ik rij oko nog geen scooter maar heb er wel 1 die kaas is daarom heb ik geld nodig daar voorquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Of er is iets veranderd of jij mag helemaal nog geen scooter rijden.
Ik ben 1 van de jongste van [FoD]. De 37 zullen we niet halen, maar gemiddeld ligt het hoger dan GoT, volgens mij zijn zij rond de 24 gemiddeld en FoD rond de 28.
Valt wel mee, ik heb al eens tegen een paar op andere servers gespeeld en wat afgeschoten/gewonnen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:27 schreef 'UnleashMitch' het volgende:
Die gasten pakken t wel serieus opVolgens mij gaan we zwaar ge-owned worden
ja gewoon doen, wanneer je wilt en ranked! en dat voor 4 euquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:16 schreef achterop23 het volgende:
Heb net BF2 gekocht. De DEMO heb ik grijs gespeeld.
Nu aan het patchen naar 1.02. Dus spelen moet ik nog.
Die clan, kan je daar gewoon lid van worden? En die 4 euro, daarmee kan dus een prive server gekocht worden waar je altijd kan spelen ofzo?
en wat heb je met hemgedaan?quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:22 schreef Droopie het volgende:
ZO EN DAN I-SPY
haha en meer woorden wil ik er niet aan vuil maken.
nicequote:Op woensdag 27 juli 2005 22:35 schreef escape_nl het volgende:
Hier een paar pics van BF2 met de beamer
Digitale camera is niet super, maar als je hier in de kamer ziet is echt zo gaaaaf
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
precies daarom alleen een eigen server met alleen fokkersquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:42 schreef nlboy het volgende:
[..]
*zucht* echt weer zo'n actie van tweakers....bijna niks mag daar. Daarom zit ik liever op FOK.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |