Niet een van de slimste neem ik aan...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:08 schreef Fonzarelli het volgende:
[..]
Eh...wat heeft dat met mijn vraag te maken...?
die jongens vallen op mannen, dus neuken dus waarschijnlijk meer dan jullie jaquote:Op zondag 31 juli 2005 00:22 schreef ScudRaket het volgende:
Ze neuken meer dan jij waarschijnlijk
Hoewel een oorbel...
Pink makes you look like a wussyquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 06:06 schreef BaajGuardian het volgende:
dat heet metrosexueel zijn enzo
ik heb ook een roze shirt in de kast , draag em alleen nooit
maar om eht even universeel te zeggen
pink makes u look manly , beautfulistic and prettyismistic.
En dan mag je er blijkbaar niets van zeggen van al die domme modeschaapjes, zodra die belachelijke hype weer voorbij is wordt elke man natuurlijk weer hatelijk uitgelachen met roze en voor "hooomooo!!" uitgemaaktquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:31 schreef Renmaestro het volgende:
Zolang het 'mode' is, is het blijkbaar verantwoord te dragen. Dan maakt het niet uit hoe stupide of lachwekkend het er uit ziet.
al jouw overhemden hebben zeker korte mouwen, en nee driekwarters vind ik persoonlijk niet mooi. wit en zwart mooie kleuren.. lekker voor de zomer enzo. elke dag begrafenis zeker met je zwarte overhemdje.... damnquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:21 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Nee hoor, witte overhemden, zwarte overhemden, groene.... ook heb ik spijkerbroeken (jij zeker alleen driekwart touwtjesbroeken?) en ook witte of blauwe shirts.
Ik zie echt niet in wat daar vreemd aan is of afstotelijk.. en ik heb een erg leuke vriendin, daar hoef ik niet zo'n fagbloesje voor te dragen
Waar zeg ik dat ik elke dag met een zwart overhemd loopquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:31 schreef Breemz het volgende:
[..]
al jouw overhemden hebben zeker korte mouwen, en nee driekwarters vind ik persoonlijk niet mooi. wit en zwart mooie kleuren.. lekker voor de zomer enzo. elke dag begrafenis zeker met je zwarte overhemdje.... damn
Oprotten gore roze peniskoker, ga je eigen topic makenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:39 schreef Repeat het volgende:
nee zwart geklede mensen zijn lekker
suicidale krassers
waar zeg ik dat ik elke dag in roze loop?! mooie pissebed!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:24 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik elke dag met een zwart overhemd loop(ik heb er maar 2 van...
)
Jij denkt misschien dat je ONWIJS vrolijk bent bent je roze homotroep, als je daar doorheen kan kijken zie je dat mensen met pipokleuren eigenlijk ook gewoon aso's en klootzakken zijn... vaak stukken erger dan in zwart geklede mensen
ja hoor!! En we hebben een krasser!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:41 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Oprotten gore roze peniskoker, ga je eigen topic maken
Jezus, jij hebt echt een minderwaardigheidscomplexquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:15 schreef Repeat het volgende:
[..]
ja hoor!! En we hebben een krasser!
haha, ik ben hier niet de gene met het probleem hoor. De TS kan niet langer gelukkig leven doordat er mensen in roze shirtjes rondlopen....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:22 schreef CasB het volgende:
[..]
Jezus, jij hebt echt een minderwaardigheidscomplex
Wil je er over praten? Zet dan eerst wel even je roze bril af...
Ga jij lekker voetbal kijkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:54 schreef Breemz het volgende:
zeg jij met een roze en groene avater..
ja hoor! We hebben een lelijke debiel met een bolle kop die het leuk vind overal te flamen omdat ie zelf een probleem heeft! Ga naar de hoeren man, die willen misschien nog met je praten voor geldquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:15 schreef Repeat het volgende:
[..]
ja hoor!! En we hebben een krasser!
de ts had het probleem hoor...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:10 schreef kamagurka het volgende:
[..]
ja hoor! We hebben een lelijke debiel met een bolle kop die het leuk vind overal te flamen omdat ie zelf een probleem heeft! Ga naar de hoeren man, die willen misschien nog met je praten voor geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |