Op dit tijdstip al?!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:26 schreef Gutteguttegut het volgende:
*meldt
quote:
...dan haal ik het weer weg...quote:
I could have guessed thatquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:07 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Heerlijk met mezelf aan het spelen...
* melismay geeft Timbob Chocladekoekje... Alstu!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:43 schreef timbob het volgende:
mits chocoladekoekje
Je vergeet 1 dingquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:49 schreef Mokster het volgende:
Goodmorning!!![]()
Gezellig.... zo'n koffie-en-chocoladekoekjes-meeting![]()
Uhm...quote:
Juist...nooit genoeg aan duszzzquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:53 schreef Averon het volgende:
Meer sex en geilheid bij de koffie?
* Gutteguttegut leunt achterover en laat aan Mokster zien hoe warm hij het heeft...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
Uhm...
Ow!! Dat harde ding zeker.... waarmee je aan het spelen bent?
* Mokster gaat er eens goed voor zitten met koffie-en-chocoladekoekje... Showtje van Gutteguttegut. Kom maar op!!![]()
Ziet er goed uit!!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:55 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut leunt achterover en laat aan Mokster zien hoe warm hij het heeft...
* Gutteguttegut begint te zweten....en doet zn onderbroek nu helemaal uit...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!!!![]()
* Mokster krijgt t r zelf ook warm van...
maar goed dat ik me nog niet heb aangekleed dus...![]()
* Mokster kan t niet langer aanzien... laat de koffie-met-chocoladekoekje voor wat het is en loopt naar Gutteguttegut toe...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:58 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut begint te zweten....en doet zn onderbroek nu helemaal uit...
oei...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
* Mokster kan t niet langer aanzien... laat de koffie-met-chocoladekoekje voor wat het is en loopt naar Gutteguttegut toe...
* Mokster veegt wat kruimeltjes-van-chocoladekoekje van haar lippen geeft Gutteguttegut een lange zoen vol op zn mondquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:02 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
oei...
* Gutteguttegut zet zich schrap en wacht op wat Mokster met hm gaat doen....
* Gutteguttegut zoent geil terug en laat voorzichtig zn tong iets naar voren komen...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:06 schreef Mokster het volgende:
[..]
* Mokster veegt wat kruimeltjes-van-chocoladekoekje van haar lippen geeft Gutteguttegut een lange zoen vol op zn mond
* Mokster doet haar lippen iets van elkaar en ontmoet Gutteguttegut's tong met de hare...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:07 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut zoent geil terug en laat voorzichtig zn tong iets naar voren komen...
* Gutteguttegut voelt iets zwellen......quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:10 schreef Mokster het volgende:
[..]
* Mokster doet haar lippen iets van elkaar en ontmoet Gutteguttegut's tong met de hare...
Mmmmmmm....
Oew...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:12 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut voelt iets zwellen......
* Gutteguttegut doet zn benen wijd om Mokster alle ruimte te geven...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Oew...
* Mokster voelt t ook.... Stopt met zoenen en laat zich door haar knieën zakken om de boel ns van dichtbij te gaan bekijken![]()
Dat ziet er zeer veelbelovend uit... Daar kan Mokster wel wat mee!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:20 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut doet zn benen wijd om Mokster alle ruimte te geven...
kijk..![]()
damn...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat ziet er zeer veelbelovend uit... Daar kan Mokster wel wat mee!![]()
* Mokster pakt m vast, geeft m eerst een plagerig kusje en neemt m vervolgens helemaal in haar mond...
smaakt veeeel beter dan koffie en chocoladekoekjes
* Mokster merkt dat Gutteguttegut haar spontane actie wel kan waarderen en gaat vrolijk nog even verder... wordt zelf wel een tikkie warm en nat tussen haar benen...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:28 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
damn...
* Gutteguttegut] weet even niet waar hij het zoeken moet....[/me]
[me=Gutteguttegut] zoekt houvast....[/me]
[me=Gutteguttegut] voelt zich opeens duizelig en geil tegelijk....[/me]
[me=Gutteguttegut geniet!!
* Gutteguttegut vraagt of timbob mee doet....quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:29 schreef timbob het volgende:
* timbob] kijkt stiekem om een hoekje[/me]
* Gutteguttegut voelt vlug tussen de benen van Mokster.......het gloeit daar...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
[me=Mokster merkt dat Gutteguttegut haar spontane actie wel kan waarderen en gaat vrolijk nog even verder... wordt zelf wel een tikkie warm en nat tussen haar benen...![]()
Jaaah Timbob... join in!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:36 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut] vraagt of timbob mee doet....[/me]
[..]
[me=Gutteguttegut voelt vlug tussen de benen van Mokster.......het gloeit daar...
* Gutteguttegut voelt nog maals tussen de benen van Mokster...maar nu langer en masserend...mmm lekker nat....quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:40 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jaaah Timbob... join in!!
* Mokster zou het niet erg vinden als Gutteguttegut nogmaals haar warme plekje bevoelde... Liever niet vlug, maar wat langer![]()
* Mokster geniet... wordt nog natter... wil een tongzoen!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:42 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut voelt nog maals tussen de benen van Mokster...maar nu langer en masserend...mmm lekker nat....
* Gutteguttegut geeft Mokster en lange warme tongzoen en schuift tegelijker tijd voorzichtig zn *** tussen haar benen...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
* Mokster geniet... wordt nog natter... wil een tongzoen!!
Whoeiii!! Je hebt mn gedachten geraden!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:48 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut geeft Mokster en lange warme tongzoen en schuift tegelijker tijd voorzichtig zn *** tussen haar benen...
* Gutteguttegut duwt zn *** voorzichtig tegen de lipjes van Mokster aan......en vraagt:quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Whoeiii!! Je hebt mn gedachten geraden!!
* Mokster was enorm toe aan een lekkere harde *** in haar warme natte plekje...
de beste manier om het weekend mee te beginnen!
Ow.... was ik niet duidelijk genoeg? Je MOET!!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:56 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut duwt zn *** voorzichtig tegen de lipjes van Mokster aan......en vraagt:
"mag ik..?"![]()
WOWquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ow.... was ik niet duidelijk genoeg? Je MOET!!!![]()
* Mokster duwt haar heupen omhoog zodat Gutteguttegut's *** er vanzelf inglijdt...
Leg die camera neer en doe eens lekker mee??quote:
Tsjeezus wat lekker!!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:00 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
WOW
* Gutteguttegut beweegt mee met de geile bewegingen van Mokster....hij groeit en groeit.....
* Gutteguttegut laat het gebeuren.....niet te snel anders kom ik al..je maakt me zo geil..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tsjeezus wat lekker!!!
* Mokster duwt Gutteguttegut van zich af, draait m op zn rug en gaat bovenop m zitten voor een heerlijk ritje![]()
* neemt vandaag de touwtjes in handen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |