als je hem op bulb zet bepaal je de sluitertijd zelf door hem ingedrukt e houden en als je hem dan loslaat stopt ie.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:03 schreef indahnesia.com het volgende:
bulb is inhouden maar net niet flitsen?
statief is er, sluitertijd, iso ook..
ik tot 1,8quote:Of lager Ik kan tot 2.8 namelijk (sliepuit smiley)
Die optie heeft toch niet elke camera ( jaa..niet gaan vertellen dat intertoys camera's die niet hebben )quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:06 schreef Logician het volgende:
[..]
als je hem op bulb zet bepaal je de sluitertijd zelf door hem ingedrukt e houden en als je hem dan loslaat stopt ie.
NIET alle camera's hebben deze optie.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:06 schreef Logician het volgende:
[..]
als je hem op bulb zet bepaal je de sluitertijd zelf door hem ingedrukt e houden en als je hem dan loslaat stopt ie.
50/1,8, ongeveer de goedkoopste lens die je voor een canon SLR kan vindenquote:
Dan kan je bijv. proberen om hem op de Tv stand te zetten, en dan te draaien en kijken wat de maximale sluitertijd isquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:08 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Die optie heeft toch niet elke camera ( jaa..niet gaan vertellen dat intertoys camera's die niet hebben )
Wacht maar afquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:09 schreef Oldbie het volgende:
Vorige topic overgeslagen maar ik ben weer terug om te klagen dat de noordoostpolder nog geen reet heeft gehad.
Niet mopperen. In het najaar wil er nog wel eens 100 mm in een etmaal vallen en in maart braken jullie het kouderecord...!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:09 schreef Oldbie het volgende:
Vorige topic overgeslagen maar ik ben weer terug om te klagen dat de noordoostpolder nog geen reet heeft gehad.
Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:09 schreef indahnesia.com het volgende:
dank voor de snelle tips. ik ga het eens proberen, met regen en weerlicht. geen echte flitsen nog in beeld.
trekt deze richting oost?!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:12 schreef Oom_Agent het volgende:
flinke activatie in zuid oost Nederland
vandaar nu ook waarschuwingquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:12 schreef Oom_Agent het volgende:
flinke activatie in zuid oost Nederland
quote:Waarschuwingen
Overzicht van alle door het KNMI uitgegeven waarschuwingen voor wegverkeer,scheepvaart, watersport en recreatie.
VERKEERSHINDER DOOR AQUAPLANING
In het zuiden van het land komt door zware regen gevaar voor aquaplaning voor. Ook in het midden en westen van het land is dit de komende uren mogelijk.
vrijdag 29 juli 2005 23.01 uur
Komt genoeg aanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
komt er nog wat aan voor Utrecht speedy? Of kan ik gewoon gaan slapen?
Das waar. Het was toen echt koud....was hier 6 km vandaanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:11 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Niet mopperen. In het najaar wil er nog wel eens 100 mm in een etmaal vallen en in maart braken jullie het kouderecord...!
Je kan niet alles hebben, hoor!![]()
Echt??quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Komt genoeg aan
Het gaat iig een lange nacht worden
Als het hard genoeg gaat word je vanzelf wakkerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt??
Ik ga er niet voor wakker blijven hoor
Dat is het beroerde. Ik word er dus niet wakker van.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:17 schreef logisnack het volgende:
[..]
Als het hard genoeg gaat word je vanzelf wakker![]()
Idd veel oplichtende wolken...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:15 schreef indahnesia.com het volgende:
geen flitsen, alleen weerlicht... maar ik ga verder..
jep...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:21 schreef Bruce117 het volgende:
Rond Eindhoven is er buiten iemand behoorlijk met het lichtknopje aan het spelen.
echt balen.. ik heb wel zin in een flinke buiquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:16 schreef DrMarten het volgende:
Het schiet nog niet op, Enschede blijft nog even buiten schot
én het zuiden en noordenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:21 schreef Drugshond het volgende:
EHV... zowel in het oosten als in het westen onweer..... tijd tussen flits en donder ongeveer 5 seconden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |