baggeraarquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:58 schreef BaggerUser het volgende:
ik zei nog vergeet je eigen niet terug te zetten
Ik plant die van jou achteraan.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:58 schreef BaggerUser het volgende:
ik zei nog vergeet je eigen niet terug te zetten
dan minstens 3equote:Op maandag 1 augustus 2005 00:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik plant die van jou achteraan.![]()
Nee het zou de 7de zijnquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:00 schreef brainster het volgende:
[..]
Je gaat dit toch niet beschouwen als je 2e naam topic he?
Waarom probeer je het dan nogsteeds bij Imberr?quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:00 schreef -Mo- het volgende:
Goh, ik ben er ook weer
En ja, ik ben helderziend, het is een gave, doe je niks aan
quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:01 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Waarom probeer je het dan nogsteeds bij Imberr?
ik kut helemala niet met de opquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:05 schreef brainster het volgende:
Baggeruser, loop is niet te kutten met de OP
die van jag geval staat er naast hoor ?quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:06 schreef brainster het volgende:
Dus jou avatar staat uit zichzelf naast Maryse
Wel waar godverdomme want nou plant je jezelf weer als 2e terwijl ik dit net gefixt heb.quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:05 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
ik kut helemala niet met de op?
`quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wel waar godverdomme want nou plant je jezelf weer als 2e terwijl ik dit net gefixt heb.
anders ga ik wel als 1e maryse als 2e en jag als 3equote:Op maandag 1 augustus 2005 01:08 schreef brainster het volgende:
Laat Maryse anders kiezen wie er naast haar mag staan in de OP
het is hier geen sexslowchatquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:09 schreef MaRySe het volgende:
Ik kies voor J.
En daarna mag Kleine_Jelle.
Oh zo staat het al
Jullie kunnen ruzie maken om wie onder me mag
Ikkeee!quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:09 schreef MaRySe het volgende:
Ik kies voor J.
Oh zo staat het al
Hopla, Maryse heeft gesproken. Dus als BaggerUser dan ff wil kappen met het vernaggelen van dat rijtje avatars dan is iedereen weer tevreden.quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:09 schreef MaRySe het volgende:
Ik kies voor J.
Oh zo staat het al
maar het is niet maryse dr persoonlijke reeksquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hopla, Maryse heeft gesproken. Dus als BaggerUser dan ff wil kappen met het vernaggelen van dat rijtje avatars dan is iedereen weer tevreden.
En weer die autoriteitquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:10 schreef MaRySe het volgende:
Ik ben de godmother dus.
Zoals hij nu staat is het prima.quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:12 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
maar het is niet maryse dr persoonlijke reeks![]()
en ik vernaggel niksals jij er nou eens met je tengels van afbleef was ik tevreden
![]()
nu wel weer iddquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zoals hij nu staat is het prima.![]()
Laten we beginnen met die van DaMookquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:14 schreef DaMook het volgende:
Wat een gezeur over die avatar's
Als we ze er eens uithalen, dan is iedereen tevreden
de laadtijd van die van hem is idd gigantisch langquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:15 schreef Gabry het volgende:
[..]
Laten we beginnen met die van DaMook![]()
dank voor je berichtje gaat het weer een stukje snellerquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:17 schreef Geqxon het volgende:
64 slowchat delen voor een forum van 13 dagen oud? Doen jullie goed
omdat jij niks zegtquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:12 schreef brainster het volgende:
[..]
En weer die autoriteit
Waarom zeg je niks op msn?![]()
Mijne laad kei snel hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:16 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
de laadtijd van die van hem is idd gigantisch lang![]()
Neequote:Op maandag 1 augustus 2005 01:15 schreef Gabry het volgende:
[..]
Laten we beginnen met die van DaMook![]()
Allemaalquote:
Ja, 4 weken langquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:26 schreef Geqxon het volgende:
Gaat Maryse op vakantie oid?
Ja die welquote:
Nee ik ga zo treintikkertje spelenquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:26 schreef Geqxon het volgende:
Gaat Maryse op vakantie oid?
Let op dat er een vakantie regeling geld he, niet dat je dalijk te lang voor niets staat te wachtenquote:
Moet je niet uitgaan ofzo?quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:29 schreef Geqxon het volgende:
Ik bedoel, ik ben nu ook op vakantie. Ik zit hier lekker op mijn hotel-kamertje in San Francisco te fokken
Een tvp plaatsen dusquote:
CHARMED!!!!quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:29 schreef Geqxon het volgende:
Ik bedoel, ik ben nu ook op vakantie. Ik zit hier lekker op mijn hotel-kamertje in San Francisco te fokken
In Amerika mag je pas vanaf je 21 overal in en alcohol drinkenquote:
Wat doe jij om half 5 lokale tijd in je hotelkamer?quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:29 schreef Geqxon het volgende:
Dat zegt ie netquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat doe jij om half 5 lokale tijd in je hotelkamer?
fokkenquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat doe jij om half 5 lokale tijd in je hotelkamer?
Ik had nog niet op F5 gedrukt.quote:
Uitgaan is leukquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Uitgaan is leukmits niet al te vaak
Hij was net goed. Je had jezelf in het midden gezet, J vond het zelfs goed. En nu weerquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:37 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
te druk met de op te verkloten
maar de enters ertussen waren weggehaaldquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:39 schreef brainster het volgende:
[..]
Hij was net goed. Je had jezelf in het midden gezet, J vond het zelfs goed. En nu weer![]()
Mooi is dat he, jezelf tegenspreken in een zinquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:38 schreef Geqxon het volgende:
Uitgaan is idd leuk, maar ik hou niet van uitgaan
quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer met een persoon eens zijn dan nu
slaap lekkerquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:41 schreef MaRySe het volgende:
Ik ga slapen
Wens me een fijne vakantie toe
fijne vakantie in limburgquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:41 schreef MaRySe het volgende:
Ik ga slapen
Trustequote:Op maandag 1 augustus 2005 01:41 schreef MaRySe het volgende:
Ik ga slapen
nee alleen jquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:44 schreef MaRySe het volgende:
Zuid Europa is niet Limburg
En waag het niet me uit de OP te schoppen als ik weg ben
Dat doen ze zometeen wel voordat je weg bentquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:44 schreef MaRySe het volgende:
Zuid Europa is niet Limburg
En waag het niet me uit de OP te schoppen als ik weg ben
Nou ik ga niet zeggen dat uitgaan stom is. Ik vind uitgaan ZELF niet zo leuk, omdat ik er niet zo goed tegenkan als ik in een grote groep mensen zitquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mooi is dat he, jezelf tegenspreken in een zin
fok is een aardig grote groep en ik neem aan dat je zittend foktquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nou ik ga niet zeggen dat uitgaan stom is. Ik vind uit ZELF niet zo leuk, omdat ik er niet zo goed tegenkan als ik in een grote groep mensen zit
Ik ook niet hoor .quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nou ik ga niet zeggen dat uitgaan stom is. Ik vind uitgaan ZELF niet zo leuk, omdat ik er niet zo goed tegenkan als ik in een grote groep mensen zit
en als je er 1 nodig hebt is er nergens 1 te bekennenquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor .
Wat ik ook zo storend vind sta je drie minuten in een kleding zaak zijn er al drie verkopers op je afgekomen.![]()
trustequote:Op maandag 1 augustus 2005 01:55 schreef brainster het volgende:
Zeg mensen. Ik ga maar is slapen.
Truste allen
Truste BU en brainsterquote:
quote:j, waag het niet
ikquote:Op maandag 1 augustus 2005 02:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wie is er allemaal nog ?
Jij hebt echt problemen op msnquote:Op maandag 1 augustus 2005 02:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wie is er allemaal nog ?
En ikquote:
Ey psst we zijn alleenquote:
Hoezoquote:
* _ELMaikel_ Begrijpt er niks vanquote:
Lees onze chatlog dan maar... niet echt normaalquote:Op maandag 1 augustus 2005 02:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
* _ELMaikel_ Begrijpt er niks van![]()
Ik heb jou niet op me msnquote:Op maandag 1 augustus 2005 02:27 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Lees onze chatlog dan maar... niet echt normaal
Ik weet wie ik in mijn msn heb en wie nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 02:32 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hoeveel Maikel's lopen hier rond dan?
Truste -Mo-quote:
Mijquote:Op maandag 1 augustus 2005 02:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik weet wie ik in mijn msn heb en wie niet![]()
Dan moet ik er maar achter komen wie die andere Maikel isquote:Op maandag 1 augustus 2005 02:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik weet wie ik in mijn msn heb en wie niet![]()
Truste Imberrquote:Op maandag 1 augustus 2005 02:35 schreef Imberr het volgende:
ik ga ff wat drinken en nog wat eten ofzo en dan ga ik ook slapen..![]()
truste en tot morge![]()
![]()
ik voeg jou ook ff op msn toe, kee?quote:Op maandag 1 augustus 2005 02:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
MijAl was dat ook niet meteen duidelijk
(Ook al heet ik op msn ook gewoon DaMook
alleen dan met [v-Town] ervoor
)
trustenquote:Op maandag 1 augustus 2005 02:35 schreef Imberr het volgende:
ik ga ff wat drinken en nog wat eten ofzo en dan ga ik ook slapen..![]()
truste en tot morge![]()
![]()
kquote:Op maandag 1 augustus 2005 02:36 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik voeg jou ook ff op msn toe, kee?
Geeft niet hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 02:36 schreef -Mo- het volgende:
[..]
trusten![]()
en ik ben nu écht weg...anders blijf ik hier weer een uur hangen
Mwah al een week of 3 volgens mijquote:Op maandag 1 augustus 2005 02:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goedenacht mensen![]()
Wist niet eens dat PUB bestond
Ik ben er nogquote:Op maandag 1 augustus 2005 02:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Geeft niet hoorDan heb ik ook nog iemand om mee te lullen
quote:
En anders ben ik er nog wel de hele nachtquote:
Don: 9 uurquote:Op maandag 1 augustus 2005 02:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En anders ben ik er nog wel de hele nacht
Pffff
Donderdag: 3 uur.
Vrijdag: 5 uur.
Zaterdag 5 uur.
Zondag 6 uur.
Maandag: Vul zelf maar in
Mooi zoquote:
Waar ga je naar toe??quote:Op maandag 1 augustus 2005 02:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik ga van af Dinsdag op vakantie en als ik op vakantie ben maak ik ook vaal lange dagen.
Valt nog meequote:Op maandag 1 augustus 2005 02:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Don: 9 uur
vrij: 10 uur
zat: 12 uur![]()
zon: 10 uur
maa: ?? uur
Italiequote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 02:51 schreef DaMook het volgende:
etenVandaag heb ik frietjes met frikadellen en een hamburger
Alleen is het weer genoeg voor een heel weeshuis
Die collega van mij bakt altijd zoveel dat ik altijd zeker de helft weg moet flikkeren
Ik ben tot 7 uur aan het werk (net als al die dagen) en drink dan meestal nog wel een pilsje voor ik ga slapenquote:Op maandag 1 augustus 2005 02:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Valt nog mee![]()
Dit wordt wel wat later nu
Maar ach, blijf gezellig joh
Lekker!quote:
Aha oke danquote:Op maandag 1 augustus 2005 02:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben tot 7 uur aan het werk (net als al die dagen) en drink dan meestal nog wel een pilsje voor ik ga slapen
Vorig jaar in Frankrijk liep ik altijd rondes mee met de bewaker omdat ie een geile dochter hadquote:Op maandag 1 augustus 2005 02:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben tot 7 uur aan het werk (net als al die dagen) en drink dan meestal nog wel een pilsje voor ik ga slapen
Jij zit toch ook in de GCSC ? of heb ik het fout ?quote:Op maandag 1 augustus 2005 02:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Aha oke dan![]()
Ik heb vakantie, en dat is maar goed ook
quote:Op maandag 1 augustus 2005 02:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Vorig jaar in Frankrijk liep ik altijd rondes mee met de bewaker omdat ie een geile dochter had![]()
De GCSC wat??quote:Op maandag 1 augustus 2005 02:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij zit toch ook in de GCSC ? of heb ik het fout ?
De Slowchat in General Chatquote:Op maandag 1 augustus 2005 02:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
De GCSC wat??
Hmmz dat komt me wel heel bekent voor idd.
Maar of ik "ERIN ZIT" dat betwijfel ik
Hehequote:Op maandag 1 augustus 2005 02:56 schreef DaMook het volgende:
[..]Dan hoef jij niet bij mij te komen
Ik heb nog lang geen lekkere dochter
Ben je wakker??quote:Op maandag 1 augustus 2005 02:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
De Slowchat in General Chat, maar dat zal wel niet dan
Wiequote:Op maandag 1 augustus 2005 03:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Zijn jullie trouwens alle twee bewaker?
Zie je welquote:Op maandag 1 augustus 2005 02:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ben je wakker??
Ik ben daar het meeste actief
Naast GCSC ben ik ook in het topic DASOO actief
Wij denk ikquote:
Jij en DaMookquote:
Nah ik heb Zondag nog volop zitten te spammenquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zie je welIk wist wel dat ik je daar had gezien
![]()
Daar zat ik ook voor pub geopend wasniet veel maar wel regelmatig
Nope ik bewaak wel andere dingenquote:
Asoquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nah ik heb Zondag nog volop zitten te spammen
Totaal kwam ik op 498 posten uit
Wat doe jij dan ?quote:
Aha oke danquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
AsoIk zit nu elke dag net wel of net niet in die dag lijst
Dus meestal rond de 30 posts
Ik werk, daarnaast website en DASOO OP onderhoudenquote:
This wat hequote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 03:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ey niks meer te doen dus ik ga ook maar eens naar bed
Ik ook volgens mijquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Aha oke dan
Dat heb ik inmiddels volgensmij alweer behaald
Dat doe ik tussendoor ookquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
This wat he![]()
Was even een topic door lezen
Trustenquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ey niks meer te doen dus ik ga ook maar eens naar bed
quote:
Moet ook gebeurenquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat doe ik tussendoor ook(en heeeeel af en toe moet ik ook even wat aan me werk doen
)
Dat haal ik nooitquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 03:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat haal ik nooitJij post overdag en 's avonds veel. Overdag slaap ik
en 's nachts is het eigenlijk nooit druk genoeg om 200+ posts te plaatsen zonder echt te gaan baggeren
.
Ik was om half 12 klaar met alles wat ik voor 3 uur moest doen en nu ben ik klaar met alles wat ik voor 6 uur moet doenquote:
Ben je bang dat ik je anders inhaalquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 03:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik was om half 12 klaar met alles wat ik voor 3 uur moest doen en nu ben ik klaar met alles wat ik voor 6 uur moet doen.
Nee hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ben je bang dat ik je anders inhaal?
Ik kan natuurlijk wel nog een uitchecker of een walk in krijgen, maar daar reken ik niet opquote:
This maar niet te hopenquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk wel nog een uitchecker of een walk in krijgen, maar daar reken ik niet op![]()
Ik heb trouwens ten tijden van de nacht SC in ONZ wel ooit meer dan 200 posts in 1 dag(nacht) gehaaldquote:
Nee hequote:
Ik zit overal en nergen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 03:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb trouwens ten tijden van de nacht SC in ONZ wel ooit meer dan 200 posts in 1 dag(nacht) gehaald. Maar daar kom ik niet veel meer
, nu zit ik overal en vooral in PUB
Ach johquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee heDan moet ik opstaan en werken enzo
Reageren kan ik overalquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik zit overal en nergen.
Ik klik maar wat aan en ik zie wel of ik daar kan reageren
Ik heb deze week maandag en dinsdag weekendquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ach johik moet van maandag tm donderdag van 7 tot 4 werken
![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 03:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Reageren kan ik overalen zit verder ook overal
Ik heb zelfs een topic in OUD in mijn MyAT staan
Heb je geen vakantie dan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 03:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb deze week maandag en dinsdag weekend(straks dus)
En dan volgende week weer alleen maandag.
Nee, werk bij een klein bedrijfje en mijn baas wilde zelf precies de 3 weken die ik vrij gevraagd had, en tsja als baas zijnde plan je dan natuurlijk jezelf vrijquote:
Mwah ik heb in Kinderpraatjes [5] een tvp geplaatstquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]zover gaat het bij mij nou ook weer niet
![]()
Lees je inquote:
Aha oke danquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee, werk bij een klein bedrijfje en mijn baas wilde zelf precies de 3 weken die ik vrij gevraagd had, en tsja als baas zijnde plan je dan natuurlijk jezelf vrij. Maar weggaan was ik dit jaar sowieso niet van plan.
Nu heb ik 4 sept. t/m 18 sept. vrij gevraagd, komt me eigenlijk nog beter uit in verband met de corso ook(corso = zie sig
).
Ik en slapen gaat momenteel nietquote:
Leuk topicquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah ik heb in Kinderpraatjes [5] een tvp geplaatstzitten vaak wel leuke uitspraken van die kleintjes tussen
Da's wel relaxedquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Aha oke dan![]()
Ik heb 4 weken vakantie
Daarom heb ik dus 1 OUD topic in MyAT staanquote:
Zolang er gezellige mensen online zijn niet neequote:Op maandag 1 augustus 2005 03:38 schreef Geqxon het volgende:
Nachtdienst met Fok! is dus zo slecht nog niet
Vast welquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Da's wel relaxed. Ik ga ook nog proberen om achter die 18 sept. nog een week te plakken
, maar eerst afwachten of deze goed gekeurd word
.
Eensquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:38 schreef Geqxon het volgende:
Nachtdienst met Fok! is dus zo slecht nog niet
Ik ga straks die topic eens door lezenquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus 1 OUD topic in MyAT staandie uitspraken zijn zo mooi om te lezen
Ze zei van wel, maar die zal vast nog wel iets posten voor ze echt vertrektquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:39 schreef Geqxon het volgende:
Is Maryse nu al weg?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 03:40 schreef DaMook het volgende:
GVD ik moest opstaan want ik kreeg een uitchecker
Ik hoop het, maar ik overlap 8 dagen met een collegaquote:
Slaapwelquote:
Lastig ook he die mensenquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ik overlap 8 dagen met een collega. Ach ja anders begin ik maar op de 7 ofzo, dat moet zeker gaan
.
En nu moest ik weer opstaannu wilde er weer iemand geld wisselen
Eikels ga slapen gvd, het is hier een hotel, daar kom je om te slapen, niet om rond te lopen dwalen
![]()
En dit is mijn 13.000ste post
Heej jij sliepquote:
Ja best welquote:
als ik mee ga posten zit ik hier om 6 uur nogquote:Op maandag 1 augustus 2005 04:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heej jij sliepPost dan gewoon mee als je toch nog wakker bent
Gezellig tochquote:Op maandag 1 augustus 2005 04:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
als ik mee ga posten zit ik hier om 6 uur nog
nee, ik slaap echt![]()
Je moet ze ook gewoon zelf thuis makenquote:Op maandag 1 augustus 2005 06:10 schreef Geqxon het volgende:
Zooo ff lekker een six dollar burger bij Carls gegetenMorgen weer lekker thuis, kan ik van die mini hamburgers van McDonalds eten
quote:Op maandag 1 augustus 2005 03:39 schreef Geqxon het volgende:
Is Maryse nu al weg?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 03:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze zei van wel, maar die zal vast nog wel iets posten voor ze echt vertrekt
En ik had gelijkquote:
Het begin is erquote:
Fijne vakantie, veel plezier en gun de jongens daar een beetje rust hequote:
]quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:45 schreef Timmiejj het volgende:
Iemand een goed en fatsoenlijk idee om mn ouders over te halen dat ik internet op mn kamer mag? Reden dat het niet mag is dat ze vinden dat ik al teveel achter deze computer zit
Mja wat moet ik dan doen, bijna al mn vrienden zijn op vakantie.![]()
1) ben al op vakantie geweestquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:54 schreef B_BOY het volgende:
[..]
]
punt 1 warom ben jij niet op vakantie
punt 2 ga nieuwe vrienden maken
punt 3 ga werken zit je niet hele dag achter pc en krijg je nog geld ook
punt 4 internet op je kamer moet je gewoon zegge dat het ook handig is voor school enz.
Dealtje sluiten met ze.quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:56 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
1) ben al op vakantie geweest
2) woon in een boerengat, niet veel volk hier![]()
3) ik werk, alleen deze week ligt het stil
4) zal het proberen, maar al vaker geprobeert en lukte toen ook niet
![]()
1 nog een keer gaan. je werkt dus je hoort daar geld voor te hebbenquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:56 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
1) ben al op vakantie geweest
2) woon in een boerengat, niet veel volk hier![]()
3) ik werk, alleen deze week ligt het stil
4) zal het proberen, maar al vaker geprobeert en lukte toen ook niet
![]()
chill ik ga in augustus een paar dagen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:44 schreef Casparovvv het volgende:
morgen
* Casparovvv is zojuist teruggekomen van een weekje Engeland
Waar?quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:47 schreef B_BOY het volgende:
[..]
chill ik ga in augustus een paar dagen.
* Casparovvv is de tel al kwijt geraaktquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:02 schreef B_BOY het volgende:
london. voor de 4e keer in mijn leven ofzo maarja blijf het een leuke stad vinden.
ik niet maarja kom er regelmatig. nooit echt lang op vakantie soms voor een week of een weekendje tussendoor.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:11 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
* Casparovvv is de tel al kwijt geraakt
in totaal een stuk of 15 keer in Engeland denk ik, waarvan 3 of 4 keer in London.
Heb er mijn halve leven gewoond![]()
inderdaad, je moet echt geen 3 weken vakantie hebben in hetzelfde deel van Engelandquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:26 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik niet maarja kom er regelmatig. nooit echt lang op vakantie soms voor een week of een weekendje tussendoor.
ik zal je er bij zettenquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:44 schreef B_BOY het volgende:
pleur mij dan ook in de OP. en ik ben ook al veel plekken van engeland geweest.
mij ist niet geluktquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:52 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
als ik hem teminste mooi vierkant krijg![]()
Ik hou ook van jou.quote:
wat doe je op een saaie maandag....quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:00 schreef BaggerUser het volgende:
waar zullen we het volgend topique over hebben![]()
dan ga je een pokermatch organiserenquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:03 schreef spenky het volgende:
[..]
wat doe je op een saaie maandag....
dat mag je nog niet zeggen... pas het volgende topiquequote:Op maandag 1 augustus 2005 13:04 schreef joupee het volgende:
[..]
dan ga je een pokermatch organiseren![]()
Poker...quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:04 schreef joupee het volgende:
[..]
dan ga je een pokermatch organiseren![]()
Kan jij pokeren?quote:
enigzins, me broer wel beter die heeft ook met 2 toernooien geld gewonnen en op internet regelmatigquote:
had ik al gedaan hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:09 schreef Jaguarized het volgende:
BaggerUser + B_BOY toegevoegd in OP.
hmmz wat schuift utquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:11 schreef joupee het volgende:
[..]
dat noem ik een goede bron van inkomsten![]()
als je het goed kan iddquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:11 schreef joupee het volgende:
[..]
dat noem ik een goede bron van inkomsten![]()
ze had vast wat in dr oogquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:20 schreef Jaguarized het volgende:
Ben ik klaar met werken, fiets ik na het werk nog even naar de tandarts. Daarna naar huis, kom ik onderweg een 13 jarig sletje tegen, staat ze ineens naar me te knipogen.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:23 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
tip 1: niet gelijk overal iets achter zoeken![]()
die heb ik al lang klaar staanquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Ik fietste maar gewoon door, later nog ff achteruit kijken, keek zij godverdomme ook achteruit!![]()
![]()
![]()
* Jaguarized zet deeltje 65 klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |