ben benieuwd...quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:15 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Daarnaast zijn we nog met iets bezig om het rond te krijgen maar daarover later meer.
Me loves surprises..quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:15 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
No probNeem je tijd, ik zie het niet gebeuren dat we vandaag al opeens een server gaan bestellen. Daarnaast zijn we nog met iets bezig om het rond te krijgen maar daarover later meer.
welke serverquote:Op donderdag 28 juli 2005 10:07 schreef Razorback het volgende:
Is er voor mij ook nog een plekje vrij in de FOK! clan?
@Dekkered
IK ga zo ook ff BF2 doen.
Dekkered wel (Kogelvoer) Razorback nog nietquote:Op donderdag 28 juli 2005 10:32 schreef escape_nl het volgende:
@ Razorback & Dekkerd
Zijn jullie al geregd op de Clan site?
Zoja wat is jullie BF2 naam zodat ik jullie kan toevoegen aan de memberstats
Topquote:Op donderdag 28 juli 2005 10:49 schreef Razorback het volgende:
En met server aanbod doe ik wel mee (hebben jullie tenminste wat aan mij)
Als ik tenminste wel wat badges ervoor terug krijg.
Razorback zijn ID is 33424945quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:34 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dekkered wel (Kogelvoer) Razorback nog niet
De BF2 naam van Razorback krijg ik niet werkende
heb je al xfire en teamspeak??quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:49 schreef Razorback het volgende:
Jah ik weet mijn gamename is beetje raar: <Razorback><NL>
Die < en > dingen werken nie.t
Had ik ook al paar keer problemen mee.
En ik zal me wel ff reggen
En met server aanbod doe ik wel mee (hebben jullie tenminste wat aan mij)
Als ik tenminste wel wat badges ervoor terug krijg.
En ik ga nu BF2 spelen als iemand snel een server geeft doe ik mee.
mijn xfire naam is kogelvoerquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:00 schreef Razorback het volgende:
[..]
Ik zal is downloaden
Verder heb ik geen microfoon.
Wat is je sig bijquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:17 schreef Razorback het volgende:
Xfire = Razorback5000
Alleen Xfire is duits
http://img227.imageshack.us/img227/5699/duits0fq.jpg
Kogelvoer ik heb je toegevoegd alleen zie ik je nergens
EDIT:
Ik ga wel spelen ik zie je wel verschijnen.
klopt zag je gisteravond, volgens mijquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mijn gamenaam: [Fok]Morpheus werkt ook niet bij die statistieken
Ik heb volgens mij toch echt al wel op een ranked Server gespeeld...
Heb je geen andere plek waar we je awards kunnen zien ? Of een screenshot van je awardkast ?Dan geven we je iig de juiste hoeveelheid puntenquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mijn gamenaam: [Fok]Morpheus werkt ook niet bij die statistieken
check hier http://www.bf2tracker.com/bf2_userprofile.php?bf2id=45180767quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:25 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Heb je geen andere plek waar we je awards kunnen zien ? Of een screenshot van je awardkast ?Dan geven we je iig de juiste hoeveelheid punten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |