baggeraarquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:58 schreef BaggerUser het volgende:
ik zei nog vergeet je eigen niet terug te zetten
Ik plant die van jou achteraan.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:58 schreef BaggerUser het volgende:
ik zei nog vergeet je eigen niet terug te zetten
dan minstens 3equote:Op maandag 1 augustus 2005 00:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik plant die van jou achteraan.![]()
Nee het zou de 7de zijnquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:00 schreef brainster het volgende:
[..]
Je gaat dit toch niet beschouwen als je 2e naam topic he?
Waarom probeer je het dan nogsteeds bij Imberr?quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:00 schreef -Mo- het volgende:
Goh, ik ben er ook weer
En ja, ik ben helderziend, het is een gave, doe je niks aan
quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:01 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Waarom probeer je het dan nogsteeds bij Imberr?
ik kut helemala niet met de opquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:05 schreef brainster het volgende:
Baggeruser, loop is niet te kutten met de OP
die van jag geval staat er naast hoor ?quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:06 schreef brainster het volgende:
Dus jou avatar staat uit zichzelf naast Maryse
Wel waar godverdomme want nou plant je jezelf weer als 2e terwijl ik dit net gefixt heb.quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:05 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
ik kut helemala niet met de op?
`quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wel waar godverdomme want nou plant je jezelf weer als 2e terwijl ik dit net gefixt heb.
anders ga ik wel als 1e maryse als 2e en jag als 3equote:Op maandag 1 augustus 2005 01:08 schreef brainster het volgende:
Laat Maryse anders kiezen wie er naast haar mag staan in de OP
het is hier geen sexslowchatquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:09 schreef MaRySe het volgende:
Ik kies voor J.
En daarna mag Kleine_Jelle.
Oh zo staat het al
Jullie kunnen ruzie maken om wie onder me mag
Ikkeee!quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:09 schreef MaRySe het volgende:
Ik kies voor J.
Oh zo staat het al
Hopla, Maryse heeft gesproken. Dus als BaggerUser dan ff wil kappen met het vernaggelen van dat rijtje avatars dan is iedereen weer tevreden.quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:09 schreef MaRySe het volgende:
Ik kies voor J.
Oh zo staat het al
maar het is niet maryse dr persoonlijke reeksquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hopla, Maryse heeft gesproken. Dus als BaggerUser dan ff wil kappen met het vernaggelen van dat rijtje avatars dan is iedereen weer tevreden.
En weer die autoriteitquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:10 schreef MaRySe het volgende:
Ik ben de godmother dus.
Zoals hij nu staat is het prima.quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:12 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
maar het is niet maryse dr persoonlijke reeks![]()
en ik vernaggel niksals jij er nou eens met je tengels van afbleef was ik tevreden
![]()
nu wel weer iddquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zoals hij nu staat is het prima.![]()
Laten we beginnen met die van DaMookquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:14 schreef DaMook het volgende:
Wat een gezeur over die avatar's
Als we ze er eens uithalen, dan is iedereen tevreden
de laadtijd van die van hem is idd gigantisch langquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:15 schreef Gabry het volgende:
[..]
Laten we beginnen met die van DaMook![]()
dank voor je berichtje gaat het weer een stukje snellerquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:17 schreef Geqxon het volgende:
64 slowchat delen voor een forum van 13 dagen oud? Doen jullie goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |