Kijk in die auto neem je wat meer risico als normaal, maar wij gaan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:47 schreef i-spy24 het volgende:
FF een reactie n.a.v. een paar opmerkingen 1 pagina terug :
Bedoel beginnen en zomaar voor de lol in een jeep stapen,gaan rijden en dan bewust op een landmijn inrijden en dan doodgaan is niet mijn manier van lol trappen.
Bedoel ik wil wel mensen ff afknallen en als het kan ook nog winnen.
Check profiel -> 34 of 35 (heb de precieze dag niet onthouden)quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:06 schreef Droopie het volgende:
Maar I-spy hoe oud ben je als ik vragen mag?
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:03 schreef UnleashMitch het volgende:
Doordat het toch niet werkte was er tijd genoeg om de ranglijst up to date te maken. Ik heb de laatste versie zojuist online gegooid. Zelf heb ik alleen alles op juiste volgorde gezet, escape.nl heeft de berekeningen gedaan. Dreigbrieven dan ook graag aan hem richten.
Ben ik nu plek 17 of 18??quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:03 schreef UnleashMitch het volgende:
Doordat het toch niet werkte was er tijd genoeg om de ranglijst up to date te maken. Ik heb de laatste versie zojuist online gegooid. Zelf heb ik alleen alles op juiste volgorde gezet, escape.nl heeft de berekeningen gedaan. Dreigbrieven dan ook graag aan hem richten.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:16 schreef 'Razorback' het volgende:
Ik zat namelijk te wachten op vliegtuig (al ongeveer 1 minuut)
en toen kwam er eindelijk een vliegtuig stapt er een of andere gast er snel voor mij in.
Dus ik was beetje boos en had net anti-tank wapen in mijn handjes en schoot hem uit
de lucht maar had meteen 3 team-kills te pakken.
gewoon frontpage, makkelijkerquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:23 schreef escape_nl het volgende:
hou het maar op 17, als dreamweaver onder de knie heb komt het allemaal goed
ga het zo aanpassen voor je en ik zal zo snel mogelijk alle namen voorzien van een link naar de bfs stats tracker van bf2s.comquote:
Klopt,de plaatjes worden rechtstreeks geladen van de stats.codeflow.org website en die zullen wel geladen worden uit de account server en die is nu.....juist down.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:17 schreef Droopie het volgende:
Mitch op je worden de plaatjes momenteel niet geladen.
Komt dat ook door de server problemen van EA
quote:
Dit is ook 1 van mijn eerste keren dat ik met OPZET een team kill maak, maar het was ook niet de bedoeling dat ik er meteen 3 maaktequote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:23 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
![]()
![]()
..en dan vinden sommige FOK'ers mijn manier van iemand betaalt zetten
niet netjes...![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:00 schreef nlboy het volgende:
Belgen blazen karbonades op Haha die Belgen.![]()
Ik heb 1 keer gedaanquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:14 schreef Umm-Qasr het volgende:
Heeft een van jullie wel eens aan airsoften gedaan? Dat lijkt op paintball maar dan met look-alike wapens met BBs. Kan je in Belgie doen en dat is pas echt gaaf. Kan je BF irl doen ...![]()
Oeh....een planecamper..... wat heb ik daar een hekel aan....pas op dat ik je niet TK mocht ik je tegenkomen op een server...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:16 schreef Razorback het volgende:
Weten jullie trouwens eigenlijk als je in de min staat na een wedstrijd of er dan ook punten afgaan van het totaal?
Ik zat namelijk te wachten op vliegtuig (al ongeveer 1 minuut) en toen kwam er eindelijk een vliegtuig stapt er een of andere gast er snel voor mij in.
Dus ik was beetje boos en had net anti-tank wapen in mijn handjes en schoot hem uit de lucht maar had meteen 3 team-kills te pakken.
Maar later vroeg ik me dus af of mijn punten er dus ook afgaan als je in de min uitkomt aan het eind?
da was gister al.. en nog steeds werkt t niet naar behorenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:12 schreef popolon het volgende:
Battlefield 2 stats hacked
The official Battlefield 2 ranked stats server has been hacked.
Yes, it's true. Hackers, upset at EA's lack of attention to its emails telling them of several holes in the stat server decided to do something about it. So rather than send another email, they changed the stats of 5 million accounts. Account numbers from 40,000,000 to 45,000,000 were changed so they all had access to all the weapons in the game.
EA's response has been swift and it has promised to roll the stats back to the original status, and have started patching the server and plugging the gaps. Quite how long this will take is anyone's guess though.
Source: The Inquirer
Dan mag jij mij uitleggen hoe ik de accountserver 'by-pass' bij het startenvan BF2.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:04 schreef i-spy24 het volgende:
PS:
Je kunt wel single-player mode spelen hoor..
Is gewoon de nieuwe stealth bomber van de chinezenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ok m'n BF2 is verneukt na patch 1.2 en nieuwste Radeon Drivers
plaatje
WTF!!!!!
hmm doet ie dit constant? dan zou ik even de instellingen in je control panel van ATI even alles naar default zetten.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ok m'n BF2 is verneukt na patch 1.2 en nieuwste Radeon Drivers
[[url=http://img288.imageshack.us/img288/2808/bf26mg.th.jpg]afbeelding][/URL]
WTF!!!!!
235 puntenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nou wederom zat het ons niet mee. Gisteren onze server plat vandaag de EA server plat.
Uiteindelijk hebben er 5 FoD-ers gespeeld en af en toe kwamen er wat FoK-ers langs.
We hebben de map karkand gespeeld en ik moet zeggen het was wel weer lachen. Helaas verloor mijn team, na een potje van meer dan een uur battlen. Ik had 235 punten, zoveel heb ik er nog nooit gehaald, maar goed zolang je niet wint heb je er niks aan.
Wie weet kunnen we een nieuwe afspraak maken om het nogmaals te proberen, 3X is scheepsrecht. Als ik zo zag wie er allemaal langs zijn geweest en wie het geprobeerd hebben moet de volgende keer 12-12 wel lukken.
Was in ieder geval leuk dat jullie het geprobeerd hebben.
Nope Teamspeak en Xfire zijn apparte programma's.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Zit teamspeak nou standaard in xfire?
of zie ik dat verkeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |