abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29179738
waar gaan we bf2 spelen vanavond dan
Every war is different, every war is the same.
pi_29179776
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 19:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Of er is iets veranderd of jij mag helemaal nog geen scooter rijden.

Ik ben 1 van de jongste van [FoD]. De 37 zullen we niet halen, maar gemiddeld ligt het hoger dan GoT, volgens mij zijn zij rond de 24 gemiddeld en FoD rond de 28.
ik rij oko nog geen scooter maar heb er wel 1 die kaas is daarom heb ik geld nodig daar voor
  woensdag 27 juli 2005 @ 20:02:36 #153
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_29180087
Ik ben 21
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_29180137
Hmm ik weet niet of dit t goede topic is maar ik probeer het maar ff Battlefield 2 wil niet werken op mn pc Soms crasht ie gewoon naar de desktop tijdens het laden, of in het menu. Maar meestal start ie het spel wel op maar als je dan 30 seconden aan het spelen bent crasht ie alsnog naar de desktop zonder errormelding te geven ofzo. Weggooien dat spel maar? Heb al overal rondgekeken maar ik zie niet echt iets dat bij mij werkt.

Geprobeerd op een athlon64 3000+ met geforce6600, 1gig ram. niks overclocked, xp sp2, laatste nvidia drivers en met en zonder de patch voor battlefield 2 geprobeerd. Op mn p4 doet ie t wel goed maar om t nou op die geforce5200 ofzo te spelen...
pi_29180903
de post van nlboy is verwijderd
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_29181011
YO

Ik ben er.. dus ik ga NU inloggen op de server (en wat FOK'er die niks doen afschieten )
pi_29181373
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 19:27 schreef 'UnleashMitch' het volgende:
Die gasten pakken t wel serieus op Volgens mij gaan we zwaar ge-owned worden
Valt wel mee, ik heb al eens tegen een paar op andere servers gespeeld en wat afgeschoten/gewonnen.
Enige wat ze redelijk,herhaal redelijk doen, is de samenwerking.
Verder spelen ze beetje zoals de meesten.Alleen wat allerter(maar dat mag ik ook wel)
Ik heb echt betere gezien dus niet gelijk zo " dat kunnen we nooit winnen "
Ik wil best nog een keer met wat lui van hier tegen ze spelen.
Enige wat je wel moet doen is goed opletten, niet dom gaan spelen en beetje je hersens gebruiken zoals ik aangaf in de tips! Dan kom je echt heel ver en zul je vanzelf zien dat ze echt niet zo goed zijn als dat het lijkt.

PS:

Waar TF is iedereen? De FOK server op 217..... is LEEG!
pi_29181402
TeamSpeak: 213.239.170.37:8775
Server-IP: 159.153.157.140:16569
Servernaam: EA Europe Official 10c
Server-Ping: 27
Serverinfo: Kubra Dam (9/32) 9 fokkers
Hell To The Liars
  woensdag 27 juli 2005 @ 20:41:51 #159
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_29181415
Ohh julli zitten daar! Kom eraan !
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  woensdag 27 juli 2005 @ 21:11:42 #160
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_29182285
Heeft iemand tips om in een straaljager kills te halen met guided missiles?
Where law ends, tyrrany begins.
pi_29183393
als het zegt: i got it locked schieten

en als je ook ziet dat het ipv van 1 rondtje 2 worden moet je ook schieten
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
pi_29184480
Heb net BF2 gekocht. De DEMO heb ik grijs gespeeld.

Nu aan het patchen naar 1.02. Dus spelen moet ik nog.

Die clan, kan je daar gewoon lid van worden? En die 4 euro, daarmee kan dus een prive server gekocht worden waar je altijd kan spelen ofzo?
pi_29184622
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 22:16 schreef achterop23 het volgende:
Heb net BF2 gekocht. De DEMO heb ik grijs gespeeld.

Nu aan het patchen naar 1.02. Dus spelen moet ik nog.

Die clan, kan je daar gewoon lid van worden? En die 4 euro, daarmee kan dus een prive server gekocht worden waar je altijd kan spelen ofzo?
ja gewoon doen, wanneer je wilt en ranked! en dat voor 4 eu
pi_29184650
Die clan is for fun en moet je meer als lekker knallen als het jou uitkomt zien. , maar hoe ik het vanavond zag zal er misschien wel een priveserver komen/ of het is toch wel overbodig. Het zal wel handig dat je zelf de mappen kan selecteren en autobalance enzo..en dat voor 4 euro per maand. maar dat is geheel vrijblijvend. Alleen als je meebetaalt ben je altijd verzekerd van een plek, en zal je ook wel een adminpassword krijgen. Maar dat je er helemaal los van zien!!

ZO EN DAN I-SPY

haha en meer woorden wil ik er niet aan vuil maken.
Hell To The Liars
pi_29184714
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 22:22 schreef Droopie het volgende:

ZO EN DAN I-SPY

haha en meer woorden wil ik er niet aan vuil maken.
en wat heb je met hemgedaan?
pi_29184993
Niets, want dat deed hij ook.
Na een hele lange game,
Alle fokkers boven de 50 punten, oa. door veel kills.
Komt I-spy, 6 punten 1 kill. Superlol.
En de ronde daarna was ook niet veel soeps.
Zal de spanning wel zijn geweest.
Of hij speelde niet dat is altijd een optie,
maar teamwork, ho maar.
Hell To The Liars
pi_29185120
Misschien is het gewoon beter als we onze eiegen server hebben, zonder de GOT-ers, klinkt afgezaagd, maar dat is mijn mening
pi_29185197
Zo benik weer.

@'Droopie':

Blabla... daar waar jij geilt op de medailles en al die zooi speel ik om te winnen en dus voor de meeste kills gaat(maakt niet uit wat vriend of vijand) ga ik dus alleen waar ik nodig ben.
En voor de goede orde: Al tot 5x toe alleen een basis aangevallen,zonder dat er ook maar 1 backup kwam of was en 4x veroverd en weer moeten prijs geeven omdat de sukkels wegbleven voor backup.
Heb nog met raffie gespeeld en Steve en ging prima vond ik zelf kwa teamwork. Dus hou je bij de feiten en anders graag morgen samen op 1 server en dan even 1 op 1 en kijken wie dan de meeste kills gaat hebben?
Zeg het maar 'droopie'...

PS:

Ik heb je intussen ook een mail gestuurd op Johan24@gmail.com voor de uitdaging want "ik ben toch een eitje met dat spel" dus dat moet voor jou dan een makkie worden.

[ Bericht 12% gewijzigd door i-spy24 op 27-07-2005 22:43:16 ]
pi_29185198
Hier een paar pics van BF2 met de beamer

Digitale camera is niet super, maar als je hier in de kamer ziet is echt zo gaaaaf

pi_29185300
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 22:35 schreef escape_nl het volgende:
Hier een paar pics van BF2 met de beamer

Digitale camera is niet super, maar als je hier in de kamer ziet is echt zo gaaaaf

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nice
  woensdag 27 juli 2005 @ 22:39:29 #171
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_29185333
Zeeer vet! Helaas heb ik een te kleine kamer voor een beamer.
pi_29185369
  woensdag 27 juli 2005 @ 22:42:56 #173
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_29185457
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 20:25 schreef Silver_Shark het volgende:
de post van nlboy is verwijderd
*zucht* echt weer zo'n actie van tweakers....bijna niks mag daar. Daarom zit ik liever op FOK.
pi_29185500
Mooie hoor met die beamer! Is dat bij jouw thuis of ergens in een Gamehall?

En wat was zo byzonder aan die post van NLBoy dat de post is verwijderd???
pi_29185510
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 22:42 schreef nlboy het volgende:

[..]

*zucht* echt weer zo'n actie van tweakers....bijna niks mag daar. Daarom zit ik liever op FOK.
precies daarom alleen een eigen server met alleen fokkers
pi_29185513
.

[ Bericht 74% gewijzigd door Droopie op 27-07-2005 22:50:16 ]
Hell To The Liars
  woensdag 27 juli 2005 @ 22:45:21 #177
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_29185533
Ja mensen was leuk, alleen op den duur verloor ik mn concentratie en maakte ik n00bblunders van jewelste .

En I-Spy, niet als kritiek bedoelt, maar als je om een pick-up vraagt en ik land met een bijna volle helikopter vlak bij je moet je wel de heli in en niet weglopen . Weet je hoe lastig het is zo'n ding te parkeren in een vallei .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_29185551
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 22:44 schreef i-spy24 het volgende:
Mooie hoor met die beamer! Is dat bij jouw thuis of ergens in een Gamehall?
lekker bij mij eigen thuis, ik probeer alle spellen uit op de beamer,echt super,

Need for Speed Underground was ook erg gaaf
pi_29185633
@ Steeven:

Oh.. wanneer was dat? Oh ja.. weet het weer: Was toen mijn voertuig in een hinderlaag was beschoten en ik die vallei door moest in mijn eentje.( tank en panzer namen me onder vuur links en rechts )
Jah..maar ik was al bijna bij de refuel-base om die aan te vallen toen jij lande, dus hoefde het niet echt meer(duurde dus te lang en ik had afstand al overbrugt)
Maar ik begrijp wat je bedoelt..:)
pi_29185704
@ ispy
wat moet je daar nou mee, dat is toch heel wat anders 1 tegen 1. Nog meer regels, gebruiken we de commander optie, lijkt me niet. maar lijkt me lachen hoor
msschien win ik, misschien verlies ik. Feit blijft dat ik aan jou niet veel gehad heb
toen als Johan5324 met Raffie de server opstartte en zojuist eindigde, na steven.
Ik heb nog 2x ingame aan je gevraagd wat je aan het doen was. Leek wel of je een tukkie aan het doen was in je buggy, of zitten er 5 man in een helicopter loopt er een lone wolf te zeuren dat ie geen back-up krijgt.

Maar als Anti-Tank was het weer lachen, alleen de teamspeak was helemaal niets vandaag
Hell To The Liars
  woensdag 27 juli 2005 @ 22:51:03 #181
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_29185709
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 22:48 schreef i-spy24 het volgende:
@ Steeven:

Oh.. wanneer was dat? Oh ja.. weet het weer: Was toen mijn voertuig in een hinderlaag was beschoten en ik die vallei door moest in mijn eentje.( tank en panzer namen me onder vuur links en rechts )
Jah..maar ik was al bijna bij de refuel-base om die aan te vallen toen jij lande, dus hoefde het niet echt meer(duurde dus te lang en ik had afstand al overbrugt)
Maar ik begrijp wat je bedoelt..:)
Mjwa, want na die landing crashte ik per ongeluk en was iedereen dood .
  woensdag 27 juli 2005 @ 22:51:23 #182
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_29185715
Reactie van iemand: (die werkt bij i3d)
quote:
* DaMorpheus zwaait naar de Fok! meelezers :w

Ik zal vanavond het IP van de eerste 64 public ranked van ons even posten, kunnen we direct al wat fok! versus GoT gevechten houden
Test server van i3d: 84.244.130.120

(zit helaas de hele tijd vol, maar wel een lage ping)
  woensdag 27 juli 2005 @ 22:52:16 #183
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_29185734
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 22:44 schreef i-spy24 het volgende:
En wat was zo byzonder aan die post van NLBoy dat de post is verwijderd???
quote:
Clanwerving is niet toegestaan. Zie ook de Spielerij policy
Regel van Tweakers... (beetje jammer)
pi_29186105
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 22:52 schreef nlboy het volgende:

[..]

[..]

Regel van Tweakers... (beetje jammer)
idd jammer
pi_29187857
20 gameslots 60,90 euro
24 gameslots 67,90 euro
32 gameslots 79,90 euro
40 gameslots 124,90 euro
50 gameslots 155,90 euro
64 gameslots 185,90 euro

waarom is er zo veel verschil tussen de 32 en 40 gameslots.
Hell To The Liars
  donderdag 28 juli 2005 @ 00:00:55 #186
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_29188027
http://forum.i3d.nl/ vraag het hier...
Trouwens een ranked server kan je zelf niet beheren via FTP. (dat mag niet van EA)
Je mag zelf alleen mensen kicken of mapchange doen als ik zo lees op het forum.
Maar je krijgt wel een speciale war server als je een war hebt. (das wel beter)
pi_29188074
Wat een buisness die servertjes zeg
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_29188106
Dus I-spy was een BF2 legende begrijp ik met zn 6 kills
pi_29188150
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 22:50 schreef 'Droopie' het volgende:
@ ispy
wat moet je daar nou mee, dat is toch heel wat anders 1 tegen 1. Nog meer regels, gebruiken we de commander optie, lijkt me niet. maar lijkt me lachen hoor
msschien win ik, misschien verlies ik. Feit blijft dat ik aan jou niet veel gehad heb
toen als Johan5324 met Raffie de server opstartte en zojuist eindigde, na steven.
Moet je ook maar niet van die rare uitspraken doen en een beetje opletten hoe ik speelde.
Ik dacht dat ik vrij tam speelde in het belang van het team alleen viel me wel op dat ik vaak als enige weer na gekilled te zijn direct richting het slachtveld ging in een panzer terwijl er verder niemand in de buurt was(ook niet via de radar te zien)
In het begin vond ik het helemaal raar toen Steeven allemaal aanwijzingen gaf waar we heen moesten en ik als enige telkens erop af ging en de rest nergens was te bekennen en maar wat op die basis bleef rondlopen.
Ik typte nog frequent in : "Jongens..ga eens mee want gezamelijk zijn we sterker en kan in mijn eentje maar beperkt de vijand aan "
geen reactie van: " Ok...we komen " of " we doen ons best " of gewoon "onnodig"

Maar naarmate het spel verder vorderde merkte ik wel dat er meer als team werd gespeeld want op een bepaalt moment gingen we gezamelijk in (dacht ik) 1panzer,1 tank, rocket-lancher en buggy en apache in de aanval en veroverden toen de dam en die 2 vlaggen.
quote:

Ik heb nog 2x ingame aan je gevraagd wat je aan het doen was. Leek wel of je een tukkie aan het doen was in je buggy, of zitten er 5 man in een helicopter loopt er een lone wolf te zeuren dat ie geen back-up krijgt.
Ja... maar ik heb dat al uitgelegd omdat jullie alleen maar in de chopper wilden en gelijk er van doorgingen terwijl het juist bij een aanval effectief is dat je eerst de grondeenheden laat komen en de lucht-eenheden later inzit als verrassing van boven terwijl de grond-eenheden in gevecht zijn.
Jullie deden het precies andersom en daarom was ik elke keer alleen als enige grond-eenheid aan het rijden(die op een bepaalt moment telkens door zowel vijandelijke helicopters als tanks onder vuur werd genomen omdat ze schijnbaar doorkregen dat ik en beetje link was)
quote:

Maar als Anti-Tank was het weer lachen, alleen de teamspeak was helemaal niets vandaag
Ja..ik heb dacht toen we al een uur speelden aardig wat gasten bij me gehad/opgepikt en beschermd tegen aanvallen (Steeven/Raffie) toen we onder vuur lag(ik had op een bepaalt moment die tank-missle-launcher die die helicopter onder vuur nam bij de refuel-post toen het mis dreigde te gaan)
Ik heb dacht zelfs jouw op een bepaalt moment ook meegenomen of met je gespeeld tegen de vijand.
  donderdag 28 juli 2005 @ 00:05:19 #190
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_29188156
Ik was er maar heel ff maar volgens mij kon hij alleen maar zeuren ofzo
pi_29188183
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 00:05 schreef Blinker het volgende:
Ik was er maar heel ff maar volgens mij kon hij alleen maar zeuren ofzo
Ja zie boven ,fucking hell I-spy schrijf een boek ofzo dorpsgek
pi_29188380
Jongens ..als er behoefte aan is.. en er morgen(bijvoorbeeld) tegen GoTo wordt gespeeld.
Is het handig als we dan even via MSN online kort spreken voordat er gaan vechten .
Waarom MSN? Nou..ik heb dus geen teampspeak mogelijkheden en mischien anderen ook niet en dus lijkt me het veel gebruikte MSN de beste optie.
Waarom dan? Kan ik jullie wat tips meegeven wat de beste manier is om aan te vallen,en hoe snel de eerste klap uit te delen zonder zelf schade op te lopen.
  donderdag 28 juli 2005 @ 00:16:09 #193
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_29188415
Ajo we kunnen ook via Xfire een group chat doen. Is misschien makkelijker.
Maar ja eerst kijken wie er morgen kan.
pi_29188918
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 00:05 schreef i-spy24 het volgende:

[..]

Moet je ook maar niet van die rare uitspraken doen en een beetje opletten hoe ik speelde.
Ik dacht dat ik vrij tam speelde in het belang van het team alleen viel me wel op dat ik vaak als enige weer na gekilled te zijn direct richting het slachtveld ging in een panzer terwijl er verder niemand in de buurt was(ook niet via de radar te zien)
In het begin vond ik het helemaal raar toen Steeven allemaal aanwijzingen gaf waar we heen moesten en ik als enige telkens erop af ging en de rest nergens was te bekennen en maar wat op die basis bleef rondlopen.
Ik typte nog frequent in : "Jongens..ga eens mee want gezamelijk zijn we sterker en kan in mijn eentje maar beperkt de vijand aan "
geen reactie van: " Ok...we komen " of " we doen ons best " of gewoon "onnodig"

Maar naarmate het spel verder vorderde merkte ik wel dat er meer als team werd gespeeld want op een bepaalt moment gingen we gezamelijk in (dacht ik) 1panzer,1 tank, rocket-lancher en buggy en apache in de aanval en veroverden toen de dam en die 2 vlaggen.
[..]

Ja... maar ik heb dat al uitgelegd omdat jullie alleen maar in de chopper wilden en gelijk er van doorgingen terwijl het juist bij een aanval effectief is dat je eerst de grondeenheden laat komen en de lucht-eenheden later inzit als verrassing van boven terwijl de grond-eenheden in gevecht zijn.
Jullie deden het precies andersom en daarom was ik elke keer alleen als enige grond-eenheid aan het rijden(die op een bepaalt moment telkens door zowel vijandelijke helicopters als tanks onder vuur werd genomen omdat ze schijnbaar doorkregen dat ik en beetje link was)
[..]

Ja..ik heb dacht toen we al een uur speelden aardig wat gasten bij me gehad/opgepikt en beschermd tegen aanvallen (Steeven/Raffie) toen we onder vuur lag(ik had op een bepaalt moment die tank-missle-launcher die die helicopter onder vuur nam bij de refuel-post toen het mis dreigde te gaan)
Ik heb dacht zelfs jouw op een bepaalt moment ook meegenomen of met je gespeeld tegen de vijand.
Als je in een squad zit spawn je vaak bij de leider op het veld of in de helicopter, af en toe zat steven in een 2persoons helikopter dat was wel irritant. Toen we vlogen ging dat wel lekker en toen we neer gingen sprongen we er uit, sommige dan. Als ik dan met de Commander de boel gaat repareren in the Middle of Nowhere en jij staat daar heel de tijd te
vraag ik wat ben je aan het doen, en nu zoveel praatjes met fucking 6 punten. Als je zegt dat je in
het team belang speelt en je krijgt slechts 6 puntjes. En de rest zien we je niet.
Verder zie ik je morgen graag 1on1, denk jij nou!
Hell To The Liars
  donderdag 28 juli 2005 @ 00:43:29 #196
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_29189104
quote:
Ja dat programma kende ik al. Zeer handig!
Als het goed is heeft UnleashMitch die al.
pi_29189434
Ik heb al een tactiek voor Kubra Dam. Moeten we ons splitsen in 3 squads, onverslaanbaar zijn we dan.
Hell To The Liars
pi_29189512
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 00:34 schreef 'Droopie' het volgende:

Verder zie ik je morgen graag 1on1, denk jij nou!
Done... server..... IP: 208.51.201.232.! Poort: standaard! 1 op 1
elk kiezen we een zijde en diegene die de ander het meest killed binnen 30 minuten
is winnaar en de verliezer laat zijn smoel nooit meer op FOK of BF2 zien!

[ Bericht 8% gewijzigd door i-spy24 op 28-07-2005 01:10:13 ]
pi_29189660
Je denkt toch dat er met zo'n inzet gespeeld word. Ik blijf hier komen al verlies ik met 50 kills,
zoals de clan voorschriften zijn, fun first.
Jij mag de regels bepalen, commander aan/uit, map grote, duur. Let wel ik ga niet een uur lang
een poppetje lopen zoeken op een automatische 64-map. Maar morgen rond een uurtje of half acht.
Effe kwartiertje 1on1 is lang genoeg.
Hell To The Liars
pi_29189740
Jah daar hou ik dus niet van! Als jij zo graag hoog wil inzetten dat is het simpel: Wie kan de ander het meeste schade toebrengen.In een team kan dat niet want dan zijn er meer lieden dus een stile server,2 personen en dan elkaar opzoeken en zo snel mogelijk afmaken.
Heel simpel/eenvoudig en de verliezer blijft weg van FOK en BF2.
Wil je hoog spelen dan gaan we voor alles. Dus verlies ik dan is dit mijn laatste post,verlies jij dan is dit ook je laatste post geweest op FOK of BF2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')