iddquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:41 schreef escape_nl het volgende:
Hier is een BF2 theme voor de site,
http://www.infade.net/news.php
Ziet er wel gaat uit
Topquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb de OP geupdate alleen nu moet ie nog bij jou geupload worden UnleashMitch...
Lijkt mij veel beter dan de huidige themequote:Op woensdag 27 juli 2005 13:47 schreef jazza het volgende:
iddbeetje dark alleen, meer stedelijk lijkt me mooier
gaat de goed kant op, misschien volgende week al een ranked server, dan gaan de punten en medals lekker hard omhoogquote:Ook de nieuwe lijst is geupdate. Nog 12 members nodig
Gaan we een keer een knife-battle houdenquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:53 schreef escape_nl het volgende:
gaat de goed kant op, misschien volgende week al een ranked server, dan gaan de punten en medals lekker hard omhoog
wel op een eerlijke en legale manierquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:55 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Gaan we een keer een knife-battle houden
Vraag me af in hoeverre een echte knife-battle illegaal is ? Kijk we gaan niet elkaar om beurten af slachten om die medal te halen, daar heb ik ook geen zin in.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:57 schreef escape_nl het volgende:
wel op een eerlijke en legale manier
Niet meer nodig, heb de nieuwe theme maar aangezet.quote:
http://www.autothemes.com/at_images/425.jpg Die is stoerquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:05 schreef ursel het volgende:
Hier nog een paar geinige BF2 Postnuke themes..
Mooi alleen ze kosten $34,99 per stukquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:05 schreef ursel het volgende:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:05 schreef ursel het volgende:
die moet je betalen zie ik al
Doe je toch ff een vluggertje?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:06 schreef escape_nl het volgende:
theme is zeer gaaf, als er morgen nog problemen zijn help ik mee met oplossen.
Vanavond krijgt de vriendin een portie aandacht, want die moet ik ook tevreden houden, pff wat heb ik het toch zwaar
quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:58 schreef escape_nl het volgende:
http://forums.totalbf2.com/showthread.php?t=18799
dit is een leuke stukje om te lezen!!
http://www.i3d.nl/gamehosting.phpquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:18 schreef escape_nl het volgende:
Staat er nu in.
Wat is de site waar de ranked server gehuurd wordt?
Misschien moet je ook even de Teamspeak IP editten, want de poort staat er niet achter.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
http://www.i3d.nl/gamehosting.php
@UnleashMitch:
Ik heb info over de Server in de OP gezet, kan jij er weer voor zorgen dat in de OP.txt wordt verwerkt? Bedankt.
Serieus hebben ze dat zo gedaan ?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:22 schreef cyberrobin het volgende:
Hoe kut dat ze de server een terug gebackuped hebben naar een paar uur terug, 'k had net helicopter medaille
Done.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:25 schreef nlboy het volgende:
[..]
Misschien moet je ook even de Teamspeak IP editten, want de poort staat er niet achter.
213.239.170.37:8775![]()
Als ik dat doe dan werkt de OP niet meerquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:26 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Serieus hebben ze dat zo gedaan ?![]()
Dan ben ik ook twee badges kwijtWaren gelukkig wel erg makkelijke badges maar toch.
@Morpheus kan je even de OP tussen [code] tags opnieuw posten ? Dan kan ik of escapenl deze in het tekst bestandje plaatsen
?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als ik dat doe dan werkt de OP niet meerDan zie je alleen maar code taal....
Lol ja inderdaadquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:30 schreef nlboy het volgende:
@UnleashMitch,
als we de server gaan huren moet je die meteen weer afzeggen, want anders krijg je dat gezeur weer over opzegtermijn.
spreekt uit ervaring![]()
Yep omdat de rank server ofzo gehacked was.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:26 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Serieus hebben ze dat zo gedaan ?![]()
Dan ben ik ook twee badges kwijtWaren gelukkig wel erg makkelijke badges maar toch.
@Morpheus kan je even de OP tussen [code] tags opnieuw posten ? Dan kan ik of escapenl deze in het tekst bestandje plaatsen
http://www.weescreatief.nl/FokBF2/news.phpquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:39 schreef cyberrobin het volgende:
Ben hier een tijdje niet geweest, maar ik begrijp dus dat er al een Fok clan is?
Dan wil k wel joinen
quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:39 schreef cyberrobin het volgende:
Ben hier een tijdje niet geweest, maar ik begrijp dus dat er al een Fok clan is?
1 | http://stats.codeflow.org/awardssig/FJD |
Volgens mij stond je er al in. Klopt het dat je net een nieuwe badge of lintje hebt gehaald ?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:45 schreef cyberrobin het volgende:
http://stats.codeflow.org/awardssig/Killerguy
* cyberrobin joins !
Ingame naam is dus Killerguy, Xfire naam is Cyberrobin.
Donequote:Op woensdag 27 juli 2005 14:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
@UnleashMitch: de titel van de site is nu "e107 Powered Website: News"
Kun je daar geen FOK! BF2 Clan Website van maken oid?
Yep! Helicopter badge!quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:49 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Volgens mij stond je er al in. Klopt het dat je net een nieuwe badge of lintje hebt gehaald ?
Je stond al in de ranglijst met 1 punt. Op basis van je huidige plaatje krijg je 2 punten dus 1 van de 2 awards heb je net verdiendquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:53 schreef cyberrobin het volgende:
Yep! Helicopter badge!
Hoe zie je dat dan?
Die heb ik al. Ik moet pistol nog halen. knife vond ik niet zo moeilijk. Op Karkand heb je veel close combat dus dat is redelijk makkelijk knifen (is ook een instant kill). Met pistol ben je toch wat langer bezig en meestal tegen iemand met een automatisch wapenquote:
Kijk eens op plekje 11....en verder staat je naam ook overalquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:03 schreef PirE het volgende:
Ik sta er trouwens nog steeds niet tussen
[afbeelding]
ingame naam: Stojakovic
Xfire: pejastojakovic
quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:42 schreef escape_nl het volgende:
als ik straks thuiskom zal ik de pc eens aansluiten op de beamer, goed donker maken en dan knallen,
zal zeker een goed effect geven
pics!quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:42 schreef escape_nl het volgende:
als ik straks thuiskom zal ik de pc eens aansluiten op de beamer, goed donker maken en dan knallen,
zal zeker een goed effect geven
Het IP van de OP voor de TS is verkeerd. Dit moet zijn 213.239.170.37:8775quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:03 schreef cyberrobin het volgende:
Teamspeak installed! nick is zoals gewoonlijk Killerguy
En nu gamen
Helaas gaat het dan dus geen Ranked server worden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:07 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Kijk eens op plekje 11....en verder staat je naam ook overal
Alleen op de Clan site zou je je nog even moeten registreren
Nog meer mensen die trouwens voor 4,- per maand een Fok! BF2 Ranked Server willen ? (evt in combinatie met de FoD-clan). Jij had toch ook een aanbod voor ons ursel ?
het probleem is dat de cardreader en het kabeltje van de digitale camera al in de verhuisdoos zitten, dus pics zullen niet volgen deze week, sorryquote:
Gewijzigtquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:44 schreef ursel het volgende:
[..]
Het IP van de OP voor de TS is verkeerd. Dit moet zijn 213.239.170.37:8775
ook al op de beamer gespeelt (offline). heerlijk op zo'n scherm van 2,5 meter, chopperen!quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:48 schreef escape_nl het volgende:
[..]
het probleem is dat de cardreader en het kabeltje van de digitale camera al in de verhuisdoos zitten, dus pics zullen niet volgen deze week, sorry
edit:
Ik kan natuurlijk wel pics maken en die later plaatsen, komt goed
net mijn vriendin gebeld en die gaat de cardreader zoeken in 1 van de verhuisdozen en brengt hem vanavond mee dus morgenavond kan ik de pics tonenquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:52 schreef jazza het volgende:
[..]
ook al op de beamer gespeelt (offline). heerlijk op zo'n scherm van 2,5 meter, chopperen!
Misschien Ursel ? Of krijg je dan op je klote van je baasquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:52 schreef jazza het volgende:
btw zijn er geen geinteresserde meer voor de ranked serverhuur?![]()
Blijft uiteraard hetzelfde, is nml de server van de FoD clanquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:05 schreef i-spy24 het volgende:
Yo...'Elvis'
Zet ff neer wat het IP nummer is van de server waarop jullie willen gaan spelen en uiteraard de poort.
Als dat hetzelfde is in de vorige thread ( IP: 217.148.191.27 en Poort: 16567 en TeamSpeak server: 213.239.170.37:8775) dan heb ik uiteraard niks gezegd.
Ik ben wel bereid om mee te betalen zolang er duidelijk afspraken gemaakt worden met betrekking tot betalingen. Ik heb geen zin om weer een keer 3 maanden lang 30 Euro te dokken omdat een aantal mensen na 3 van de 6 maanden besluiten om maar niet meer te betalenquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:09 schreef UnleashMitch het volgende:
Zoals je hebt gezien zijn we wel bezig om een eigen Ranked server op te starten. Na een vlammende start hebben we nog 12 mensen nodig die 4,- per maand in willen leggen.
ok dat wordt waarschijnlijk een strikte automatische incasso van 3 maanden (minimale huurtijd) dus, lost misschien en probleempje op. ik neem aan dat 1 iemand de kosten overmaakt aan i3d. de gegevens gaan wel via mail neem ik aan... nog 12 mensen te gaanquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:20 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik ben wel bereid om mee te betalen zolang er duidelijk afspraken gemaakt worden met betrekking tot betalingen. Ik heb geen zin om weer een keer 3 maanden lang 30 Euro te dokken omdat een aantal mensen na 3 van de 6 maanden besluiten om maar niet meer te betalen. De voldoening om ze allemaal te kickbannen tijdens een belangrijke cupwar van hun andere clan (wel gewacht tot ze halverwege waren
) vergoed wel iets maar niet alles
![]()
.
In de basis gaan we uit van een vast bedrag. Natuurlijk is een extraatje altijd meegenomen maar ik heb dat liever niet. Ik wil bij voorkeur voorkomen dat ik mezelf (of iemand anders) in een situatie plaats waar je op basis van geld (dus de een betaalt meer dan de ander dus...) een beslissing gaat maken.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:19 schreef i-spy24 het volgende:
Ik wil best meedoen met die server(kost toch geen bal) betalen maar de vraag is dan heeft het wel zin want ik kan niet die teamspeak gebruiken en heb geen mic om mee te lullen.
M..a.w ben aangewezen op tekst tijdens de strijd via Q en natuurlijk J en K.
Als dat geen probleem is, dan wil ik best wat extra lappen zodat die server er snel komt.
Logische vraag is dan:
Hoe betaal je? Geef je een banknummer door? Zoja... doe dat dan via mijn e-mailadres
(i-spy24@hotmail.com), zorg ik dat er later deze week een leuk tipje opstaat.als bijdrage.
sorry ik betaal niet mee heb namelijk niet zo veel geld en het geld wat ik heb moet ik voor mijn scooter en computer gebruiken.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:26 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
In de basis gaan we uit van een vast bedrag. Natuurlijk is een extraatje altijd meegenomen maar ik heb dat liever niet. Ik wil bij voorkeur voorkomen dat ik mezelf (of iemand anders) in een situatie plaats waar je op basis van geld (dus de een betaalt meer dan de ander dus...) een beslissing gaat maken.
Mocht er geen andere mogelijkheid zijn dan ga ik tegen die tijd wel kijken of ik op basis van ongelijke betalingen iets kan regelen. Op dit moment is het eigenlijk vooral wachten op FightorDie. Als die ook ja zeggen met een man of 10 dan zijn we al heel erg goed onderweg. Ondertussen hoop ik dat er nog genoeg Fok!ers meewillen doen.
Over hoe we de betaling gaan regelen zit ik nog te twijfelen. Aangezien 12,- geen enorm bedrag is en ik de intentie heb om eerst een 3 maanden contract af te sluiten lijkt het mij de beste oplossing dat iedereen 12,- naar mij (of iemand anders die de leiding daarover neemt) overmaakt en dat die vervolgens zorgt voor de betaling.
Maar goed dat zijn allemaal details en voor op een later tijdstip, eerst maar eens voldoende animo verzorgen
Dus kom op mensenVoor 4,- per maand krijgen we een eigen Ranked Server
Meld je aan
Nog 10 mensen te gaan
Peugeot AC ? Daar heb ik nog wel een alu 70cc voor liggen incl kop en zuigerquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:42 schreef dekkered het volgende:
sorry ik betaal niet mee heb namelijk niet zo veel geld en het geld wat ik heb moet ik voor mijn scooter en computer gebruiken.
sorry mensen
Zelfde probleem hier maar dan met een Radeon 9800 Pro.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:01 schreef kievit19 het volgende:
ik wil wel meebetalen aan de server
(ps de topics gaan wel heel erg hard nu,ik kan het niet meer bijhouden met lezen)
en ik kan weer spelen (had wat problemen met drivers, je moet NIET de catalyst 5.7 drivers installeren als je een ati radeon 9600XT hebt, gaat niet goed werken)
Ok fair enoughquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik denk niet dat FoD op dit moment interesse heeft. Ik heb nog niet gevraagd aan de overige members, aangezien er nu problemen zijn met ons forum. (Wat een k*t week op game gebied tot nu toe)
Redenen waarom ik denk dat het niks wordt:Wij hebben nog twee maanden een contract voor een server. Wij kennen jullie niet. Op zich geen probleem, maar wij houden zelf graag de touwtjes in handen.
Vooral de eerste reden weegt nogal.
ik gebruik nog steeds de versie 5.1 driver en het loopt als een zonnetjequote:Op woensdag 27 juli 2005 17:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier maar dan met een Radeon 9800 Pro.
ook hier omegadrivers, loopt goed op me 9600proquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:16 schreef nlboy het volgende:
Ik heb ook een Radeon 9800 SE>Pro met OmgaDriver. BF2 loopt hier ook als een zonnetje.
Ja. Het ranked bij flexgaming is afgeschoten door EA. Je moet minimaal 10 public 32 slots servers hebben om ranked te mogen gaan. EA heeft zijn keuze gemaakt en daar blijft het voorlopig bij denk ik.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:03 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ok fair enoughWeet niet precies wat de opzegtermijn is ? Dan kunnen we wellicht tegen die tijd nog even kijken of er een mogelijkheid toe bestaat. Uiteraard worden admins e.d. eerlijk verdeeld over de twee groepen maar dat zien we tegen die tijd wel.
Zit er by the way al wat schot in het upgraden van jullie server naar ranked ?
ik moet wel, er bestaan geen andere drivers voor me laptopquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:39 schreef DaMayan het volgende:
Omega heb ik ook altijd de grootste onzin gevonden. Nooit beterschap van gemerkt maar wel veel gedoe.
Download het programma Frapsquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoe kan je de Fps zien?
En wat is een beetje goed dan qua aantal?
Hey, bedankt man!! Ik heb deze theme nu op onze clansite toegepast. Ziet er gelikt uit. Wel een klein beetje traag door die plaatjes.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:41 schreef escape_nl het volgende:
Hier is een BF2 theme voor de site,
http://www.infade.net/news.php
Ziet er wel gaat uit
ik zag het in 3dmark 03quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoe kan je de Fps zien?
En wat is een beetje goed dan qua aantal?
Dus het kan niet in het spel zelf?quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:42 schreef 'dekkered' het volgende:
sorry ik betaal niet mee heb namelijk niet zo veel geld en het geld wat ik heb moet ik voor mijn scooter en computer gebruiken.
sorry mensen
Is er geen leuk dictator spel op de markt voor jou?,als die jongen er nou geen geld voor heeft,wie ben jij dan om daar over te oordelen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:56 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
![]()
"niet zoveel geld?'...¤ 4,00 is niks man, als je dat al niet kunt missen (2 biertjes dus of een pakje shag) dan ben je wel erg krenterig bezig. Sorry hoor,maar ten eerste gooi je veel meer in je scooter(lopen is ook weleens gezond) en je rijdt geen maand met die scooter voor ¤ 4,00 en daar speel je wel voor op een server..
Volgens mij wil je gewoon niet betalen omdat je gewoon geen geld wilt uitgeven maar wel meedoen als het je niks kost.![]()
Zeg het dan gewoon dat je zo iemand bent, ben je tenminste eerlijk ipv dit smoesje van die scooter.
Topquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:47 schreef HassieBassie het volgende:
Ik wil best meebetalen aan de serverhuur, ik lach regelmatig mn ballen eraf in deze topics en ik hou zelf ook wel van een spelletje
Waarschijnlijk werkt het zo: iedereen maakt 12,- over en we huren voor 3 maanden een ranked server bij id3.nlquote:Is er niet iets mogelijk met vooruit betalen? Bankzaken regelen is namelijk niet mn sterkste kant, administratie bijhouden al helemaaaaal niet. Voor mijn gemoedsrust is het beter als ik in 1 keer een bedrag de deur uit schop, dan weet ik in ieder geval zeker dat ik niet mensen loop te naaien door vergeten te betalen.
ik ga em niet opvoerenquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:47 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Peugeot AC ? Daar heb ik nog wel een alu 70cc voor liggen incl kop en zuiger
Noobs zoeken noobs op hequote:Op woensdag 27 juli 2005 18:14 schreef i-spy24 het volgende:
OK..ff serieus weer :
Ik ben vanaf 19:00 uur op de server om te spelen en uiteraard onder eigen nick.
Dus noobs.. "follow me"![]()
![]()
Ja om je door je irritante betweterige hoofd te schieten van achter.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:14 schreef i-spy24 het volgende:
OK..ff serieus weer :
Ik ben vanaf 19:00 uur op de server om te spelen en uiteraard onder eigen nick.
Dus noobs.. "follow me"![]()
![]()
Heb door Omega ruim 150 euro bespaard, door het modden van mijn SE naar PRO (toen).quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:39 schreef DaMayan het volgende:
Omega heb ik ook altijd de grootste onzin gevonden. Nooit beterschap van gemerkt maar wel veel gedoe.
Zie: [PC]Battlefield 2 deeltje 13quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dus het kan niet in het spel zelf?
Wel een gedoe zeg,dat Xfire ook geeft hij disconnect als ik BF2 start,zie mn rivaal wel in beeld nu offline.
En teamspeak zit niet in xfire?
moet je die gewoon installed hebben staan ofzo?
ben ik al meegeteld?quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:30 schreef UnleashMitch het volgende:
@JMPoSTMaN. Tegen die tijd zullen we vast wel iets kunnen bedenken tesamen.
*blijft cheeren Kom op mensenNog 8 plaatsen vrij, komt u maar
Kwas jou blijkbaar vergetenquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:32 schreef kievit19 het volgende:
ben ik al meegeteld?
ik wil een FOK! server, en 4 euri is geen geld
Yupquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:38 schreef i-spy24 het volgende:
Yo...ga zo ff trainen(BF2 dus) alvorens ik op de server kom.
Heb je mij al voor 2![]()
meegeteld? aka..gewoon al meegeteld voor die server?
Is inderdaad wel een idee. Dan kunnen we Fok! vs GoT doenquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:39 schreef nlboy het volgende:
Ey misschien een idee om aan GoT (tweakers) te vragen?
Want zij willen misschien ook een clan oprichten.
Klopt inderdaad. De reden dat ik zelf op 4,- per maand ben begonnen is niet omdat ik er niet meer voor over heb maar simpelweg omdat ik het niet zie zitten om met 10 man op te draaien voor een server waar 20 tot 30 Fok!ers gebruik van gaan makenquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:42 schreef Droopie het volgende:
Je kan het ook anders brengen.
Wie wilt voor Eur. 20,- drie maanden lang
op een ranked server spelen.
ok guys nog maar 7 man zien ik! allrighty then!quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:46 schreef Steeven het volgende:
Wellicht doe ik vanavond ff mee, weer een FOK! Clanwartje oid?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:12 schreef -Raffie- het volgende:
schrijf mij er ook maarbij op het lijstje.
ze nergeren het gewoonquote:
Gewoon wachten...quote:
We hebben de eerste slag al gewonnen van die Tweakersquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:18 schreef Droopie het volgende:
ik zag het, misschien zijn ze bang of praten ze er alleen over.
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/23862478quote:Je moet ook zelf een team samenstellen met mensen die je kent. VoIP erbij en je kunt echt spelenOp publics is het inderdaad vaak een zooitje. Ook leuk, maar anders
doeiquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:23 schreef nlboy het volgende:
Sorry ik moet nu helaas gaan. (tot vanaaf)
Die gasten pakken t wel serieus opquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Post je oproep hier http://forum.armyofgot.nl/showtopic.php?topicid=1942 maar eens misschien dat ze dan komen?
Dat is namelijk de Clan van GoDT
die zijn ook allemaal bijna sergeantquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:27 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Die gasten pakken t wel serieus opVolgens mij gaan we zwaar ge-owned worden
je kunt proberen de audio op medium en software te zetten, scheelde bij mij...quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
WAAROM WAAROM WAAROM loopt het spel zo KUT!
Ik heb een P4 2400 Mhz, 1gb geheugen en een Radeon 9800 Pro en het stottert als de tyfusBijna alles staat op laag....grrrr
Letterlijk, die lui hebben ook nog in dienst gezeten aan hun leeftijdenquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:28 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
die zijn ook allemaal bijna sergeant![]()
Ik denk dat [FoD] beter is dan GoT, althans op dit moment. En ik denk ook dat onze gemiddelde leeftijd net wat hoger isquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Letterlijk, die lui hebben ook nog in dienst gezeten aan hun leeftijden
te zien. Maar misschien kunnen we het beter vragen aan de FoD clan.
ik ben nog maar 15quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:43 schreef Droopie het volgende:
Nog ouder, ik zag fucking 37 staan bij een van die tweakers. Hoe oud ben jij dan??????
Ben nog lekker jong met mijn 25. Hahahaha
Of er is iets veranderd of jij mag helemaal nog geen scooter rijden.quote:
ik rij oko nog geen scooter maar heb er wel 1 die kaas is daarom heb ik geld nodig daar voorquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Of er is iets veranderd of jij mag helemaal nog geen scooter rijden.
Ik ben 1 van de jongste van [FoD]. De 37 zullen we niet halen, maar gemiddeld ligt het hoger dan GoT, volgens mij zijn zij rond de 24 gemiddeld en FoD rond de 28.
Valt wel mee, ik heb al eens tegen een paar op andere servers gespeeld en wat afgeschoten/gewonnen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:27 schreef 'UnleashMitch' het volgende:
Die gasten pakken t wel serieus opVolgens mij gaan we zwaar ge-owned worden
ja gewoon doen, wanneer je wilt en ranked! en dat voor 4 euquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:16 schreef achterop23 het volgende:
Heb net BF2 gekocht. De DEMO heb ik grijs gespeeld.
Nu aan het patchen naar 1.02. Dus spelen moet ik nog.
Die clan, kan je daar gewoon lid van worden? En die 4 euro, daarmee kan dus een prive server gekocht worden waar je altijd kan spelen ofzo?
en wat heb je met hemgedaan?quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:22 schreef Droopie het volgende:
ZO EN DAN I-SPY
haha en meer woorden wil ik er niet aan vuil maken.
nicequote:Op woensdag 27 juli 2005 22:35 schreef escape_nl het volgende:
Hier een paar pics van BF2 met de beamer
Digitale camera is niet super, maar als je hier in de kamer ziet is echt zo gaaaaf
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
precies daarom alleen een eigen server met alleen fokkersquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:42 schreef nlboy het volgende:
[..]
*zucht* echt weer zo'n actie van tweakers....bijna niks mag daar. Daarom zit ik liever op FOK.
![]()
lekker bij mij eigen thuis, ik probeer alle spellen uit op de beamer,echt super,quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:44 schreef i-spy24 het volgende:
Mooie hoor met die beamer! Is dat bij jouw thuis of ergens in een Gamehall?
Mjwa, want na die landing crashte ik per ongeluk en was iedereen doodquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:48 schreef i-spy24 het volgende:
@ Steeven:
Oh..wanneer was dat? Oh ja..
weet het weer: Was toen mijn voertuig in een hinderlaag was beschoten en ik die vallei door moest in mijn eentje.( tank en panzer namen me onder vuur links en rechts )
Jah..maar ik was al bijna bij de refuel-base om die aan te vallen toen jij lande, dus hoefde het niet echt meer(duurde dus te lang en ik had afstand al overbrugt)
Maar ik begrijp wat je bedoelt..:)
Test server van i3d: 84.244.130.120quote:* DaMorpheus zwaait naar de Fok! meelezers :w
Ik zal vanavond het IP van de eerste 64 public ranked van ons even posten, kunnen we direct al wat fok! versus GoT gevechten houden![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:44 schreef i-spy24 het volgende:
En wat was zo byzonder aan die post van NLBoy dat de post is verwijderd???
Regel van Tweakers...quote:Clanwerving is niet toegestaan. Zie ook de Spielerij policy
idd jammerquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:52 schreef nlboy het volgende:
[..]
[..]
Regel van Tweakers...(beetje jammer)
Moet je ook maar niet van die rare uitspraken doen en een beetje opletten hoe ik speelde.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:50 schreef 'Droopie' het volgende:
@ ispy
wat moet je daar nou mee, dat is toch heel wat anders 1 tegen 1. Nog meer regels, gebruiken we de commander optie, lijkt me niet. maar lijkt me lachen hoor
msschien win ik, misschien verlies ik. Feit blijft dat ik aan jou niet veel gehad heb
toen als Johan5324 met Raffie de server opstartte en zojuist eindigde, na steven.
Ja... maar ik heb dat al uitgelegd omdat jullie alleen maar in de chopper wilden en gelijk er van doorgingen terwijl het juist bij een aanval effectief is dat je eerst de grondeenheden laat komen en de lucht-eenheden later inzit als verrassing van boven terwijl de grond-eenheden in gevecht zijn.quote:
Ik heb nog 2x ingame aan je gevraagd wat je aan het doen was. Leek wel of je een tukkie aan het doen was in je buggy, of zitten er 5 man in een helicopter loopt er een lone wolf te zeuren dat ie geen back-up krijgt.
Ja..ik heb dacht toen we al een uur speelden aardig wat gasten bij me gehad/opgepikt en beschermd tegen aanvallen (Steeven/Raffie) toen we onder vuur lag(ik had op een bepaalt moment die tank-missle-launcher die die helicopter onder vuur nam bij de refuel-post toen het mis dreigde te gaan)quote:
Maar als Anti-Tank was het weer lachen, alleen de teamspeak was helemaal niets vandaag
Ja zie bovenquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:05 schreef Blinker het volgende:
Ik was er maar heel ff maar volgens mij kon hij alleen maar zeuren ofzo
Als je in een squad zit spawn je vaak bij de leider op het veld of in de helicopter, af en toe zat steven in een 2persoons helikopter dat was wel irritant. Toen we vlogen ging dat wel lekker en toen we neer gingen sprongen we er uit, sommige dan. Als ik dan met de Commander de boel gaat repareren in the Middle of Nowhere en jij staat daar heel de tijd tequote:Op donderdag 28 juli 2005 00:05 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Moet je ook maar niet van die rare uitspraken doen en een beetje opletten hoe ik speelde.
Ik dacht dat ik vrij tam speelde in het belang van het team alleen viel me wel op dat ik vaak als enige weer na gekilled te zijn direct richting het slachtveld ging in een panzer terwijl er verder niemand in de buurt was(ook niet via de radar te zien)
In het begin vond ik het helemaal raar toen Steeven allemaal aanwijzingen gaf waar we heen moesten en ik als enige telkens erop af ging en de rest nergens was te bekennen en maar wat op die basis bleef rondlopen.
Ik typte nog frequent in : "Jongens..ga eens mee want gezamelijk zijn we sterker en kan in mijn eentje maar beperkt de vijand aan "
geen reactie van: " Ok...we komen " of " we doen ons best " of gewoon "onnodig"
Maar naarmate het spel verder vorderde merkte ik wel dat er meer als team werd gespeeld want op een bepaalt moment gingen we gezamelijk in (dacht ik) 1panzer,1 tank, rocket-lancher en buggy en apache in de aanval en veroverden toen de dam en die 2 vlaggen.
[..]
Ja... maar ik heb dat al uitgelegd omdat jullie alleen maar in de chopper wilden en gelijk er van doorgingen terwijl het juist bij een aanval effectief is dat je eerst de grondeenheden laat komen en de lucht-eenheden later inzit als verrassing van boven terwijl de grond-eenheden in gevecht zijn.
Jullie deden het precies andersom en daarom was ik elke keer alleen als enige grond-eenheid aan het rijden(die op een bepaalt moment telkens door zowel vijandelijke helicopters als tanks onder vuur werd genomen omdat ze schijnbaar doorkregen dat ik en beetje link was)
[..]
Ja..ik heb dacht toen we al een uur speelden aardig wat gasten bij me gehad/opgepikt en beschermd tegen aanvallen (Steeven/Raffie) toen we onder vuur lag(ik had op een bepaalt moment die tank-missle-launcher die die helicopter onder vuur nam bij de refuel-post toen het mis dreigde te gaan)
Ik heb dacht zelfs jouw op een bepaalt moment ook meegenomen of met je gespeeld tegen de vijand.
Ja dat programma kende ik al. Zeer handig!quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:24 schreef Droopie het volgende:
http://www.foolishentertainment.com/index.asp?p=2&s=6
kijk dit dan
Done... server..... IP: 208.51.201.232.! Poort: standaard! 1 op 1quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:34 schreef 'Droopie' het volgende:
Verder zie ik je morgen graag 1on1, denk jij nou!
I-Spy24 ben je wel helemaal wakker?quote:Dus verlies ik dan is dit mijn laatste post,verlies jij dan is dit ook je laatste post geweest op FOK of BF2
quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:30 schreef Gamedemon het volgende:
als ik game doe ik het voor me plezier, als ik et leuk vind om uit een vliegtuig te springen en me parachute niet te gebruiken dan doe ik dat, zolang ik het leuk vind is het goed
Me = baas..quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:02 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Misschien Ursel ? Of krijg je dan op je klote van je baas
werd jij ook van team naar team gegooid? ik zag ook dat je ineens van friend naar enemy ging...quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:45 schreef Steeven het volgende:
Ja mensen was leuk, alleen op den duur verloor ik mn concentratie en maakte ik n00bblunders van jewelste.
En I-Spy, niet als kritiek bedoelt, maar als je om een pick-up vraagt en ik land met een bijna volle helikopter vlak bij je moet je wel de heli in en niet weglopen. Weet je hoe lastig het is zo'n ding te parkeren in een vallei
.
We gaan voor 4,- in de maand voor een contractduur voor 3 maanden. Dat zal geregeld worden via een eenmalige overboeking van 12,- op de rekening van degeen die het gaat regelen. Natuurlijk is verspreid beter maar ik heb geen zin om 3x achter mensen aan te lopen dat ze nog moeten betalen en 12,- is nou niet echt een ontzettend groot bedrag.quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:23 schreef ursel het volgende:
Me = baas..
Maar moet ff checken hoe en wat. Gaat drukke periode tegemoet (verbouwing pas gekocht huis). Dus zal wel niet veel spelen de komende tijd.
Wat zijn de regels voor deze server?? Stel hij is al betaald en ik wil een keer meedoen, of later bijstappen met betalen??
Dat is inderdaad wel naatje ja, dat auto theme balance..quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:30 schreef jazza het volgende:
[..]
werd jij ook van team naar team gegooid? ik zag ook dat je ineens van friend naar enemy ging...
You've got mailquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:42 schreef escape_nl het volgende:
[dromend]escape morgen al op de Fok! server[dromend]
is dat idd geen beter idee 5EU?quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:41 schreef UnleashMitch het volgende:
Nog 5 members voor 4,- per maand nodig
Of nog eentje als iedereen 5,- per maand betaald
Kan ook maar dan moet we er eerst nog eentje bij krijgen en dan moet het hele rijtje weer opnieuw gevraagd wordenquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:49 schreef jazza het volgende:
is dat idd geen beter idee 5EU?
Donequote:Op donderdag 28 juli 2005 09:55 schreef escape_nl het volgende:
tommie voeg me maar toe op msn, praat wat makkelijker
Voor iedereenquote:Op donderdag 28 juli 2005 10:07 schreef Razorback het volgende:
Is er voor mij ook nog een plekje vrij in de FOK! clan?
volgens mij wel... wil je ook meedoen met het serveraanbodquote:Op donderdag 28 juli 2005 10:07 schreef Razorback het volgende:
Laat het vandaag nog wel ergens weten. Tis niet zozeer dat ik niet wil betalen, maar meer dat het zonde van het geld is als ik sporadisch speel..quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:32 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
We gaan voor 4,- in de maand voor een contractduur voor 3 maanden. Dat zal geregeld worden via een eenmalige overboeking van 12,- op de rekening van degeen die het gaat regelen. Natuurlijk is verspreid beter maar ik heb geen zin om 3x achter mensen aan te lopen dat ze nog moeten betalen en 12,- is nou niet echt een ontzettend groot bedrag.
Halverwege instappen is dus eigenlijk niet echt een optie aangezien het toch maar 3 maanden duurtUiteraard kan je wel altijd meespelen en Fok!ers krijgen ten alle tijden voorsprong boven normale buitenstaanders. Het is dus niet zo dat je niet op de server mag komen als je niet betaald heb.
Na die drie maanden gaan we nog wel even kijken hoe het met de animo zit. Afhankelijk van de animo zetten we het project voor of gaan we kijken of we samen met FoD iets kunnen regelen maar goed dat is voor latere zorg
@Escape, laten we binnenkort maar een klein forum opengooien op de site want die chatbox is niet echt de meest makkelijke manier met al die lappen tekstGa er vanmiddag ook wel even naar kijken
No probquote:Op donderdag 28 juli 2005 10:13 schreef ursel het volgende:
Laat het vandaag nog wel ergens weten. Tis niet zozeer dat ik niet wil betalen, maar meer dat het zonde van het geld is als ik sporadisch speel..Een verbouwing en verhuizing gaan toch voor BF2 helaas...
![]()
ben benieuwd...quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:15 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Daarnaast zijn we nog met iets bezig om het rond te krijgen maar daarover later meer.
Me loves surprises..quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:15 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
No probNeem je tijd, ik zie het niet gebeuren dat we vandaag al opeens een server gaan bestellen. Daarnaast zijn we nog met iets bezig om het rond te krijgen maar daarover later meer.
welke serverquote:Op donderdag 28 juli 2005 10:07 schreef Razorback het volgende:
@Dekkered
IK ga zo ook ff BF2 doen.
Dekkered wel (Kogelvoer) Razorback nog nietquote:Op donderdag 28 juli 2005 10:32 schreef escape_nl het volgende:
@ Razorback & Dekkerd
Zijn jullie al geregd op de Clan site?
Zoja wat is jullie BF2 naam zodat ik jullie kan toevoegen aan de memberstats
Topquote:Op donderdag 28 juli 2005 10:49 schreef Razorback het volgende:
En met server aanbod doe ik wel mee (hebben jullie tenminste wat aan mij)
Als ik tenminste wel wat badges ervoor terug krijg.
Razorback zijn ID is 33424945quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:34 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dekkered wel (Kogelvoer) Razorback nog niet
De BF2 naam van Razorback krijg ik niet werkende
heb je al xfire en teamspeak??quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:49 schreef Razorback het volgende:
Jah ik weet mijn gamename is beetje raar: <Razorback><NL>
Die < en > dingen werken nie.t
Had ik ook al paar keer problemen mee.
En ik zal me wel ff reggen
En met server aanbod doe ik wel mee (hebben jullie tenminste wat aan mij)
Als ik tenminste wel wat badges ervoor terug krijg.
En ik ga nu BF2 spelen als iemand snel een server geeft doe ik mee.
mijn xfire naam is kogelvoerquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:00 schreef Razorback het volgende:
[..]
Ik zal is downloaden
Verder heb ik geen microfoon.
Wat is je sig bijquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:17 schreef Razorback het volgende:
Xfire = Razorback5000
Alleen Xfire is duits
http://img227.imageshack.us/img227/5699/duits0fq.jpg
Kogelvoer ik heb je toegevoegd alleen zie ik je nergens
EDIT:
Ik ga wel spelen ik zie je wel verschijnen.
klopt zag je gisteravond, volgens mijquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mijn gamenaam: [Fok]Morpheus werkt ook niet bij die statistieken
Ik heb volgens mij toch echt al wel op een ranked Server gespeeld...
Heb je geen andere plek waar we je awards kunnen zien ? Of een screenshot van je awardkast ?Dan geven we je iig de juiste hoeveelheid puntenquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mijn gamenaam: [Fok]Morpheus werkt ook niet bij die statistieken
check hier http://www.bf2tracker.com/bf2_userprofile.php?bf2id=45180767quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:25 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Heb je geen andere plek waar we je awards kunnen zien ? Of een screenshot van je awardkast ?Dan geven we je iig de juiste hoeveelheid punten
mijn kill/death ratio is wel heel ergquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:27 schreef escape_nl het volgende:
http://bf2tracker.com/bf2_clanprofile.php?clanid=414
Hier onze clan stats
Whehehe joh na 4x spelen. Het spel loopt nog steeds niet bij mij, heb constant lag en stotter stotter stotter. Ik heb gewoon nog geen 1 keer goed kunnen spelenquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:26 schreef jazza het volgende:
[..]
check hier http://www.bf2tracker.com/bf2_userprofile.php?bf2id=45180767
er zijn nog geen awards...
Hij is net terug van vakantiequote:
begrijp ik, maar daarom werkt je sig volgens mij niet...quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Whehehe joh na 4x spelen. Het spel loopt nog steeds niet bij mij, heb constant lag en stotter stotter stotter. Ik heb gewoon nog geen 1 keer goed kunnen spelen
Mis er iig 1 in die lijst..quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:27 schreef escape_nl het volgende:
http://bf2tracker.com/bf2_clanprofile.php?clanid=414
Hier onze clan stats
damn...quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:30 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Pas maar op Rudy, nog twee punten en dan haal ik je in
Het kan slechter ...quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:28 schreef jazza het volgende:
[..]
mijn kill/death ratio is wel heel erg![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:39 schreef Silver_Shark het volgende:
FJD is zijn nick
http://bf2tracker.com/bf2_trackercp.phpquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe voeg ik me toe aan de Fok! Clan op bf2tracker.com
Thnx voor mekaar.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:47 schreef escape_nl het volgende:
[..]
http://bf2tracker.com/bf2_trackercp.php
Ga hier heen en zoek in het lijstje Fok! clan op en als wachtwoord fok
nee ik ben aan het werk. om die 4 euro te verdienen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:55 schreef dekkered het volgende:
iemand zin om nu BF2 te gaan spelen
Hij's fijnquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:08 schreef Droopie het volgende:
nee ik ben aan het werk. om die 4 euro te verdienen.
*hehe, sarcastisch ondertoontje*
vanavond weer!
quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:14 schreef type_29 het volgende:
Fuck die unlocks, ik ga 6 profielen aanmaken en met elk unlock ik 1 wapen!
ja das erg handig ja...quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:14 schreef type_29 het volgende:
Fuck die unlocks, ik ga 6 profielen aanmaken en met elk unlock ik 1 wapen!
Moet zeggen dat ik er ook t nut niet van inzie.quote:
me tooquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:17 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Hij's fijn
Ik ben er vanavond ook![]()
Ik geef je gelijk dat de stats niet zo belangrijk zijn, ook al is dat persoonlijk. Maar het belangrijkste is toch het winnen en dan natuurlijk wel in teamverband. Als je er 100 afknald, maar je team verliest dan heb je gewoon verlorenquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:25 schreef type_29 het volgende:
Net alsof je met die stats iets zal bereiken, het enigste wat ik belangrijk vindt is mijn kill/death ratio.
Met mijn huidige is dat 3:2 en met die andere probeer voor de 2:1 te gaan.
misschien staat hier iets bijquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:22 schreef UnleashMitch het volgende:
Mocht iemand zich vervelen. Ik ben eigenlijk nog wel op zoek naar een manier om aan te geven of je die avond komt spelen of niet op de clansite.
Zie het als een soort 'aanwezig /afwezig' systeem zoals vaak op grote kantoren hangt. Dus dat je aan kan vinken als je er bent en dat je dan twee opties kan aanvinken: vanmiddag en vanavond. Iemand die een idee heeft hoe zoiets t makkelijkst gaat ?
Here you goquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:35 schreef UnleashMitch het volgende:
JMP is er bij jullie niet iemand die kennis heeft over het opvragen van statistieken op de statsserver zoals de vele statistieken sites doen ? Ik wil wel graag een iets betere reanking maken en als ik de statistieken van de account server kan trekken op een of andere manier dan ben ik al goed onderweg
Ik moet zeggen dat ik winnen nu niet zo heel erg meer belangrijk vindt.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk dat de stats niet zo belangrijk zijn, ook al is dat persoonlijk. Maar het belangrijkste is toch het winnen en dan natuurlijk wel in teamverband. Als je er 100 afknald, maar je team verliest dan heb je gewoon verloren, je zal dan misschien de beste verliezer zijn maar verloren heb je.
Soms hoef je maar amper punten te halen in een map om een goede teambijdrage te hebben.
Als jij bevoorbeeld moet verdedigen, dan kan het gebeuren dat de basis die jij aan het verdedigen bent niet wordt aangevallen. Je hebt weinig punten gehaald, maar waarschijnlijk wel je team geholpen naar een eventuele overwinning.
Overigens kan verdedigen wel heel erg kicken zijn, vooral als je het druk hebt, bijvoorbeeld bij de brug in Karkand.
Op zich kan ik me daar wel in vinden, aangezien je in je eentje heeeel moeilijk het verschil kunt maken. Gelukkig speel ik bijna nooit alleen en kan ik altijd rekenen op mijn squad.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:41 schreef type_29 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik winnen nu niet zo heel erg meer belangrijk vindt.
Te vaak heb ik als een gek vlaggen zitten cappen en dat niemand dan me helpt of probeert die vlag te verdedigen.
Soms wordt je er echt moedeloos van, daarom focus ik me nu meer op zoveel mogelijk kills te maken en zelf zo weinig mogelijk dood te gaan.
Wat ik trouwens wel jammer vindt is dat je niet meer gelijk kunt spelen, als het ene team met 1 punt wint vindt ik dat geen overwinning.
hebben jullie een ranked server, zoniet talk to UnleashMitchquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:56 schreef gasemans het volgende:
Misschien ook wel leuk voor jullie
http://www.wv-online.nl/BF2/bf2_status.php
Dit is onze server
script heb ik wel voor jullie
Geen shit nodig op de server alleen PHP en mysql op de site
nee helaas ik kan je sign niet maken door je naamquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:23 schreef Razorback het volgende:
Is het trouwens nog gelukt met mijn stats gedoe?
[img]link van de sig[/img]quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:32 schreef gasemans het volgende:
Vraagje
Hier zie ik allemaal leuke sigs met mediales
hoe kun je die toevoegen als je site BBcode gebruikt?
Image werkt niet
gewoon link er in zetten wordt het ook gewoon een link
Maar niet dat plaatje
quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:37 schreef gasemans het volgende:
dat heb ik geprobeerd maar die werkt niet
Ik bedoel dus deze http://stats.codeflow.org/awardssig/gasemans
[afbeelding]
wil je ook meedoen met de clan van Fok! dan zet ik je bij de site met je sig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |