Topquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:47 schreef HassieBassie het volgende:
Ik wil best meebetalen aan de serverhuur, ik lach regelmatig mn ballen eraf in deze topics en ik hou zelf ook wel van een spelletje
Waarschijnlijk werkt het zo: iedereen maakt 12,- over en we huren voor 3 maanden een ranked server bij id3.nlquote:Is er niet iets mogelijk met vooruit betalen? Bankzaken regelen is namelijk niet mn sterkste kant, administratie bijhouden al helemaaaaal niet. Voor mijn gemoedsrust is het beter als ik in 1 keer een bedrag de deur uit schop, dan weet ik in ieder geval zeker dat ik niet mensen loop te naaien door vergeten te betalen.
ik ga em niet opvoerenquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:47 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Peugeot AC ? Daar heb ik nog wel een alu 70cc voor liggen incl kop en zuiger
Noobs zoeken noobs op hequote:Op woensdag 27 juli 2005 18:14 schreef i-spy24 het volgende:
OK..ff serieus weer :
Ik ben vanaf 19:00 uur op de server om te spelen en uiteraard onder eigen nick.
Dus noobs.. "follow me"![]()
![]()
Ja om je door je irritante betweterige hoofd te schieten van achter.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:14 schreef i-spy24 het volgende:
OK..ff serieus weer :
Ik ben vanaf 19:00 uur op de server om te spelen en uiteraard onder eigen nick.
Dus noobs.. "follow me"![]()
![]()
Heb door Omega ruim 150 euro bespaard, door het modden van mijn SE naar PRO (toen).quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:39 schreef DaMayan het volgende:
Omega heb ik ook altijd de grootste onzin gevonden. Nooit beterschap van gemerkt maar wel veel gedoe.
Zie: [PC]Battlefield 2 deeltje 13quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dus het kan niet in het spel zelf?
Wel een gedoe zeg,dat Xfire ook geeft hij disconnect als ik BF2 start,zie mn rivaal wel in beeld nu offline.
En teamspeak zit niet in xfire?
moet je die gewoon installed hebben staan ofzo?
ben ik al meegeteld?quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:30 schreef UnleashMitch het volgende:
@JMPoSTMaN. Tegen die tijd zullen we vast wel iets kunnen bedenken tesamen.
*blijft cheeren Kom op mensenNog 8 plaatsen vrij, komt u maar
Kwas jou blijkbaar vergetenquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:32 schreef kievit19 het volgende:
ben ik al meegeteld?
ik wil een FOK! server, en 4 euri is geen geld
Yupquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:38 schreef i-spy24 het volgende:
Yo...ga zo ff trainen(BF2 dus) alvorens ik op de server kom.
Heb je mij al voor 2![]()
meegeteld? aka..gewoon al meegeteld voor die server?
Is inderdaad wel een idee. Dan kunnen we Fok! vs GoT doenquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:39 schreef nlboy het volgende:
Ey misschien een idee om aan GoT (tweakers) te vragen?
Want zij willen misschien ook een clan oprichten.
Klopt inderdaad. De reden dat ik zelf op 4,- per maand ben begonnen is niet omdat ik er niet meer voor over heb maar simpelweg omdat ik het niet zie zitten om met 10 man op te draaien voor een server waar 20 tot 30 Fok!ers gebruik van gaan makenquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:42 schreef Droopie het volgende:
Je kan het ook anders brengen.
Wie wilt voor Eur. 20,- drie maanden lang
op een ranked server spelen.
ok guys nog maar 7 man zien ik! allrighty then!quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:46 schreef Steeven het volgende:
Wellicht doe ik vanavond ff mee, weer een FOK! Clanwartje oid?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:12 schreef -Raffie- het volgende:
schrijf mij er ook maarbij op het lijstje.
ze nergeren het gewoonquote:
Gewoon wachten...quote:
We hebben de eerste slag al gewonnen van die Tweakersquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:18 schreef Droopie het volgende:
ik zag het, misschien zijn ze bang of praten ze er alleen over.
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/23862478quote:Je moet ook zelf een team samenstellen met mensen die je kent. VoIP erbij en je kunt echt spelenOp publics is het inderdaad vaak een zooitje. Ook leuk, maar anders
doeiquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:23 schreef nlboy het volgende:
Sorry ik moet nu helaas gaan. (tot vanaaf)
Die gasten pakken t wel serieus opquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Post je oproep hier http://forum.armyofgot.nl/showtopic.php?topicid=1942 maar eens misschien dat ze dan komen?
Dat is namelijk de Clan van GoDT
die zijn ook allemaal bijna sergeantquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:27 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Die gasten pakken t wel serieus opVolgens mij gaan we zwaar ge-owned worden
je kunt proberen de audio op medium en software te zetten, scheelde bij mij...quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
WAAROM WAAROM WAAROM loopt het spel zo KUT!
Ik heb een P4 2400 Mhz, 1gb geheugen en een Radeon 9800 Pro en het stottert als de tyfusBijna alles staat op laag....grrrr
Letterlijk, die lui hebben ook nog in dienst gezeten aan hun leeftijdenquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:28 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
die zijn ook allemaal bijna sergeant![]()
Ik denk dat [FoD] beter is dan GoT, althans op dit moment. En ik denk ook dat onze gemiddelde leeftijd net wat hoger isquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Letterlijk, die lui hebben ook nog in dienst gezeten aan hun leeftijden
te zien. Maar misschien kunnen we het beter vragen aan de FoD clan.
ik ben nog maar 15quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:43 schreef Droopie het volgende:
Nog ouder, ik zag fucking 37 staan bij een van die tweakers. Hoe oud ben jij dan??????
Ben nog lekker jong met mijn 25. Hahahaha
Of er is iets veranderd of jij mag helemaal nog geen scooter rijden.quote:
ik rij oko nog geen scooter maar heb er wel 1 die kaas is daarom heb ik geld nodig daar voorquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Of er is iets veranderd of jij mag helemaal nog geen scooter rijden.
Ik ben 1 van de jongste van [FoD]. De 37 zullen we niet halen, maar gemiddeld ligt het hoger dan GoT, volgens mij zijn zij rond de 24 gemiddeld en FoD rond de 28.
Valt wel mee, ik heb al eens tegen een paar op andere servers gespeeld en wat afgeschoten/gewonnen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:27 schreef 'UnleashMitch' het volgende:
Die gasten pakken t wel serieus opVolgens mij gaan we zwaar ge-owned worden
ja gewoon doen, wanneer je wilt en ranked! en dat voor 4 euquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:16 schreef achterop23 het volgende:
Heb net BF2 gekocht. De DEMO heb ik grijs gespeeld.
Nu aan het patchen naar 1.02. Dus spelen moet ik nog.
Die clan, kan je daar gewoon lid van worden? En die 4 euro, daarmee kan dus een prive server gekocht worden waar je altijd kan spelen ofzo?
en wat heb je met hemgedaan?quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:22 schreef Droopie het volgende:
ZO EN DAN I-SPY
haha en meer woorden wil ik er niet aan vuil maken.
nicequote:Op woensdag 27 juli 2005 22:35 schreef escape_nl het volgende:
Hier een paar pics van BF2 met de beamer
Digitale camera is niet super, maar als je hier in de kamer ziet is echt zo gaaaaf
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
precies daarom alleen een eigen server met alleen fokkersquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:42 schreef nlboy het volgende:
[..]
*zucht* echt weer zo'n actie van tweakers....bijna niks mag daar. Daarom zit ik liever op FOK.
![]()
lekker bij mij eigen thuis, ik probeer alle spellen uit op de beamer,echt super,quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:44 schreef i-spy24 het volgende:
Mooie hoor met die beamer! Is dat bij jouw thuis of ergens in een Gamehall?
Mjwa, want na die landing crashte ik per ongeluk en was iedereen doodquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:48 schreef i-spy24 het volgende:
@ Steeven:
Oh..wanneer was dat? Oh ja..
weet het weer: Was toen mijn voertuig in een hinderlaag was beschoten en ik die vallei door moest in mijn eentje.( tank en panzer namen me onder vuur links en rechts )
Jah..maar ik was al bijna bij de refuel-base om die aan te vallen toen jij lande, dus hoefde het niet echt meer(duurde dus te lang en ik had afstand al overbrugt)
Maar ik begrijp wat je bedoelt..:)
Test server van i3d: 84.244.130.120quote:* DaMorpheus zwaait naar de Fok! meelezers :w
Ik zal vanavond het IP van de eerste 64 public ranked van ons even posten, kunnen we direct al wat fok! versus GoT gevechten houden![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:44 schreef i-spy24 het volgende:
En wat was zo byzonder aan die post van NLBoy dat de post is verwijderd???
Regel van Tweakers...quote:Clanwerving is niet toegestaan. Zie ook de Spielerij policy
idd jammerquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:52 schreef nlboy het volgende:
[..]
[..]
