Volgens mij is jouw posting tot nu toe het hoogtepunt van de avond...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:59 schreef flugeltje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nou, ik leef nog hoor. Nog wel een beetje trillerig, maar ik heb het gered.
Mijn god, dat was echt een teringrit van Zeeland naar hiero toe. Wel zeer mooie ontladingen gezien, maar zo'n slecht wegdek dat ik door het vele water geen hol meer van markeringen zag en moest oppassen voor aquaplanning. Heb er dan ook een uur langer over gedaan dan normaal...
Bij aankomst in Tilburg bleek de boel overigens behoorlijk blank te staan, dus ik denk dat ik hier wat gemist heb...
Maar goed, hier nog iets spannends gebeurd vanavond?![]()
Hahahaquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:02 schreef dutch-mamma het volgende:
Volgens mij is jouw posting tot nu toe het hoogtepunt van de avond...
Neeeejquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:01 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Vroegah toen flashgeheugens nog maar 16kB aan capaciteit hadden?
Vroegâh toen mijn computer niet eens een harde schijf had, en ik alles op floppies van 5 1/4 inch moest wegschrijven...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:01 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Vroegah toen flashgeheugens nog maar 16kB aan capaciteit hadden?
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:02 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Volgens mij is jouw posting tot nu toe het hoogtepunt van de avond...
Weinig meer, hardstikke stout en verboden en zo tegenswoordigsquote:
Als we dan toch tegen elkaar gaan opscheppen: exact 5 jaar geleden betaalde ik voor een cd-schrijver een paar honderd gulden.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neeeej
Meer uit de tijd dat ik 680 hollandse guldens betaalde voor mijn eerste CF, een 80 MB Sandisk
Jaquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:06 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Als we dan toch tegen elkaar gaan opscheppen: exact 5 jaar geleden betaalde ik voor een cd-schrijver een paar honderd gulden.
Het onweerslijntje zag de noordoostpolder en besloot toen maar op te lossenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Die onweerslijntje vanmiddag in flevoland was voorledig opgeslurpt door deze enorme bui die ons momenteel flink bezig houd.
Zie maar eens naar het volgende gifje
[afbeelding]
Mooi!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Die onweerslijntje vanmiddag in flevoland was voorledig opgeslurpt door deze enorme bui die ons momenteel flink bezig houd.
Zie maar eens naar het volgende gifje
[afbeelding]
In zijn geheel?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:08 schreef Marky-Boom het volgende:
Het grote probleem is alleen dat ik het gevoel krijg dat de bui in intensiteit afneemt.
Doe dat maarquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:09 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Mooi!
Volgens mij mag Enschede nu de was even binnen gaan halen... Klopt dat?
Ik ben daar op dit moment helemaal niet zo zeker van.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:09 schreef Zowy het volgende:
Ik geloof er voor Assen niet meer in...als hier al iets komt zal het wel een klein beetje regen zijn, maar meer ook niet.
Duurd zeker op deze tempo nog wel ruim 2 uren.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:09 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Het onweerslijntje zag de noordoostpolder en besloot toen maar op te lossen
Hoe lang zou het duren voordat bovenstaand "buitje" mij zal bereiken?
Ik welquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:10 schreef KillerDream het volgende:
[..]
Ik ben daar op dit moment helemaal niet zo zeker van.
Ik heb eerder vanavond een fles uit de koelkast naast me neergezet. Er ligt nu een serieus plasje omheen...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:18 schreef Leutje het volgende:
Alles is vochtig hierzelfs de stoffen bank heeft al liters water geabsorbeerd... maar geen regen te zien
Nijverheid op zijn bestquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:21 schreef flugeltje het volgende:
Jeetje zeg... Ik ging vanmiddag rond twee uur weg en toen zaten we in deeltje 107.
Nou, die kans was volgens mij een uur daarvóór groter...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:20 schreef logisnack het volgende:
nog niks.. maar zie dit:
[afbeelding]
Als je het mij vraagt gaan die 2 complexen zo connectie met elkaar maken
Het lijkt dus samen te trekken.
Dit kan voor de onweer liefhebbers (ik) voordeel hebben in het noorden en oosten.
Ik blijf hoopvol
Haha, mijn plee condenseert ook als de ziekte. Iedere keer als ik er kom ligt er een plasje water naast....en ik maar denken dat ik naast de pot heb gepistquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:20 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ik heb eerder vanavond een fles uit de koelkast naast me neergezet. Er ligt nu een serieus plasje omheen...
En dat was gisteren ook al.
Volgens mij vinden muggen dit wel lekker weer om op jacht te gaan!
Die mag je van mij vaker plaatsen!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:23 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
ff een geinterpoleerd radarbeeldje.
Netjesquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:31 schreef Marky-Boom het volgende:
Lees net op weerwoord.be dat duitsland 10% van de totale bliksemactiviteit op de aarde op zich neemt!
gemiddeldequote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:31 schreef Marky-Boom het volgende:
Lees net op weerwoord.be dat duitsland 10% van de totale bliksemactiviteit op de aarde op zich neemt!
Dank je voor de correctie! U hebt gelijk!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:35 schreef DemonRage het volgende:
[..]
gemiddelde
Maar dan is het nog fucking veel...
Volgens Blids zit er een bandje van midden Limburg tot net onder Twente en dat zie ik juist weer activeren...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:38 schreef Marky-Boom het volgende:
Onweer neemt trouwens af? ziet iemand dit ook?
dat is alweer bijna 2 uur oudquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:42 schreef logisnack het volgende:
Boven Drente lijkt ook een nieuwe bui te ontstaan.
Bah.. net te hoog
[afbeelding]
Foto 1 is echt prachtig!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Duitsland vanmiddag:
[afbeelding]
[afbeelding]
Komt door de wind.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:48 schreef dutch-mamma het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom dat neerslaggebied al de hele avond zo hardnekkig niet noordelijker trekt?
Het waait hier niet...quote:
De wolken liggen ook niet op de grondquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:51 schreef dutch-mamma het volgende:
Het waait hier niet...
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:52 schreef KillerDream het volgende:
[..]
De wolken liggen ook niet op de grond
De nieuwe cel die in zuid belgie eraan zit te komen moet samen klonteren met die grote gebied, en dat moet voor zorgen dat er extra druk erop komt.quote:
Verrek, je hebt gelijk...!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:52 schreef KillerDream het volgende:
[..]
De wolken liggen ook niet op de grond
Ga jij nou maar weer bezig om het forum te modden!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:55 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Verrek, je hebt gelijk...!![]()
Ik ga nog even wat anders doen. Denk niet dat er hier nog wat te beleven valt de komende uren...
Tot straks of tot later!![]()
Ik doe niets andersquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:56 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Ga jij nou maar weer bezig om het forum te modden!![]()
![]()
HOquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:58 schreef Oom_Agent het volgende:
Matige regen hier !
en een fotootje aus Deutschland
http://www.photophen.de/w/20593.jpg
Oom_Agent wat is jouw idee over de bui die nu over nederland hangt? (Prognose bedoel ik dan hequote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:58 schreef Oom_Agent het volgende:
Matige regen hier !
en een fotootje aus Deutschland
http://www.photophen.de/w/20593.jpg
Denk dat ie langzaam N waarts trekt.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:03 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Oom_Agent wat is jouw idee over de bui die nu over nederland hangt? (Prognose bedoel ik dan he)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |