Het hele neerslaggebied draait nog steeds óm Flevoland heen. Daar kan zelfs ik niks aan modderen...quote:
Ik woon in Flevoland. Ik heb niets met België te maken.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:26 schreef Oom_Agent het volgende:
nieuw gebied in aanbouw boven Belgie, bijna een verbinding tussen Zuid Holland en de Ardennen.
Das behoorlijk k*t ja! Verdomme ik wil onweer, misschien later in de nacht vanuit belgie!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:26 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Het hele neerslaggebied draait nog steeds óm Flevoland heen. Daar kan zelfs ik niks aan modderen...![]()
downloading nowquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:26 schreef JoeKurr het volgende:
Zo, webcamfilmpje van vandaag is klaar.
Volgens mij zit er zelfs iets in wat lijkt op een poging tot ontwikkeling van een shelf
Oosterhout, 29 juli 2005 (xvid, 10MB)
Let op: zaterdagochtend 7 uur. Net als je kan/mag/wil uitslapen. Worden wij ons bed uitgedonderd (letterlijk dan!).quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:27 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Das behoorlijk k*t ja! Verdomme ik wil onweer, misschien later in de nacht vanuit belgie!
Ik in Den Helder ook wel hoor... ergens dit jaar...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:31 schreef KillerDream het volgende:
Wat zijn jullie negatief
Ik verwacht hie nog wel een bui in Groningen
Vermeld je ook nog even in welk jaar?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:31 schreef KillerDream het volgende:
Wat zijn jullie negatief
Ik verwacht hie nog wel een bui in Groningen
*denkt*quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:33 schreef logisnack het volgende:
Paar flinke flitsen en zwaar gerommel op 7 km van Raalte
Een paar keer zelfs!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja maar flevoland heeft vanmiddag al een knallende bui gehad
Emmeloord niet hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
* dutch-mamma geeft troostend schouderklopje...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:35 schreef Oldbie het volgende:
[..]
*denkt*
*Raalte ---> Emmeloord....meer dan 7 km*
Kut![]()
Onzin! als jullie die 3 druppen regen en 2 zachte donders een onweersbui noemen dan vindt ik dat jullie een stel kippen zijnquote:
Eén wijk ergens in Almere Stad. Eén wijk maar...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
hee, een mede-emmeloorderquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:41 schreef chingching het volgende:
niks gemerkt in emmeloord van die knallende bui
Mooi filmpjequote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:26 schreef JoeKurr het volgende:
Volgens mij zit er zelfs iets in wat lijkt op een poging tot ontwikkeling van een shelf
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:26 schreef JoeKurr het volgende:
Overalquote:
Het wordt tóch nog interessant hier, Speedy...! Onweer op afstand, zomaar opeens!quote:
Idd, het begint allemaal nu mooi te activerenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:18 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Het wordt tóch nog interessant hier, Speedy...! Onweer op afstand, zomaar opeens!
Hier 86%quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:19 schreef FRaGMaN het volgende:
Neerslag boven Belgie is flink aan het activeren
Luchtvochtigheid van 83% hier trouwens. Zit hier met een glas Rose met een ijsklontje. condens druipt er gewoon vanaf
Mooi! Ik ben tegelijkertijd nog met andere dingen bezig, maar als het zo mooi door blijft gaan, kom ik nog wel ff langs!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idd, het begint allemaal nu mooi te activeren
Inmiddels heb ik het nieuwe deeltje alweer klaar staan![]()
Er schuift nu een neerslaggebied met onweer rechtstreeks Flevoland in.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:21 schreef Marky-Boom het volgende:
Whaaaaa ik wil ook, maar zo te zien krijg ik ook lekker wat gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |