Hmmm,.......... geil!quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:51 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhhm wordt het dus mannen orgie??
Hahaha daar kun jij wel naar kijken?quote:
Ja,.. ik stop ook altijd even langs de snelweg bij van die homo-ontmoetingsplaatsen.. Gewoon om te kijken...quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:54 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hahaha daar kun jij wel naar kijken?
Of we moeten het een x proberen en als je er geil van wordt dan mogen we jou erna 'bespringen'quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:57 schreef Clara3 het volgende:
[..]
Ja,.. ik stop ook altijd even langs de snelweg bij van die homo-ontmoetingsplaatsen.. Gewoon om te kijken...
Nee hoor, dat doe ik niet echt, maar zeker virtueel kan ik het prima aan![]()
Precies! Probeer het gewoon!quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:01 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Of we moeten het een x proberen en als je er geil van wordt dan mogen we jou erna 'bespringen'![]()
Moet je er wel bij zijn en andere jongens moeten willenquote:
Ik ben er toch....!quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:15 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Moet je er wel bij zijn en andere jongens moeten willen
Ik dacht dat jij alles wist?quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:34 schreef Gutteguttegut het volgende:
Hmjah...ik weet het nog niet....
quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:34 schreef Gutteguttegut het volgende:
Hmjah...ik weet het nog niet....
Maar Gutteguttegut zegt iig nog geen neequote:
Maar enthousiast is anders...quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:06 schreef PieterCK het volgende:
Maar Gutteguttegut zegt iig nog geen nee
Nee hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:12 schreef Clara3 het volgende:
[..]
Maar enthousiast is anders...
Maar misschien wordt dit topic wel op andere wijze weer leven in geblazen nu Melismay gearriveerd is?![]()
Hhm gezelligquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:14 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee hoorKwam alleen Gut even gedag zeggen, maar die is denk ik al onderwerg naar huis, dus die spreek ik later op msn wel weer
Doe je weinig tegen hequote:Op maandag 1 augustus 2005 22:03 schreef Mokster het volgende:
En toen was het weer stil... ijzig stil... en ijzig koud...![]()
* Mokster moet zichzelf dan maar weer eens gaan verwennen... Viebje!!! Here i come!!!!
Jammer joh!!quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:54 schreef baskabel4 het volgende:
ik had gehoopt dat vrouwelijke leden hier foto,s posten
kan die man niet die op een half uurtje rijden woont??quote:
Dat komt omdat ik nogal kieskeurig ben wat mannen betreftquote:
Liefquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:14 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee hoorKwam alleen Gut even gedag zeggen, maar die is denk ik al onderwerg naar huis, dus die spreek ik later op msn wel weer
Yeszzzquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |