè.. pas als onze talenten ontdekt zijn kan je jurerenquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:38 schreef Anthraxx het volgende:
Ik wil wel jureren.
Als ik er maar bij mag zijnquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:43 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Eerst aanmoedigen hè.. pas als onze talenten ontdekt zijn kan je jureren![]()
En Christine, natuurlijk mag jij ook mee!
Ik denk aan je hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:47 schreef melismay het volgende:
Ik word gewoon vakkundig genegeerd hier
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:47 schreef melismay het volgende:
Hoi Sabrina.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:47 schreef melismay het volgende:
quote:
Das beter!quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:49 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
Ja, dat was nou net het deel wat je als Single weer wel schijnt te mogen delenquote:
Wie heeft het nou weer over vrouwen met vrouwen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Goedzo. Vrouwen met vrouwen hoort niet, vraag maar aan god![]()
kut hequote:Op maandag 1 augustus 2005 12:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dat was nou net het deel wat je als Single weer wel schijnt te mogen delen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |