Wat doe jij om half 5 lokale tijd in je hotelkamer?quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:29 schreef Geqxon het volgende:
Ik bedoel, ik ben nu ook op vakantie. Ik zit hier lekker op mijn hotel-kamertje in San Francisco te fokken
Dat zegt ie netquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat doe jij om half 5 lokale tijd in je hotelkamer?
fokkenquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat doe jij om half 5 lokale tijd in je hotelkamer?
Ik had nog niet op F5 gedrukt.quote:
Uitgaan is leukquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Uitgaan is leukmits niet al te vaak
Hij was net goed. Je had jezelf in het midden gezet, J vond het zelfs goed. En nu weerquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:37 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
te druk met de op te verkloten
maar de enters ertussen waren weggehaaldquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:39 schreef brainster het volgende:
[..]
Hij was net goed. Je had jezelf in het midden gezet, J vond het zelfs goed. En nu weer![]()
Mooi is dat he, jezelf tegenspreken in een zinquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:38 schreef Geqxon het volgende:
Uitgaan is idd leuk, maar ik hou niet van uitgaan
quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer met een persoon eens zijn dan nu
slaap lekkerquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:41 schreef MaRySe het volgende:
Ik ga slapen
Wens me een fijne vakantie toe
fijne vakantie in limburgquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:41 schreef MaRySe het volgende:
Ik ga slapen
Trustequote:Op maandag 1 augustus 2005 01:41 schreef MaRySe het volgende:
Ik ga slapen
nee alleen jquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:44 schreef MaRySe het volgende:
Zuid Europa is niet Limburg
En waag het niet me uit de OP te schoppen als ik weg ben
Dat doen ze zometeen wel voordat je weg bentquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:44 schreef MaRySe het volgende:
Zuid Europa is niet Limburg
En waag het niet me uit de OP te schoppen als ik weg ben
Nou ik ga niet zeggen dat uitgaan stom is. Ik vind uitgaan ZELF niet zo leuk, omdat ik er niet zo goed tegenkan als ik in een grote groep mensen zitquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mooi is dat he, jezelf tegenspreken in een zin
fok is een aardig grote groep en ik neem aan dat je zittend foktquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nou ik ga niet zeggen dat uitgaan stom is. Ik vind uit ZELF niet zo leuk, omdat ik er niet zo goed tegenkan als ik in een grote groep mensen zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |