kun je je huidige accountnaam nog steeds niet veranderen bij bf2, misschien bij 1.03 patchquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goed idee escape_nl.
Maar ik wil eerst de clantag weten, dan maak ik aan de hand daarvan een nieuw account.
soms speel ik het welquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:57 schreef Travellor het volgende:
Btw zijn er ook Fok!kers die alleen de demo spelen?
Nieuw poll dan maarquote:
Je staat nu in t lijstjequote:UnleashMitch: Had je me al genoteerd als betalende member?
Die heeft zich wel geregistreerd maar zit geloof ik in een andere clan.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:09 schreef escape_nl het volgende:
ik mis nog van een aantal hun BF2 naam
gasemans
Is [Fok]Raffiequote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:09 schreef escape_nl het volgende:
-Raffie-
Nopequote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:35 schreef escape_nl het volgende:
The Dutch reserves is oke vind ik zelf
Vanavond weer een stats update
@ gasemans
Zit je ook bij de Clan?
Eh schrap mij eens van die lijstquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:09 schreef escape_nl het volgende:
gasemans
MVH
Razorback
-Raffie-
Cyberrobin
BF2 naam = Killerguyquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:09 schreef escape_nl het volgende:
gasemans
MVH
Razorback
-Raffie-
Cyberrobin
Er is een nieuwe patch die je er zo overheen kan gooienquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:34 schreef Fillipe het volgende:
Zo ik ben weer terug van vakantie, heb natuurlijk veel gemist hier. Even een vraagje, ik had voordat ik op vakantie ging de patch geinstalleerd die later voor een geheugenlek zorgde. Moet ik BF2 nu in z'n geheel uninstallen en de nieuwe patch (102) installeren of is er weer een nieuwe patch voor de patch met de geheugenlek uit?
Bedankt, en zoals ik 2 weken geleden al zei: voor dat bedrag mag je me erbij rekenenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:39 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Er is een nieuwe patch die je er zo overheen kan gooien
Trouwens ook interesse in een ranked BF2 server ? *wijst naar sig
Topquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:47 schreef Fillipe het volgende:
Bedankt, en zoals ik 2 weken geleden al zei: voor dat bedrag mag je me erbij rekenen
Prima als ik vanavond thuis ben maak ik gelijk dat geld over. Heb je trouwens een korte samenvatting voor me mbt; de clansite, de server regeltjes, verdere informatie e.d ? Hoeft geen uitgebreid verhaal te zijn uiteraard, maar ben benieuwd wat in de 2 weken allemaal is afgesproken op de verschillende fronten.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:49 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
TopKlik hier voor verdere instructies Die server gaat er echt snel komen
Algemene informatie, wel wat zakelijker beschrevenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:53 schreef Fillipe het volgende:
Kan natuurlijk ook wat topics terug lezen maar volgens mij wordt ik dan niet veel wijzer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |