Lid worden van de Fok! clanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:10 schreef achterop23 het volgende:
kan ik ook meedoen op die server? Wil lid worden van de clan zal het geld vandaag overmaken.
Mar hoe log ik in? is er een wachtwoord?
Hier: P4 2.8, Radeon 9800Pro 128mb en 512mb geheugen. De definitie van 'leuk' is subjectief. Ik vermaak me prima maar AA staat wel gewoon uit. Kortom, definieer 'leuk'.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:15 schreef trith het volgende:
Eigenlijk heb je om BF 2 te spelen dus nodig:
- pentium 4 3,0 ghz
- nvidia 256 mb
- 2024 geheugen
en dan draait ie pas leuk ....of niet????
We kunnen altijd nog kijken wat we gaan doen. Ik zie dat alletwee de servers gehost worden in Nederland dus dat is geen verschil. Gameservers.net kost 73,- per maand en i3d.nl kost 80,- per maand.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:17 schreef nlboy het volgende:
Sorry maar ik denk zelf dat i3d geen goede hoster is.
Ik heb even gegooglt en kom toch veel klachten tegen (zie onder):
Trouwens op http://gameservers.net/products.php is het goedkoper zelfs.
(die is zeer proffesioneel en goed hoor ik van veel mensen)
Alleen weet ik niet hoe het met die warserver daar zit.
Gok *hier* in welke deeltje in dat eindelijk goed heb verwerktquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:36 schreef ursel het volgende:
UnleashMitch:.. Je mag dit weekend de OP dus weer veranderen...
Ik ben meer een fan van gimmick namen. Een tag zegt niks over je kwaliteiten, waarom dan niet iets vreemds nemenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:19 schreef UnleashMitch het volgende:
We kijken nog wel evenOp dit moment zijn er 10 betalers binnen, Razorback is ook opgeschoven. Er is dus nog 100,- nodig.
Vergeten niemand te stemmen: Klik hier en dan even naar boven scrollen. We doen voor de zekerheid straks nog een nieuwe stemronde tussen Band of Fok!ers en Dutch Reserves
De reden dat ik zelf door dR heb gestemd. Dan kunnen we nml de squads The Dutch Shizle en The Dutch Vlaai gaan noemenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:48 schreef PirE het volgende:
Ik ben meer een fan van gimmick namen. Een tag zegt niks over je kwaliteiten, waarom dan niet iets vreemds nemen. Maar dR als tag is niet echt slecht.
Escape zou daar gister mee in de weer gaan als ik t me goed herinnerquote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:12 schreef jazza het volgende:
@unleashmitch zijn de stats al aangepast op de clan site? heb weer me best gedaan gister...
Je behaalde resultaten op ranked servers worden meegenomen in je statistieken, die van non ranked niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:45 schreef five2one het volgende:
Ik heb de game nu 3 dagen en ik vind 'm echt waanzinnig. Er zijn wel 2 dingen nog niet helemaal duidelijk;
- Wat is een ranked en een non ranked server?
Er zit een vertraging van enkele uren tot enkele dagen in het updaten van je statistieken.quote:- Ik heb nu al een paar uur gespeeld, maar ik zie maar 21 minuten staan bij mijn stats. Hoe kan dat?
Heel simpel, op ranked servers worden je stats bijgehouden, op non-ranked servers niet. Selecteer in je filter opties het vinkje 'klassement', dan zie je alleen maar ranked server in je serverlijstquote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:45 schreef five2one het volgende:
Ik heb de game nu 3 dagen en ik vind 'm echt waanzinnig. Er zijn wel 2 dingen nog niet helemaal duidelijk;
- Wat is een ranked en een non ranked server?
- Ik heb nu al een paar uur gespeeld, maar ik zie maar 21 minuten staan bij mijn stats. Hoe kan dat?
Het spel is iig veel komischer in het Nederlands dan in het Engelsquote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:52 schreef HassieBassie het volgende:
Selecteer in je filter opties het vinkje 'klassement', dan zie je alleen maar ranked server in je serverlijst
Ja echt hequote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:55 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Het spel is iig veel komischer in het Nederlands dan in het Engelsmaar goed dat was niet de vraag.
Vind ik inderdaad ook een zwaar minpunt.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:59 schreef HassieBassie het volgende:
Is er trouwens een manier om dat Chinees en Arabisch in het Engels te veranderen?
Kan je instellenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:16 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Vind ik inderdaad ook een zwaar minpunt.
Hospik klinkt veel toffer dan medicquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:16 schreef gasemans het volgende:
Mijn gedachte zeg
zitten ze te zeuren dat ik ze niet medic
gek he, zitten achter me en ik hoor wat vage geluiden
Niet zoals in de USMC "MEDIC"
Dat snap ik ten minste:
En wat doet iedereen met de nederlands talige versie
Zo vervelend om uit te leggen waar ze moeten klikken in de menu's
Hmm dacht dat ik die optie gevonden had, toch niet dusquote:
Die map heb ik net gedaan. Die is echt ziekelijk vet!!! Van alle maps die ik nu een paar keer heb gespeeld vind ik deze echt super! Vooral bij dat bruggetje!quote:
Het is op zich wel een leuke map, maar erg spawncamp gevoelig. MECC kan makkelijk bij het begin de US lang terugdringen als je de toegangswegen dichthoudt.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:23 schreef five2one het volgende:
[..]
Die map heb ik net gedaan. Die is echt ziekelijk vet!!! Van alle maps die ik nu een paar keer heb gespeeld vind ik deze echt super! Vooral bij dat bruggetje!
Ik leer Chinees momenteel dankzij BF2, waarom zou ik?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:58 schreef Gunner het volgende:
[..]
Kan je instellen
Audio--> English VO only
Nu in het Nederlands.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:55 schreef Silver_Shark het volgende:
ik had de demo in het nederlands, vroeg je om backup: help, ik heb hulp nodig
Sitting target?...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:46 schreef Fliepke het volgende:
Ik heb xfire er ook even op gezet en een paar random mensen geadd. Wil je mij toevoegen, je kunt mn nick wel raden
Hell YEAH!!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:27 schreef UnleashMitch het volgende:
Sickert en ik gaan iig vanavond weer Shizle-en. Nog meer mensen die mee doen ?
THXquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:36 schreef Sickert het volgende:
[..]
Hell YEAH!!
hopelijk Johan,Jafar,Morpheus(PVT.HAWK) & natuurlijk BMH ook
Je moet jezelf eens serieus afvragen waar nu je prioriteiten liggen Raffie.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:49 schreef -Raffie- het volgende:
ik ben er mischien ook nog wel even maar is wel weer later. Moet eerst uit eten
Never leave a man behind is toch de slogan ? Zullen we met Raffie meegaanquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:50 schreef BMH het volgende:
Je moet jezelf eens serieus afvragen waar nu je prioriteiten liggen Raffie.
Doe ik ook wel hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:50 schreef BMH het volgende:
[..]
Je moet jezelf eens serieus afvragen waar nu je prioriteiten liggen Raffie.
als hij betaald en het geen chinees is prima!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:51 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Never leave a man behind is toch de slogan ? Zullen we met Raffie meegaan
Ik ben vanavond ook wel weer van de partyquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:27 schreef UnleashMitch het volgende:
Sickert en ik gaan iig vanavond weer Shizle-en. Nog meer mensen die mee doen ?
We zoeken vanavond wel een bijna lege serverquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:27 schreef Razorback het volgende:
Ik ben vanavond ook wel weer van de party
Gister zat de server vol toen ik er bij wou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |