Dealtje sluiten met ze.quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:56 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
1) ben al op vakantie geweest
2) woon in een boerengat, niet veel volk hier![]()
3) ik werk, alleen deze week ligt het stil
4) zal het proberen, maar al vaker geprobeert en lukte toen ook niet
![]()
1 nog een keer gaan. je werkt dus je hoort daar geld voor te hebbenquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:56 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
1) ben al op vakantie geweest
2) woon in een boerengat, niet veel volk hier![]()
3) ik werk, alleen deze week ligt het stil
4) zal het proberen, maar al vaker geprobeert en lukte toen ook niet
![]()
chill ik ga in augustus een paar dagen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:44 schreef Casparovvv het volgende:
morgen
* Casparovvv is zojuist teruggekomen van een weekje Engeland
Waar?quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:47 schreef B_BOY het volgende:
[..]
chill ik ga in augustus een paar dagen.
* Casparovvv is de tel al kwijt geraaktquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:02 schreef B_BOY het volgende:
london. voor de 4e keer in mijn leven ofzo maarja blijf het een leuke stad vinden.
ik niet maarja kom er regelmatig. nooit echt lang op vakantie soms voor een week of een weekendje tussendoor.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:11 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
* Casparovvv is de tel al kwijt geraakt
in totaal een stuk of 15 keer in Engeland denk ik, waarvan 3 of 4 keer in London.
Heb er mijn halve leven gewoond![]()
inderdaad, je moet echt geen 3 weken vakantie hebben in hetzelfde deel van Engelandquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:26 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik niet maarja kom er regelmatig. nooit echt lang op vakantie soms voor een week of een weekendje tussendoor.
ik zal je er bij zettenquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:44 schreef B_BOY het volgende:
pleur mij dan ook in de OP. en ik ben ook al veel plekken van engeland geweest.
mij ist niet geluktquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:52 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
als ik hem teminste mooi vierkant krijg![]()
Ik hou ook van jou.quote:
wat doe je op een saaie maandag....quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:00 schreef BaggerUser het volgende:
waar zullen we het volgend topique over hebben![]()
dan ga je een pokermatch organiserenquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:03 schreef spenky het volgende:
[..]
wat doe je op een saaie maandag....
dat mag je nog niet zeggen... pas het volgende topiquequote:Op maandag 1 augustus 2005 13:04 schreef joupee het volgende:
[..]
dan ga je een pokermatch organiseren![]()
Poker...quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:04 schreef joupee het volgende:
[..]
dan ga je een pokermatch organiseren![]()
Kan jij pokeren?quote:
enigzins, me broer wel beter die heeft ook met 2 toernooien geld gewonnen en op internet regelmatigquote:
had ik al gedaan hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:09 schreef Jaguarized het volgende:
BaggerUser + B_BOY toegevoegd in OP.
hmmz wat schuift utquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:11 schreef joupee het volgende:
[..]
dat noem ik een goede bron van inkomsten![]()
als je het goed kan iddquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:11 schreef joupee het volgende:
[..]
dat noem ik een goede bron van inkomsten![]()
ze had vast wat in dr oogquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:20 schreef Jaguarized het volgende:
Ben ik klaar met werken, fiets ik na het werk nog even naar de tandarts. Daarna naar huis, kom ik onderweg een 13 jarig sletje tegen, staat ze ineens naar me te knipogen.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:23 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
tip 1: niet gelijk overal iets achter zoeken![]()
die heb ik al lang klaar staanquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Ik fietste maar gewoon door, later nog ff achteruit kijken, keek zij godverdomme ook achteruit!![]()
![]()
![]()
* Jaguarized zet deeltje 65 klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |