Mijn buren kunnen niet buiten staan. Donder je 8 meter naar beneden :pquote:
Eindhoven slurpt de boel opquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:35 schreef Marky-Boom het volgende:
Op de radar wordt het gebied met onweer alleen maar verkleind?
Hij wordt kleiner.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:35 schreef Marky-Boom het volgende:
Op de radar wordt het gebied met onweer alleen maar verkleind?
It figuresquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:36 schreef FRaGMaN het volgende:
Nou ja zeg! Noorden kan het wel vergeten. ter hoogte van utrecht brokkelt alle neerslag weer af.
And then.... by the end of time.. everything wil cool down... cooler and colder... until of the whole universe..... remains nothing but a cold black sinder.... and that....is really..... the end... of everything....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hij wordt kleiner.
Onweer neemt toe.
Daarna wordt ie nog kleiner.
Alles neemt af.
En dan.......
Don't let the bed bugs bite...good night!quote:
Dan ziet het er in ieder geval naar uit dat het onweer deze kant op komt.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:38 schreef Oom_Agent het volgende:
Volgens het laatste BLIDS kaartje trekt het onweer in Duitsland richting Noord NL. Dus daar wel degelijk een NNW stroming.
Of vannacht nog een verdwaalde bui... eentje die Duitsland niet kon vindenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:42 schreef indahnesia.com het volgende:
martigjes. ik ga een tukkie doen.. wie weet wordt het morgen nog iets.
zo'n nep Jantje zekerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:43 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Of vannacht nog een verdwaalde bui... eentje die Duitsland niet kon vinden
Is volgens mij een opname van eerder vanavond...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:40 schreef KillerDream het volgende:
Er komt zo weer op RTL 4
laat het hier nou ook is een keer iets komen, alles blijft zo leuk in het midden, zuiden en oosten heb ik het ideequote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:45 schreef FRaGMaN het volgende:
Vormt zich een nieuw buien gebied boven noord frankrijk. Zullen we morgen mee te maken krijgen.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
Jah net gezien!!!!!!!
Ik blijf opmijn camera staat klaar, geheugen is leeg, 2de geheugen ook, de 2 accu's opgeladen
Laat maar komen!!!!!!!!!
Misschien nietquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:51 schreef Leutje het volgende:
Dus zitten speedy en ik hier vanach om 3 uur weer alleen
JEE-ZUS die gasten gaan echt geen relaxte tijd tegemoetquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:54 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
Kijk daar in ZO-Duitsland: Waarom is dat nooit hier
Wel een gigantisch complex haast ter grootte van Nederland gewoon.
Mooi, he!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:54 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
Kijk daar in ZO-Duitsland: Waarom is dat nooit hier
Wel een gigantisch complex haast ter grootte van Nederland gewoon.
Ik blijf ook nog wel wachten in Groningenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:51 schreef Leutje het volgende:
Dus zitten speedy en ik hier vanach om 3 uur weer alleen
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:56 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Het zit er hier echt aan te komen...
Vriezenveen ook nog niks, dus kan wel even duren voordat het daar is.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:59 schreef DrMarten het volgende:
Enschede nog steeds niks, ik hou het voor gezien
heel erg vroegah is het daar ook uit ontstaanquote:
Vroegah toen flashgeheugens nog maar 16kB aan capaciteit hadden?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heel erg vroegah is het daar ook uit ontstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |