Hmmm,.......... geil!quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:51 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhhm wordt het dus mannen orgie??
Hahaha daar kun jij wel naar kijken?quote:
Ja,.. ik stop ook altijd even langs de snelweg bij van die homo-ontmoetingsplaatsen.. Gewoon om te kijken...quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:54 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hahaha daar kun jij wel naar kijken?
Of we moeten het een x proberen en als je er geil van wordt dan mogen we jou erna 'bespringen'quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:57 schreef Clara3 het volgende:
[..]
Ja,.. ik stop ook altijd even langs de snelweg bij van die homo-ontmoetingsplaatsen.. Gewoon om te kijken...
Nee hoor, dat doe ik niet echt, maar zeker virtueel kan ik het prima aan![]()
Precies! Probeer het gewoon!quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:01 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Of we moeten het een x proberen en als je er geil van wordt dan mogen we jou erna 'bespringen'![]()
Moet je er wel bij zijn en andere jongens moeten willenquote:
Ik ben er toch....!quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:15 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Moet je er wel bij zijn en andere jongens moeten willen
Ik dacht dat jij alles wist?quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:34 schreef Gutteguttegut het volgende:
Hmjah...ik weet het nog niet....
quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:34 schreef Gutteguttegut het volgende:
Hmjah...ik weet het nog niet....
Maar Gutteguttegut zegt iig nog geen neequote:
Maar enthousiast is anders...quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:06 schreef PieterCK het volgende:
Maar Gutteguttegut zegt iig nog geen nee
Nee hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:12 schreef Clara3 het volgende:
[..]
Maar enthousiast is anders...
Maar misschien wordt dit topic wel op andere wijze weer leven in geblazen nu Melismay gearriveerd is?![]()
Hhm gezelligquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:14 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee hoorKwam alleen Gut even gedag zeggen, maar die is denk ik al onderwerg naar huis, dus die spreek ik later op msn wel weer
Doe je weinig tegen hequote:Op maandag 1 augustus 2005 22:03 schreef Mokster het volgende:
En toen was het weer stil... ijzig stil... en ijzig koud...![]()
* Mokster moet zichzelf dan maar weer eens gaan verwennen... Viebje!!! Here i come!!!!
Jammer joh!!quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:54 schreef baskabel4 het volgende:
ik had gehoopt dat vrouwelijke leden hier foto,s posten
kan die man niet die op een half uurtje rijden woont??quote:
Dat komt omdat ik nogal kieskeurig ben wat mannen betreftquote:
Liefquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:14 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee hoorKwam alleen Gut even gedag zeggen, maar die is denk ik al onderwerg naar huis, dus die spreek ik later op msn wel weer
Yeszzzquote:
Duurt ook maar heeeel even.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:12 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Yeszzz
voor even dan... * Gutteguttegut maakt het niet te laat...
Mmmmmmmmmmm...lekkerrrrrrr...quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Duurt ook maar heeeel even.
* Mokster geeft Gutteguttegut een lekkere welterustenkusss, terwijl ze zn lichaam stevig tegen dat van haar aantrekt.![]()
Zooow... dat had ik gewoon ff nodig voor t slapengaan.![]()
Zo komt ie nooit vol hequote:
HUH???quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:54 schreef timbob het volgende:
[..]
ieder weer op z'n eigen plaats in het voor ons bekende ruimte/tijd continium
enzo.
K snap je uitleg nietquote:
nee, daar heb ik een apart msn account voor, daar doe ik net alsofquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:03 schreef thumper het volgende:
HI!![]()
* thumper laat zich weer zien
Geen dames hier?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:04 schreef timbob het volgende:
[..]
nee, daar heb ik een apart msn account voor, daar doe ik net alsof
je weet wel, zo'n "Hoi, ik ben een meisje van 17 dat haar sexualiteit aan het ontdekken is, ik denk ook dat ik bi sexueel ben, jij ook? ik stuur je een foto: (foto van net iets te bekend fotomodelletje opstuurt) heb jij ook foto's? zullen we cammen? hihihi, mijn cam werkt niet.. wacht, ik stuur wel wat leuke foto's" Account.quote:
Oh, zo'n account!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:08 schreef timbob het volgende:
[..]
je weet wel, zo'n "Hoi, ik ben een meisje van 17 dat haar sexualiteit aan het ontdekken is, ik denk ook dat ik bi sexueel ben, jij ook? ik stuur je een foto: (foto van net iets te bekend fotomodelletje opstuurt) heb jij ook foto's? zullen we cammen? hihihi, mijn cam werkt niet.. wacht, ik stuur wel wat leuke foto's" Account.
ach, daar zijn er gelukkig genoeg van..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:55 schreef thumper het volgende:
[..]
Oh, zo'n account!
Nee, dat heb ik niet
Bij mij gaat hier de "block" er al op..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:08 schreef timbob het volgende:
[..]
je weet wel, zo'n "Hoi, ik ben een meisje van 17 ...
Ja psies! 17 jaar, uh-huh...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:04 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Bij mij gaat hier de "block" er al op..![]()
maarja, "hoi, ik ben een eenzame man van 39 die..."quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:09 schreef thumper het volgende:
[..]
Ja psies! 17 jaar, uh-huh...
Bij mij komen ze er pas vanaf 18 jaar
Nee, mee eens hahahaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:30 schreef timbob het volgende:
[..]
maarja, "hoi, ik ben een eenzame man van 39 die..."
das ook geen goeie binnenkomer he..
dus ze moeten wel!
Hotmailquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:34 schreef thumper het volgende:
[..]
Maar wáár zijn nou @#$%^&* de échte dames hier???
Ja natuurlijk, maar dan heeft dit topic geen bestaansrecht meerquote:
Jup is de lol er snel af, dacht dat we hier alles deelde met elkaarquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:42 schreef thumper het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar dan heeft dit topic geen bestaansrecht meer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |