Maken we begin volgende week nog wel een head to head poll vanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:09 schreef BMH het volgende:
Band of Fok!ers is goed genoeg
Xfire heb ik nog niet, zal ik vanavond even allemaal bekijken als ik thuis ben.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Welkom terug Fillipe!
Heb jij voor mij je Xfire naam zodat ik je kan toevoegen aan de OP?
pejastojakovic = PirE en dat ben ik dan weer....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Van de volgende mensen zou ik graag de FOK! Usernaam willen hebben:
markvanholstein, kogelvoer, blinker1985, dries1, jafarx, jedi05071977, johan5324, pejastojakovic, cyberrobin & kievit1983.
Uiteraard ook van de mensen die er dan nog niet bijstaan!
BF2 Naam = <Razorback><NL>quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:09 schreef escape_nl het volgende:
ik mis nog van een aantal hun BF2 naam
gasemans
MVH
Razorback
-Raffie-
Cyberrobin
Kutquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:39 schreef jazza het volgende:
net pas me eerste gouden medaille gehaald...
Bedoel je niet de Fok! namen want dit zijn gewoon de Xfire namen zoals ik ze heb staan.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
markvanholstein
kogelvoer
blinker1985
dries1
jafarx
jedi05071977
johan5324
Zag hetquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:51 schreef escape_nl het volgende:
je kan nu de xfire namen invoeren op de site bij je profiel, heb ik vandaag aangemaakt, nog handiger
Idd ik zoek bij die namen de Fok! namen! Thank you.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:51 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Bedoel je niet de Fok! namen want dit zijn gewoon de Xfire namen zoals ik ze heb staan.
[..]
Zag hetHeb zelf zojuist even het main menu een beetje opgeruimd
mjin naam op BF2 = MVHquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
OP geupdate
Ik moet nog de Xfire namen van:
markvanholstein, kogelvoer, blinker1985, dries1, jafarx, jedi05071977, johan5324, amp en Fillipe.
Moet jij niet werkenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:25 schreef MarkXL het volgende:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:32 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Moet jij niet werkenStaat t bier al koud ?
Misterfoxquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:00 schreef escape_nl het volgende:
[..]
wat is je bf2 naam? ik kan je namelijk niet vinden
Donequote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:06 schreef Sickert het volgende:
Hey Mitch! kap is met gamen en geef je rekening nummer
gooi er maar suplly krat op, dan hersteld ie zich vanzelfquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:14 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Done
Wat een flikkers op dat spel zeg. Eerst wil al niemand commander worden, nou goed dan ga ik maar icm die mooie zoom map. Ik doe mn best en t gaat wel aardig niet super maar goed, om onverklaarbare reden werden na het laatste potje onze twee beste spelers verwijderd....we waren nog geen 5 minuten onderweg of m'n artillery werd opgeblazen. Ik heb tot 4 keer toe geroepen dat die artillery gefixed moest worden maar continue bleven die eikels een beetje de vlag verdedigen (een vlag die niet eens ingenomen kon worden) en rondjes te lopen waardoor m'n artillery dus kapot bleefNee zo win je natuurlijk niet
Ow echtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:17 schreef escape_nl het volgende:
gooi er maar suplly krat op, dan hersteld ie zich vanzelf![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee ik dan,
Er ging een gast met een boot weg en daar wilde Jafar en ik mee mee. Dus wij roepen em terug. Komt die gek met een noodgang op mij afvaren en FLATS recht over me heen tegen een boom....toen was het boem en waren hij en Jafar ook dood
Dat Teamkill gezeik en voten word je sowieso helemaal ziek vanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:27 schreef escape_nl het volgende:
Gisteravond 8 potjes achter elkaar commander geweest en elke keer een vote tegen me omdat een 8 jarig jochie die net binnenkomt in het spel en denkt dat het ZIJN spel is, dat is pas irritant.
Ik vraag dan waarom ie gaat voten en dan hoor je niets.
Wel al die 8 potjes gewonnen en 7 medals erbij op 1 avond
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:33 schreef Frenkyboy het volgende:
Uit een eerder topic deze:
k, its more like this folks:
*planes crash into each other*
Pilot 1: DAMN LAG!!
Pilot 2: YEAH I STILL GOT A KILL!!!
*engineer puts mines at entrance*
Engineer: watch out 4 minez!!
*tank drives on mines*
Engineer [Teamkill] BlindDriver
You have been punished for teamkill!
*helicopter comes in*
Heli.Pilot: shoot!
Gunner: wut?? how?
Heli.Pilot: damn u i said shoooooooooooo-
*heli crashes into oil tank*
*car jumps over ramp and lands on teammate*
CarDriver [Teamkill] Bystander
CarDriver: sry dude
You have been punished for teamkill!
CarDriver: WTF D00d U RUIN MY SCORE!!
Outpost is being overrun.
Commander: Artillery, your area!
AgentLazy: watch out d00dz, teh arty strike!!1
AgentLazy [Teamkill] Bob Saget
AgentLazy [Teamkill] CJayC
AgentLazy [Teamkill] Jesus Christ
AgentLazy [Teamkill] xxazn1337xx
AgentLazy [Teamkill] red1082475
Agentlazy has been kicked from the server.
Agentlazy has been banned from the server.
vooral dat laatste gebeurt me nogal eens bij 2 teamkills omdat anderen te lui zijn om te cmdr'en: "You have been kicked from server due to excessive teamkilling".
Ik had net een of andere mongool die ging eerst een teammaat neerschieten en toen bij mij vlak langs me heen schieten in de hoop dat ik hem neer zou schieten ofzoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:31 schreef Silver_Shark het volgende:
ik vind dat die teamkill helemaal weg moet zijn zon 99% is die gene eigenschuld die loopt naar je vliegtuig enzo in je airstrike....
Het is wel overzichtelijk zoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:56 schreef nlboy het volgende:
Komt ie dan hè?!
FOK! naam: nlboy
Xfire inlognaam: Nlboy
BF2 Ingame naam: Nlboy
BF2 Clansite naam: Nlboy
Had je niet gedenkt he?!
nee maar wel gedaggerTquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:56 schreef nlboy het volgende:
Komt ie dan hè?!
FOK! naam: nlboy
BF2 Ingame naam: Nlboy
BF2 Clansite naam: Nlboy
Had je niet gedenkt he?!
Jij hebt de enige XFire login naam met een hoofdletterquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:56 schreef nlboy het volgende:
Commander points krijg je door te commandenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:04 schreef Razorback het volgende:
Maar nog steeds luid de vraag hoe kom ik aan commander points
Of zijn dat gewoon normale punten voor het doden van een persoon of een vlag overnemen
Dat begrijp ik maar hoe moet ik ze verdienen dat snap ik niet helemaal.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:05 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Commander points krijg je door te commanden![]()
Zijn er mensen die zich zo willen onderwerpen aan mijn commanderkunsten op een 16map ? Wil wel eens kijken hoe ik dat nml het beste kan doen
Kills door artillery strikes tellen mee geloof ik en daarnaast krijg je het gemiddelde van de individuele score geloof ik.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:12 schreef Razorback het volgende:
Dat begrijp ik maar hoe moet ik ze verdienen dat snap ik niet helemaal.
Ik heb vanmiddag laat gekeken maar toen nog niet, zal wel snel komen dan.quote:Had je trouwens mijn donatie nog ontvangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |