quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 20:47 schreef i-spy24 het volgende: FF een reactie n.a.v. een paar opmerkingen 1 pagina terug :Bedoel beginnen en zomaar voor de lol in een jeep stapen,gaan rijden en dan bewust op een landmijn inrijden en dan doodgaan is niet mijn manier van lol trappen.
Bedoel ik wil wel mensen ff afknallen en als het kan ook nog winnen.
Kijk in die auto neem je wat meer risico als normaal, maar wij gaan natuurlijk ook
voor de overwinning, en de landmijnen ontwijken we door de schans naar binnen
te gebruiken, en af en toe net door een artilery rijden is toch ook spannend. Of ben je
met bv. GTA nog nooit door rood gereden.
Ik als anti-tank (nr. 2000 in het klassement Antitank) ben vaak afhankelijk van teamgenoten. En zij van mij, dan ben ik full action en ga er te vaak roekeloos in, (daarom is mijn kill/death ratio 1000:2000) maar ik ben wel zo eerlijk als ik support of medic ben, vecht ik weinig en ben ik veel bezig te supplyen enzo..met 3 anderen als je dan nog een commander heb die ligt te slapen *kuch* te druk bezig is om artillery te gooien, en je heb nog 3 mensen in een rondvliegende helikopter, dus
geen killmachine met steeven en hein, blijven er nog voordomd weinig mensen over om vol in actie te gaan. Het ligt maar net aan je bui, en met zoveel fokkers ben je afhankelijk van een heleboel
buien. En als er een melig is, dan word de teamplay minder.
Maar I-spy hoe oud ben je als ik vragen mag?
Soms lijk je wel een beetje op van Zijl uit st. Hubertshoef van Jiskefet.