Regel van Tweakers...(beetje jammer)
Moet je ook maar niet van die rare uitspraken doen en een beetje opletten hoe ik speelde.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:50 schreef 'Droopie' het volgende:
@ ispy
wat moet je daar nou mee, dat is toch heel wat anders 1 tegen 1. Nog meer regels, gebruiken we de commander optie, lijkt me niet. maar lijkt me lachen hoor
msschien win ik, misschien verlies ik. Feit blijft dat ik aan jou niet veel gehad heb
toen als Johan5324 met Raffie de server opstartte en zojuist eindigde, na steven.
Ja... maar ik heb dat al uitgelegd omdat jullie alleen maar in de chopper wilden en gelijk er van doorgingen terwijl het juist bij een aanval effectief is dat je eerst de grondeenheden laat komen en de lucht-eenheden later inzit als verrassing van boven terwijl de grond-eenheden in gevecht zijn.quote:
Ik heb nog 2x ingame aan je gevraagd wat je aan het doen was. Leek wel of je een tukkie aan het doen was in je buggy, of zitten er 5 man in een helicopter loopt er een lone wolf te zeuren dat ie geen back-up krijgt.
Ja..ik heb dacht toen we al een uur speelden aardig wat gasten bij me gehad/opgepikt en beschermd tegen aanvallen (Steeven/Raffie) toen we onder vuur lag(ik had op een bepaalt moment die tank-missle-launcher die die helicopter onder vuur nam bij de refuel-post toen het mis dreigde te gaan)quote:
Maar als Anti-Tank was het weer lachen, alleen de teamspeak was helemaal niets vandaag
Ja zie bovenquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:05 schreef Blinker het volgende:
Ik was er maar heel ff maar volgens mij kon hij alleen maar zeuren ofzo
Als je in een squad zit spawn je vaak bij de leider op het veld of in de helicopter, af en toe zat steven in een 2persoons helikopter dat was wel irritant. Toen we vlogen ging dat wel lekker en toen we neer gingen sprongen we er uit, sommige dan. Als ik dan met de Commander de boel gaat repareren in the Middle of Nowhere en jij staat daar heel de tijd tequote:Op donderdag 28 juli 2005 00:05 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Moet je ook maar niet van die rare uitspraken doen en een beetje opletten hoe ik speelde.
Ik dacht dat ik vrij tam speelde in het belang van het team alleen viel me wel op dat ik vaak als enige weer na gekilled te zijn direct richting het slachtveld ging in een panzer terwijl er verder niemand in de buurt was(ook niet via de radar te zien)
In het begin vond ik het helemaal raar toen Steeven allemaal aanwijzingen gaf waar we heen moesten en ik als enige telkens erop af ging en de rest nergens was te bekennen en maar wat op die basis bleef rondlopen.
Ik typte nog frequent in : "Jongens..ga eens mee want gezamelijk zijn we sterker en kan in mijn eentje maar beperkt de vijand aan "
geen reactie van: " Ok...we komen " of " we doen ons best " of gewoon "onnodig"
Maar naarmate het spel verder vorderde merkte ik wel dat er meer als team werd gespeeld want op een bepaalt moment gingen we gezamelijk in (dacht ik) 1panzer,1 tank, rocket-lancher en buggy en apache in de aanval en veroverden toen de dam en die 2 vlaggen.
[..]
Ja... maar ik heb dat al uitgelegd omdat jullie alleen maar in de chopper wilden en gelijk er van doorgingen terwijl het juist bij een aanval effectief is dat je eerst de grondeenheden laat komen en de lucht-eenheden later inzit als verrassing van boven terwijl de grond-eenheden in gevecht zijn.
Jullie deden het precies andersom en daarom was ik elke keer alleen als enige grond-eenheid aan het rijden(die op een bepaalt moment telkens door zowel vijandelijke helicopters als tanks onder vuur werd genomen omdat ze schijnbaar doorkregen dat ik en beetje link was)
[..]
Ja..ik heb dacht toen we al een uur speelden aardig wat gasten bij me gehad/opgepikt en beschermd tegen aanvallen (Steeven/Raffie) toen we onder vuur lag(ik had op een bepaalt moment die tank-missle-launcher die die helicopter onder vuur nam bij de refuel-post toen het mis dreigde te gaan)
Ik heb dacht zelfs jouw op een bepaalt moment ook meegenomen of met je gespeeld tegen de vijand.
Ja dat programma kende ik al. Zeer handig!quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:24 schreef Droopie het volgende:
http://www.foolishentertainment.com/index.asp?p=2&s=6
kijk dit dan
Done... server..... IP: 208.51.201.232.! Poort: standaard! 1 op 1quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:34 schreef 'Droopie' het volgende:
Verder zie ik je morgen graag 1on1, denk jij nou!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |