OMG !!!!!!quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:36 schreef paultjuhhh het volgende:
bedoel je dit? :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[[url=http://josklever.dyndns.org/Brothers050702/Foto248.jpg[img]
[img]http://josklever.dyndns.org/Brothers050702/Foto254.jpg]afbeelding[/url]]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[[url=http://josklever.dyndns.org/Brothers050625/Foto148.jpg[img]
[img]http://josklever.dyndns.org/Brothers050716/Foto181.jpg]afbeelding[/url]]
![]()
Dan willen ze graag op Paris Hilton lijken, vooral als ze blond zijnquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dikke wijven dragen ook opvallend veel roze...
Wat heeft het één met het ander te maken?quote:Op zondag 31 juli 2005 00:30 schreef Graveland het volgende:
[..]
Jij bent 'n homo, dit gaat over mannen.
Hoewel...je past er wel tussen nietwaar?
Je vind die glanzende gespierde lijven en strakke leren broeken van de nWo worstelaars wel oke?quote:Op zondag 31 juli 2005 00:21 schreef Henk-B het volgende:
Bah wat een stelletje mietjes
Met die verwijfde roze shirtjes/polo's/truien aan!!!
En dan nog een oorbel om het af te maken!
stelletje kutten vind ik het !!!!
quote:Op zondag 31 juli 2005 00:52 schreef Tokay het volgende:
Wat een zeurtopic!
Mensen denken nou eenmaal graag in hokjes, hoe bekrompen dat ook is.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:44 schreef paddy het volgende:
[..]
Wat heeft het één met het ander te maken?
Dus wanneer een man een roze polo draagt , is het een homo?
En wanneer iemand dus zwart draagt is het een gothic?
Wat een lariekoek allemaal.
![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:21 schreef paultjuhhh het volgende:
nog 1 dan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
bij meisjes is roze ook keihot:
[afbeelding]
Kleurtjes racisme.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:57 schreef koentjuh18 het volgende:
Heb zelf ook roze shirts en polo's...
So what, het staat mooi, zit lekker en is net zon kleur als blauw, groen, geel enzo..
Vanwaar deze ophef??? Iedereen mag toch dragen wat hij wil, en roze voor homo's? Get a life, of kruip terug onder je steen!!!![]()
achterlangs...quote:Op zondag 31 juli 2005 00:22 schreef ScudRaket het volgende:
Ze neuken meer dan jij waarschijnlijk
Hoewel een oorbel...
post je er wel een foto vanquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:48 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga ook eens kijken binnenkort voor een roze polo.
mooi gezegdquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:29 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Ik zie ze ook met enige regelmaat lopen. Die zogenaamde 'trendy' 'metrosexuele' ''hun vrouwelijke kant blootgevende' mannen. In en in triest en een schande voor het mannelijk geslacht.
Ik zou persoonlijk nog liever eenzaam en verbitterd sterven dan dat ik een roze polo aan moet trekken om een vrouw te gaan versieren.
Ik heb er geen woorden voor...![]()
zegt 'child_of_the_matrix'...quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:29 schreef child_of_the_matrix het volgende:Ik zou persoonlijk nog liever eenzaam en verbitterd sterven dan dat ik een roze polo aan moet trekken om een vrouw te gaan versieren.
Jij draagt roze shirtjes ??quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:56 schreef Jajong het volgende:
Hey,
Henk-B ga wiet telen in je caravan kanker kamper!
Groetjes.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:18 schreef Brunette het volgende:
[..]
Dan willen ze graag op Paris Hilton lijken, vooral als ze blond zijn![]()
Door wie wordt dat geassocieerd? door anderen? Voor jou geld dus het welbekende "als iemand in de sloot springt..."-zinnetje.quote:Op zondag 31 juli 2005 01:05 schreef Sturmvogel het volgende:
Welke psychopaat haalt het nou in z'n geschifte, zieke, verneukte Syndroom van Down-kuttekop om een shirt te gaan dragen van een kleur die doorgaans geassocieerd wordt met vrouwen?![]()
Sports jocks en fret boys...quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:05 schreef Anosmie het volgende:
Ik ben zelf helemaal geen fan van roze.
En die roze shirts / polo's / overhemden met een bijpassende stropdas in net n tint donkerder bij mannen..
Tsja.. ik vind het niks. Ik kan er niet aan wennen.
Het doet me een beetje aan van die blonde-blauwogige all american good guys denken.
Te netjes, te correct, te clean..
Ik hou er niet van.
quote:Op zondag 31 juli 2005 00:48 schreef Graveland het volgende:
Fascinerend toch, dat iemand compleet tegennatuurlijk gedrag aan 't vertonen is ook nog goodwill aan 't kweken is (of iig poging daartoe onderneemt)
Niets tegen een gezellige homofoob, maar dit vind ik behoorlijk onsmakelijk. De asociatie tussen het dragen van roze shirts en homosexualiteit is al onzinnig (zie ook eerdere posts over reacties van vrouwen op die shirts), maar een verwijzing naar concentratiekampen omdat JIJ toevallig van mening bent dat homosexualiteit tegennatuurlijk is is te walgelijk voor woorden. Lees eens een geschiedenisboek voor je je bek opentrekt.. hufterquote:Op zondag 31 juli 2005 00:42 schreef Graveland het volgende:
*iets over concentratiekamp mompelt.
Ik heb ze gelezen, en ik kan het er alleen maar mee ééns zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
[..]
Niets tegen een gezellige homofoob, maar dit vind ik behoorlijk onsmakelijk. De asociatie tussen het dragen van roze shirts en homosexualiteit is al onzinnig (zie ook eerdere posts over reacties van vrouwen op die shirts), maar een verwijzing naar concentratiekampen omdat JIJ toevallig van mening bent dat homosexualiteit tegennatuurlijk is is te walgelijk voor woorden. Lees eens een geschiedenisboek voor je je bek opentrekt.. hufter![]()
Ik heb een rode Esprit Polo aan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:01 schreef koentjuh18 het volgende:
tja.. werk en vakantie maakt de mens klaagbaar
Neem aub een goed kleurvast wasmiddel...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:06 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik heb een rode Esprit Polo aan?
Is zeker niet goed, omdat Esprit gezien wordt als vrouwenmerk?
Daarbij komt rood erg dicht bij roze (zeker na tientallen keren wassen).
Ik heb ook Esprit aan, zie ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:06 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik heb een rode Esprit Polo aan?
Is zeker niet goed, omdat Esprit gezien wordt als vrouwenmerk?
Daarbij komt rood erg dicht bij roze (zeker na tientallen keren wassen).
Handwasquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:49 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Neem aub een goed kleurvast wasmiddel...![]()
![]()
das toch wel enigzins kansloos, bekrompen mensen als jij moeten voor de grap zelf eens door zo'n hel van een concentratiekamp gaan en dan nog eens komen blatenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:03 schreef Graveland het volgende:
[..]
Ik heb ze gelezen, en ik kan het er alleen maar mee ééns zijn.
Hufter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |