dudequote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee
Maar 't lijkt me wel komisch. Een vrouwlijke hardstyle DJ, tussen het draaien door bezig zijn met neuken
Laat Dinnetje het maar niet horen he....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee
Maar 't lijkt me wel komisch. Een vrouwlijke hardstyle DJ, tussen het draaien door bezig zijn met neuken
tss wat is er zo erg aan danquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:48 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Laat Dinnetje het maar niet horen he....
Sterker nogquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:01 schreef timbob het volgende:
[..]
je luisterd toch niet naar hardstyle
Op het defqon.1 (eind juni, almere strand) was ze wel goed bezig, misschien had ze d'r dag niet ofzoquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:06 schreef timbob het volgende:
ik was laatst bij een festival waar dj Dana draaide
de tering, wat een muziek.. diepgang van een bord soep, en dana kan echt niet draaien
doe mij dan maar techno met ene beetje meer sjeu erin, of drum n bass..
maar dit was echt 6 keer niks
ik vind het te simpelquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Op het defqon.1 (eind juni, almere strand) was ze wel goed bezig, misschien had ze d'r dag niet ofzo
dat is hardstylequote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:14 schreef timbob het volgende:
[..]
ik vind het te simpel
gewoon een 4/4 beat met niks erdoor, weinig melodie
en ELK liedje had ze zo'n rustig stukje erin..
dus dat was gewoon kut.
ja, maar das drum n bass ookquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dat is hardstyle
Sommige stukken ff rustig, dan aanzetten en goan!
Ik hoop dat je dit niet meent...quote:
dan moet je es naar Thialf Stadion gaan als er zo'n houseparty gegeven wordtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:32 schreef timbob het volgende:
[..]
ja, maar das drum n bass ook
maar dat Goan moet niet elk nummer onderbroken worden.. dan kan je echt niet doordansen ofzo.
paar nummers achter elkaar door stampen..
en het blijft gewoon te simpel
Nee, sex in 4/4 is een beetje simpel... Driekwartsmaat, 5/8, wat triolen tussendoor, dat lijkt er meer opquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:35 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit niet meent...![]()
ik hou meer van vivaldi op de achtergrond. De Karma stijgt dan het meestequote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:44 schreef thumper het volgende:
[..]
Nee, sex in 4/4 is een beetje simpel... Driekwartsmaat, 5/8, wat triolen tussendoor, dat lijkt er meer op
Net als drumm 'n' bass eigenlijk![]()
Eindelijk onder een steen vandaan... iedereen weet dat dat ongeinspireerde bagger is... opzich mixtechnisch kan ze nog wel wat...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:06 schreef timbob het volgende:
ik was laatst bij een festival waar dj Dana draaide
de tering, wat een muziek.. diepgang van een bord soep, en dana kan echt niet draaien
doe mij dan maar techno met ene beetje meer sjeu erin, of drum n bass..
maar dit was echt 6 keer niks
je snapt me niet he..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dan moet je es naar Thialf Stadion gaan als er zo'n houseparty gegeven wordt
trouwens, Techno heeft ook soms rustpunten hoor, ik vind het iig niet zo vreemd
ik ging niet echt heen met het idee van, tof! dana! maar meer zo van.. dana, das volgens mij niksquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Eindelijk onder een steen vandaan... iedereen weet dat dat ongeinspireerde bagger is... opzich mixtechnisch kan ze nog wel wat...
Mijn ding is et ook niet dat hardstyle
Zonde... want ze kan et welquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:52 schreef timbob het volgende:
[..]
ik ging niet echt heen met het idee van, tof! dana! maar meer zo van.. dana, das volgens mij niks
ik probeerde er het beste van te maken..
maar het was niet mijn ding ook
en ze draaide mixtechnisch ook bagger.
en wat draai jij zoal?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Zonde... want ze kan et wel
Maar ik draai beter natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |