Topquote:
ik heb ook anders gekozenquote:
Doe zelf een gooi danquote:
Hier is niet op gereageerd, maar ik heb er ook last van :S Mijn systeem is als volgt:quote:In BF2 deel 15 schreef achterop23 het volgende:
BF2 blift crashen bij mij. Hij staat plots stil, freezes
Soms een hele tijd niet. Maar als hij het doet, dan kan ik niets meer (ook ctrl-alt-del niet). Het geluid tikt dan (het slaat als een oude plaat continu over)
Wat is dat?
Mijn systeem:
AMD 2200+ XP
512 MB
NVIDIA 6600 GT AGP
WIN XP media center edition SP2
[BoF] Band of fokkersquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:41 schreef escape_nl het volgende:
Band of Fokkers
[FOK} Fokkers OverKill of Force Of Knowledgequote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:41 schreef escape_nl het volgende:
The Dutch Storm Beavers
Dutch Military Division
1st Gangbang Rangers
The Dutch Headhunters
Band of Fokkers![]()
Nu we toch bezig zijn met de namen heb ik ook nog een vraag.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zou iedereen in dit Topic zijn Xfire naam willen posten dan kan ik dat aan de OP toevoegen!! Bedankt.
De meeste heb ik wel maar ik wil graag de FOK! naam aan de Xfire naam kunnen koppelen.
Enige wat ik zou kunnen verzinnen is SP2. Ik weet niet precies of SP2 nog gerepareerd is maar het was aan het begin iig zwaar kutquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:41 schreef Travellor het volgende:
Hier is niet op gereageerd, maar ik heb er ook last van :S Mijn systeem is als volgt:
AMD Athlon XP 2500+
768 MB
Sapphire Radeon 9800 Pro
Win XP Pro SP2
Weet iemand waar dit aan kan liggen?![]()
Wat dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:40 schreef Silver_Shark het volgende:
Enkele Xfire usernames zijn: fjd, foksilver, markvanholstein, nlboy, kogelvoer, leenart, blinker1985, bmh, dries1, escapenl, jafarx, jedi05071977, johan5324, pejastojakovic, rudycarell, niveklaams, cyberrobin & kievit1983 en morpheus211983.
staat al in de op![]()
kun je je huidige accountnaam nog steeds niet veranderen bij bf2, misschien bij 1.03 patchquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goed idee escape_nl.
Maar ik wil eerst de clantag weten, dan maak ik aan de hand daarvan een nieuw account.
soms speel ik het welquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:57 schreef Travellor het volgende:
Btw zijn er ook Fok!kers die alleen de demo spelen?
Nieuw poll dan maarquote:
Je staat nu in t lijstjequote:UnleashMitch: Had je me al genoteerd als betalende member?
Die heeft zich wel geregistreerd maar zit geloof ik in een andere clan.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:09 schreef escape_nl het volgende:
ik mis nog van een aantal hun BF2 naam
gasemans
Is [Fok]Raffiequote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:09 schreef escape_nl het volgende:
-Raffie-
Nopequote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:35 schreef escape_nl het volgende:
The Dutch reserves is oke vind ik zelf
Vanavond weer een stats update
@ gasemans
Zit je ook bij de Clan?
Eh schrap mij eens van die lijstquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:09 schreef escape_nl het volgende:
gasemans
MVH
Razorback
-Raffie-
Cyberrobin
BF2 naam = Killerguyquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:09 schreef escape_nl het volgende:
gasemans
MVH
Razorback
-Raffie-
Cyberrobin
Er is een nieuwe patch die je er zo overheen kan gooienquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:34 schreef Fillipe het volgende:
Zo ik ben weer terug van vakantie, heb natuurlijk veel gemist hier. Even een vraagje, ik had voordat ik op vakantie ging de patch geinstalleerd die later voor een geheugenlek zorgde. Moet ik BF2 nu in z'n geheel uninstallen en de nieuwe patch (102) installeren of is er weer een nieuwe patch voor de patch met de geheugenlek uit?
Bedankt, en zoals ik 2 weken geleden al zei: voor dat bedrag mag je me erbij rekenenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:39 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Er is een nieuwe patch die je er zo overheen kan gooien
Trouwens ook interesse in een ranked BF2 server ? *wijst naar sig
Topquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:47 schreef Fillipe het volgende:
Bedankt, en zoals ik 2 weken geleden al zei: voor dat bedrag mag je me erbij rekenen
Prima als ik vanavond thuis ben maak ik gelijk dat geld over. Heb je trouwens een korte samenvatting voor me mbt; de clansite, de server regeltjes, verdere informatie e.d ? Hoeft geen uitgebreid verhaal te zijn uiteraard, maar ben benieuwd wat in de 2 weken allemaal is afgesproken op de verschillende fronten.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:49 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
TopKlik hier voor verdere instructies Die server gaat er echt snel komen
Algemene informatie, wel wat zakelijker beschrevenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:53 schreef Fillipe het volgende:
Kan natuurlijk ook wat topics terug lezen maar volgens mij wordt ik dan niet veel wijzer.
Maken we begin volgende week nog wel een head to head poll vanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:09 schreef BMH het volgende:
Band of Fok!ers is goed genoeg
Xfire heb ik nog niet, zal ik vanavond even allemaal bekijken als ik thuis ben.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Welkom terug Fillipe!
Heb jij voor mij je Xfire naam zodat ik je kan toevoegen aan de OP?
pejastojakovic = PirE en dat ben ik dan weer....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Van de volgende mensen zou ik graag de FOK! Usernaam willen hebben:
markvanholstein, kogelvoer, blinker1985, dries1, jafarx, jedi05071977, johan5324, pejastojakovic, cyberrobin & kievit1983.
Uiteraard ook van de mensen die er dan nog niet bijstaan!
BF2 Naam = <Razorback><NL>quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:09 schreef escape_nl het volgende:
gasemans
MVH
Razorback
-Raffie-
Cyberrobin
Kutquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:39 schreef jazza het volgende:
net pas me eerste gouden medaille gehaald...
Bedoel je niet de Fok! namen want dit zijn gewoon de Xfire namen zoals ik ze heb staan.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
markvanholstein
kogelvoer
blinker1985
dries1
jafarx
jedi05071977
johan5324
Zag hetquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:51 schreef escape_nl het volgende:
je kan nu de xfire namen invoeren op de site bij je profiel, heb ik vandaag aangemaakt, nog handiger
Idd ik zoek bij die namen de Fok! namen! Thank you.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:51 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Bedoel je niet de Fok! namen want dit zijn gewoon de Xfire namen zoals ik ze heb staan.
[..]
Zag hetHeb zelf zojuist even het main menu een beetje opgeruimd
mjin naam op BF2 = MVHquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
OP geupdate
Ik moet nog de Xfire namen van:
markvanholstein, kogelvoer, blinker1985, dries1, jafarx, jedi05071977, johan5324, amp en Fillipe.
Moet jij niet werkenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:25 schreef MarkXL het volgende:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:32 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Moet jij niet werkenStaat t bier al koud ?
Misterfoxquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:00 schreef escape_nl het volgende:
[..]
wat is je bf2 naam? ik kan je namelijk niet vinden
Donequote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:06 schreef Sickert het volgende:
Hey Mitch! kap is met gamen en geef je rekening nummer
gooi er maar suplly krat op, dan hersteld ie zich vanzelfquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:14 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Done
Wat een flikkers op dat spel zeg. Eerst wil al niemand commander worden, nou goed dan ga ik maar icm die mooie zoom map. Ik doe mn best en t gaat wel aardig niet super maar goed, om onverklaarbare reden werden na het laatste potje onze twee beste spelers verwijderd....we waren nog geen 5 minuten onderweg of m'n artillery werd opgeblazen. Ik heb tot 4 keer toe geroepen dat die artillery gefixed moest worden maar continue bleven die eikels een beetje de vlag verdedigen (een vlag die niet eens ingenomen kon worden) en rondjes te lopen waardoor m'n artillery dus kapot bleefNee zo win je natuurlijk niet
Ow echtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:17 schreef escape_nl het volgende:
gooi er maar suplly krat op, dan hersteld ie zich vanzelf![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee ik dan,
Er ging een gast met een boot weg en daar wilde Jafar en ik mee mee. Dus wij roepen em terug. Komt die gek met een noodgang op mij afvaren en FLATS recht over me heen tegen een boom....toen was het boem en waren hij en Jafar ook dood
Dat Teamkill gezeik en voten word je sowieso helemaal ziek vanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:27 schreef escape_nl het volgende:
Gisteravond 8 potjes achter elkaar commander geweest en elke keer een vote tegen me omdat een 8 jarig jochie die net binnenkomt in het spel en denkt dat het ZIJN spel is, dat is pas irritant.
Ik vraag dan waarom ie gaat voten en dan hoor je niets.
Wel al die 8 potjes gewonnen en 7 medals erbij op 1 avond
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:33 schreef Frenkyboy het volgende:
Uit een eerder topic deze:
k, its more like this folks:
*planes crash into each other*
Pilot 1: DAMN LAG!!
Pilot 2: YEAH I STILL GOT A KILL!!!
*engineer puts mines at entrance*
Engineer: watch out 4 minez!!
*tank drives on mines*
Engineer [Teamkill] BlindDriver
You have been punished for teamkill!
*helicopter comes in*
Heli.Pilot: shoot!
Gunner: wut?? how?
Heli.Pilot: damn u i said shoooooooooooo-
*heli crashes into oil tank*
*car jumps over ramp and lands on teammate*
CarDriver [Teamkill] Bystander
CarDriver: sry dude
You have been punished for teamkill!
CarDriver: WTF D00d U RUIN MY SCORE!!
Outpost is being overrun.
Commander: Artillery, your area!
AgentLazy: watch out d00dz, teh arty strike!!1
AgentLazy [Teamkill] Bob Saget
AgentLazy [Teamkill] CJayC
AgentLazy [Teamkill] Jesus Christ
AgentLazy [Teamkill] xxazn1337xx
AgentLazy [Teamkill] red1082475
Agentlazy has been kicked from the server.
Agentlazy has been banned from the server.
vooral dat laatste gebeurt me nogal eens bij 2 teamkills omdat anderen te lui zijn om te cmdr'en: "You have been kicked from server due to excessive teamkilling".
Ik had net een of andere mongool die ging eerst een teammaat neerschieten en toen bij mij vlak langs me heen schieten in de hoop dat ik hem neer zou schieten ofzoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:31 schreef Silver_Shark het volgende:
ik vind dat die teamkill helemaal weg moet zijn zon 99% is die gene eigenschuld die loopt naar je vliegtuig enzo in je airstrike....
Het is wel overzichtelijk zoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:56 schreef nlboy het volgende:
Komt ie dan hè?!
FOK! naam: nlboy
Xfire inlognaam: Nlboy
BF2 Ingame naam: Nlboy
BF2 Clansite naam: Nlboy
Had je niet gedenkt he?!
nee maar wel gedaggerTquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:56 schreef nlboy het volgende:
Komt ie dan hè?!
FOK! naam: nlboy
BF2 Ingame naam: Nlboy
BF2 Clansite naam: Nlboy
Had je niet gedenkt he?!
Jij hebt de enige XFire login naam met een hoofdletterquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:56 schreef nlboy het volgende:
Commander points krijg je door te commandenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:04 schreef Razorback het volgende:
Maar nog steeds luid de vraag hoe kom ik aan commander points
Of zijn dat gewoon normale punten voor het doden van een persoon of een vlag overnemen
Dat begrijp ik maar hoe moet ik ze verdienen dat snap ik niet helemaal.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:05 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Commander points krijg je door te commanden![]()
Zijn er mensen die zich zo willen onderwerpen aan mijn commanderkunsten op een 16map ? Wil wel eens kijken hoe ik dat nml het beste kan doen
Kills door artillery strikes tellen mee geloof ik en daarnaast krijg je het gemiddelde van de individuele score geloof ik.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:12 schreef Razorback het volgende:
Dat begrijp ik maar hoe moet ik ze verdienen dat snap ik niet helemaal.
Ik heb vanmiddag laat gekeken maar toen nog niet, zal wel snel komen dan.quote:Had je trouwens mijn donatie nog ontvangen
Nope er zijn drie man.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:18 schreef kievit19 het volgende:
hhmmmzzz.... is de TS leeg nu?
ik weet niet zeker of ik de goede server heb :S
ja handig met servers zoeken enzo ook danquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:17 schreef UnleashMitch het volgende:
Leuke van TS is dat je door kan praten als het spel aan t laden is of t spel uberhaupt nog niet draait bij iedereen, makkelijker dus
Je hebt gelijk het moet met een kleine 'n' zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:00 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Jij hebt de enige XFire login naam met een hoofdletter
quote:De TeamSpeak server die we gaan gebruiken is: 213.239.170.37:8775. Dit kan uiteraard wijzigen dus check even de laatste posts in dit topic als de server niet werkt.
Hey kan je een naam erbij nemen dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heet vanaf NU Pvt.Hawk in BF2!!
Je kan meedere namen nemen maar je begint wel weer bij 0...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hey kan je een naam erbij nemen dan?
of moet je de 1e vervangen ik heb ook z`on rare nick
Kubra Dam zeker nog nooit gespeeld dat is pas een kut mapquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:23 schreef Frasier het volgende:
Waarom wordt ik werkelijk altijd bij MEC/Chinese kant geplaatst? Switchen is dan meestal niet meer mogelijk door team-balance.
Wat is FuShe Pass trouwens een kut-level. Echt duidelijk de minste map.
ten eerste de meeste topics zijn al een jaar oud en ten 2e ze zijn de enige die ranked verhuren. ,aar ze zijn wel goedkoper!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:17 schreef nlboy het volgende:
Sorry maar ik denk zelf dat i3d geen goede hoster is.
Ik heb even gegooglt en kom toch veel klachten tegen (zie onder):
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=5471bbb922cbe916899f7245b29ef545&threadid=68182
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=5471bbb922cbe916899f7245b29ef545&threadid=61986
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=5471bbb922cbe916899f7245b29ef545&threadid=61125
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=5471bbb922cbe916899f7245b29ef545&threadid=61166
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=5471bbb922cbe916899f7245b29ef545&threadid=61164
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=5471bbb922cbe916899f7245b29ef545&threadid=60911
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=5471bbb922cbe916899f7245b29ef545&threadid=59282
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=5471bbb922cbe916899f7245b29ef545&threadid=58610
Sorry maar ik denk dat we ergens anders de server beter kunnen huren als ik dit zo lees.
Ze zijn gewoon niet te bereiken als je problemen hebt etc.
Maar ik weet nie of dit nog steeds zo is, dus misschien even verder kijken.
Trouwens op http://gameservers.net/products.php is het goedkoper zelfs.
(die is zeer proffesioneel en goed hoor ik van veel mensen)
Alleen weet ik niet hoe het met die warserver daar zit.
nee die van in het bootje bedoelde ikquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:17 schreef Umm-Qasr het volgende:
[[url=http://img190.imageshack.us/img190/3426/battlefok23rn.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
sociale leven? your in the army now SOLDIER!!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:27 schreef Droopie het volgende:
Dit was weer leuk en succesvolle avond.
We hebben echt alles gewonnen en vaak door ons.![]()
Dit werkte wel of niet jongens.
Ik ga maffen morgenavond weer misschien,
of zal ik aan mijn sociale leven gaan denken.
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=5471bbb922cbe916899f7245b29ef545&threadid=68182quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:50 schreef jazza het volgende:
[..]
ten eerste de meeste topics zijn al een jaar oud en ten 2e ze zijn de enige die ranked verhuren. ,aar ze zijn wel goedkoper!
goede vakantie.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:29 schreef nlboy het volgende:
He mensen fijne vakantie allemaal en ik zie jullie weer over een paar weekjes.![]()
(met de ranked server hopelijk)
Lid worden van de Fok! clanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:10 schreef achterop23 het volgende:
kan ik ook meedoen op die server? Wil lid worden van de clan zal het geld vandaag overmaken.
Mar hoe log ik in? is er een wachtwoord?
Hier: P4 2.8, Radeon 9800Pro 128mb en 512mb geheugen. De definitie van 'leuk' is subjectief. Ik vermaak me prima maar AA staat wel gewoon uit. Kortom, definieer 'leuk'.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:15 schreef trith het volgende:
Eigenlijk heb je om BF 2 te spelen dus nodig:
- pentium 4 3,0 ghz
- nvidia 256 mb
- 2024 geheugen
en dan draait ie pas leuk ....of niet????
We kunnen altijd nog kijken wat we gaan doen. Ik zie dat alletwee de servers gehost worden in Nederland dus dat is geen verschil. Gameservers.net kost 73,- per maand en i3d.nl kost 80,- per maand.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:17 schreef nlboy het volgende:
Sorry maar ik denk zelf dat i3d geen goede hoster is.
Ik heb even gegooglt en kom toch veel klachten tegen (zie onder):
Trouwens op http://gameservers.net/products.php is het goedkoper zelfs.
(die is zeer proffesioneel en goed hoor ik van veel mensen)
Alleen weet ik niet hoe het met die warserver daar zit.
Gok *hier* in welke deeltje in dat eindelijk goed heb verwerktquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:36 schreef ursel het volgende:
UnleashMitch:.. Je mag dit weekend de OP dus weer veranderen...
Ik ben meer een fan van gimmick namen. Een tag zegt niks over je kwaliteiten, waarom dan niet iets vreemds nemenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:19 schreef UnleashMitch het volgende:
We kijken nog wel evenOp dit moment zijn er 10 betalers binnen, Razorback is ook opgeschoven. Er is dus nog 100,- nodig.
Vergeten niemand te stemmen: Klik hier en dan even naar boven scrollen. We doen voor de zekerheid straks nog een nieuwe stemronde tussen Band of Fok!ers en Dutch Reserves
De reden dat ik zelf door dR heb gestemd. Dan kunnen we nml de squads The Dutch Shizle en The Dutch Vlaai gaan noemenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:48 schreef PirE het volgende:
Ik ben meer een fan van gimmick namen. Een tag zegt niks over je kwaliteiten, waarom dan niet iets vreemds nemen. Maar dR als tag is niet echt slecht.
Escape zou daar gister mee in de weer gaan als ik t me goed herinnerquote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:12 schreef jazza het volgende:
@unleashmitch zijn de stats al aangepast op de clan site? heb weer me best gedaan gister...
Je behaalde resultaten op ranked servers worden meegenomen in je statistieken, die van non ranked niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:45 schreef five2one het volgende:
Ik heb de game nu 3 dagen en ik vind 'm echt waanzinnig. Er zijn wel 2 dingen nog niet helemaal duidelijk;
- Wat is een ranked en een non ranked server?
Er zit een vertraging van enkele uren tot enkele dagen in het updaten van je statistieken.quote:- Ik heb nu al een paar uur gespeeld, maar ik zie maar 21 minuten staan bij mijn stats. Hoe kan dat?
Heel simpel, op ranked servers worden je stats bijgehouden, op non-ranked servers niet. Selecteer in je filter opties het vinkje 'klassement', dan zie je alleen maar ranked server in je serverlijstquote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:45 schreef five2one het volgende:
Ik heb de game nu 3 dagen en ik vind 'm echt waanzinnig. Er zijn wel 2 dingen nog niet helemaal duidelijk;
- Wat is een ranked en een non ranked server?
- Ik heb nu al een paar uur gespeeld, maar ik zie maar 21 minuten staan bij mijn stats. Hoe kan dat?
Het spel is iig veel komischer in het Nederlands dan in het Engelsquote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:52 schreef HassieBassie het volgende:
Selecteer in je filter opties het vinkje 'klassement', dan zie je alleen maar ranked server in je serverlijst
Ja echt hequote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:55 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Het spel is iig veel komischer in het Nederlands dan in het Engelsmaar goed dat was niet de vraag.
Vind ik inderdaad ook een zwaar minpunt.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:59 schreef HassieBassie het volgende:
Is er trouwens een manier om dat Chinees en Arabisch in het Engels te veranderen?
Kan je instellenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:16 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Vind ik inderdaad ook een zwaar minpunt.
Hospik klinkt veel toffer dan medicquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:16 schreef gasemans het volgende:
Mijn gedachte zeg
zitten ze te zeuren dat ik ze niet medic
gek he, zitten achter me en ik hoor wat vage geluiden
Niet zoals in de USMC "MEDIC"
Dat snap ik ten minste:
En wat doet iedereen met de nederlands talige versie
Zo vervelend om uit te leggen waar ze moeten klikken in de menu's
Hmm dacht dat ik die optie gevonden had, toch niet dusquote:
Die map heb ik net gedaan. Die is echt ziekelijk vet!!! Van alle maps die ik nu een paar keer heb gespeeld vind ik deze echt super! Vooral bij dat bruggetje!quote:
Het is op zich wel een leuke map, maar erg spawncamp gevoelig. MECC kan makkelijk bij het begin de US lang terugdringen als je de toegangswegen dichthoudt.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:23 schreef five2one het volgende:
[..]
Die map heb ik net gedaan. Die is echt ziekelijk vet!!! Van alle maps die ik nu een paar keer heb gespeeld vind ik deze echt super! Vooral bij dat bruggetje!
Ik leer Chinees momenteel dankzij BF2, waarom zou ik?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:58 schreef Gunner het volgende:
[..]
Kan je instellen
Audio--> English VO only
Nu in het Nederlands.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:55 schreef Silver_Shark het volgende:
ik had de demo in het nederlands, vroeg je om backup: help, ik heb hulp nodig
Sitting target?...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:46 schreef Fliepke het volgende:
Ik heb xfire er ook even op gezet en een paar random mensen geadd. Wil je mij toevoegen, je kunt mn nick wel raden
Hell YEAH!!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:27 schreef UnleashMitch het volgende:
Sickert en ik gaan iig vanavond weer Shizle-en. Nog meer mensen die mee doen ?
THXquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:36 schreef Sickert het volgende:
[..]
Hell YEAH!!
hopelijk Johan,Jafar,Morpheus(PVT.HAWK) & natuurlijk BMH ook
Je moet jezelf eens serieus afvragen waar nu je prioriteiten liggen Raffie.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:49 schreef -Raffie- het volgende:
ik ben er mischien ook nog wel even maar is wel weer later. Moet eerst uit eten
Never leave a man behind is toch de slogan ? Zullen we met Raffie meegaanquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:50 schreef BMH het volgende:
Je moet jezelf eens serieus afvragen waar nu je prioriteiten liggen Raffie.
Doe ik ook wel hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:50 schreef BMH het volgende:
[..]
Je moet jezelf eens serieus afvragen waar nu je prioriteiten liggen Raffie.
als hij betaald en het geen chinees is prima!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:51 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Never leave a man behind is toch de slogan ? Zullen we met Raffie meegaan
Ik ben vanavond ook wel weer van de partyquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:27 schreef UnleashMitch het volgende:
Sickert en ik gaan iig vanavond weer Shizle-en. Nog meer mensen die mee doen ?
We zoeken vanavond wel een bijna lege serverquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:27 schreef Razorback het volgende:
Ik ben vanavond ook wel weer van de party
Gister zat de server vol toen ik er bij wou
Hoe laat starten we 19:30/20:00?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:29 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
We zoeken vanavond wel een bijna lege serverDingen lopen binnen no-time vol als er eenmaal wat mensen op zitten.
19:00quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:42 schreef Sickert het volgende:
[..]
Hoe laat starten we 19:30/20:00?
ik heb er zin in iig
1. Spreek 1 tijd af: Dus stipt 19:30quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:40 schreef Razorback het volgende:
Nog maar een half uur vervelen
We moeten wel proberen zoveel mogelijk fokkers online te krijgen en zo min mogelijk onbekende.
Fo Shizzle My DOG!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:49 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
1. Spreek 1 tijd af: Dus stipt 19:30
2. Roep iedereen op om te spelen: Kom op Fok!ers vanavond om 19:30 gaan we met z'n allen spelen
3. Post om 19:30 een (zo goed als) lege ranked server en ga die bestormen met z'n allen
et voila
Hoe laat beginnen de lama's?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:53 schreef UnleashMitch het volgende:
Voor de liefhebbers: vanavond ook weer De Lama'smaar goed das OT
Shit nog een half uurquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:49 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
1. Spreek 1 tijd af: Dus stipt 19:30
2. Roep iedereen op om te spelen: Kom op Fok!ers vanavond om 19:30 gaan we met z'n allen spelen
3. Post om 19:30 een (zo goed als) lege ranked server en ga die bestormen met z'n allen
et voila
Als er Kane is staat is het kutquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:09 schreef Sickert het volgende:
Big L - Furious Anger & Big L ft Big Daddy Kane - Platinum plus
Ho Ho! !quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:13 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Als er Kane is staat is het kut![]()
*zet nog even Guns n Roses aan [afbeelding]
Er bestaat geen betere intro dan Welcome to the jungle. There never was and there never will be.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:15 schreef Sickert het volgende:
Guns and roses ook lekker! WELCOMEEEEEEEEEEE WELCOME TO THE JUNGLE NANANANNANANAAAAAAA
Sorry, had niet door dat jij het wasquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:28 schreef Silver_Shark het volgende:
ene fliepke pushde me nu ben ik uit die server![]()
je haalt me woorden uit me woorden ofzoquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:51 schreef Umm-Qasr het volgende:
T viel vanavond wel mee, ik heb wel eens leukere potjes gespeeld met de Fok!kers .. volgende keer beter. Die Clean Sweep gooide roet in t eten ..![]()
1. De server is niet van Fok! die server is er binnen enkele weken.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:47 schreef i-spy24 het volgende:
Nou... dacht : " laat me ook eens gaan kijken of er wat te doen is op de FOK server om +/- 22:00 uur " is de server leeg!
Is goed laat maar weten als je er klaar voor bentquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:03 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik wil best dadelijk weer ff spelen ... maar dan alleen urban maps ... over een kwartier ofzo![]()
Als in korting?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:00 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
1. De server is niet van Fok! die server is er binnen enkele weken.
2. De server is van FoD en die is unranked.
3. Er was geen clanwar gepland.
Spontaan Fok!ers ontmoeten kan via Xfire of je kan ze vinden op de Fok! server zodra die online is.
Nog even wachten dus. Het geheel ziet er goed uit en ik kreeg zojuist een aardig aanbod van i3d binnen
Ik ga naar de Bahama's op hun kosten en jullie bijdrage gaat maar met 30,- omhoogquote:
Nog meer vrijwilligers?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:05 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Is goed laat maar weten als je er klaar voor bent
Alleen sickert nog en we hebben squad van gisteren weer compleetquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:13 schreef Droopie het volgende:
Hier Johan present
moet je wel in een server zittenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:21 schreef Droopie het volgende:
Maar nu eerst xfire/ ts aan en mij joinen
jaquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:28 schreef Droopie het volgende:
staat je ts dan al aan
ja ik spawnde constant net voor of achter jequote:Op zondag 31 juli 2005 00:24 schreef Razorback het volgende:
Was vanavond wel gezellig alleen ik was al snel weg want ik kan echt niet tegen die map Operation Clean Sweap en later zag ik dat jullie bezig waren met een andere server kom ik erin lig ik er meteen ook weer uit wegens "your internet conection failed" (of zoiets)
En Stickert.nl die elke keer onder mijn tank belandeen dan zie ik later een mannetje schiet ik erop terwijl Stickert.nl voor me staat en dan maakt hij net een kleine beweging en mijn kogels gingen dwars door hem heen
Maar ik zal morgen zorgen dat je niet onder mijn tank beland
Dus jah morgen ben ik van de partij en ik zal even voor een microfoon zorgen.
ging idd lekkerquote:Op zondag 31 juli 2005 01:45 schreef Umm-Qasr het volgende:
Was weer eens ouderwets goed!! En goeie server btw, met alleen maar de beste maps ...![]()
ah vandaar , iedereen ging weg opeensquote:
Print screen en mailen naar EAquote:Op zondag 31 juli 2005 02:56 schreef JK het volgende:
Daar mag EA wel eens wat aan gaan doen...
Tis een 32slots server maar ik weet niet hoeveel er van hun komen. Volgens mij hebben zij vanmiddag minder members online dan wij omdat we gewoon meer members hebben. Ik denk dus dat je dit niet echt als een traditionele clanwar moet zien en dat er ook wel wat Fok!ers naar hun kant moeten.quote:Op zondag 31 juli 2005 10:31 schreef BMH het volgende:
Vandaag doe ik wel mee met de war. Is het trouwens 8 vs 8 of 16 vs 16?
Ik wist dat ik iets had fout geschrevenquote:Op zondag 31 juli 2005 01:47 schreef Sickert het volgende:
[..]
ja ik spawnde constant net voor of achter je
en het is sickert.nl niet sTickert lol
Welk level spelen we?quote:Op zondag 31 juli 2005 10:52 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Tis een 32slots server maar ik weet niet hoeveel er van hun komen. Volgens mij hebben zij vanmiddag minder members online dan wij omdat we gewoon meer members hebben. Ik denk dus dat je dit niet echt als een traditionele clanwar moet zien en dat er ook wel wat Fok!ers naar hun kant moeten.
Ik hoop natuurlijk van niet maar de realiteit zal denk ik iets anders uitwijzen. Ik hoop dat de hele server vol komt te zitten, met een beetje geluk moeten we dus 16 vs 16 kunnen spelen of 13 vs 13 ofzoBen benieuwd iig.
Ik heb bij hun het voorstel neergegooid om alleen de 4 urban maps erin te gooien.quote:Op zondag 31 juli 2005 11:27 schreef BMH het volgende:
Welk level spelen we?
quote:Op zondag 31 juli 2005 11:41 schreef i-spy24 het volgende:
Hoe laat NL tijd wordt er BF2 gespeeld en welke server/poort?
quote:De clanwar zal gespeeld worden op de server van de FightorDie clan. Deze server is te vinden op het volgende IP-adres: 217.148.191.27 en op de volgende poort: 16567.
quote:kleine lettertjes -> [sub] of [sup] kan beiden geloof ik
of een streep door tekst? -> [s]
en nou voortaan niet zoveel meer drinken hequote:Ik ben het allemaal ff kwijt.(of ik heb nog steeds een kater van het hoelaa feest gisteravond)
Geheugenslot gecontrolleerd? geheugen zelf ook gecontrolleerd of deze misschien is doorgebrand?quote:Op zondag 31 juli 2005 12:42 schreef Sickert het volgende:
Hey Bttlfld'rs ik heb een pc vraag
ik heb een P4 2,6 ghz
geforce 6600
en 512 ddr (2 strips 256 pc3200)
en ik heb daar 4 slots voor dus nog 2 over
ik heb dus gister 512 ddr pc3200 gekocht,,,
er in geprikt allemaal heel simpel enzo...
pc opgestart niks aan de hand lekker battlefield gaan spelen allemaal prime speelde super en starte lekker op enz enz
na een tijdje (net in de avond toen iedereen online was) ging ineens mijn pc uit! starte automatisch opnieuw op en ging helemaal aan de flip
opstarten uit, opstarten uit, opstarten uit enz enz :S
ik dacht dus meteen aan het geheugen en heb dat er uitgehaald... en toen was het weg..
wat kan dit zijn? kapot geheugen of? iets anders?
want als ik het er terug in prik gaat mn hele pc weer aan de flip :S.....
*hulie*
om te voorkomen dat we allemaal door onze team member ispy24 worden afgeknald om dat hij .. mensen die niks uitvoeren en omdat hij nog half bezopen isquote:Op zondag 31 juli 2005 11:41 schreef i-spy24 het volgende:
MOGGU..
Een zonnige ochtend,bloedje heet nu al (+/- 101 F) en weer een dag om maar snel richting het water te gaan...
Vraag:
Hoe laat NL tijd wordt er BF2 gespeeld en welke server/poort?
Totlslot:
Kan iemand ff weer de code-tags neerzetten m.b.t. kleine lettertjes of een streep door tekst?
Ik ben het allemaal ff kwijt.(of ik heb nog steeds een kater van het hoelaa feest gisteravond)
Er is een programmatje voorquote:Op zondag 31 juli 2005 12:57 schreef Sickert het volgende:
aan mn geheugen slot zal het niet liggen want ik heb nu die 2 van 256 al in alle sloten gehad.. ik denk dat het aan die van 512 ligt. waar aan kan ik zien dat het is doorgebrand?
ik wel ja, welke server?quote:Op zondag 31 juli 2005 13:28 schreef Silver_Shark het volgende:
zin een paar potjes iemand?
Zet je geheugensnelheid eens terug van 200 mhz naar 166 mhz in je bios. Lame, maar dat hielp bij mij wel eens...quote:Op zondag 31 juli 2005 12:57 schreef Sickert het volgende:
aan mn geheugen slot zal het niet liggen want ik heb nu die 2 van 256 al in alle sloten gehad.. ik denk dat het aan die van 512 ligt. waar aan kan ik zien dat het is doorgebrand?
quote:
I-spy ik pest je alleen maarquote:Op zondag 31 juli 2005 13:36 schreef i-spy24 het volgende:
@'Sickert':
Nou kan ik netzo als jij flauw gaan reageren maar ben gelukkig niet zo als jij duss:
Het ligt gewoon aan je geheugen wat schijnbaar conflicteert met je slots.
Niks nieuws komt regelmatig voor bij dit soort zaken.
Daarom is het altijd handig vooraf te checken wat het beste is voor je PC.
Meestal is Kingston het meest veilige zeg ik altijd
(beetje de cocacola onder de geheugen-chips waar je zelden een buil aan kan vallen)
PS:
' UnleashMitch' dank voor je tips was het even kwijt allemaal maar was ook zo gzwellig he
Dan was jij degene die ik zag rijden met een vliegtuigquote:Op zondag 31 juli 2005 16:00 schreef Razorback het volgende:
Kan nu ook eindelijk mijn vliegtuig aan de grond houden en wel vooruit komen
Jammer dat je dan geen flares kan lossen en je dus een sitting duck was voor m'n TOWquote:Op zondag 31 juli 2005 16:00 schreef Razorback het volgende:
Kan nu ook eindelijk mijn vliegtuig aan de grond houden en wel vooruit komen
Sorry hoorquote:Op zondag 31 juli 2005 16:03 schreef Droopie het volgende:
SWITCH CHANNELS!!!!!!!!!!!! zonder het tachtig keer te vragen.
Hahahahaquote:Op zondag 31 juli 2005 16:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dan was jij degene die ik zag rijden met een vliegtuig![]()
Daarom doe ik het ook alleen in normale servers en niet in ranked serversquote:Op zondag 31 juli 2005 16:04 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Jammer dat je dan geen flares kan lossen en je dus een sitting duck was voor m'n TOW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |