Of vannacht nog een verdwaalde bui... eentje die Duitsland niet kon vindenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:42 schreef indahnesia.com het volgende:
martigjes. ik ga een tukkie doen.. wie weet wordt het morgen nog iets.
zo'n nep Jantje zekerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:43 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Of vannacht nog een verdwaalde bui... eentje die Duitsland niet kon vinden
Is volgens mij een opname van eerder vanavond...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:40 schreef KillerDream het volgende:
Er komt zo weer op RTL 4
laat het hier nou ook is een keer iets komen, alles blijft zo leuk in het midden, zuiden en oosten heb ik het ideequote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:45 schreef FRaGMaN het volgende:
Vormt zich een nieuw buien gebied boven noord frankrijk. Zullen we morgen mee te maken krijgen.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
Jah net gezien!!!!!!!
Ik blijf opmijn camera staat klaar, geheugen is leeg, 2de geheugen ook, de 2 accu's opgeladen
Laat maar komen!!!!!!!!!
Misschien nietquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:51 schreef Leutje het volgende:
Dus zitten speedy en ik hier vanach om 3 uur weer alleen
JEE-ZUS die gasten gaan echt geen relaxte tijd tegemoetquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:54 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
Kijk daar in ZO-Duitsland: Waarom is dat nooit hier
Wel een gigantisch complex haast ter grootte van Nederland gewoon.
Mooi, he!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:54 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
Kijk daar in ZO-Duitsland: Waarom is dat nooit hier
Wel een gigantisch complex haast ter grootte van Nederland gewoon.
Ik blijf ook nog wel wachten in Groningenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:51 schreef Leutje het volgende:
Dus zitten speedy en ik hier vanach om 3 uur weer alleen
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:56 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Het zit er hier echt aan te komen...
Vriezenveen ook nog niks, dus kan wel even duren voordat het daar is.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:59 schreef DrMarten het volgende:
Enschede nog steeds niks, ik hou het voor gezien
heel erg vroegah is het daar ook uit ontstaanquote:
Vroegah toen flashgeheugens nog maar 16kB aan capaciteit hadden?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heel erg vroegah is het daar ook uit ontstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |