zie SC!!!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:57 schreef Talietje het volgende:
ja ik ook goftedommeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
neuken?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:37 schreef Talietje het volgende:
wat een zouteloze opmerking sjowhanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* Talietje flikkert een pot zout over em heen
kut voor je op naar de volgende... ps heb je dr nr?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:06 schreef Silentuz het volgende:
* Silentuz was ook geil, todat zijn 'aanstaande' vriendin het nodig vond om te vertellen dat ze me niet leuk vind, en ik haar welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
moet je nu maar online kome johquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:57 schreef Talietje het volgende:
ja ik ook goftedommeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:08 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
kut voor je op naar de volgende... ps heb je dr nr?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
voor foto's bedoel je?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:12 schreef D-Evil het volgende:
iemand nog een leuk open dirretje ?
euj doe niet zo grof mênquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:08 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
kut voor je op naar de volgende... ps heb je dr nr?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:24 schreef Talietje het volgende:
[..]
euj doe niet zo grof mênom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* Talietje Talietje is supergeil vanavooooondom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik hield me in hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:24 schreef Talietje het volgende:
[..]
euj doe niet zo grof mênom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* Talietje Talietje is supergeil vanavooooondom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik ook....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:27 schreef thumper het volgende:
* thumper is b_o_t_e_r_geil...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vertelllllllquote:Op zondag 10 juli 2005 13:54 schreef Talietje het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!!! ik heb een vet lief en geil cadeautje gekregenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop