Damn..das heftig....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jaaaaahhhh!!![]()
![]()
* Mokster zoent Gutteguttegut vol op de mond en rukt vervolgens zijn kleren van zijn lijf.... Wow!! en wordt bij het zien van het lichaam van Gutteguttegut direct nat tussen haar benen...![]()
PieterCK welkom om mee te doen!!
* Sweet_Chilli heeft het warmquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:10 schreef Venderwel het volgende:
Venderwel vraagt zich af of Sweet chilil het ook koud heeft!
Zal ik je dan maar afkoelen met een witte douche?quote:
Yeah, that'll do the trick for her, sure.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:24 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
Zal ik je dan maar afkoelen met een witte douche?
Goh, dat klinkt opwindendquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:24 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
Zal ik je dan maar afkoelen met een witte douche?
Wat zeg ik je?quote:
Lekker een frisse douchequote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:59 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Wat dacht je van met z'n 2en een gewone douche, waarbij je lekker helemaal gewassen wordt?
Pakt lekkere shampoo uit de kast en Sweet_Chilli bij de hand:quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:07 schreef Sweet_Chilli het volgende:
Klinkt veel beter
hhm lekker dan was mijn ideequote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:09 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Pakt lekkere shampoo uit de kast en Sweet_Chilli bij de hand:
Ga je mee??![]()
Uhm...dacht het niet?? Moet je maar eens goed lezen??quote:
Kansloos bezigquote:Op maandag 1 augustus 2005 09:40 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Uhm...dacht het niet?? Moet je maar eens goed lezen??
Maar goed, sta al 2 dagen met een fles shampoo in de hand, is er nog 1 van de dames die lekker gewassen wil worden??![]()
quote:
jaquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:36 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
er valt weinig mee te lezende laatste tijd
*kuch* msnquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:40 schreef PieterCK het volgende:
[..]
jaweet niet waar iedereen gebleven is...
Ja zo schiet het hier niet op he...quote:
Ik ben er ook nog...alleen op mn werk dus vaak vrij druk...quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:49 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ja zo schiet het hier niet op he...
dacht dat iedereen op vakantie is en dat ik de enige ben die hier nog zit...
Keequote:Op maandag 1 augustus 2005 14:51 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog...alleen op mn werk dus vaak vrij druk...
De meeste mensen lurken alleen maar...quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:52 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Keemaar er zijn toch wel meer mensen die op fok zitten...
Hoiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:03 schreef PieterCK het volgende:
Hhhhm
Nou,hoiiiii,
iedereen ff melden..
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:
nou...quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:10 schreef Clara3 het volgende:
[..]
hihi, juich maar niet te vroeg hoor. Dit topic is toch niet echt iets voor mij...
Hoezo niet???quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:10 schreef Clara3 het volgende:
[..]
hihi, juich maar niet te vroeg hoor. Dit topic is toch niet echt iets voor mij...
Ik vind het soms wel leuk om mee te lezen, maar voor de rest is het mijn stijl gewoon niet echt. Ik kan er gewoon niet zo in mee gaan.quote:
T is voornamelijk slow chat de laatste tijd..quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:15 schreef Clara3 het volgende:
[..]
Ik vind het soms wel leuk om mee te lezen, maar voor de rest is het mijn stijl gewoon niet echt. Ik kan er gewoon niet zo in mee gaan.
Maar jullie veel plezier gewenst hoor![]()
Oe, wat een nare vraag gelijk...quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:17 schreef PieterCK het volgende:
[..]
T is voornamelijk slow chat de laatste tijd..
maar hoe oud is u?
30 is mooie leeftijd!!! Ook nog vrijgezel dan toevallig??quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:20 schreef Clara3 het volgende:
[..]
Oe, wat een nare vraag gelijk...Ik ben van 1975. 30 dus...
Tactisch..quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:29 schreef Venderwel het volgende:
[..]
30 is mooie leeftijd!!! Ook nog vrijgezel dan toevallig??
Whehehequote:Op maandag 1 augustus 2005 15:29 schreef Venderwel het volgende:
[..]
30 is mooie leeftijd!!! Ook nog vrijgezel dan toevallig??
very interesting!!quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:34 schreef Clara3 het volgende:
[..]
WheheheOok nog vrijgezel toevallig.... meestal
![]()
Valt best mee...wat zou dan tegen vallen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:40 schreef PieterCK het volgende:
Ja als iedereen gaat lurken dan gaat het niet werken he...
Maar 30 valt best mee
Hhhm wordt het dus mannen orgie??quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:47 schreef Clara3 het volgende:
Maar nu lijkt het wel een Clara3 voorsteltopic!
Gaan jullie eens een beetje geil doen met elkaar! Kom op, hup!![]()
ga ik weer terug naar lurkmode, hihihi
Hmmm,.......... geil!quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:51 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhhm wordt het dus mannen orgie??
Hahaha daar kun jij wel naar kijken?quote:
Ja,.. ik stop ook altijd even langs de snelweg bij van die homo-ontmoetingsplaatsen.. Gewoon om te kijken...quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:54 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hahaha daar kun jij wel naar kijken?
Of we moeten het een x proberen en als je er geil van wordt dan mogen we jou erna 'bespringen'quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:57 schreef Clara3 het volgende:
[..]
Ja,.. ik stop ook altijd even langs de snelweg bij van die homo-ontmoetingsplaatsen.. Gewoon om te kijken...
Nee hoor, dat doe ik niet echt, maar zeker virtueel kan ik het prima aan![]()
Precies! Probeer het gewoon!quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:01 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Of we moeten het een x proberen en als je er geil van wordt dan mogen we jou erna 'bespringen'![]()
Moet je er wel bij zijn en andere jongens moeten willenquote:
Ik ben er toch....!quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:15 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Moet je er wel bij zijn en andere jongens moeten willen
Ik dacht dat jij alles wist?quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:34 schreef Gutteguttegut het volgende:
Hmjah...ik weet het nog niet....
quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:34 schreef Gutteguttegut het volgende:
Hmjah...ik weet het nog niet....
Maar Gutteguttegut zegt iig nog geen neequote:
Maar enthousiast is anders...quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:06 schreef PieterCK het volgende:
Maar Gutteguttegut zegt iig nog geen nee
Nee hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:12 schreef Clara3 het volgende:
[..]
Maar enthousiast is anders...
Maar misschien wordt dit topic wel op andere wijze weer leven in geblazen nu Melismay gearriveerd is?![]()
Hhm gezelligquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:14 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee hoorKwam alleen Gut even gedag zeggen, maar die is denk ik al onderwerg naar huis, dus die spreek ik later op msn wel weer
Doe je weinig tegen hequote:Op maandag 1 augustus 2005 22:03 schreef Mokster het volgende:
En toen was het weer stil... ijzig stil... en ijzig koud...![]()
* Mokster moet zichzelf dan maar weer eens gaan verwennen... Viebje!!! Here i come!!!!
Jammer joh!!quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:54 schreef baskabel4 het volgende:
ik had gehoopt dat vrouwelijke leden hier foto,s posten
kan die man niet die op een half uurtje rijden woont??quote:
Dat komt omdat ik nogal kieskeurig ben wat mannen betreftquote:
Liefquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:14 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee hoorKwam alleen Gut even gedag zeggen, maar die is denk ik al onderwerg naar huis, dus die spreek ik later op msn wel weer
Yeszzzquote:
Duurt ook maar heeeel even.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:12 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Yeszzz
voor even dan... * Gutteguttegut maakt het niet te laat...
Mmmmmmmmmmm...lekkerrrrrrr...quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Duurt ook maar heeeel even.
* Mokster geeft Gutteguttegut een lekkere welterustenkusss, terwijl ze zn lichaam stevig tegen dat van haar aantrekt.![]()
Zooow... dat had ik gewoon ff nodig voor t slapengaan.![]()
Zo komt ie nooit vol hequote:
HUH???quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:54 schreef timbob het volgende:
[..]
ieder weer op z'n eigen plaats in het voor ons bekende ruimte/tijd continium
enzo.
K snap je uitleg nietquote:
nee, daar heb ik een apart msn account voor, daar doe ik net alsofquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:03 schreef thumper het volgende:
HI!![]()
* thumper laat zich weer zien
Geen dames hier?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:04 schreef timbob het volgende:
[..]
nee, daar heb ik een apart msn account voor, daar doe ik net alsof
je weet wel, zo'n "Hoi, ik ben een meisje van 17 dat haar sexualiteit aan het ontdekken is, ik denk ook dat ik bi sexueel ben, jij ook? ik stuur je een foto: (foto van net iets te bekend fotomodelletje opstuurt) heb jij ook foto's? zullen we cammen? hihihi, mijn cam werkt niet.. wacht, ik stuur wel wat leuke foto's" Account.quote:
Oh, zo'n account!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:08 schreef timbob het volgende:
[..]
je weet wel, zo'n "Hoi, ik ben een meisje van 17 dat haar sexualiteit aan het ontdekken is, ik denk ook dat ik bi sexueel ben, jij ook? ik stuur je een foto: (foto van net iets te bekend fotomodelletje opstuurt) heb jij ook foto's? zullen we cammen? hihihi, mijn cam werkt niet.. wacht, ik stuur wel wat leuke foto's" Account.
ach, daar zijn er gelukkig genoeg van..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:55 schreef thumper het volgende:
[..]
Oh, zo'n account!
Nee, dat heb ik niet
Bij mij gaat hier de "block" er al op..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:08 schreef timbob het volgende:
[..]
je weet wel, zo'n "Hoi, ik ben een meisje van 17 ...
Ja psies! 17 jaar, uh-huh...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:04 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Bij mij gaat hier de "block" er al op..![]()
maarja, "hoi, ik ben een eenzame man van 39 die..."quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:09 schreef thumper het volgende:
[..]
Ja psies! 17 jaar, uh-huh...
Bij mij komen ze er pas vanaf 18 jaar
Nee, mee eens hahahaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:30 schreef timbob het volgende:
[..]
maarja, "hoi, ik ben een eenzame man van 39 die..."
das ook geen goeie binnenkomer he..
dus ze moeten wel!
Hotmailquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:34 schreef thumper het volgende:
[..]
Maar wáár zijn nou @#$%^&* de échte dames hier???
Ja natuurlijk, maar dan heeft dit topic geen bestaansrecht meerquote:
Jup is de lol er snel af, dacht dat we hier alles deelde met elkaarquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:42 schreef thumper het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar dan heeft dit topic geen bestaansrecht meer![]()
Hier ben ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:34 schreef thumper het volgende:
[..]
Maar wáár zijn nou @#$%^&* de échte dames hier???
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:04 schreef Mokster het volgende:
En toen sliepen alle mannen al...![]()
Zucht![]()
Niet iedereen is ambtenaar hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:04 schreef Mokster het volgende:
En toen sliepen alle mannen al...![]()
Zucht![]()
quote:
Regel iemand voor d'r bij dan hequote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:06 schreef Averon het volgende:
Damn, verhuizing is done. Maar de slaapkamer is veel te groot voor mij alleen.
Hhhm ervaring mee??quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:41 schreef Sjowhan het volgende:
Vrouwelijke dj's neuken achter de draaitafel![]()
Neequote:
dudequote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee
Maar 't lijkt me wel komisch. Een vrouwlijke hardstyle DJ, tussen het draaien door bezig zijn met neuken
Laat Dinnetje het maar niet horen he....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee
Maar 't lijkt me wel komisch. Een vrouwlijke hardstyle DJ, tussen het draaien door bezig zijn met neuken
tss wat is er zo erg aan danquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:48 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Laat Dinnetje het maar niet horen he....
Sterker nogquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:01 schreef timbob het volgende:
[..]
je luisterd toch niet naar hardstyle
Op het defqon.1 (eind juni, almere strand) was ze wel goed bezig, misschien had ze d'r dag niet ofzoquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:06 schreef timbob het volgende:
ik was laatst bij een festival waar dj Dana draaide
de tering, wat een muziek.. diepgang van een bord soep, en dana kan echt niet draaien
doe mij dan maar techno met ene beetje meer sjeu erin, of drum n bass..
maar dit was echt 6 keer niks
ik vind het te simpelquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Op het defqon.1 (eind juni, almere strand) was ze wel goed bezig, misschien had ze d'r dag niet ofzo
dat is hardstylequote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:14 schreef timbob het volgende:
[..]
ik vind het te simpel
gewoon een 4/4 beat met niks erdoor, weinig melodie
en ELK liedje had ze zo'n rustig stukje erin..
dus dat was gewoon kut.
ja, maar das drum n bass ookquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dat is hardstyle
Sommige stukken ff rustig, dan aanzetten en goan!
Ik hoop dat je dit niet meent...quote:
dan moet je es naar Thialf Stadion gaan als er zo'n houseparty gegeven wordtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:32 schreef timbob het volgende:
[..]
ja, maar das drum n bass ook
maar dat Goan moet niet elk nummer onderbroken worden.. dan kan je echt niet doordansen ofzo.
paar nummers achter elkaar door stampen..
en het blijft gewoon te simpel
Nee, sex in 4/4 is een beetje simpel... Driekwartsmaat, 5/8, wat triolen tussendoor, dat lijkt er meer opquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:35 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit niet meent...![]()
ik hou meer van vivaldi op de achtergrond. De Karma stijgt dan het meestequote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:44 schreef thumper het volgende:
[..]
Nee, sex in 4/4 is een beetje simpel... Driekwartsmaat, 5/8, wat triolen tussendoor, dat lijkt er meer op
Net als drumm 'n' bass eigenlijk![]()
Eindelijk onder een steen vandaan... iedereen weet dat dat ongeinspireerde bagger is... opzich mixtechnisch kan ze nog wel wat...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:06 schreef timbob het volgende:
ik was laatst bij een festival waar dj Dana draaide
de tering, wat een muziek.. diepgang van een bord soep, en dana kan echt niet draaien
doe mij dan maar techno met ene beetje meer sjeu erin, of drum n bass..
maar dit was echt 6 keer niks
je snapt me niet he..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dan moet je es naar Thialf Stadion gaan als er zo'n houseparty gegeven wordt
trouwens, Techno heeft ook soms rustpunten hoor, ik vind het iig niet zo vreemd
ik ging niet echt heen met het idee van, tof! dana! maar meer zo van.. dana, das volgens mij niksquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Eindelijk onder een steen vandaan... iedereen weet dat dat ongeinspireerde bagger is... opzich mixtechnisch kan ze nog wel wat...
Mijn ding is et ook niet dat hardstyle
Zonde... want ze kan et welquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:52 schreef timbob het volgende:
[..]
ik ging niet echt heen met het idee van, tof! dana! maar meer zo van.. dana, das volgens mij niks
ik probeerde er het beste van te maken..
maar het was niet mijn ding ook
en ze draaide mixtechnisch ook bagger.
en wat draai jij zoal?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Zonde... want ze kan et wel
Maar ik draai beter natuurlijk
Progressive/house/club/trance... in een extreem dolle bui een hardtrancer of een techno plaatjequote:
Ieder zijn ding... ik val niemand ergens op aanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:02 schreef timbob het volgende:
trance is ook niet echt mijn ding.. eigenlijk..
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Ieder zijn ding... ik val niemand ergens op aan
nou, begin maar!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:24 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan biedt zich aan voor het uitvoeren van een sensuele massage
Nu ook toevallig??quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:56 schreef Averon het volgende:
De snelheid is eruit, maar ik ben altijd beschikbaar.
Nee, nu ben ik alleen beschikbaarquote:
* Mokster , blij met het onverwachte gezelschap, loopt naar Jackson toe en kust m zachtjes op zn mond...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, nu ben ik alleen beschikbaar
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
wilde al zowat gaan slapen, ervan uitgaande dat ik weer eens de enige was
ahhhh... jammer... dat ik dit nu heb moeten missen...quote:
Werken is goed voor een mensquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:02 schreef Averon het volgende:
Another morning, another day to be horny.
En te druk om een meid voor een nacht te scoren.
Zeg.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:17 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Werken is goed voor een mens![]()
Vrouwen zijnheheh
Okay jij bent wel liefquote:
En weer een stiekem mee lurkende vrouw .... pff...ik snap nu waarom ik hier zo non-aktief benquote:
Jullie hebben hier verder geen reagerende vrouwen?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:14 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
En weer een stiekem mee lurkende vrouw .... pff...ik snap nu waarom ik hier zo non-aktief ben
Melismay zegt Guttegut wel gedag en soms een mokkel die ambtenaar is.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:23 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Jullie hebben hier verder geen reagerende vrouwen?
Achja...geen is wat overdreven..quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:23 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Jullie hebben hier verder geen reagerende vrouwen?
Blij dat je er bent. Ben je behalve uniek ook nog eens sexueel open minded?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:35 schreef Dead-Doll het volgende:
Nou. Okay..
*unieke reagerende vrouw meldt.
Heyquote:
Zo maak je ook geen vriend(inn)en...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:25 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Melismay zegt Guttegut wel gedag en soms een mokkel die ambtenaar is.
Maar zij komt alleen 's avonds en verders hhm weinig...
Ow... rood dus... Blond niet goed?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:47 schreef Averon het volgende:
Welcome bac CK, niet dat je niet welkom bent of zo, maar heb je niet ergens een leuk roodharig meisje bij je?
Blond, bruin, zwart, rood, maakt niet uit... ik ken zelfs een meisje met heel mooi blauw (jawel!) haar!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:34 schreef Mokster het volgende:
Ow... rood dus... Blond niet goed?
Ik ben donkerblond.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:18 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Blond, bruin, zwart, rood, maakt niet uit... ik ken zelfs een meisje met heel mooi blauw (jawel!) haar!![]()
Het is geen blauw, maar donkerblond mag ook wel hoor!quote:
Is blauw aantrekkelijk tegenwoordig?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:31 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Het is geen blauw, maar donkerblond mag ook wel hoor!![]()
Bij de dame in kwestie wel, alleen ze is nogal arrogant en daar ben ik direct op afgeknapt...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:35 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Is blauw aantrekkelijk tegenwoordig?.
Foto's!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:39 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Bij de dame in kwestie wel, alleen ze is nogal arrogant en daar ben ik direct op afgeknapt...
Maar d'r kapsel ziet er zeker wel stoer uit!
Blond is goed, maar rood is beter, ik val nu eenmaal op rood.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:34 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ow... rood dus... Blond niet goed?
Ik heb alleen oude foto's toen ze nog "normaal" haar had. Ik zal proberen een foto van d'r te maken als ik haar zie, maar wat betreft de foto's kan ik je nu niet helpen...quote:
Bummer.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:48 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Ik heb alleen oude foto's toen ze nog "normaal" haar had. Ik zal proberen een foto van d'r te maken als ik haar zie, maar wat betreft de foto's kan ik je nu niet helpen...
Volgens mij is foto's van mensen plaatsen zonder toestemming tegen de regels, of niet?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:51 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Bummer..
Post eens een normale foto zodat ik het me een beetje kan indenken?.
Je kan hem ook onder een link zetten, dat mag wel.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:54 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Volgens mij is foto's van mensen plaatsen zonder toestemming tegen de regels, of niet?
Of mag het wel als ik haar gezicht onherkenbaar maak?
* gaat op zoek naar een goede foto met zwart balkje voor de ogen *quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:58 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Je kan hem ook onder een link zetten, dat mag wel.
Op dit tijdstip al?!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:26 schreef Gutteguttegut het volgende:
*meldt
quote:
...dan haal ik het weer weg...quote:
I could have guessed thatquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:07 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Heerlijk met mezelf aan het spelen...
* melismay geeft Timbob Chocladekoekje... Alstu!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:43 schreef timbob het volgende:
mits chocoladekoekje
Je vergeet 1 dingquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:49 schreef Mokster het volgende:
Goodmorning!!![]()
Gezellig.... zo'n koffie-en-chocoladekoekjes-meeting![]()
Uhm...quote:
Juist...nooit genoeg aan duszzzquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:53 schreef Averon het volgende:
Meer sex en geilheid bij de koffie?
* Gutteguttegut leunt achterover en laat aan Mokster zien hoe warm hij het heeft...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
Uhm...
Ow!! Dat harde ding zeker.... waarmee je aan het spelen bent?
* Mokster gaat er eens goed voor zitten met koffie-en-chocoladekoekje... Showtje van Gutteguttegut. Kom maar op!!![]()
Ziet er goed uit!!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:55 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut leunt achterover en laat aan Mokster zien hoe warm hij het heeft...
* Gutteguttegut begint te zweten....en doet zn onderbroek nu helemaal uit...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!!!![]()
* Mokster krijgt t r zelf ook warm van...
maar goed dat ik me nog niet heb aangekleed dus...![]()
* Mokster kan t niet langer aanzien... laat de koffie-met-chocoladekoekje voor wat het is en loopt naar Gutteguttegut toe...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:58 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut begint te zweten....en doet zn onderbroek nu helemaal uit...
oei...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
* Mokster kan t niet langer aanzien... laat de koffie-met-chocoladekoekje voor wat het is en loopt naar Gutteguttegut toe...
* Mokster veegt wat kruimeltjes-van-chocoladekoekje van haar lippen geeft Gutteguttegut een lange zoen vol op zn mondquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:02 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
oei...
* Gutteguttegut zet zich schrap en wacht op wat Mokster met hm gaat doen....
* Gutteguttegut zoent geil terug en laat voorzichtig zn tong iets naar voren komen...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:06 schreef Mokster het volgende:
[..]
* Mokster veegt wat kruimeltjes-van-chocoladekoekje van haar lippen geeft Gutteguttegut een lange zoen vol op zn mond
* Mokster doet haar lippen iets van elkaar en ontmoet Gutteguttegut's tong met de hare...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:07 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut zoent geil terug en laat voorzichtig zn tong iets naar voren komen...
* Gutteguttegut voelt iets zwellen......quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:10 schreef Mokster het volgende:
[..]
* Mokster doet haar lippen iets van elkaar en ontmoet Gutteguttegut's tong met de hare...
Mmmmmmm....
Oew...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:12 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut voelt iets zwellen......
* Gutteguttegut doet zn benen wijd om Mokster alle ruimte te geven...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Oew...
* Mokster voelt t ook.... Stopt met zoenen en laat zich door haar knieën zakken om de boel ns van dichtbij te gaan bekijken![]()
Dat ziet er zeer veelbelovend uit... Daar kan Mokster wel wat mee!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:20 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut doet zn benen wijd om Mokster alle ruimte te geven...
kijk..![]()
damn...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat ziet er zeer veelbelovend uit... Daar kan Mokster wel wat mee!![]()
* Mokster pakt m vast, geeft m eerst een plagerig kusje en neemt m vervolgens helemaal in haar mond...
smaakt veeeel beter dan koffie en chocoladekoekjes
* Mokster merkt dat Gutteguttegut haar spontane actie wel kan waarderen en gaat vrolijk nog even verder... wordt zelf wel een tikkie warm en nat tussen haar benen...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:28 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
damn...
* Gutteguttegut] weet even niet waar hij het zoeken moet....[/me]
[me=Gutteguttegut] zoekt houvast....[/me]
[me=Gutteguttegut] voelt zich opeens duizelig en geil tegelijk....[/me]
[me=Gutteguttegut geniet!!
* Gutteguttegut vraagt of timbob mee doet....quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:29 schreef timbob het volgende:
* timbob] kijkt stiekem om een hoekje[/me]
* Gutteguttegut voelt vlug tussen de benen van Mokster.......het gloeit daar...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
[me=Mokster merkt dat Gutteguttegut haar spontane actie wel kan waarderen en gaat vrolijk nog even verder... wordt zelf wel een tikkie warm en nat tussen haar benen...![]()
Jaaah Timbob... join in!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:36 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut] vraagt of timbob mee doet....[/me]
[..]
[me=Gutteguttegut voelt vlug tussen de benen van Mokster.......het gloeit daar...
* Gutteguttegut voelt nog maals tussen de benen van Mokster...maar nu langer en masserend...mmm lekker nat....quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:40 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jaaah Timbob... join in!!
* Mokster zou het niet erg vinden als Gutteguttegut nogmaals haar warme plekje bevoelde... Liever niet vlug, maar wat langer![]()
* Mokster geniet... wordt nog natter... wil een tongzoen!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:42 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut voelt nog maals tussen de benen van Mokster...maar nu langer en masserend...mmm lekker nat....
* Gutteguttegut geeft Mokster en lange warme tongzoen en schuift tegelijker tijd voorzichtig zn *** tussen haar benen...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
* Mokster geniet... wordt nog natter... wil een tongzoen!!
Whoeiii!! Je hebt mn gedachten geraden!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:48 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut geeft Mokster en lange warme tongzoen en schuift tegelijker tijd voorzichtig zn *** tussen haar benen...
* Gutteguttegut duwt zn *** voorzichtig tegen de lipjes van Mokster aan......en vraagt:quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Whoeiii!! Je hebt mn gedachten geraden!!
* Mokster was enorm toe aan een lekkere harde *** in haar warme natte plekje...
de beste manier om het weekend mee te beginnen!
Ow.... was ik niet duidelijk genoeg? Je MOET!!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:56 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut duwt zn *** voorzichtig tegen de lipjes van Mokster aan......en vraagt:
"mag ik..?"![]()
WOWquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ow.... was ik niet duidelijk genoeg? Je MOET!!!![]()
* Mokster duwt haar heupen omhoog zodat Gutteguttegut's *** er vanzelf inglijdt...
Leg die camera neer en doe eens lekker mee??quote:
Tsjeezus wat lekker!!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:00 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
WOW
* Gutteguttegut beweegt mee met de geile bewegingen van Mokster....hij groeit en groeit.....
* Gutteguttegut laat het gebeuren.....niet te snel anders kom ik al..je maakt me zo geil..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tsjeezus wat lekker!!!
* Mokster duwt Gutteguttegut van zich af, draait m op zn rug en gaat bovenop m zitten voor een heerlijk ritje![]()
* neemt vandaag de touwtjes in handen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |