Als je naar de ondertitel van TT kijkt....quote:Op zondag 31 juli 2005 00:26 schreef Koewam het volgende:
Hoi.
Heb je een minderwaardigheidscomplex omdat ze mooier zijn dan jij?
Groetjes,
Koewam.
quote:Op zondag 31 juli 2005 00:25 schreef Darklight het volgende:
Zag vandaag een gozer lopen met een roze broek, dat is pas erg eng!![]()
Jij bent 'n homo, dit gaat over mannen.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:29 schreef andromeda1968 het volgende:
Waar een mens zich niet allemaal druk om kan maken... Get a live!
Paupers zullen nooit het nut van een roze polo begrijpen....quote:Op zondag 31 juli 2005 00:30 schreef Graveland het volgende:
[..]
Jij bent 'n homo, dit gaat over mannen.
Hoewel...je past er wel tussen nietwaar?
quote:Op zondag 31 juli 2005 00:29 schreef andromeda1968 het volgende:
Get a live!
En wat is het nut dan van een roze polo volgens jou?quote:Op zondag 31 juli 2005 00:34 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Paupers zullen nooit het nut van een roze polo begrijpen....
Het begint met een "V" en eindigt met "rouwen".quote:Op zondag 31 juli 2005 00:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En wat is het nut dan van een roze polo volgens jou?
Roze, ach...ik draag 't niet..maar veel doet 't me niet..quote:Op zondag 31 juli 2005 00:34 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ja! Maar ik draag geen roze.quote:
So far so good.quote:dit gaat over mannen.
Inderdaad, precies in het midden, eentje van voren en eentje vanachteren.quote:Hoewel...je past er wel tussen nietwaar?
*iets over concentratiekamp mompelt.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:40 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Ja! Maar ik draag geen roze.
[..]
So far so good.
[..]
Inderdaad, precies in het midden, eentje van voren en eentje vanachteren.
Mannen kunnen dus geen roze polo's dragen omdat je dan gelijk als homo wordt afgestempeld?quote:Op zondag 31 juli 2005 00:36 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Het begint met een "V" en eindigt met "rouwen".
Slap!quote:Op zondag 31 juli 2005 00:42 schreef Graveland het volgende:
[..]
*iets over concentratiekamp mompelt.
Fascinerend toch hoe Godwin's Law iedere keer weer van toepassing isquote:Op zondag 31 juli 2005 00:42 schreef Graveland het volgende:
Fascinerend toch, dat iemand compleet tegennatuurlijk gedrag aan 't vertonen is ook nog goodwill aan 't kweken is (of iig poging daartoe onderneemt)quote:Op zondag 31 juli 2005 00:46 schreef Prior het volgende:
[..]
Fascinerend toch hoe Godwin's Law iedere keer weer van toepassing is
Waar slaat dat op vieze gore stinkerd van een plantsoenwijf!quote:Op zondag 31 juli 2005 00:26 schreef Koewam het volgende:
Hoi.
Heb je een minderwaardigheidscomplex omdat ze mooier zijn dan jij?
Groetjes,
Koewam.
Touché.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:48 schreef Angeliquetje het volgende:
[..]
Waar slaat dat op vieze gore stinkerd van een plantsoenwijf!
Wat je ook draagt slet. karakter zegt meer dan je lief is. maar jij doet je zo toch voor als een hoer dus je bent ook niet meer waard!
Indirect JA!quote:Op zondag 31 juli 2005 00:48 schreef Angeliquetje het volgende:
[..]
Waar slaat dat op vieze gore stinkerd van een plantsoenwijf!
Wat je ook draagt slet. karakter zegt meer dan je lief is. maar jij doet je zo toch voor als een hoer dus je bent ook niet meer waard!
Voor sommigen hier blijkbaar wel.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:51 schreef SwOoSh het volgende:
kut man, heb ik net roze vest gekocht....ben ik nu ook een homo
Ja, nu ben je zoooo fukking gay! Net zo gay als Mohammed B.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:51 schreef SwOoSh het volgende:
kut man, heb ik net roze vest gekocht....ben ik nu ook een homo
Omdat die te heet gewassen isquote:Op zondag 31 juli 2005 00:54 schreef Henk-B het volgende:
Waarom heet Roze maandag eigenlijk Roze maandag ?
tokkiieeee ik krijg nog wat van jequote:Op zondag 31 juli 2005 00:52 schreef Tokay het volgende:
Wat een zeurtopic!
Omdat ze teveel wit bij het rood hebben gedaan....quote:Op zondag 31 juli 2005 00:54 schreef Henk-B het volgende:
Wat maakt het uit?quote:Op zondag 31 juli 2005 00:54 schreef Henk-B het volgende:
quote:Op zondag 31 juli 2005 00:21 schreef Henk-B het volgende:
Bah wat een stelletje mietjes
Met die verwijfde blauwe shirtjes/polo's/truien aan!!!
En dan nog een oorbel om het af te maken!
stelletje kutten vind ik het !!!!
Eensch.quote:Op zondag 31 juli 2005 01:05 schreef Sturmvogel het volgende:
Welke psychopaat haalt het nou in z'n geschifte, zieke, verneukte Syndroom van Down-kuttekop om een shirt te gaan dragen van een kleur die doorgaans geassocieerd wordt met vrouwen?![]()
Het begon als babykleur, toen vrouwenkleur, en ik ben bang dat jullie nu aan de beurt zijn.quote:Op zondag 31 juli 2005 01:05 schreef Sturmvogel het volgende:
Welke psychopaat haalt het nou in z'n geschifte, zieke, verneukte Syndroom van Down-kuttekop om een shirt te gaan dragen van een kleur die doorgaans geassocieerd wordt met vrouwen?![]()
Ik wacht nog op een reactie.quote:Op zondag 31 juli 2005 01:06 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit?
Als het Blauwe maandag werd genoemd dan kregen we:....
[..]
quote:Op zondag 31 juli 2005 01:07 schreef Graveland het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een reactie.
Of weet je wel dat je 'n untermensch bent?
Oeh, wat grappig.quote:
Dat komt dan ook omdat je grappig bent.quote:
[afbeelding] [/afbeelding] moet [img] [/img] zijn.quote:Op zondag 31 juli 2005 01:23 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[afbeelding]http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00156/Jan_Ulrich_156104a.jpg[/afbeelding]
quote:Op zondag 31 juli 2005 01:27 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
[afbeelding] [/afbeelding] moet [[url= ]afbeelding[/url]] zijn.
Nep neger???quote:Op zondag 31 juli 2005 01:33 schreef Noca het volgende:
"Wat is op" ?
Wat voor een nep-neger ben jij nou weer?
Ik lach je uit!quote:Op zondag 31 juli 2005 01:40 schreef Noca het volgende:
[..]
Je hoeft niet te lachen, het is geen grap.
quote:Op zondag 31 juli 2005 01:57 schreef Noca het volgende:
[..]
[afbeelding]
Yo man, helemaal goed weet je.
*checkt post geschiedenisquote:Op zondag 31 juli 2005 00:48 schreef Graveland het volgende:
[..]
Fascinerend toch, dat iemand compleet tegennatuurlijk gedrag aan 't vertonen is ook nog goodwill aan 't kweken is (of iig poging daartoe onderneemt)
en nog maar te zwijgen over die vanish pottenquote:Op zondag 31 juli 2005 10:45 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Van een meisjesgroep tot een sloopbedrijf(!)
Rose past schijnbaar iedereen
Ik geef geen sodemieter om wat andere mensen vinden. Ik trek aan wat ik wil en ik ben 100 % hetero.quote:Want je bent nu eenmaal een MAN en als je een beetje MANNELIJK over wilt komen dan ga je natuurlijk geen roze troep aantrekken.
Ik heb een oorring en ik ben best cool.quote:Op zondag 31 juli 2005 03:23 schreef Simmertje het volgende:
Tja niet mijn stijl, maargoed tis niet gelijk verwijfd ofzo.
Oorbel is trouwens wel heel fout![]()
Zo'n wigger ding?quote:
Een Ralph Lauren Polo en een oorbel, dat is níet in overeenstemming met elkaarquote:Op zondag 31 juli 2005 18:15 schreef Agiath het volgende:
Stelletje Hulies, mijn broertje draagt een roze Ralph Loren Polo, heeft sinds kort een oorbel en zegt de hele tijd"ik heb die erge mat"
quote:Op zondag 31 juli 2005 00:34 schreef ScudRaket het volgende:
Tekenen van het begin van een *Midlife crisis* (been there done that)quote:Op zondag 31 juli 2005 00:21 schreef Henk-B het volgende:
Met die verwijfde roze shirtjes/polo's/truien aan!!!
Wat ben jij dan wel? En sinds wanneer mogen mensen die niet aan Weight Watchers meedoen geen roze polo dragen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:43 schreef danni het volgende:
Tekenen van het begin van een *Midlife crisis* (been there done that)
meeste hollandse peeps zijn zo mager als een trut en dan nog roze dragen...![]()
Nee ik ben een man van 25 zonder oorbellen (wel twee tepelpiercings - tellen die ook mee?), geen matje en ik heb al bijna 7 jaar een vriendin (zegt natuurlijk ook niet zoveel)..quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:40 schreef SpanCo het volgende:
Ben jij een trut met anorexia, een oorbel en een mat die zich seksueel aangetrokken voelt tot personen van hetzelfde geslacht.
De omschrijving van iemand die een roze shirt draagt volgens menigen.![]()
Of juist alleen maar rose mouwen.. kinky!!quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:48 schreef SpanCo het volgende:
Als je slechts half in deze groep valt betekent dat je dus ook alleen maar mouwloze roze shirtjes aan mag.![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:10 schreef Brunette het volgende:
Ik ken een jongen (verder geen heaumeau ofso), die roze shirtjes én een oorbel draagt én Barbie kaftpapier heeft
Vooral de foto's van die jongen op de één na laatste fotoquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:36 schreef paultjuhhh het volgende:
bedoel je dit? :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[[url=http://josklever.dyndns.org/Brothers050702/Foto248.jpg[img]
[img]http://josklever.dyndns.org/Brothers050702/Foto254.jpg]afbeelding[/url]]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[[url=http://josklever.dyndns.org/Brothers050625/Foto148.jpg[img]
[img]http://josklever.dyndns.org/Brothers050716/Foto181.jpg]afbeelding[/url]]
![]()
OMG !!!!!!quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:36 schreef paultjuhhh het volgende:
bedoel je dit? :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[[url=http://josklever.dyndns.org/Brothers050702/Foto248.jpg[img]
[img]http://josklever.dyndns.org/Brothers050702/Foto254.jpg]afbeelding[/url]]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[[url=http://josklever.dyndns.org/Brothers050625/Foto148.jpg[img]
[img]http://josklever.dyndns.org/Brothers050716/Foto181.jpg]afbeelding[/url]]
![]()
Dan willen ze graag op Paris Hilton lijken, vooral als ze blond zijnquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dikke wijven dragen ook opvallend veel roze...
Wat heeft het één met het ander te maken?quote:Op zondag 31 juli 2005 00:30 schreef Graveland het volgende:
[..]
Jij bent 'n homo, dit gaat over mannen.
Hoewel...je past er wel tussen nietwaar?
Je vind die glanzende gespierde lijven en strakke leren broeken van de nWo worstelaars wel oke?quote:Op zondag 31 juli 2005 00:21 schreef Henk-B het volgende:
quote:Op zondag 31 juli 2005 00:52 schreef Tokay het volgende:
Wat een zeurtopic!
Mensen denken nou eenmaal graag in hokjes, hoe bekrompen dat ook is.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:44 schreef paddy het volgende:
[..]
Wat heeft het één met het ander te maken?
Dus wanneer een man een roze polo draagt , is het een homo?
En wanneer iemand dus zwart draagt is het een gothic?
Wat een lariekoek allemaal.
![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:21 schreef paultjuhhh het volgende:
nog 1 dan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
bij meisjes is roze ook keihot:
[afbeelding]
Kleurtjes racisme.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:57 schreef koentjuh18 het volgende:
Heb zelf ook roze shirts en polo's...
So what, het staat mooi, zit lekker en is net zon kleur als blauw, groen, geel enzo..
Vanwaar deze ophef??? Iedereen mag toch dragen wat hij wil, en roze voor homo's? Get a life, of kruip terug onder je steen!!!![]()
achterlangs...quote:Op zondag 31 juli 2005 00:22 schreef ScudRaket het volgende:
Ze neuken meer dan jij waarschijnlijk
Hoewel een oorbel...
post je er wel een foto vanquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:48 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga ook eens kijken binnenkort voor een roze polo.
mooi gezegdquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:29 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Ik zie ze ook met enige regelmaat lopen. Die zogenaamde 'trendy' 'metrosexuele' ''hun vrouwelijke kant blootgevende' mannen. In en in triest en een schande voor het mannelijk geslacht.
Ik zou persoonlijk nog liever eenzaam en verbitterd sterven dan dat ik een roze polo aan moet trekken om een vrouw te gaan versieren.
Ik heb er geen woorden voor...![]()
zegt 'child_of_the_matrix'...quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:29 schreef child_of_the_matrix het volgende:Ik zou persoonlijk nog liever eenzaam en verbitterd sterven dan dat ik een roze polo aan moet trekken om een vrouw te gaan versieren.
Jij draagt roze shirtjes ??quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:56 schreef Jajong het volgende:
Hey,
Henk-B ga wiet telen in je caravan kanker kamper!
Groetjes.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:18 schreef Brunette het volgende:
[..]
Dan willen ze graag op Paris Hilton lijken, vooral als ze blond zijn![]()
Door wie wordt dat geassocieerd? door anderen? Voor jou geld dus het welbekende "als iemand in de sloot springt..."-zinnetje.quote:Op zondag 31 juli 2005 01:05 schreef Sturmvogel het volgende:
Sports jocks en fret boys...quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:05 schreef Anosmie het volgende:
Ik ben zelf helemaal geen fan van roze.
En die roze shirts / polo's / overhemden met een bijpassende stropdas in net n tint donkerder bij mannen..
Tsja.. ik vind het niks. Ik kan er niet aan wennen.
Het doet me een beetje aan van die blonde-blauwogige all american good guys denken.
Te netjes, te correct, te clean..
Ik hou er niet van.
quote:Op zondag 31 juli 2005 00:48 schreef Graveland het volgende:
Fascinerend toch, dat iemand compleet tegennatuurlijk gedrag aan 't vertonen is ook nog goodwill aan 't kweken is (of iig poging daartoe onderneemt)
Niets tegen een gezellige homofoob, maar dit vind ik behoorlijk onsmakelijk. De asociatie tussen het dragen van roze shirts en homosexualiteit is al onzinnig (zie ook eerdere posts over reacties van vrouwen op die shirts), maar een verwijzing naar concentratiekampen omdat JIJ toevallig van mening bent dat homosexualiteit tegennatuurlijk is is te walgelijk voor woorden. Lees eens een geschiedenisboek voor je je bek opentrekt.. hufterquote:Op zondag 31 juli 2005 00:42 schreef Graveland het volgende:
Ik heb ze gelezen, en ik kan het er alleen maar mee ééns zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
[..]
Niets tegen een gezellige homofoob, maar dit vind ik behoorlijk onsmakelijk. De asociatie tussen het dragen van roze shirts en homosexualiteit is al onzinnig (zie ook eerdere posts over reacties van vrouwen op die shirts), maar een verwijzing naar concentratiekampen omdat JIJ toevallig van mening bent dat homosexualiteit tegennatuurlijk is is te walgelijk voor woorden. Lees eens een geschiedenisboek voor je je bek opentrekt.. hufter![]()
Ik heb een rode Esprit Polo aan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:01 schreef koentjuh18 het volgende:
tja.. werk en vakantie maakt de mens klaagbaar
Neem aub een goed kleurvast wasmiddel...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:06 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik heb een rode Esprit Polo aan?
Is zeker niet goed, omdat Esprit gezien wordt als vrouwenmerk?
Daarbij komt rood erg dicht bij roze (zeker na tientallen keren wassen).
Ik heb ook Esprit aan, zie ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:06 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik heb een rode Esprit Polo aan?
Is zeker niet goed, omdat Esprit gezien wordt als vrouwenmerk?
Daarbij komt rood erg dicht bij roze (zeker na tientallen keren wassen).
Handwasquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:49 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Neem aub een goed kleurvast wasmiddel...![]()
![]()
das toch wel enigzins kansloos, bekrompen mensen als jij moeten voor de grap zelf eens door zo'n hel van een concentratiekamp gaan en dan nog eens komen blatenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:03 schreef Graveland het volgende:
[..]
Ik heb ze gelezen, en ik kan het er alleen maar mee ééns zijn.
Hufter.
En wat te denken van al die mensen geheel in het zwart gekleed, mensen met een zwarte huidskleur of laten we er maar gelijk van maken: "Alle mensen die er anders uit zien dan jij, zijn triest, gehandicapt, horen thuis in een concentratiekamp en wat heb ik allemaal niet meer voorbij zien komen."quote:Op zondag 31 juli 2005 00:21 schreef Henk-B het volgende:
Vieze racist !!!!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:27 schreef SpanCo het volgende:
[..]
En wat te denken van al die mensen geheel in het zwart gekleed, mensen met een zwarte huidskleur of laten we er maar gelijk van maken: "Alle mensen die er anders uit zien dan jij, zijn triest, gehandicapt, horen thuis in een concentratiekamp en wat heb ik allemaal niet meer voorbij zien komen."![]()
Jij snapt echt in de verste verte de gedachte achter mijn opmerking niet hè. Ik trachtte enigzins sarcastisch duidelijk te maken, dat wanneer je mannen met een roze polo voor "kutten, homo's, patiënten of mensen met het Syndroom van Down" uitmaakt, je mensen net zo goed op andere uiterlijk kenmerken kan gaan be(ver)oordelen. Waar ik dus een fel tegenstander van ben!quote:
Joh!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:04 schreef SpanCo het volgende:
[..]
Jij snapt echt in de verste verte de gedachte achter mijn opmerking niet hè. Ik trachtte enigzins sarcastisch duidelijk te maken, dat wanneer je mannen met een roze polo voor "kutten, homo's, patiënten of mensen met het Syndroom van Down" uitmaakt, je mensen net zo goed op andere uiterlijk kenmerken kan gaan be(ver)oordelen. Waar ik dus een fel tegenstander van ben!![]()
HOCKEYERs zijn sexiej!!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:16 schreef Rikoko het volgende:
HOCKEYERS!!!!!!!!!!!! VERENIGT U!
*GIFTIGE KUT LUI!
En wie heeft jou Imam gemaakt?quote:Op zondag 31 juli 2005 00:21 schreef Henk-B het volgende:
stond je echt zo te zwaaien?quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:30 schreef Tobbes het volgende:
Pas ging ik kleren kopen met vriendin; zegt ze opeens:
Koop eens iets rose, d at vind ik geweldig staan bij mannen?
![]()
Waarop ik antwoordde:![]()
Ja mooi,quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:09 schreef Ronno het volgende:
[..]
stond je echt zo te zwaaien?![]()
overigens vind ik de ´huge-ass zonnebrillen´ mode nog irritanter dan de roze polo´s...
ik kan godverdomme niet eens meer een normale zonnebril kopen![]()
Wat een kutpost zegquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:57 schreef Rikoko het volgende:
NEE! Allemaal moeten ze AFGEMAAKT WORDEN!
Een NICHTENMODE komt ons tegemoet!
VREES!
probeer de opticien eensquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:11 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ja mooi,
ik wilde een beetje zo'n zilvere kleine maffiosi achtige zonnebril kopen. Nergens te vinden
Maar dan niet roze...quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:42 schreef VrijeVal het volgende:
niks mis met roze.. TS draag vast twinlife![]()
Yep. Nog even en ze zullen ook lippestift dragen. Dit doet me nogal denken aan de jaren 80 periode van Bon Jovi en Europe. Metalrukkers? Roze polootjes zijn de aanzet voor een nieuwe periode van de haarrock!quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:15 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Maar dan niet roze...
Over 2 jaar kijken mensen terug op hun roze nichtenperiode en zullen ze er beschaamd om gniffelen... fashion victims![]()
Op de gay parade is roze ook al jaren dé kleur voor mannenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:11 schreef kriele het volgende:
[..]
Yep. Nog even en ze zullen ook lippestift dragen. Dit doet me nogal denken aan de jaren 80 periode van Bon Jovi en Europe. Metalrukkers? Roze polootjes zijn de aanzet voor een nieuwe periode van de haarrock!![]()
Oeps soort zoekt soortquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mannen in roze =![]()
Dikke wijven dragen ook opvallend veel roze...
Word!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:27 schreef SpanCo het volgende:
[..]
En wat te denken van al die mensen geheel in het zwart gekleed, mensen met een zwarte huidskleur of laten we er maar gelijk van maken: "Alle mensen die er anders uit zien dan jij, zijn triest, gehandicapt, horen thuis in een concentratiekamp en wat heb ik allemaal niet meer voorbij zien komen."![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:38 schreef the_legend_killer het volgende:
En toch blijftb roze niet kunnen
Liever onder een steen blijven liggen, dan er als een halve zachte/idioot bij te lopen!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:46 schreef Space-Chinees het volgende:
We leven in 2005 man.
Roze is hip.
Ben je niet mee eens?Blijf dan maar onder die steen liggen.
Het is maar waar je je aan ergert.
Ik draag wat ik wil, ik ga niet iets niet dragen omdat mensen iets van me kunnen denken...
We zijn iid geval niet van dat agressieve vette patatgajes als jouquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:34 schreef feyenoord-dude het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar die mensen die over roze klagen. Zeker van die langharige schooiers met zwarte kleren en puisten
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:36 schreef kamagurka het volgende:
[..]
We zijn iid geval niet van dat agressieve vette patatgajes als jou
Rot op kankerrozekuthomokakkerlak!
Ik koppel het aan van die smerige kleurstofzuurstokken en suikerspinnen op de kermisquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:19 schreef dVTB het volgende:
Een doodgewone kleur die je in herenmode steeds meer tegenkomt. Er is alleen een bepaalde groep mensen (zowel homo's als hetero's) die de kleur roze om bepaalde redenen koppelen aan homo-zijn. Maar dat is hun probleem, niet dat van modebewuste mensen die gewoon de trends volgen.
Er zijn natuurlijk ook mensen die het gewoon lelijk vinden staan bij jongens. Een trend is overigens wat anders dan mode. Zelf lijkt me dit typisch mode, net als die kralenkettinkjes, die het overigens al jaren goed doen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:19 schreef dVTB het volgende:
Een doodgewone kleur die je in herenmode steeds meer tegenkomt. Er is alleen een bepaalde groep mensen (zowel homo's als hetero's) die de kleur roze om bepaalde redenen koppelen aan homo-zijn. Maar dat is hun probleem, niet dat van modebewuste mensen die gewoon de trends volgen.
In adamskostuum misschien, op het punt een wijf te neuken... ieder ander roze is voor fairies en kermiskindertjes...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:00 schreef ChicaneBT het volgende:
Mannen in roze het kans soms best.
Alles is beter dan een Roze polo aantrekken.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:34 schreef feyenoord-dude het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar die mensen die over roze klagen. Zeker van die langharige schooiers met zwarte kleren en puisten
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:57 schreef Breemz het volgende:
wat een sneue reacties hier werkelijk waar, iemand beetje in een hokje gaan duwen om zijn kleding, volgens mij zijn 9 v/d 10 stakkers die hier zo sneu lopen te reageren jaloers op de mannen die wel in roze lopen, omdat ze het zelf gewoon niet durven maar stiekem erg graag willen! ja ik geef toe ik draag ook roze! en nog wel van river woods of ralph lauren nu ben ik zeker helemaal homofiel of niet!? ga eens met je tijd mee man, zoals hier al vaker gezegd is kom onder die steen vandaan! GET-A-LIFE
Gatverrr...!! OOK nog van ralphquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:57 schreef Breemz het volgende:
wat een sneue reacties hier werkelijk waar, iemand beetje in een hokje gaan duwen om zijn kleding, volgens mij zijn 9 v/d 10 stakkers die hier zo sneu lopen te reageren jaloers op de mannen die wel in roze lopen, omdat ze het zelf gewoon niet durven maar stiekem erg graag willen! ja ik geef toe ik draag ook roze! en nog wel van river woods of ralph lauren nu ben ik zeker helemaal homofiel of niet!? ga eens met je tijd mee man, zoals hier al vaker gezegd is kom onder die steen vandaan! GET-A-LIFE
Maar je laat je wel in je hol nemen?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:02 schreef _TK het volgende:
Wat is er mis met roze ?
Heb een prachtige roze Ermenegildo Zegna polo.
Draag overigens geen oorbel noch andere soorten sieraden c.q. piercings.
Maar negers hebben geen smaak, dus soitquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:05 schreef XiChico het volgende:
Alleen bij negers staat het. Meestal.
Neenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:03 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Maar je laat je wel in je hol nemen?
Ben ik met je eens, op Humberto Tan na dan.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:08 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Maar negers hebben geen smaak, dus soit
Die heb ik dan ook nog niet met een roze polo betrapt..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:10 schreef _TK het volgende:
[..]
Neen
[..]
Ben ik met je eens, op Humberto Tan na dan.
En je weet het, hoe hoger je download, des te groter je piemelquote:Op zondag 31 juli 2005 00:25 schreef Bennie_K het volgende:
en ze hebben geen versatel 20mbit, wat een losers
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:06 schreef Henk-B het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Gatverdamme !!!!!!!!!!!
Dat is nog eens vies!!!
alsof kinderen daar verstand van hebbenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:23 schreef erodome het volgende:
Loop ik in de stad met mijn zoontje, komt er een man voorbij met een roze shirt aan....
Kind stopt, kijkt, kijkt nog eens, draait zich al fronsend om naar mij en zegt, mama, dat is toch een man?
Ja liefje, dat is een man.
Kind denkt er nog even over na en kijkt nog eens goed, waarom heeft hij dan een roze shirt aan????
Omdat hij dat mooi vindt denk ik pop...
Ja maar mama, roze is een meisjeskleur hoor...
Ja dat weet ik, maar als iemand dat mooi vindt is dat toch goed?
Tja, misschien wel zegt hij, maar ik vind het maar stom...
Thuis aangekomen haal ik de boodschappen uit de auto, vriendjes van ventje komen eraan gesjokt en een van de eerste dingen die onderwerp van gesprek zijn is het roze shirt op een man.
Dat vonden ze niet kunnen
Nou, dan weet je hoe er over je gedacht wordt in kinderwereld als je een roze shirt draagt als man zijnde...
Kinderen hebben daar zeker verstand van en hun mening steken ze niet onder stoelen of bankenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:26 schreef Repeat het volgende:
[..]
alsof kinderen daar verstand van hebben![]()
Als mn kind zegt dat Pol Pot een toffe gast is hecht ik daar toch ook geen waarde aan...
Het gaat er niet eens om of het prima kan, het gaat erom dat het persoon die het draagt er happy mee is en de rest is gewoon niet spannendquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:34 schreef Repeat het volgende:
oftewel, roze kan prima bij een man.
Het wordt kinderen gewoon aangeleerdquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:27 schreef erodome het volgende:
[..]
Kinderen hebben daar zeker verstand van en hun mening steken ze niet onder stoelen of banken
Toch is dat niet helemaal waar heb ik zelf gemerkt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:42 schreef Noca het volgende:
[..]
Het wordt kinderen gewoon aangeleerd
Niet helemaal onterecht overigens, bij kids is roze echt een meisjeskleur.
kom op zeg, omdat jij het je kind niet verteld betekend niet dat het niet aangeleerd is. Ze zien het op tv, bij speelgoed, dat soort onzin, als dan alles voor meisjes roze is en voor jongens bv blauw, dan leren ze het daardoor wel...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Toch is dat niet helemaal waar heb ik zelf gemerkt.
Ik heb die van mij nooit opgevoed met dat is voor jongens en dat voor meisjes, gewoon wat je leuk vindt is ok, maar het zit er echt al in dat jongens nar bepaalde dingen en kleuren trekken en meisjes naar andere dingen en kleuren.
Helemaal uit zichzelf, zonder dat een ander dat aanleert, dat is best apart vind ik, weet niet waar het vandaan komt.
jij bent niet de enige die je ventje opvoedt, de omgeving ook, de vrienden waar hij mee omgaat, televisie, school enzovoorts.....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Toch is dat niet helemaal waar heb ik zelf gemerkt.
Ik heb die van mij nooit opgevoed met dat is voor jongens en dat voor meisjes, gewoon wat je leuk vindt is ok, maar het zit er echt al in dat jongens nar bepaalde dingen en kleuren trekken en meisjes naar andere dingen en kleuren.
Helemaal uit zichzelf, zonder dat een ander dat aanleert, dat is best apart vind ik, weet niet waar het vandaan komt.
Ze trekken vanzelf naar jongens en meisjes dingen, dat heb ik al gezien toen mijn kleine amper nog tv keek enzo, dus daardoor niet zo beinvloed kon worden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:00 schreef Repeat het volgende:
[..]
kom op zeg, omdat jij het je kind niet verteld betekend niet dat het niet aangeleerd is. Ze zien het op tv, bij speelgoed, dat soort onzin, als dan alles voor meisjes roze is en voor jongens bv blauw, dan leren ze het daardoor wel...
Mamma hoeft zich geen zorgen te maken om kleinkinderen, deze jongen is on-ge-loof-lijk heteroquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Ze trekken vanzelf naar jongens en meisjes dingen, dat heb ik al gezien toen mijn kleine amper nog tv keek enzo, dus daardoor niet zo beinvloed kon worden.
Dit is bloedserieus, jongens en meisjes zijn anders, trekken naar andere dingen toe, uit zichzelf...
Nu hij 5 is geef ik je gelijk, toen hij 2 was niet, maar roze was toen al zijn lievelingskleur niet, zonder dat hij zei dat is voor meisjes, want daar had hij geen weet van toe.
Rood, dat trok hem vanaf het eerste moment, lekker actieve kleur, echt iets voor een jongen, nu is hij dol op goudkleur.
Ik draag momenteel een zwart t-shirt met een opdruk van Survival of the Fittest, een spel georganiseerd door een paar vrienden van me...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:15 schreef Breemz het volgende:
laat al die ''oh wat zijn we anti roze'' modenewbies zelf eens posten wat ze dragen? jullie komen zeker allemaal uit lutjebroek hebben nog internet via de telefoonlijn en hebben de hele dag jullie overall aan met klompen!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:15 schreef Breemz het volgende:
laat al die ''oh wat zijn we anti roze'' modenewbies zelf eens posten wat ze dragen? jullie komen zeker allemaal uit lutjebroek hebben nog internet via de telefoonlijn en hebben de hele dag jullie overall aan met klompen!
Je bent pas een domme boer als je in een van de vele kledingsketens zo'n miljoen-in-een-dozijn roze kuthemd uit de schappen pakt zodat je ook mee kan doen met je andere domme vriendjes op het schoolplein/ plaatselijke braderiequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:11 schreef kamagurka het volgende:
Ik snap opeens de felheid van die kansloze breezers hier, ik liep door de winkels vanmiddag en elke keten heeft wel van die gore roze nichtenkleden hangen
Wat een stumpers, ze worden gewoon geleefd en gedicteerd door de aloude kledingindustrie![]()
Als ze volgend jaar iets van poepkleur met kotsgroen in de schappen hangen gaat dat mekkervee daar natuurlijk ook in mee
nee jij loopt er leuk bij in je pauperige bandshirtjequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:07 schreef kamagurka het volgende:
[..]
[..]
Je bent pas een domme boer als je in een van de vele kledingsketens zo'n miljoen-in-een-dozijn roze kuthemd uit de schappen pakt zodat je ook mee kan doen met je andere domme vriendjes op het schoolplein/ plaatselijke braderie![]()
Volgend jaar draag je gewoon weer bruin ofzo kansloze homo, je volgt toch alles wat de modewereld je opdraagt
en nog niet vertellen wat je zelf draagt mooie no-no.. en trwns van mijn kameraden (als ik vrienden zeg ben ik gay volgens jou vrees ik) ben ik de enige die roze kleding heeft. en nee ik ben lekker geen homo! heb al een tijd een hele leuke vriendin waar jij jaloers op bent want met zo'n instelling en het bijpassende gedrag zul jij je leven lang handkarren..!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:07 schreef kamagurka het volgende:
[..]
[..]
Je bent pas een domme boer als je in een van de vele kledingsketens zo'n miljoen-in-een-dozijn roze kuthemd uit de schappen pakt zodat je ook mee kan doen met je andere domme vriendjes op het schoolplein/ plaatselijke braderie![]()
Volgend jaar draag je gewoon weer bruin ofzo kansloze homo, je volgt toch alles wat de modewereld je opdraagt
Ga weg lelijke drol met bril! Jij draagt zeker een zeeman blokjeshemd met open sandalen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:09 schreef Repeat het volgende:
[..]
nee jij loopt er leuk bij in je pauperige bandshirtje
Nee hoor, witte overhemden, zwarte overhemden, groene.... ook heb ik spijkerbroeken (jij zeker alleen driekwart touwtjesbroeken?) en ook witte of blauwe shirts.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:09 schreef Breemz het volgende:
[..]
en nog niet vertellen wat je zelf draagt mooie no-no.. en trwns van mijn kameraden (als ik vrienden zeg ben ik gay volgens jou vrees ik) ben ik de enige die roze kleding heeft. en nee ik ben lekker geen homo! heb al een tijd een hele leuke vriendin waar jij jaloers op bent want met zo'n instelling en het bijpassende gedrag zul jij je leven lang handkarren..!
Dude, heb je problemen met je zelfvertrouwen ofzo dat je die lui zo aan moet vallenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:21 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Nee hoor, witte overhemden, zwarte overhemden, groene.... ook heb ik spijkerbroeken (jij zeker alleen driekwart touwtjesbroeken?) en ook witte of blauwe shirts.
Ik zie echt niet in wat daar vreemd aan is of afstotelijk.. en ik heb een erg leuke vriendin, daar hoef ik niet zo'n fagbloesje voor te dragen
nee roze polo's, overigens zonder bril.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:18 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ga weg lelijke drol met bril! Jij draagt zeker een zeeman blokjeshemd met open sandalen?![]()
Als jij echt zo'n "vrij man" zou zijn, zou je net zo goed een roze shirt kunnen dragen, mits het je goed zou staan uiteraard. Immers, het beeld waarin roze met homoseksualiteit wordt geassocieerd is voor een persoon zoals jij die "lekker doet waar hij zelf zin in heeft" en "zich niets aantrekt van de massa" natuurlijk van geen enkel belang. Als roze jou dus goed zou staan zou je toch net zo'n goed zo'n shirtje aan kunnen trekken?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:21 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Nee hoor, witte overhemden, zwarte overhemden, groene.... ook heb ik spijkerbroeken (jij zeker alleen driekwart touwtjesbroeken?) en ook witte of blauwe shirts.
Ik zie echt niet in wat daar vreemd aan is of afstotelijk.. en ik heb een erg leuke vriendin, daar hoef ik niet zo'n fagbloesje voor te dragen
Nee, maar wel lelijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:36 schreef sk888er het volgende:
Dit t-shirt is denk ik toch niet echt voor vrouwen![]()
[afbeelding]
Dat is tegenwoordig ook meer kuddegedrag dan uitzonderlijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:13 schreef HoSeong het volgende:
Of vind je het gewoon leuk om tegen "de massa" in te gaan?
Dus als iemand toevallig 1 tshirt in zn kast heeft liggen dan doet hij meteen mee in dat "kuddegedrag"quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:26 schreef Henk-B het volgende:
Mensen die roze dragen zijn gewoon weer van die kuddemensen!!!
Ze zien 1 of andere neger op tv met een roze shirt en ja hoor de kleine hoertjes hebben ook een roze shirt!!
Dat zijn inderdaad dezelfde mensen met van die driekwarts broeken met touwtjes en korte sokjes in hun casual gympjes!
Vaak dragen deze gaylords ook oorbellen en pleuren ze 3 kilo gel in hun haar!
Ook een zonnebankje doen ze vaak!
Hoertjes
Jij snapt het !!!!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:55 schreef sk888er het volgende:
[..]
Dus als iemand toevallig 1 tshirt in zn kast heeft liggen dan doet hij meteen mee in dat "kuddegedrag"![]()
Ik zal me iig nooit vrijwillig in zo'n pak frambozenvla hijsenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:46 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig ook meer kuddegedrag dan uitzonderlijk.
ga jij maar weer lekker met je altovrienden lekker skaten in je afgeneukte kleren en daarna ff je polsen doorsnijdenquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:21 schreef Repeat het volgende:
[..]
ga jij maar weer lekker met je altovrienden lekker skaten in je afgeneukte kleren en daarna ff je polsen doorsnijden
Leuk, zo een handtekening die je reactie tot een paradox maaktquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:42 schreef Repeat het volgende:
dat ook, en kijk tevens even naar mn sig als je tijd hebt tussen het zeiken door over mensen die zich wel goed willen kleden.
Je goed recht, maar dat die lui dat wel doen is ook hun goed recht, dus loop niet zo te zeikenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:19 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik zal me iig nooit vrijwillig in zo'n pak frambozenvla hijsen
Kudde of geen kudde
zielig, zo'n wereldbeeld dat alleen maar uit krakers of modesukkels bestaat... en dat trieste waardeoordeel van je, komt zeker niet zo vaak uit dat stichtelijke gehucht van je he?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:53 schreef Repeat het volgende:
punt is dat die krakers niet zo moeten huilen om andermans kleren.
Ja, wat ánders kun je nu nog dragen dan zo'n zielig roze kinderpolo tegenwoordig?...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:56 schreef Fonzarelli het volgende:
He henkieboyWat draag jij als TS zijnde eigenlijk voor kleding?
Eh...wat heeft dat met mijn vraag te maken...?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:03 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ja, wat ánders kun je nu nog dragen dan zo'n zielig roze kinderpolo tegenwoordig?...![]()
![]()
Niet een van de slimste neem ik aan...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:08 schreef Fonzarelli het volgende:
[..]
Eh...wat heeft dat met mijn vraag te maken...?
die jongens vallen op mannen, dus neuken dus waarschijnlijk meer dan jullie jaquote:Op zondag 31 juli 2005 00:22 schreef ScudRaket het volgende:
Ze neuken meer dan jij waarschijnlijk
Hoewel een oorbel...
Pink makes you look like a wussyquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 06:06 schreef BaajGuardian het volgende:
dat heet metrosexueel zijn enzo
ik heb ook een roze shirt in de kast , draag em alleen nooit
maar om eht even universeel te zeggen
pink makes u look manly , beautfulistic and prettyismistic.
En dan mag je er blijkbaar niets van zeggen van al die domme modeschaapjes, zodra die belachelijke hype weer voorbij is wordt elke man natuurlijk weer hatelijk uitgelachen met roze en voor "hooomooo!!" uitgemaaktquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:31 schreef Renmaestro het volgende:
Zolang het 'mode' is, is het blijkbaar verantwoord te dragen. Dan maakt het niet uit hoe stupide of lachwekkend het er uit ziet.
al jouw overhemden hebben zeker korte mouwen, en nee driekwarters vind ik persoonlijk niet mooi. wit en zwart mooie kleuren.. lekker voor de zomer enzo. elke dag begrafenis zeker met je zwarte overhemdje.... damnquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:21 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik elke dag met een zwart overhemd loopquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:31 schreef Breemz het volgende:
[..]
al jouw overhemden hebben zeker korte mouwen, en nee driekwarters vind ik persoonlijk niet mooi. wit en zwart mooie kleuren.. lekker voor de zomer enzo. elke dag begrafenis zeker met je zwarte overhemdje.... damn
Oprotten gore roze peniskoker, ga je eigen topic makenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:39 schreef Repeat het volgende:
nee zwart geklede mensen zijn lekker
suicidale krassers
waar zeg ik dat ik elke dag in roze loop?! mooie pissebed!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:24 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik elke dag met een zwart overhemd loop(ik heb er maar 2 van...
)
Jij denkt misschien dat je ONWIJS vrolijk bent bent je roze homotroep, als je daar doorheen kan kijken zie je dat mensen met pipokleuren eigenlijk ook gewoon aso's en klootzakken zijn... vaak stukken erger dan in zwart geklede mensen
ja hoor!! En we hebben een krasser!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:41 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Oprotten gore roze peniskoker, ga je eigen topic maken
Jezus, jij hebt echt een minderwaardigheidscomplexquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:15 schreef Repeat het volgende:
[..]
ja hoor!! En we hebben een krasser!
haha, ik ben hier niet de gene met het probleem hoor. De TS kan niet langer gelukkig leven doordat er mensen in roze shirtjes rondlopen....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:22 schreef CasB het volgende:
[..]
Jezus, jij hebt echt een minderwaardigheidscomplex
Wil je er over praten? Zet dan eerst wel even je roze bril af...
Ga jij lekker voetbal kijkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:54 schreef Breemz het volgende:
zeg jij met een roze en groene avater..
ja hoor! We hebben een lelijke debiel met een bolle kop die het leuk vind overal te flamen omdat ie zelf een probleem heeft! Ga naar de hoeren man, die willen misschien nog met je praten voor geldquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:15 schreef Repeat het volgende:
[..]
ja hoor!! En we hebben een krasser!
de ts had het probleem hoor...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:10 schreef kamagurka het volgende:
[..]
ja hoor! We hebben een lelijke debiel met een bolle kop die het leuk vind overal te flamen omdat ie zelf een probleem heeft! Ga naar de hoeren man, die willen misschien nog met je praten voor geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |