Sorry, had niet door dat jij het wasquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:28 schreef Silver_Shark het volgende:
ene fliepke pushde me nu ben ik uit die server![]()
je haalt me woorden uit me woorden ofzoquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:51 schreef Umm-Qasr het volgende:
T viel vanavond wel mee, ik heb wel eens leukere potjes gespeeld met de Fok!kers .. volgende keer beter. Die Clean Sweep gooide roet in t eten ..![]()
1. De server is niet van Fok! die server is er binnen enkele weken.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:47 schreef i-spy24 het volgende:
Nou... dacht : " laat me ook eens gaan kijken of er wat te doen is op de FOK server om +/- 22:00 uur " is de server leeg!
Is goed laat maar weten als je er klaar voor bentquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:03 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik wil best dadelijk weer ff spelen ... maar dan alleen urban maps ... over een kwartier ofzo![]()
Als in korting?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:00 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
1. De server is niet van Fok! die server is er binnen enkele weken.
2. De server is van FoD en die is unranked.
3. Er was geen clanwar gepland.
Spontaan Fok!ers ontmoeten kan via Xfire of je kan ze vinden op de Fok! server zodra die online is.
Nog even wachten dus. Het geheel ziet er goed uit en ik kreeg zojuist een aardig aanbod van i3d binnen
Ik ga naar de Bahama's op hun kosten en jullie bijdrage gaat maar met 30,- omhoogquote:
Nog meer vrijwilligers?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:05 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Is goed laat maar weten als je er klaar voor bent
Alleen sickert nog en we hebben squad van gisteren weer compleetquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:13 schreef Droopie het volgende:
Hier Johan present
moet je wel in een server zittenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:21 schreef Droopie het volgende:
Maar nu eerst xfire/ ts aan en mij joinen
jaquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:28 schreef Droopie het volgende:
staat je ts dan al aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |