Progressive/house/club/trance... in een extreem dolle bui een hardtrancer of een techno plaatjequote:
Ieder zijn ding... ik val niemand ergens op aanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:02 schreef timbob het volgende:
trance is ook niet echt mijn ding.. eigenlijk..
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Ieder zijn ding... ik val niemand ergens op aan
nou, begin maar!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:24 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan biedt zich aan voor het uitvoeren van een sensuele massage
Nu ook toevallig??quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:56 schreef Averon het volgende:
De snelheid is eruit, maar ik ben altijd beschikbaar.
Nee, nu ben ik alleen beschikbaarquote:
* Mokster , blij met het onverwachte gezelschap, loopt naar Jackson toe en kust m zachtjes op zn mond...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, nu ben ik alleen beschikbaar
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
wilde al zowat gaan slapen, ervan uitgaande dat ik weer eens de enige was
ahhhh... jammer... dat ik dit nu heb moeten missen...quote:
Werken is goed voor een mensquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:02 schreef Averon het volgende:
Another morning, another day to be horny.
En te druk om een meid voor een nacht te scoren.
Zeg.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:17 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Werken is goed voor een mens![]()
Vrouwen zijnheheh
Okay jij bent wel liefquote:
En weer een stiekem mee lurkende vrouw .... pff...ik snap nu waarom ik hier zo non-aktief benquote:
Jullie hebben hier verder geen reagerende vrouwen?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:14 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
En weer een stiekem mee lurkende vrouw .... pff...ik snap nu waarom ik hier zo non-aktief ben
Melismay zegt Guttegut wel gedag en soms een mokkel die ambtenaar is.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:23 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Jullie hebben hier verder geen reagerende vrouwen?
Achja...geen is wat overdreven..quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:23 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Jullie hebben hier verder geen reagerende vrouwen?
Blij dat je er bent. Ben je behalve uniek ook nog eens sexueel open minded?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:35 schreef Dead-Doll het volgende:
Nou. Okay..
*unieke reagerende vrouw meldt.
Heyquote:
Zo maak je ook geen vriend(inn)en...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:25 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Melismay zegt Guttegut wel gedag en soms een mokkel die ambtenaar is.
Maar zij komt alleen 's avonds en verders hhm weinig...
Ow... rood dus... Blond niet goed?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:47 schreef Averon het volgende:
Welcome bac CK, niet dat je niet welkom bent of zo, maar heb je niet ergens een leuk roodharig meisje bij je?
Blond, bruin, zwart, rood, maakt niet uit... ik ken zelfs een meisje met heel mooi blauw (jawel!) haar!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:34 schreef Mokster het volgende:
Ow... rood dus... Blond niet goed?
Ik ben donkerblond.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:18 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Blond, bruin, zwart, rood, maakt niet uit... ik ken zelfs een meisje met heel mooi blauw (jawel!) haar!![]()
Het is geen blauw, maar donkerblond mag ook wel hoor!quote:
Is blauw aantrekkelijk tegenwoordig?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:31 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Het is geen blauw, maar donkerblond mag ook wel hoor!![]()
Bij de dame in kwestie wel, alleen ze is nogal arrogant en daar ben ik direct op afgeknapt...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:35 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Is blauw aantrekkelijk tegenwoordig?.
Foto's!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:39 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Bij de dame in kwestie wel, alleen ze is nogal arrogant en daar ben ik direct op afgeknapt...
Maar d'r kapsel ziet er zeker wel stoer uit!
Blond is goed, maar rood is beter, ik val nu eenmaal op rood.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:34 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ow... rood dus... Blond niet goed?
Ik heb alleen oude foto's toen ze nog "normaal" haar had. Ik zal proberen een foto van d'r te maken als ik haar zie, maar wat betreft de foto's kan ik je nu niet helpen...quote:
Bummer.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:48 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Ik heb alleen oude foto's toen ze nog "normaal" haar had. Ik zal proberen een foto van d'r te maken als ik haar zie, maar wat betreft de foto's kan ik je nu niet helpen...
Volgens mij is foto's van mensen plaatsen zonder toestemming tegen de regels, of niet?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:51 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Bummer..
Post eens een normale foto zodat ik het me een beetje kan indenken?.
Je kan hem ook onder een link zetten, dat mag wel.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:54 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Volgens mij is foto's van mensen plaatsen zonder toestemming tegen de regels, of niet?
Of mag het wel als ik haar gezicht onherkenbaar maak?
* gaat op zoek naar een goede foto met zwart balkje voor de ogen *quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:58 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Je kan hem ook onder een link zetten, dat mag wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |