als je hem op bulb zet bepaal je de sluitertijd zelf door hem ingedrukt e houden en als je hem dan loslaat stopt ie.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:03 schreef indahnesia.com het volgende:
bulb is inhouden maar net niet flitsen?
statief is er, sluitertijd, iso ook..
ik tot 1,8quote:Of lager Ik kan tot 2.8 namelijk (sliepuit smiley)
Die optie heeft toch niet elke camera ( jaa..niet gaan vertellen dat intertoys camera's die niet hebben )quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:06 schreef Logician het volgende:
[..]
als je hem op bulb zet bepaal je de sluitertijd zelf door hem ingedrukt e houden en als je hem dan loslaat stopt ie.
NIET alle camera's hebben deze optie.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:06 schreef Logician het volgende:
[..]
als je hem op bulb zet bepaal je de sluitertijd zelf door hem ingedrukt e houden en als je hem dan loslaat stopt ie.
50/1,8, ongeveer de goedkoopste lens die je voor een canon SLR kan vindenquote:
Dan kan je bijv. proberen om hem op de Tv stand te zetten, en dan te draaien en kijken wat de maximale sluitertijd isquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:08 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Die optie heeft toch niet elke camera ( jaa..niet gaan vertellen dat intertoys camera's die niet hebben )
Wacht maar afquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:09 schreef Oldbie het volgende:
Vorige topic overgeslagen maar ik ben weer terug om te klagen dat de noordoostpolder nog geen reet heeft gehad.
Niet mopperen. In het najaar wil er nog wel eens 100 mm in een etmaal vallen en in maart braken jullie het kouderecord...!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:09 schreef Oldbie het volgende:
Vorige topic overgeslagen maar ik ben weer terug om te klagen dat de noordoostpolder nog geen reet heeft gehad.
Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:09 schreef indahnesia.com het volgende:
dank voor de snelle tips. ik ga het eens proberen, met regen en weerlicht. geen echte flitsen nog in beeld.
trekt deze richting oost?!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:12 schreef Oom_Agent het volgende:
flinke activatie in zuid oost Nederland
vandaar nu ook waarschuwingquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:12 schreef Oom_Agent het volgende:
flinke activatie in zuid oost Nederland
quote:Waarschuwingen
Overzicht van alle door het KNMI uitgegeven waarschuwingen voor wegverkeer,scheepvaart, watersport en recreatie.
VERKEERSHINDER DOOR AQUAPLANING
In het zuiden van het land komt door zware regen gevaar voor aquaplaning voor. Ook in het midden en westen van het land is dit de komende uren mogelijk.
vrijdag 29 juli 2005 23.01 uur
Komt genoeg aanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
komt er nog wat aan voor Utrecht speedy? Of kan ik gewoon gaan slapen?
Das waar. Het was toen echt koud....was hier 6 km vandaanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:11 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Niet mopperen. In het najaar wil er nog wel eens 100 mm in een etmaal vallen en in maart braken jullie het kouderecord...!
Je kan niet alles hebben, hoor!![]()
Echt??quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Komt genoeg aan
Het gaat iig een lange nacht worden
Als het hard genoeg gaat word je vanzelf wakkerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt??
Ik ga er niet voor wakker blijven hoor
Dat is het beroerde. Ik word er dus niet wakker van.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:17 schreef logisnack het volgende:
[..]
Als het hard genoeg gaat word je vanzelf wakker![]()
Idd veel oplichtende wolken...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:15 schreef indahnesia.com het volgende:
geen flitsen, alleen weerlicht... maar ik ga verder..
jep...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:21 schreef Bruce117 het volgende:
Rond Eindhoven is er buiten iemand behoorlijk met het lichtknopje aan het spelen.
echt balen.. ik heb wel zin in een flinke buiquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:16 schreef DrMarten het volgende:
Het schiet nog niet op, Enschede blijft nog even buiten schot
én het zuiden en noordenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:21 schreef Drugshond het volgende:
EHV... zowel in het oosten als in het westen onweer..... tijd tussen flits en donder ongeveer 5 seconden.
Sinds wanneer is "hier" gelijk aan "Amersfoort" bij jou??quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:23 schreef QyRoZ het volgende:
Het regent hier in Amersfoort nog niet eens. Ik ga zo wel slapen. Duffe boel.
Je zou hier eens moeten komen kijken Speedy.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Alles gaat eruit mensen.
Ik ga om 00:00 maar slapen met de raam open.
Ik geloof er allemaal niet meer in.
Ik stuur zoveel als ik vanuit Maastricht die kant opquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:26 schreef Logician het volgende:
als het goed is moet het hier nu lichtelijk gaan regenen..
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik stuur zoveel als ik vanuit Maastricht die kant op![]()
Ja, maar hier in Amsterdam wordt het weer nietsquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:26 schreef Oom_Agent het volgende:
Alles gaat eruit !! Wat zeg je me nu dan......
Er komen steeds meer zwarte pitten in het gebied. Nog steeds toenemend. De pech is alleen dat het midden in de nacht Friesland nadert !
1 juliquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sinds wanneer is "hier" gelijk aan "Amersfoort" bij jou??
Met EXC onweer.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:26 schreef Oom_Agent het volgende:
Alles gaat eruit !! Wat zeg je me nu dan......
Er komen steeds meer zwarte pitten in het gebied. Nog steeds toenemend. De pech is alleen dat het midden in de nacht Friesland nadert !
De buren staan nog buiten bier te drinken, dus het is nog droogquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:26 schreef Logician het volgende:
als het goed is moet het hier nu lichtelijk gaan regenen..
maar nog altijd geen directe bliksems.. volgens mij hangen de wolken veel te laag...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:30 schreef DemonRage het volgende:
Meer wind, hardere donderslagen (en inslagen)... klein beetje neerslag... 't gaat de goede kant op hier in Eindhoven.
Mijn buren drinken geen bierquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De buren staan nog buiten bier te drinken, dus het is nog droog
Mijn buren kunnen niet buiten staan. Donder je 8 meter naar beneden :pquote:
Eindhoven slurpt de boel opquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:35 schreef Marky-Boom het volgende:
Op de radar wordt het gebied met onweer alleen maar verkleind?
Hij wordt kleiner.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:35 schreef Marky-Boom het volgende:
Op de radar wordt het gebied met onweer alleen maar verkleind?
It figuresquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:36 schreef FRaGMaN het volgende:
Nou ja zeg! Noorden kan het wel vergeten. ter hoogte van utrecht brokkelt alle neerslag weer af.
And then.... by the end of time.. everything wil cool down... cooler and colder... until of the whole universe..... remains nothing but a cold black sinder.... and that....is really..... the end... of everything....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hij wordt kleiner.
Onweer neemt toe.
Daarna wordt ie nog kleiner.
Alles neemt af.
En dan.......
Don't let the bed bugs bite...good night!quote:
Dan ziet het er in ieder geval naar uit dat het onweer deze kant op komt.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:38 schreef Oom_Agent het volgende:
Volgens het laatste BLIDS kaartje trekt het onweer in Duitsland richting Noord NL. Dus daar wel degelijk een NNW stroming.
Of vannacht nog een verdwaalde bui... eentje die Duitsland niet kon vindenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:42 schreef indahnesia.com het volgende:
martigjes. ik ga een tukkie doen.. wie weet wordt het morgen nog iets.
zo'n nep Jantje zekerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:43 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Of vannacht nog een verdwaalde bui... eentje die Duitsland niet kon vinden
Is volgens mij een opname van eerder vanavond...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:40 schreef KillerDream het volgende:
Er komt zo weer op RTL 4
laat het hier nou ook is een keer iets komen, alles blijft zo leuk in het midden, zuiden en oosten heb ik het ideequote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:45 schreef FRaGMaN het volgende:
Vormt zich een nieuw buien gebied boven noord frankrijk. Zullen we morgen mee te maken krijgen.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
Jah net gezien!!!!!!!
Ik blijf opmijn camera staat klaar, geheugen is leeg, 2de geheugen ook, de 2 accu's opgeladen
Laat maar komen!!!!!!!!!
Misschien nietquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:51 schreef Leutje het volgende:
Dus zitten speedy en ik hier vanach om 3 uur weer alleen
JEE-ZUS die gasten gaan echt geen relaxte tijd tegemoetquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:54 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
Kijk daar in ZO-Duitsland: Waarom is dat nooit hier
Wel een gigantisch complex haast ter grootte van Nederland gewoon.
Mooi, he!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:54 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
Kijk daar in ZO-Duitsland: Waarom is dat nooit hier
Wel een gigantisch complex haast ter grootte van Nederland gewoon.
Ik blijf ook nog wel wachten in Groningenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:51 schreef Leutje het volgende:
Dus zitten speedy en ik hier vanach om 3 uur weer alleen
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:56 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Het zit er hier echt aan te komen...
Vriezenveen ook nog niks, dus kan wel even duren voordat het daar is.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:59 schreef DrMarten het volgende:
Enschede nog steeds niks, ik hou het voor gezien
heel erg vroegah is het daar ook uit ontstaanquote:
Vroegah toen flashgeheugens nog maar 16kB aan capaciteit hadden?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heel erg vroegah is het daar ook uit ontstaan
Volgens mij is jouw posting tot nu toe het hoogtepunt van de avond...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:59 schreef flugeltje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nou, ik leef nog hoor. Nog wel een beetje trillerig, maar ik heb het gered.
Mijn god, dat was echt een teringrit van Zeeland naar hiero toe. Wel zeer mooie ontladingen gezien, maar zo'n slecht wegdek dat ik door het vele water geen hol meer van markeringen zag en moest oppassen voor aquaplanning. Heb er dan ook een uur langer over gedaan dan normaal...
Bij aankomst in Tilburg bleek de boel overigens behoorlijk blank te staan, dus ik denk dat ik hier wat gemist heb...
Maar goed, hier nog iets spannends gebeurd vanavond?![]()
Hahahaquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:02 schreef dutch-mamma het volgende:
Volgens mij is jouw posting tot nu toe het hoogtepunt van de avond...
Neeeejquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:01 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Vroegah toen flashgeheugens nog maar 16kB aan capaciteit hadden?
Vroegâh toen mijn computer niet eens een harde schijf had, en ik alles op floppies van 5 1/4 inch moest wegschrijven...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:01 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Vroegah toen flashgeheugens nog maar 16kB aan capaciteit hadden?
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:02 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Volgens mij is jouw posting tot nu toe het hoogtepunt van de avond...
Weinig meer, hardstikke stout en verboden en zo tegenswoordigsquote:
Als we dan toch tegen elkaar gaan opscheppen: exact 5 jaar geleden betaalde ik voor een cd-schrijver een paar honderd gulden.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neeeej
Meer uit de tijd dat ik 680 hollandse guldens betaalde voor mijn eerste CF, een 80 MB Sandisk
Jaquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:06 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Als we dan toch tegen elkaar gaan opscheppen: exact 5 jaar geleden betaalde ik voor een cd-schrijver een paar honderd gulden.
Het onweerslijntje zag de noordoostpolder en besloot toen maar op te lossenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Die onweerslijntje vanmiddag in flevoland was voorledig opgeslurpt door deze enorme bui die ons momenteel flink bezig houd.
Zie maar eens naar het volgende gifje
[afbeelding]
Mooi!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Die onweerslijntje vanmiddag in flevoland was voorledig opgeslurpt door deze enorme bui die ons momenteel flink bezig houd.
Zie maar eens naar het volgende gifje
[afbeelding]
In zijn geheel?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:08 schreef Marky-Boom het volgende:
Het grote probleem is alleen dat ik het gevoel krijg dat de bui in intensiteit afneemt.
Doe dat maarquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:09 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Mooi!
Volgens mij mag Enschede nu de was even binnen gaan halen... Klopt dat?
Ik ben daar op dit moment helemaal niet zo zeker van.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:09 schreef Zowy het volgende:
Ik geloof er voor Assen niet meer in...als hier al iets komt zal het wel een klein beetje regen zijn, maar meer ook niet.
Duurd zeker op deze tempo nog wel ruim 2 uren.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:09 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Het onweerslijntje zag de noordoostpolder en besloot toen maar op te lossen
Hoe lang zou het duren voordat bovenstaand "buitje" mij zal bereiken?
Ik welquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:10 schreef KillerDream het volgende:
[..]
Ik ben daar op dit moment helemaal niet zo zeker van.
Ik heb eerder vanavond een fles uit de koelkast naast me neergezet. Er ligt nu een serieus plasje omheen...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:18 schreef Leutje het volgende:
Alles is vochtig hierzelfs de stoffen bank heeft al liters water geabsorbeerd... maar geen regen te zien
Nijverheid op zijn bestquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:21 schreef flugeltje het volgende:
Jeetje zeg... Ik ging vanmiddag rond twee uur weg en toen zaten we in deeltje 107.
Nou, die kans was volgens mij een uur daarvóór groter...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:20 schreef logisnack het volgende:
nog niks.. maar zie dit:
[afbeelding]
Als je het mij vraagt gaan die 2 complexen zo connectie met elkaar maken
Het lijkt dus samen te trekken.
Dit kan voor de onweer liefhebbers (ik) voordeel hebben in het noorden en oosten.
Ik blijf hoopvol
Haha, mijn plee condenseert ook als de ziekte. Iedere keer als ik er kom ligt er een plasje water naast....en ik maar denken dat ik naast de pot heb gepistquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:20 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ik heb eerder vanavond een fles uit de koelkast naast me neergezet. Er ligt nu een serieus plasje omheen...
En dat was gisteren ook al.
Volgens mij vinden muggen dit wel lekker weer om op jacht te gaan!
Die mag je van mij vaker plaatsen!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:23 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
ff een geinterpoleerd radarbeeldje.
Netjesquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:31 schreef Marky-Boom het volgende:
Lees net op weerwoord.be dat duitsland 10% van de totale bliksemactiviteit op de aarde op zich neemt!
gemiddeldequote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:31 schreef Marky-Boom het volgende:
Lees net op weerwoord.be dat duitsland 10% van de totale bliksemactiviteit op de aarde op zich neemt!
Dank je voor de correctie! U hebt gelijk!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:35 schreef DemonRage het volgende:
[..]
gemiddelde
Maar dan is het nog fucking veel...
Volgens Blids zit er een bandje van midden Limburg tot net onder Twente en dat zie ik juist weer activeren...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:38 schreef Marky-Boom het volgende:
Onweer neemt trouwens af? ziet iemand dit ook?
dat is alweer bijna 2 uur oudquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:42 schreef logisnack het volgende:
Boven Drente lijkt ook een nieuwe bui te ontstaan.
Bah.. net te hoog
[afbeelding]
Foto 1 is echt prachtig!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Duitsland vanmiddag:
[afbeelding]
[afbeelding]
Komt door de wind.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:48 schreef dutch-mamma het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom dat neerslaggebied al de hele avond zo hardnekkig niet noordelijker trekt?
Het waait hier niet...quote:
De wolken liggen ook niet op de grondquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:51 schreef dutch-mamma het volgende:
Het waait hier niet...
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:52 schreef KillerDream het volgende:
[..]
De wolken liggen ook niet op de grond
De nieuwe cel die in zuid belgie eraan zit te komen moet samen klonteren met die grote gebied, en dat moet voor zorgen dat er extra druk erop komt.quote:
Verrek, je hebt gelijk...!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:52 schreef KillerDream het volgende:
[..]
De wolken liggen ook niet op de grond
Ga jij nou maar weer bezig om het forum te modden!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:55 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Verrek, je hebt gelijk...!![]()
Ik ga nog even wat anders doen. Denk niet dat er hier nog wat te beleven valt de komende uren...
Tot straks of tot later!![]()
Ik doe niets andersquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:56 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Ga jij nou maar weer bezig om het forum te modden!![]()
![]()
HOquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:58 schreef Oom_Agent het volgende:
Matige regen hier !
en een fotootje aus Deutschland
http://www.photophen.de/w/20593.jpg
Oom_Agent wat is jouw idee over de bui die nu over nederland hangt? (Prognose bedoel ik dan hequote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:58 schreef Oom_Agent het volgende:
Matige regen hier !
en een fotootje aus Deutschland
http://www.photophen.de/w/20593.jpg
Denk dat ie langzaam N waarts trekt.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:03 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Oom_Agent wat is jouw idee over de bui die nu over nederland hangt? (Prognose bedoel ik dan he)
http://www.wetteronline.de/radar/euroddlnwf.htmquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:08 schreef DynamicDreams het volgende:
Heeft iemand nog iets van een actueel radarbeeld? (legaal)
Vergeet het maar. Het trekt in een mooie bocht om onze prachtige provincie heen...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:10 schreef Marky-Boom het volgende:
Nog geen weerlicht te zien hier helaas..
ARGH!! IK WIL HET NIET HOREN *pushed hands against ears!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:12 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Vergeet het maar. Het trekt in een mooie bocht om onze prachtige provincie heen...
Don't shoot the messenger...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:14 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
ARGH!! IK WIL HET NIET HOREN *pushed hands against ears!
Nu pas in Veenendaal? Dan zit het nog zuidelijker dan ik vreesde...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:16 schreef style het volgende:
In Veenendaal is het zojuist gaan regenen. Nog geen onweer gehoord en/of bliksem waargenomen.
quote:
Het hele neerslaggebied draait nog steeds óm Flevoland heen. Daar kan zelfs ik niks aan modderen...quote:
Ik woon in Flevoland. Ik heb niets met België te maken.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:26 schreef Oom_Agent het volgende:
nieuw gebied in aanbouw boven Belgie, bijna een verbinding tussen Zuid Holland en de Ardennen.
Das behoorlijk k*t ja! Verdomme ik wil onweer, misschien later in de nacht vanuit belgie!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:26 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Het hele neerslaggebied draait nog steeds óm Flevoland heen. Daar kan zelfs ik niks aan modderen...![]()
downloading nowquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:26 schreef JoeKurr het volgende:
Zo, webcamfilmpje van vandaag is klaar.
Volgens mij zit er zelfs iets in wat lijkt op een poging tot ontwikkeling van een shelf
Oosterhout, 29 juli 2005 (xvid, 10MB)
Let op: zaterdagochtend 7 uur. Net als je kan/mag/wil uitslapen. Worden wij ons bed uitgedonderd (letterlijk dan!).quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:27 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Das behoorlijk k*t ja! Verdomme ik wil onweer, misschien later in de nacht vanuit belgie!
Ik in Den Helder ook wel hoor... ergens dit jaar...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:31 schreef KillerDream het volgende:
Wat zijn jullie negatief
Ik verwacht hie nog wel een bui in Groningen
Vermeld je ook nog even in welk jaar?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:31 schreef KillerDream het volgende:
Wat zijn jullie negatief
Ik verwacht hie nog wel een bui in Groningen
*denkt*quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:33 schreef logisnack het volgende:
Paar flinke flitsen en zwaar gerommel op 7 km van Raalte
Een paar keer zelfs!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja maar flevoland heeft vanmiddag al een knallende bui gehad
Emmeloord niet hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
* dutch-mamma geeft troostend schouderklopje...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:35 schreef Oldbie het volgende:
[..]
*denkt*
*Raalte ---> Emmeloord....meer dan 7 km*
Kut![]()
Onzin! als jullie die 3 druppen regen en 2 zachte donders een onweersbui noemen dan vindt ik dat jullie een stel kippen zijnquote:
Eén wijk ergens in Almere Stad. Eén wijk maar...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
hee, een mede-emmeloorderquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:41 schreef chingching het volgende:
niks gemerkt in emmeloord van die knallende bui
Mooi filmpjequote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:26 schreef JoeKurr het volgende:
Volgens mij zit er zelfs iets in wat lijkt op een poging tot ontwikkeling van een shelf
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:26 schreef JoeKurr het volgende:
Overalquote:
Het wordt tóch nog interessant hier, Speedy...! Onweer op afstand, zomaar opeens!quote:
Idd, het begint allemaal nu mooi te activerenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:18 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Het wordt tóch nog interessant hier, Speedy...! Onweer op afstand, zomaar opeens!
Hier 86%quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:19 schreef FRaGMaN het volgende:
Neerslag boven Belgie is flink aan het activeren
Luchtvochtigheid van 83% hier trouwens. Zit hier met een glas Rose met een ijsklontje. condens druipt er gewoon vanaf
Mooi! Ik ben tegelijkertijd nog met andere dingen bezig, maar als het zo mooi door blijft gaan, kom ik nog wel ff langs!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idd, het begint allemaal nu mooi te activeren
Inmiddels heb ik het nieuwe deeltje alweer klaar staan![]()
Er schuift nu een neerslaggebied met onweer rechtstreeks Flevoland in.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:21 schreef Marky-Boom het volgende:
Whaaaaa ik wil ook, maar zo te zien krijg ik ook lekker wat gelukkig.
Volgens Blids is er in Dokkum nog niks te merken van wat voor activiteit dan ook... Of zit jij ergens anders? Of heeft Blids ongelijk!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Onweer begint ook weer mooi toe te nemen.
Nu hoop ik echt dat ik eens mooie plaatjes kan schieten
*Licht alvast uit doet zodat hij het beter kan merken*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |