Er zijn natuurlijk ook mensen die het gewoon lelijk vinden staan bij jongens. Een trend is overigens wat anders dan mode. Zelf lijkt me dit typisch mode, net als die kralenkettinkjes, die het overigens al jaren goed doen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:19 schreef dVTB het volgende:
Een doodgewone kleur die je in herenmode steeds meer tegenkomt. Er is alleen een bepaalde groep mensen (zowel homo's als hetero's) die de kleur roze om bepaalde redenen koppelen aan homo-zijn. Maar dat is hun probleem, niet dat van modebewuste mensen die gewoon de trends volgen.
In adamskostuum misschien, op het punt een wijf te neuken... ieder ander roze is voor fairies en kermiskindertjes...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:00 schreef ChicaneBT het volgende:
Mannen in roze het kans soms best.
Alles is beter dan een Roze polo aantrekken.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:34 schreef feyenoord-dude het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar die mensen die over roze klagen. Zeker van die langharige schooiers met zwarte kleren en puisten
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:57 schreef Breemz het volgende:
wat een sneue reacties hier werkelijk waar, iemand beetje in een hokje gaan duwen om zijn kleding, volgens mij zijn 9 v/d 10 stakkers die hier zo sneu lopen te reageren jaloers op de mannen die wel in roze lopen, omdat ze het zelf gewoon niet durven maar stiekem erg graag willen! ja ik geef toe ik draag ook roze! en nog wel van river woods of ralph lauren nu ben ik zeker helemaal homofiel of niet!? ga eens met je tijd mee man, zoals hier al vaker gezegd is kom onder die steen vandaan! GET-A-LIFE
Gatverrr...!! OOK nog van ralphquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:57 schreef Breemz het volgende:
wat een sneue reacties hier werkelijk waar, iemand beetje in een hokje gaan duwen om zijn kleding, volgens mij zijn 9 v/d 10 stakkers die hier zo sneu lopen te reageren jaloers op de mannen die wel in roze lopen, omdat ze het zelf gewoon niet durven maar stiekem erg graag willen! ja ik geef toe ik draag ook roze! en nog wel van river woods of ralph lauren nu ben ik zeker helemaal homofiel of niet!? ga eens met je tijd mee man, zoals hier al vaker gezegd is kom onder die steen vandaan! GET-A-LIFE
Maar je laat je wel in je hol nemen?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:02 schreef _TK het volgende:
Wat is er mis met roze ?
Heb een prachtige roze Ermenegildo Zegna polo.
Draag overigens geen oorbel noch andere soorten sieraden c.q. piercings.
Maar negers hebben geen smaak, dus soitquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:05 schreef XiChico het volgende:
Alleen bij negers staat het. Meestal.
Neenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:03 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Maar je laat je wel in je hol nemen?
Ben ik met je eens, op Humberto Tan na dan.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:08 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Maar negers hebben geen smaak, dus soit
Die heb ik dan ook nog niet met een roze polo betrapt..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:10 schreef _TK het volgende:
[..]
Neen
[..]
Ben ik met je eens, op Humberto Tan na dan.
En je weet het, hoe hoger je download, des te groter je piemelquote:Op zondag 31 juli 2005 00:25 schreef Bennie_K het volgende:
en ze hebben geen versatel 20mbit, wat een losers
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:06 schreef Henk-B het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Gatverdamme !!!!!!!!!!!
Dat is nog eens vies!!!
alsof kinderen daar verstand van hebbenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:23 schreef erodome het volgende:
Loop ik in de stad met mijn zoontje, komt er een man voorbij met een roze shirt aan....
Kind stopt, kijkt, kijkt nog eens, draait zich al fronsend om naar mij en zegt, mama, dat is toch een man?
Ja liefje, dat is een man.
Kind denkt er nog even over na en kijkt nog eens goed, waarom heeft hij dan een roze shirt aan????
Omdat hij dat mooi vindt denk ik pop...
Ja maar mama, roze is een meisjeskleur hoor...
Ja dat weet ik, maar als iemand dat mooi vindt is dat toch goed?
Tja, misschien wel zegt hij, maar ik vind het maar stom...
Thuis aangekomen haal ik de boodschappen uit de auto, vriendjes van ventje komen eraan gesjokt en een van de eerste dingen die onderwerp van gesprek zijn is het roze shirt op een man.
Dat vonden ze niet kunnen
Nou, dan weet je hoe er over je gedacht wordt in kinderwereld als je een roze shirt draagt als man zijnde...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |