*kuch* msnquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:40 schreef PieterCK het volgende:
[..]
jaweet niet waar iedereen gebleven is...
Ja zo schiet het hier niet op he...quote:
Ik ben er ook nog...alleen op mn werk dus vaak vrij druk...quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:49 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ja zo schiet het hier niet op he...
dacht dat iedereen op vakantie is en dat ik de enige ben die hier nog zit...
Keequote:Op maandag 1 augustus 2005 14:51 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog...alleen op mn werk dus vaak vrij druk...
De meeste mensen lurken alleen maar...quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:52 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Keemaar er zijn toch wel meer mensen die op fok zitten...
Hoiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:03 schreef PieterCK het volgende:
Hhhhm
Nou,hoiiiii,
iedereen ff melden..
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:
nou...quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:10 schreef Clara3 het volgende:
[..]
hihi, juich maar niet te vroeg hoor. Dit topic is toch niet echt iets voor mij...
Hoezo niet???quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:10 schreef Clara3 het volgende:
[..]
hihi, juich maar niet te vroeg hoor. Dit topic is toch niet echt iets voor mij...
Ik vind het soms wel leuk om mee te lezen, maar voor de rest is het mijn stijl gewoon niet echt. Ik kan er gewoon niet zo in mee gaan.quote:
T is voornamelijk slow chat de laatste tijd..quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:15 schreef Clara3 het volgende:
[..]
Ik vind het soms wel leuk om mee te lezen, maar voor de rest is het mijn stijl gewoon niet echt. Ik kan er gewoon niet zo in mee gaan.
Maar jullie veel plezier gewenst hoor![]()
Oe, wat een nare vraag gelijk...quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:17 schreef PieterCK het volgende:
[..]
T is voornamelijk slow chat de laatste tijd..
maar hoe oud is u?
30 is mooie leeftijd!!! Ook nog vrijgezel dan toevallig??quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:20 schreef Clara3 het volgende:
[..]
Oe, wat een nare vraag gelijk...Ik ben van 1975. 30 dus...
Tactisch..quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:29 schreef Venderwel het volgende:
[..]
30 is mooie leeftijd!!! Ook nog vrijgezel dan toevallig??
Whehehequote:Op maandag 1 augustus 2005 15:29 schreef Venderwel het volgende:
[..]
30 is mooie leeftijd!!! Ook nog vrijgezel dan toevallig??
very interesting!!quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:34 schreef Clara3 het volgende:
[..]
WheheheOok nog vrijgezel toevallig.... meestal
![]()
Valt best mee...wat zou dan tegen vallen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:40 schreef PieterCK het volgende:
Ja als iedereen gaat lurken dan gaat het niet werken he...
Maar 30 valt best mee
Hhhm wordt het dus mannen orgie??quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:47 schreef Clara3 het volgende:
Maar nu lijkt het wel een Clara3 voorsteltopic!
Gaan jullie eens een beetje geil doen met elkaar! Kom op, hup!![]()
ga ik weer terug naar lurkmode, hihihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |